Targi Pracy i Praktyk

Targi Pracy i Praktyk

Jesienna edycja Targów Pracy i Praktyk dobiegła końca.

24 i 25 października w godzinach 9:30- 16:00 w Atrium D mieliście możliwość spotkania przedstawicieli z poniższych firm i organizacji.

Nie zabrakło inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń, jak i aplikacji na stanowiska ogłaszane przez pracodawców.

Dzień przed targami przeprowadziliśmy warsztat pt. „Rozmowa rekrutacyjna. Profesjonalny LinkedIn”.

Podczas spotkania dowiedzieliście się:

  • Jak przygotować się do targów pracy?
  • Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
  • Na co zwrócić uwagę podczas rozmowy rekrutacyjnej?
  • Jak dobrze zaprezentować się w bezpośrednim kontakcie z rekruterem?
  • Jak skutecznie aplikować na oferty pracy i staży?

Oraz

  • Jakie są czynniki wpływające na Twój personal branding na LinkedIn?
  • Jak zhakować algorytm LinkedIn?
  • Jakie są wytyczne aktywności na LinkedIn?

Spotkanie poprowadził zespół Biura Karier i Współpracy z Otoczeniem oraz Anna Mady z firmy Career Angels.

Anna Mady - Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze HR i sprzedaży. Od 2017 roku związana jest z HR, gdzie główne obszary pracy to rekrutacja na stanowiska średniego i wyższego szczebla, budowanie strategii employer brandingowych, on-boarding, szkolenia oraz doradztwo kariery. Pracowała w sektorze usług, szkoleń specjalistycznych i konsultingu oraz outsourcingu finansowego. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu inteligencji behawioralnej, direct search, employer brandingu, zarządzania projektami oraz doradztwa kariery. Obecnie jest w trakcie certyfikacji z narzędzia „Career View” firmy Decision Dynamics. Prowadzi zajęcia m.in. dla studentów i absolwentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Anna dołączyła do Career Angels w 2020 roku, gdzie jej główne obszary działalności to pełny zakres usług doradztwa kariery dla wszystkich poziomów organizacji. Dodatkowo jest Koordynatorem ds. Marketingu i Special Projects Manager.

Kolejne targi odbędą się już w marcu 2024 roku.

Zapoznanie z profilami wystawców Przed uczestnictwem w targach warto zastanowić się jaki jest Twój cel. Wtedy łatwiej z bogatej oferty wybrać to, co Cię interesuje. Należy również zapoznać się z profilami firm, które wezmą w nich udział. Warto zwrócić uwagę na takie aspekty jak:

  • jak wygląda struktura takiej firmy, czy są tam działy, które mnie interesują
  • jakie kompetencje wymagane są na danym stanowisku
  • jakie języki trzeba znać, jakie umiejętności IT są wymagane, czy firma preferuje doświadczenie i wykształcenie w konkretnym zakresie
  • w jaki sposób można aplikować, jaka jest oferta firmy

Na podstawie takiego rozpoznania można przygotować sobie listę firm, które nas interesują.

Pytania do firmy Wykorzystaj targi do zadawania pytań. To dobra okazja aby porozmawiać z potencjalnym pracodawcą i rozwiać wątpliwości dotyczące oferty pracy lub samej firmy. Trzeba być przygotowanym pod względem informacji, które chcemy uzyskać od pracodawcy. W dobrym tonie nie jest pytanie o zarobki w firmie lub domaganie się przedstawienia konkretnej propozycji pracy. O co więc można zapytać?

  • Jak wygląda proces rekrutacyjny do firmy?
  • Jaka panuje w firmie kultura organizacyjna?
  • Jakie są perspektywy rozwoju w interesującym nas dziale?
  • Jak przebiega dany program, na który chcemy aplikować?

Przedstawienie swoich umiejętności Konieczne jest wcześniejsze przygotowanie ok. jednominutowej autoprezentacji, w której wskażemy swoje kluczowe kompetencje i doświadczenia. Odbywałeś już praktykę w podobnym dziale – czego się tam nauczyłeś? Działałeś w organizacji studenckiej – co Ci to dało? Jaką wiedzę wyniosłeś ze studiów? Co potrafisz? Jeżeli nie masz doświadczenia zawodowego zainteresuj się stażami i praktykami.

Walka z obiekcjami Zastanów się jakie są Twoje słabe punkty w odniesieniu do interesującej Cię firmy lub stanowiska. Co może zaniepokoić pracodawcę? Spójrz na siebie jego oczami. Postaraj się na to przygotować i wskazać w jaki sposób pracujesz nad swoimi słabszymi obszarami albo jak możesz przekuć je w atut.

