AMP
07 Września
Advanced Management Program - Open day online

Czy strategia jest nadal królową szachownicy?

  • Jesteś menedżerem, dyrektorem generalnym, prezesem, przedsiębiorcą?
  • Twoja organizacja oczekuje od Ciebie nowego wymiaru przywództwa?
  • Cenisz sobie wyzwania i znajomość najnowszych trendów i koncepcji, kształtujących globalny biznes?

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dotyczące programu szkoleniowego "Advanced Management Program" (AMP)*, organizowanego przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz EADA Business School. Zapisz się Kiedy: 7 września, godz. 18:00

Spotkanie odbędzie się w formule online, na platformie ZOOM. Podczas dnia otwartego opowiemy o idei i zawartości programu. Będzie to także doskonała okazja, aby poczuć się jak uczestnik "AMP" i porozmawiać z Prof. Krzysztofem Obłójem na temat budowania strategii.

Plan spotkania

18.00-18.10 powitanie przez prof. Lechosława Garbarskiego, dyrektora programu

18.10-18.45 - "Czy strategia jest nadal królową szachownicy?" – dyskusja z prof. Krzysztofem Obłójem, wykładowcą

18.45 Czym różni się AMP od MBA? Dla kogo jest zaprojektowany? Co zyskasz, uczestnicząc w tym wyjątkowym programie? (Q&A)

*Kozminski Advanced Management Program jest elitarnym programem przeznaczonym dla wyższej kadry menedżerskiej oraz właścicieli firm, oferującym unikatowe możliwości spojrzenia na współczesne wyzwania biznesowe, trendy w zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem dylematów przywództwa w organizacji, kształtowania długofalowych strategii rozwoju, a także możliwości osobistego rozwoju i zdobywania nowych kompetencji. 

Zapisz się na spotkanie
Wypełnij formularz
Nasi goście
prof. dr hab. Krzysztof Obłój

Specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i  międzynarodowego. Jest jednym z najczęściej cytowanych na świecie polskich specjalistów z ekonomii i zarządzania. Społeczny doradca prezydenta Bronisława Komorowskiego.

Wykładał w światowych szkołach biznesu, m.in. Sun-Yat Sen University i Chinese University of Hong Kong w Chinach, University of Illinois at Urbana, Yale University, CCSU i Duquesne University w USA,  norweskiej Norwegian School of Management i Bodo Graduate School of Management, francuskiej ESCP-EAP i Ecole Nationale des Pont et Chaussees, brytyjskiej Henley on Thames i  slovenskiej Bled School of Management. Był spikerem na kilkudziesięciu seminariach naukowych w światowych szkołach biznesu.

Jest autorem ponad 150 artykułów naukowych publikowanych w najbardziej prestiżowych periodykach naukowych z listy FT, m.in. w Entrepreneurship: Theory and Practice, Journal of Management Studies, International Journal of Human Resource Management, Journal of Business Research,  International Small Business Journal, Business History, European Journal of International Management, European Management Journal, Journal of Organizational Change Management i w polskich periodykach naukowych.

Jest od ponad 30 lat członkiem European International Business Academy, a w 2005 roku został wybrany w uznaniu dla dorobku naukowego w obszarze International Business jednym z Fellows tej organizacji. Jest także od wielu lat członkiem SMS, AIB oraz AMA.

Jego książki są wydawane w USA i Europie (m. in. Management Systems, 1993; Winning: Continuous Improvement Theory in High Performance Organizations, 1995;  Emerging economies and firms in the global crisis, Palgrave Macmillan, London 2012;  Passion and discipline of strategy, New York 2014). Książki wydane w Polsce: Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, 2014, Pasja i dyscyplina strategii , 2010 i 2016, praz Praktyka strategii firmy, 2018 stały się bestsellerami na polskim rynku i otrzymały szereg nagród i wyróżnień przyznawanych przez KNOiZ PAN, SGH, Think Tank i Economicus.

Otrzymał wiele nagród naukowych i dydaktycznych w Polsce i za granicą, m.in. Central Eastern European Management Association przyznał mu nagrodę „Scholar of Central Europe”.  

Ma duże doświadczenie praktyczne. Był przewodniczącym lub członkiem rad nadzorczych m.in. Orlenu SA, Dwory SA, PZU SA, Agory SA, Eurobanku SA, Alior Banku SA, IMPEL SA, AMBRA SA, Polmos Lublin SA, Prochem SA. Doradzał firmom międzynarodowym i polskim.  Jego zainteresowania badawcze i doradcze koncentrują się wokół problematyki strategii, zarządzania w skali międzynarodowej, przedsiębiorczości, oraz problemów i paradoksów zarządzania. Obecnie prowadzi badania nad dostosowaniami polskich firm do sytuacji pandemii.

 

prof. dr hab. Lechosław Garbarski

Autor i współautor blisko 300 publikacji z zakresu marketingu, zachowań konsumentów, marketingu strategicznego. Członek Kapituły Polish National Sales Awards, twórca Kozminski Advanced Management Program. Autor wielu podręczników i innych publikacji w Polsce i za granicą, konsultant, absolwent Wharton AMP.

 

 

Marciniuk Agnieszka KEBS
Koordynator spotkania
Agnieszka Marciniuk