24

Bezpłatne, otwarte warsztaty dla kandydatów na studia podyplomowe Salesforce CRM i Marketing Automation. więcej
My Image
  • Kim są Twoi klienci?
  • Jaką generują wartość?
  • Co zrobić, aby podejmować świadome decyzje marketingowe w oparciu o sprawdzoną wiedzę o klientach?

Przede wszystkim musisz zdobyć wiedzę, a potem nauczyć się nią zarządzać. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o koncepcję zarządzania relacjami z klientami (CRM) jest dużo łatwiejsze, jeśli korzystasz z wiodącego rozwiązania jakim jest platforma Salesforce, wykorzystująca zaawansowane techniki AI (ang. artificial intelligence) do segmentacji klientów i planowania efektywnych kampanii.

Zapraszamy na warsztaty wprowadzające studiów podyplomowych Salesforce CRM i Marketing Automation organizowane przez naszą uczelnię oraz Craftware, Platynowego Partnera Salesforce w Polsce. Podczas warsztatów zaprezentujemy zajęcia „CRM i marketing automation w kontekście pracy zdalnej”. Zrobimy to, aby pokazać, jak będziemy Cię uczyć podczas studiów.

Spotkanie odbędzie się 24.06.2020 o godz. 17:00.
Szczegóły i zapisy tutaj.

Debata online „Społeczeństwo kontra wirus” z udziałem wykładowców z Katedry Nauk Społecznych oraz studentki socjologii biznesu i mediów ALK. więcej
My Image

Po dwóch udanych debatach z cyklu „Biznes kontra wirus” oraz debacie „Marketing kontra wirus” przyszła kolej na przedyskutowanie wpływu Covid-19 na społeczeństwo. Wykładowcy z Katedry Nauk Społecznych postanowili przygotować trzy spotkania, w trakcie których spojrzą na zjawisko z trzech innych perspektyw: socjologicznej, psychologicznej oraz medioznawczej.

Najbliższe spotkanie pod hasłem „My i pandemia” odbędzie się 24 czerwca (środa) o godz. 19:00 na naszym profilu głównym na Facebooku. Zacznie się ono mini-prelekcjami trzech profesorów: prof. Stanisława Jędrzejewskiego, prof. Gavina Rae oraz prof. Piotra Chmielewskiego, którzy następnie zaczną debatować nad wpływem pandemii na społeczeństwo. Na sam koniec zaprezentujemy wyniki badań jakościowych prowadzonych przez studentów socjologii biznesu i mediów w ramach przedmiotu Warsztaty badawcze.

Agenda spotkania:

1. prof. ALK dr hab. Piotr Chmielewski: COVID-19: NOWY KRYZYS PANDEMII

Wychodząc od koncepcji kryzysu i kryzysowego zarządzania przedstawi główne podejścia nauk społecznych do badania kryzysów i zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

2. prof. Gavin Rae: PANDEMIA A FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE

Pandemia Covid-19 dotyczy przede wszystkim relacji człowieka z naturą. Zmieniło to także nasze dotychczasowe funkcjonowanie społeczne (dystans społeczny, praca zdalna, nasze relacje z rodziną i przyjaciółmi). Socjologia pomaga nam zrozumieć zmieniającą się rzeczywistość, nasze codzienne życie.

3. prof. Stanisław Jędrzejewski: PANDEMIA A NOWE TECHNOLOGIE

  • Kto zyskał, a kto stracił na pandemii?
  • Jakie aplikacje i technologie będą zaspokajać różne potrzeby społeczeństwa?
  • Czy proces deglobalizacji obejmie również media i komunikację społeczną?
  • Czy nadal będziemy w dużej części pracować lub uczyć się i korzystać z oferty kultury artystycznej na odległość?

4. dr Katarzyna Staszyńska-Zagórska i studentka Małgorzata Dziubak: RAPORT Z BADAŃ STUDENTÓW 

„Społeczne zdrowie w czasach pandemii”

Omówienie fragmentu badania, które przeprowadzili studenci stacjonarni socjologii w ramach zajęć Warsztaty badawcze. Były to wywiady indywidualne przeprowadzone z osobami w różnym wieku, podczas gdy część z nich była aktywna zawodowo i miała dzieci w wieku szkolnym. Przeprowadzono również dwa wywiady z lekarzami, a także dwa wywiady z małżeństwem, w którym jedna osoba była zarażona koronawirusem, a druga znalazła się na kwarantannie.

Zapraszamy serdecznie!

Archiwum