Zamknięcie Zapytaj jaki powinieneś wykonać następny krok lub w jaki sposób możesz aplikować, czy umówić się na spotkanie. Poproś o kontakt w celu wysłania swojego CV. Pamiętaj, że ma to być kropka nad „i” po rozmowie, a nie sam jej cel. Podziękuj za poświęcony czas.  

Follow-up To chyba najważniejszy etap. Jeżeli umówiłeś się, że wykonasz jakieś działanie – nie zapomnij go wykonać. Przypomnij się po ok. 1-2 tygodniach z pytaniem czy Twoja aplikacja dotarła. Jeżeli nie rozmawiałeś z osobą decyzyjną w jakimś obszarze możesz poprosić o skontaktowanie z właściwą osobą. Ale pamiętaj – nie bądź nachalny!  

Pamiętaj, że uśmiech i pozytywne nastawienie to połowa sukcesu. Najważniejsze co powinieneś zapamiętać z tego tekstu, to żeby zawsze podchodzić do pracodawcy przygotowanym i z autentycznym zaangażowaniem. Jak ognia unikaj arogancji i postawy roszczeniowej oraz nadmiernego naciskania firmy. Jeżeli wdrożysz nasze wskazówki, targi na pewno okażą się dla Ciebie owocnym czasem!

 

Wizytówki i oferty tegorocznych Pracodawców:

Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Obecni w dniu 25.10.

ABW jest służbą specjalną powołaną do ochrony bezpieczeństwa państwa i porządku konstytucyjnego Rzeczypospolitej Polskiej, realizującą zadania w zakresie m.in. : kontrwywiadu, zwalczania terroryzmu, zwalczania przestępstw ekonomicznych, ochrony informacji niejawnych, cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, przeciwdziałania proliferacji BMR, zwalczania przestępczości zorganizowanej.

Każdego roku podejmowana jest decyzja o realizacji praktyk w ABW

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja.

Wymagana biegła znajomość języka polskiego.

Kontakt rekrutacja@abw.gov.pl

Nabór

ASB Group

Obecni w dniu 25.10.

Grupa ASB jest profesjonalnym dostawcą wysokiej jakości usług w zakresie księgowości, doradztwa podatkowego, kadr i płac, doradztwa transakcyjnego i usług korporacyjnych. Posiadamy ponad 21 lat doświadczenia i zatrudniamy blisko 350 specjalistów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracujemy z firmami wszelkich rozmiarów i o różnym charakterze, w tym z globalnymi korporacjami, inwestorami zagranicznymi, firmami rodzinnymi, funduszami inwestycyjnymi i firmami private equity, zapewniając najbardziej efektywne rozwiązania dla rozszerzenia ich działalności biznesowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce grupa spółek ASB to: ASB Poland sp. z o.o., ASB Tax sp. z o.o., ASB Accounting sp. z o.o.).

Formularz kontaktowy

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Ekonomia.

Bank Pekao S.A.

Obecni w dniu 24.10.

Czy wiesz, że… Bank Pekao S.A. jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 6,5 mln klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank zatrudnia blisko 13 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Analiza dużych zbiorów danych.

Program Praktyk 2023

Menedżer Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Analityk M&A

Specjalista/ Ekspert ds. raportowania i procesów kredytowych segmentu klienta korporacyjnego

Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży

CRIDO

Obecni w dniu 24.10

Jesteśmy polską firmą konsultingową, której głównym zadaniem jest pomaganie biznesom w ich rozwoju i wzroście. Doradzamy przede wszystkim w ramach trzech głównych linii biznesowych: podatkowej, prawnej i pozyskiwania dotacji. Oprócz tego pomagamy firmom się digitalizować, dbać o finanse oraz szkolimy ich pracowników i zarządy. Zaangażowanie i praca naszego ponad 400-osobowego zespołu zostały wielokrotnie docenione- co rok zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach firm wspierających działalność badawczo-rozwojową i innowacyjne rozwiązania, zdobywamy znaczące nagrody w kategoriach podatkowych, jak i te z różnych dziedzin prawa. Drugi rok z rzędu zostaliśmy także laureatami nagrody Friendly Workplace. Nasze biuro mieści się w wygodnej lokalizacji na ulicy Towarowej 28 w Warszawie, tuż przy stacji metra Rondo Daszyńskiego.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych .

Formularz kontaktowy

Oferty:

Praktykant/ka w zespole Business & Innovation Consulting

Praktykant/ka w zespole Legal White Collar Crime

Praktykant/ka w zespole Transaction Services (Finansowe Due Diligence)

Praktykant/ka w zespole Podatku od Nieruchomości

Danske Bank A/S Spółka Akcyjna Oddział w Polsce

Obecni w dniach 24 - 25.10.

Danske Bank z siedzibą w Kopenhadze, Danii jest jednym z największych banków w regionie nordyckim. Oferuje szeroką gamę usług finansowych, w tym m.in. bankowość detaliczną, korporacyjną oraz zarządzanie aktywami. Bank koncentruje się głównie na rynkach skandynawskich, ale zapewniamy również wsparcie i produkty klientom globalnym, którzy prowadzą działalność w krajach nordyckich. Danske Bank jest jednym z największych pracodawców w sektorze finansowym w krajach skandynawskich, zatrudniającym ponad 21 000 osób, które wspierają klientów ze wszystkich branż w zarządzaniu najbardziej złożonymi sprawami finansowymi. Nasza organizacja oferuje różnorodne możliwości kariery dla studentów, absolwentów i specjalistów w dziedzinie finansów, technologii, obsługi klientai leadership'u. Sprawdź aktualne oferty pracy na stronie internetowej Danske Bank career!

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja.

Oferta

DSV International Shared Services

Obecni w dniu 24.10.

DSV to jedna z czołowych firm branży TSL z siedzibą w Danii. W Polsce obejmuje spółki Air&Sea, ISS, Road, Solutions oraz Services. Globalnie zatrudniamy aż ponad 75 000 osób! DSV International Shared Services to Globalne Centrum Kompetencji. Wykonujemy działania na rzecz innych krajów DSV i raportujemy bezpośrednio do Grupy. Historia ISSC rozpoczęła się w listopadzie 2012 roku. Obecnie w naszym prawdziwie międzynarodowym środowisku w ISSC pracuje ponad 2400 osób w Warszawie, Manili, Lizbonie i Porto.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta:

Asystent/ka ds. księgowości

Asystent/ka ds. operacji Customer Vendor Master Data

Asystent/ka ds. Administracji Celnej

Asystent/ka ds. Procesów i Dokumentacji Air&Sea

Asystent/ka ds Weryfikacji Faktur

EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Zespoły audytorskie, consultingowe, prawne, strategiczne, podatkowe i transakcyjne zadają nieoczywiste pytania, by móc znaleźć nowe odpowiedzi na złożone wyzwania, przed którymi stoi dziś świat. Zatrudniamy ponad 390 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 7000, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu.

Kontakt

Federacja Mazowia

Obecni w dniu 25.10.

Zdobądź praktyczne umiejętności i wpływaj na świat wokół siebie! Weź udział w programie Praktyk Społecznie Użytecznych, dzięki którym: - poznasz potencjał ekonomii społecznej - zdobędziesz cenne doświadczenie i wgląd w pracę mazowieckich organizacji pozarządowych i spółdzielni socjalnych - zaliczysz obowiązkowe praktyki na uczelni - wykorzystasz swoją energię tam, gdzie to naprawdę potrzebne! Wiemy, że praktyki mogą być wymagające, dlatego finansujemy nocleg i dojazd dla wszystkich praktykujących. Wejdź na stronę i znajdź ofertę dla siebie: spolecznieuzyteczne.pl Kontakt: praktyki@spolecznieuzyteczne.pl Organizuje: Federacja Mazowia Zadanie publiczne sfinansowane ze środków z budżetu Województwa Mazowieckiego.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Ekonomia.

Oferta:

Praktyki w Stacji Praga (specjalista/ specjalistka ds. marketingu) Praktyki w Spółdzielni Socjalnej „Kto rano wstaje” (wsparcie administracyjne i marketingowe) Praktyki w Forum Odpowiedzialnego Biznesu (wsparcie działań Karty Różnorodności w Polsce) Praktyki w Fundacji Samodzielni Robinsonowie (asystent/ asystentka liderki projektu) Praktyki w Stowarzyszeniu Mudita (koordynator/ koordynatorka latającego SPA)

Ferrero

 Obecni w dniu 24.10.

Ferrero to firma rodzinna o prawdziwie innowacyjnym podejściu i międzynarodowych perspektywach, znana z kultowych marek, takich jak Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno®, Kinder Niespodzianka® oraz czekolady Ferrero Rocher oraz Ferrero Rafaello. Wraz ze wzrostem popularności naszych marek rośnie również nasz ogólnoświatowy zasięg. W Ferrero kochamy naszą pracę. Od ponad 70 lat z dumą, zaangażowaniem i niegasnącym entuzjazmem pracujemy na sukces naszych znanych i lubianych na całym świecie marek. W naszej firmie najważniejsi są ludzie. Nieustająco poszukujemy nowych talentów, którym oferujemy dołączenie do międzynarodowego zespołu w firmie o fascynującej historii, silnych wartościach oraz ambitnych planach na przyszłość. W Polsce działamy od 1992 roku i jesteśmy jednym z liderów na rynku słodyczy. Nasz zakład produkcyjny w Belsku Dużym jest trzecią największą fabryką w Grupie Ferrero, która produkuje i konfekcjonuje słodycze sprzedawane w prawie 100 krajach świata. Przygotowujemy tu produkty takich marek, jak np.: Kinder Bueno, Rafaello, Nutella, Kinder Surprise, Nutella B-ready, czy Kinder Joy.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Analiza dużych zbiorów danych.

Kontakt

Oferta:

Asystent/-tka ds. Helpdesk

Stażysta/ka w Dziale Finansów

J.P.Morgan

Obecni w dniu 24.10.

J.P. Morgan jest światowym liderem usług finansowych, operującym już w ponad 100 krajach. Zapewnia strategiczne doradztwo i produkty dla największych korporacji na świecie, a także rządów i inwestorów. Firma łączy tradycję z innowacjami, a na pierwszym miejscu zawsze stawia interesy klientów. J.P. Morgan angażuje się także w liczne akcje charytatywne oraz wolontariaty, których celem jest wsparcie lokalnych społeczności.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie i sztuczna inteligencja.

Oferta

Japan Tobacco International

Obecni w dniu 25.10.

JTI Polska jest częścią grupy Japan Tobacco International. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 46 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Winston, Camel, LD i Logic. W Polsce zatrudniamy ponad 3 500 pracowników i od początku działalności w kraju, jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową: nasz udział w rynku wzrósł ponad czterokrotnie, a wolumen produkcyjny zwiększył się ponad dziesięciokrotnie. Jednak JTI to więcej niż biznes. JTI to ludzie, ich talenty i potencjał. Wierzymy, że kiedy nasi pracownicy mogą być sobą, mogą podróżować, uczyć się i rozwijać, nasza firma również będzie się rozwijać. Nieustannie od 13 lat należymy do grona Top Employers Polska. Co roku jesteśmy wyróżniani i zajmujemy najwyższe pozycje w rankingu, a w latach 2017, 2019 i 2020 zajęliśmy 1. miejsce, a obecnie zajmujemy 2. miejsce w Polsce!

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta:

Staż w Dziale Cykli Sprzedaży

Staż w Dziale Brand Marketingu - Produkty Innowacyjne

Staż w Dziale Kontroli Wewnętrznej

Staż w Dziale Inżynieryjnym

Jeżeli zdecydujesz się na udział w tej rekrutacji, administratorem Twoich danych będzie JTI Polska sp. z o.o. z siedzibą w Starym Gostkowie. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi procesu rekrutacyjnego, w którym bierzesz udział. Szczegółową informację na temat przetwarzania Twoich danych i Twoich praw znajdziesz pod adresem: https://do.jti.pl/klauzula_rekr.pdf

jti

L'Oréal

Obecni w dniu 24.10.

L'Oréal Polska jest częścią L'Oréal Group, światowego lidera branży beauty-tech. Od 2017 roku siedziba L'Oréal Polska w Warszawie to również siedziba główna HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. L'Oréal to 36 marek, 150 krajów i 88 tysięcy pracowników na całym świecie. Od ponad 110 lat nasze działania skupiają się na jednym celu: “create the beauty that moves the world”. Wierzymy, że piękno jednoczy. To fundamentalna potrzeba, która wykracza daleko poza sam “wygląd” i sięga głęboko do ludzkich aspiracji: poczucia przynależności, samorealizacji, pewności siebie. Staramy się pomagać kobietom i mężczyznom na całym świecie w spełnianiu tych aspiracji, tym samym rozumiejąc i respektując różnorodność: kultur, potrzeb, tradycji  

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta

 

Talent Development Adventure - E-Commerce

 

Junior Brand Manager HUB - GARNIER

 

Junior Brand Medical Manager (Dermatology)

Linklaters

Linklaters Service Delivery Centre Warsaw to centrum usług wspólnych obecne w Polsce od ostatnich 10 lat. Jako organizacja wspieramy globalne działania firmy Linklaters - międzynarodową firmą prawniczą z główną siedzibą w Londynie, będąca częścią "Magic Circle" - nieformalnej grupy najbardziej dochodowych firm prawniczych w Wielkiej Brytanii, która świadczy usługi doradcze w zakresie m.in. prawa gospodarczego i korporacyjnego. Nasza firma poszukuje pracowników do LSDCW na Targach Pracy i Praktyk Akademii Leona Koźmińskiego! Rekrutujemy do naszych zespołów jak Technology, Finance, Marketing, Legal & Risk, w których również oferujemy staże.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Analiza dużych zbiorów danych.

No Fluff Jobs

Obecni w dniu 25.10.

No Fluff Jobs jest pierwszym w Polsce job boardem z widełkami wynagrodzenia w każdym ogłoszeniu. Na nofluffjobs.com znajdziesz w pełni transparentne ogłoszenia od sprawdzonych firm, przedstawione w jasny i przystępny sposób, dzięki czemu łatwo porównasz interesujące Cię oferty. W dostępnym na stronie Kalkulatorze wynagrodzeń sprawdzisz najbardziej aktualne przedziały wygrodzeń dla interesujących Cię specjalizacji na wszystkich poziomach doświadczenia. Od lat działamy na rzecz poprawy standardów rekrutacji i rynku pracy, m. in. przez liczne publikacje autorskich badań branżowych, kampanie społeczne (w tym głośna akcja Szanuj siebie), autorskie kursy e-learningowe Masterclazz czy materiały video. Przełamujemy stereotypy i uświadamiamy, jak zmieniać świat na lepszy, dzięki projektom, np. IT Heroes, czy konferencjom Future IT Heroes.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Na nofluffjobs.com możesz znaleźć kilkaset ofert stażowych oraz juniorskich. Są to oferty od transparentnych pracodawców, w których w czytelny sposób zobaczysz oczekiwany stos technologiczny, zakres wynagrodzeń, wielkość zespołu i możliwe dodatki.

Oferta

Junior Communications Planner

IT Talent Sourcer - Internship

Asystent ds. Finansów i Rozliczeń

Junior Account Executive

Asystent/ ka w dziale Finansów i Księgowości

MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy

Obecni w dniu 25.10.

MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy to jedna z największych niezależnych polskich firm doradztwa podatkowego.   Cała grupa MDDP liczy obecnie blisko 450 ekspertów, którzy wspierają przedsiębiorców w zakresie podatków, prawa, outsourcingu księgowości i naliczania wynagrodzeń oraz dostępu do profesjonalnej wiedzy m.in. w formie szkoleń merytorycznych.   Mamy dla Ciebie: - Wiele atrakcyjnych projektów oraz możliwość pracy z doświadczonymi ekspertami; - Wsparcie w budowaniu ścieżki kariery; - Elastyczny czas pracy; - Pracę w modelu hybrydowym. Poznaj nas, sprawdź dostępne oferty i aplikuj!

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo.

Praktykant/ka w Zespole Podatków Międzynarodowych (Nieruchomości)

Praktykant/ka w Zespole Cen Transferowych

Konsultant/ka w Zespole VAT Compliance

Konsultant/ka w Zespole VAT

Recepcjonista/ka

Mondelez International

Obecni w dniu 24.10.

Celem Mondelēz International jest zapewnienie właściwych przekąsek, na właściwą okazję, wyprodukowanych we właściwy sposób. Oznacza to dostarczanie szerszej gamy pysznych, wysokiej jakości przekąsek umilających chwile, wyprodukowanych ze składników pozyskanych dzięki zrównoważonemu rolnictwu, w ekologicznych opakowaniach, ku zadowoleniu konsumentów. Posiadamy bogate portfolio silnych marek, zarówno globalnych, jak i lokalnych. Zaliczają się do nich takie powszechnie znane marki jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolada Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, Prince Polo, Delicje czy też Lubisie. Jesteśmy dumni, że plasujemy się na pierwszym miejscu w skali światowej w zakresie produkcji ciastek, czekolady i cukierków. Ponad 90 000 naszych „makers and bakers” pracuje w zakładach w ponad 80 krajach, sprzedając produkty w 160 krajach na świecie. Stymulujemy ich rozwój, ponieważ odgrywają oni kluczową rolę w realizacji naszych celów i dążeniu do osiągnięcia wartości. Jesteśmy zróżnicowaną społecznością, która może wiele i szybko zdziałać.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta:

https://www.mondelezinternational.com/Careers/

Junior Management Program - Inżynieria produkcji (Inżynier ciągłego doskonalenia)

 

Data Scientist R&D Intern (m/f/d)

Olesiński i Wspólnicy

Obecni w dniu 25.10.

Od 2005 roku kompleksowo wspieramy biznes poprzez doradztwo prawno-podatkowe, outsourcing księgowy i kadrowo-płacowy, projekty analityczne oraz obsługę administracyjną. Nasza Załoga liczy ponad 230 osób. Pracujemy z Wrocławia, Warszawy, Krakowa, Gliwic oraz Gdańska.   Działamy jako Grupa OW, którą tworzą spółki Olesiński i Wspólnicy, OW Analytics, GOBS i Saurus Grow. Jako firma doradcza współpracujemy z międzynarodowymi korporacjami, zagranicznymi inwestorami czy polskimi przedsiębiorcami. Obsługujemy spółki z różnych branż – m.in. automotive, e-commerce, spożywcza, chemiczna, tekstylna, transportowa czy IT. Nasi doradcy obsługują klientów również w językach obcych, m.in. angielskim, niemieckim czy hiszpańskim. Jako Accredited Provider współpracujemy z firmami należącymi do sieci Moore Global, która zrzesza ponad 220 niezależnych firm doradczych i audytorskich ze 110 krajów. W codziennej pracy kierujemy się wyznawanymi wartościami. Są naszym organizacyjnym DNA i w oparciu o nie podejmujemy decyzje. Te wartości to: szacunek, gra zespołowa i leadership, osobiste zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności, relacje i empatia, komunikacja i uczciwość w komunikacji, rozwój, tworzenie wartości dodanej, zaufanie. Ważne są dla nas także relacje - pielęgnujemy je nie tylko na co dzień, ale też podczas wyjazdów i spotkań integracyjnych, które są istotną częścią naszej kultury.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo.

Formularz kontaktowy

Prawnik / Associate

Senior Tax Consultant w zespole CIT

Prawnik / Associate z językiem niemieckim

Tax Consultant w zespole VAT

Stażysta w zespole VAT

Panattoni

Obecni w dniu 25.10.

Panattoni to europejska filia Panattoni Development Company Inc, którą załozył Carl Panattoni w Kalifornii w USA w 1986 roku. Firma przez lata stała się jednym z największych na świecie prywatnych podmiotów oferujących pełen zakres usług deweloperskich. Przedsiębiorstwo po umocnieniu pozycji w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, rozwinęło się także w Wielkiej Brytanii i Europie kontynentalnej. Jesteśmy największym deweloperem nieruchomości przemysłowych w Polsce i Europie. Jak nikt na świecie tworzymy okazje do bezpośredniego inwestowania w nieruchomości przemysłowe i logistyczne. Nasza strategia inwestycyjna uwzględnia zarówno najlepsze nieruchomości (core i core-plus) jak i inwestycje wartości dodanej (value-add). Oferujemy zarówno istniejące nieruchomości, jak i projekty deweloperskie. Inwestujemy kapitał w imieniu szerokiego spektrum inwestorów i świadczymy pełen zakres usług, by sprostać specyficznym wymaganiom klientów.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Ekonomia.

Kontakt: kariera@panattoni.com

PKP Intercity S.A.

Obecni w dniu 24.10.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który uruchamia ok. 400 pociągów dziennie. Łączy centra miast oraz ośrodki turystyczne, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Zatrudnia 8,5 tys. pracowników w całym kraju. Pracę w PKP Intercity mogą znaleźć nie tylko osoby posiadające wykształcenie kierunkowe. Firma zatrudnia również specjalistów od rozkładu jazdy np. analityków, ekonometryków, osoby planujące ofertę, dbające o stan techniczny pociągów i infrastruktury, informatyków, programistów, handlowców, ekonomistów, prawników, inżynierów, ekspertów w dziedzinie szkoleń, administracji czy ochrony środowiska. PKP Intercity to miejsce, które łączy doświadczenie z młodzieńczym entuzjazmem. To tu spotykają się ambicje młodego pokolenia z budowaną od wielu lat tradycją i wiedzą, aby wspólnie tworzyć organizację, która wychodzi naprzeciw potrzebom pasażera, jednocześnie zapewniając przyjazne miejsce pracy swoim pracownikom.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta:

Specjalista/ka ds. wsparcia systemu CRM

Business Intelligence Developer

Konsultant funkcjonalny systemu Oracle E-Business Suite R12.2 w zakresie modułów finansowych

Ekspert/ka ds. kontrolingu personalnego

Ekspert/ka ds. administrowania systemami informatycznymi

Point72

Obecni w dniu 24.10.

Point72 jest globalną firmą zarządzającą aktywami, która inwestuje na całym świecie w wiele klas aktywów, w oparciu o różne strategie. Firma zatrudnia ponad 2000 osób w 14 biurach na całym świecie. Jej główna siedziba znajduje się w Connecticut w USA, a biura w Nowym Jorku, Palo Alto, San Francisco, Londynie, Paryżu, Hongkongu, Tokio, Singapurze, Sydney i Warszawie. 

Point72 tworzy światowej klasy zespoły, które płynnie ze sobą współpracują, pomagając firmie wprowadzać innowacje i budować możliwości, których firma potrzebuje, aby się rozwijać. Zespoły biura w Warszawie odgrywają kluczową rolę w strategicznym rozwoju firmy, pomagając w dostarczaniu innowacyjnych, wiodących w branży narzędzi i usług. Pracownicy mają możliwość zdobywania nowych umiejętności, pogłębiania wiedzy specjalistycznej, rozwoju kariery zawodowej i realnego wpływu na funkcjonowanie globalnej, wielomiliardowej firmy.  Opierając się na 30-letnim doświadczeniu w inwestowaniu, misją Point72 jest bycie czołową firmą zarządzającą aktywami w branży. Firma chce tego dokonać poprzez osiąganie wysokiej jakości zwrotów z inwestycji skorygowanych o ryzyko, zachowując przy tym najwyższe standardy etyczne i oferując najzdolniejszym w branży nieograniczone możliwości rozwoju. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.point72.com/warsaw-office.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta

Procter & Gamble

Obecni w dniu 25.10.

P&G rozpoczęło swoją działalność w Polsce na początku lat 90. docierając polskich konsumentów za pomocą wiodących globalnych marek, takich jak Ariel, Lenor i Pampers oraz wielu innych. Przez prawie 30 lat, produkty marki P&G służyły rodzinom w Polsce, codziennie poprawiając ich życie. 9 na 10 gospodarstw domowych w Polsce korzysta przynajmniej z jednego produktu P&G, a wiele z naszych marek stało się liderami rynku. W trakcie trzech dekad P&G stworzyło ponad 3500 miejsc pracy w zakładach produkcyjnych, w siedzibie głównej oraz w centrach dystrybucji. Ponadto, w Polsce funkcjonują dwa Centra Kompetencji: "Global IT Service Centre" oraz "European Planning Service Centre". Dzięki silnej obecności w Polsce, P&G jest cenioną firmą w branży dóbr konsumenckich. Polska jest integralną częścią regionu Europy Środkowej w ramach struktur P&G. Polska stanowi serce operacji P&G w regionie Europy Środkowej, obejmującym 10 rynków, takich jak kraje bałtyckie, Czechy, Chorwacja, Węgry, Słowacja, Słowenia i Ukraina.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Ekonomia, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Poland Traineeships & Internships - Roles Available

IT Development Program

Junior IT Manager

Junior Data Asset Manager

Junior Penetration Tester

Digital Product Owner - EU Data Foundations Team

PwC Polska

Obecni w dniu 25.10.

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 152 państwach. Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku, Warszawie i Lublinie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób, w tym niemal 2000 w zespołach technologicznych.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Kontakt

Analyst with German in Financial Crime Unit

Płatne praktyki w Technology Consulting

Płatne praktyki w zespole M&A

Płatne praktyki w zespole Audytu (Warszawa)

Tax & Legal Consultant Development Initiative (CDI) - praktyki

PWC logo

RSM Poland

Obecni w dniu 24.10.

RSM Poland jest częścią RSM – wiodącej sieci niezależnych firm doradczych i audytorskich działającej w ponad 120 krajach. Na polskim rynku firma jest aktywna od ponad 25 lat. Dysponując biurami w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Szczecinie, obsługuje zarówno działające lokalnie i ogólnokrajowo małe oraz średnie przedsiębiorstwa, jak również wiodące korporacje międzynarodowe, dla których świadczy usługi po polsku, angielsku lub niemiecku. Dzięki doświadczonej i regularnie powiększanej kadrze, która składa się aktualnie z ponad 250 osób wyspecjalizowanych między innymi w zakresie doradztwa podatkowego, audytu finansowego, kadr i płac, księgowości, doradztwa korporacyjnego oraz IT consultingu, zespół RSM Poland gwarantuje kompleksową obsługę oraz pełne wsparcie podczas prowadzenia biznesu w Polsce.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo.

Oferta

Audit Assistant

Assistant in the Tax Department

Intern in German Desk

Audit Intern

Junior Due Diligence Consultant

Schneider Electric

Obecni w dniu 25.10.

​​Wspaniali ludzie sprawiają, że Schneider Electric jest wspaniałą firmą.

Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca szczytny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?

Schneider Electric jest liderem cyfrowej transformacji w dziedzinie zarządzania energią i automatyki. Naszym celem jest wsparcie Klientów w wykorzystaniu dostępnej energii i zasobów, łącząc innowacyjne rozwiązania i zrównoważony rozwój. Nazywamy to podejście Life Is On. Znajdź swój istotny cel dzięki karierze w Schneider Electric! PROGRAMY DLA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW Oferujemy płatne staże studentom, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie - zgłoś się już dziś! Po więcej informacji zajrzyj na: Kariera w Schneider Electric Facebook Instagram LinkedIn

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Oferta:

Schneider Electric Internship Programme 2023

Intern in Finance Department

Intern

Strategic Communications Intern

Intern - Sales Marketing Automation (SMA) HR Employee Experience Advisor Intern with French

Stryker

Obecni w dniu 25.10.

Jesteśmy jedną z wiodących na świecie firm zajmujących się technologią medyczną i wspólnie z naszymi klientami dążymy do uczynienia opieki medycznej lepszą. Nasze innowacyjne produkty i usługi medyczne pomagają odmienić życie ponad 100 milionów pacjentów rocznie. Firma Stryker rozwija się również w Polsce, z dwiema lokalizacjami w Warszawie, które koncentrują się na obszarach commercial, finance i procurement oraz jedną w Skawinie, która jest najnowszą częścią globalnej sieci produkcyjnej Stryker. Dołącz do naszego zespołu w Polsce, aby odkryć swój pełny potencjał i zobaczyć, dokąd zaprowadzi Cię Twoja kariera!

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Analiza dużych zbiorów danych.

Kariera w Stryker

Oferta:

Junior Fixed Assets Accountant

Discover Internship, Finance

Junior Intercompany Accountant

Data Analyst Intern

Junior Master Data Analyst

TPA Poland

Obecni w dniu 24.10.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zatrudniamy ponad 350 ekspertów w 3 biurach: w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Legal Poland. Jako członek Baker Tilly International, jednej z 10 największych światowych firm zajmujących się doradztwem biznesowym i audytem, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej. TPA Poland z Baker Tilly TPA i Baker Tilly Legal Poland są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce. Co nas wyróżnia? 1. Jesteśmy elastyczni i nowocześni: Nie ma u nas korporacyjnych zasad. Pracujemy w luźnej i przyjaznej atmosferze. 2. Dobrze dobrany zespół to podstawa: jesteśmy zgraną drużyną. Często się integrujemy grając w planszówki czy uprawiając sport. 3. Rozwój jest dla nas ważny: inwestujemy w naszych pracowników oferując szeroki wachlarz szkoleń. Cieszymy się, gdy pracownicy zgłaszają pomysły na zmiany w naszej organizacji. W TPA wierzymy, że sukces osiągamy wspólnie, co oznacza, że możesz być tu sobą, zadawać pytania i oczekiwać konstruktywnej opinii. Naszą stałą troską jest wzmacnianie relacji i doskonałej współpracy między zespołami. Stawiamy na dobre połączenia, takie jak promocja zdrowego stylu życia i ochrona środowiska. Razem inspirujemy się do aktywności fizycznej, uczestnicząc w sportowych wyzwaniach, które przynoszą korzyści zarówno naszemu zdrowiu, jak i planecie. Istotne jest dla nas również zaangażowanie w akcje charytatywne. Wierzymy, że razem możemy więcej!

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo.

Formularz kontaktowy

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Asystent/ka w dziale audytu

Konsultant/ka w zespole cen transferowych

Praktykant/ka w zespole Corporate Finance

UNICEF

Obecni w dniu 25.10.

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci w 190 krajach świata. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Zostań fundraiserem UNICEF

Vistra

Obecni w dniu 24.10.

Vistra oferuje szerokie spektrum usług od obsługi kadr i płac oraz księgowości, poprzez sprzedaż spółek typu shelf, po administrowanie funduszami, usługi powiernicze i fuzje.

Firma zatrudnia ekspertów w biurach w Europie, Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej, Australii i Oceanii, na Bliskim Wschodzie i w Azji, co sprawia, że plasujemy się w światowej czołówce firm z branży.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo.

Kontakt: recruitment.poland@vistra.com

https://careers.vistra.com/

Stażysta w dziale księgowości | VISTRA | LinkedIn

Asystent ds. księgowości | VISTRA | LinkedIn

vistra

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Obecni w dniu 25.10.

Jesteśmy jedną z najważniejszych polskich instytucji realizujących politykę społeczną państwa. Pobieramy składki na ubezpieczenia społeczne oraz wypłacamy liczne świadczenia, do których należą: emerytury, renty i zasiłki: chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, inne. Obsługujemy także świadczenia rodzinne (m.in. tzw. 500+, 300+). Nasza instytucja zatrudnia około 40 000 osób na terenie całego kraju.

Zapraszamy do kontaktu studentów kierunków: Zarządzanie, Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Prawo, Zarządzanie i sztuczna inteligencja, Analiza dużych zbiorów danych.

Aktualne ogłoszenia o pracę.

Kontakt

Starszy specjalista ds. relacji ze studentami i absolwentami
Paulina Kowalska
Kierownik Biura Karier i Współpracy z Otoczeniem
Agnieszka Krawczyńska