Targi Pracy i Praktyk

Targi Pracy i Praktyk

Wiosenna edycja targów odbyła się w dniach 11 - 12 marca 2025 w Atrium D. Termin targów jesiennych ogłosimy już wkrótce.

Wydarzenie to jest doskonałą okazją do spotkania się z przedstawicielami renomowanych firm z różnych branż, poznania oferty praktyk, staży i pracy, nawiązania cennych kontaktów zawodowych, a także dowiedzenia się, jakie umiejętności i kwalifikacje są najbardziej pożądane na rynku.

Zapoznanie z profilami wystawców Przed uczestnictwem w targach warto zastanowić się jaki jest Twój cel. Wtedy łatwiej z bogatej oferty wybrać to, co Cię interesuje. Należy również zapoznać się z profilami firm, które wezmą w nich udział. Warto zwrócić uwagę na takie aspekty jak:

  • jak wygląda struktura takiej firmy, czy są tam działy, które mnie interesują
  • jakie kompetencje wymagane są na danym stanowisku
  • jakie języki trzeba znać, jakie umiejętności IT są wymagane, czy firma preferuje doświadczenie i wykształcenie w konkretnym zakresie
  • w jaki sposób można aplikować, jaka jest oferta firmy

Na podstawie takiego rozpoznania można przygotować sobie listę firm, które nas interesują.

Pytania do firmy Wykorzystaj targi do zadawania pytań. To dobra okazja aby porozmawiać z potencjalnym pracodawcą i rozwiać wątpliwości dotyczące oferty pracy lub samej firmy. Trzeba być przygotowanym pod względem informacji, które chcemy uzyskać od pracodawcy. W dobrym tonie nie jest pytanie o zarobki w firmie lub domaganie się przedstawienia konkretnej propozycji pracy. O co więc można zapytać?

  • Jak wygląda proces rekrutacyjny do firmy?
  • Jaka panuje w firmie kultura organizacyjna?
  • Jakie są perspektywy rozwoju w interesującym nas dziale?
  • Jak przebiega dany program, na który chcemy aplikować?

Przedstawienie swoich umiejętności Konieczne jest wcześniejsze przygotowanie ok. jednominutowej autoprezentacji, w której wskażemy swoje kluczowe kompetencje i doświadczenia. Odbywałeś już praktykę w podobnym dziale – czego się tam nauczyłeś? Działałeś w organizacji studenckiej – co Ci to dało? Jaką wiedzę wyniosłeś ze studiów? Co potrafisz? Jeżeli nie masz doświadczenia zawodowego zainteresuj się stażami i praktykami.

Walka z obiekcjami Zastanów się jakie są Twoje słabe punkty w odniesieniu do interesującej Cię firmy lub stanowiska. Co może zaniepokoić pracodawcę? Spójrz na siebie jego oczami. Postaraj się na to przygotować i wskazać w jaki sposób pracujesz nad swoimi słabszymi obszarami albo jak możesz przekuć je w atut.

Zamknięcie Zapytaj jaki powinieneś wykonać następny krok lub w jaki sposób możesz aplikować, czy umówić się na spotkanie. Poproś o kontakt w celu wysłania swojego CV. Pamiętaj, że ma to być kropka nad „i” po rozmowie, a nie sam jej cel. Podziękuj za poświęcony czas.  

Follow-up To chyba najważniejszy etap. Jeżeli umówiłeś się, że wykonasz jakieś działanie – nie zapomnij go wykonać. Przypomnij się po ok. 1-2 tygodniach z pytaniem czy Twoja aplikacja dotarła. Jeżeli nie rozmawiałeś z osobą decyzyjną w jakimś obszarze możesz poprosić o skontaktowanie z właściwą osobą. Ale pamiętaj – nie bądź nachalny!  

Pamiętaj, że uśmiech i pozytywne nastawienie to połowa sukcesu. Najważniejsze co powinieneś zapamiętać z tego tekstu, to żeby zawsze podchodzić do pracodawcy przygotowanym i z autentycznym zaangażowaniem. Jak ognia unikaj arogancji i postawy roszczeniowej oraz nadmiernego naciskania firmy. Jeżeli wdrożysz nasze wskazówki, targi na pewno okażą się dla Ciebie owocnym czasem!

Wizytówki i oferty wystawców wiosennej edycji targów

Lista ta jest regularnie uzupełniana.

Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Obecni w dniu 12.03.2025

ABW jest służbą specjalną powołaną do ochrony bezpieczeństwa państwa i porządku konstytucyjnego Rzeczypospolitej Polskiej, realizującą zadania w zakresie m.in. : kontrwywiadu, zwalczania terroryzmu, zwalczania przestępstw ekonomicznych, ochrony informacji niejawnych, cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, przeciwdziałania proliferacji BMR, zwalczania przestępczości zorganizowanej.

Na początku każdego roku podejmowana jest decyzja o ewentualnej realizacji praktyk w ABW, w tym dedykowane kierunki studiów. Dotychczasowe praktyki odbywały się we wrześniu (4 tygodnie), miały charakter hybrydowy i były bezpłatne. Szczegółowe informacje będą prezentowane w serwisie kariery ALK po podjęciu decyzji o przeprowadzeniu praktyk.

Kontakt: rekrutacja@abw.gov.pl

ARCHE

Obecni w dniu 11.03.2025

GRUPA ARCHE powstała poprzez rozwój firmy deweloperskiej Arche, która od 1991 roku świadczy profesjonalne usługi deweloperskie. Przez ten czas powstało wiele ciekawych  projektów i inwestycji. Łącznie wybudowano ponad 10000 domów i mieszkań. Do Grupy Arche należy również ponad 20 hoteli. Działalność firmy to nie tylko budowa domów, apartamentów, mieszkań, hoteli czy loftów, ale przede wszystkim ratowanie zabytków i nadawanie im nowej funkcji. Zapomnianym, zaniedbanym obiektom dajemy drugie życie. Przywracamy im świetność. Zachowując możliwie dużo z zabytkowego charakteru budowli tworzymy  hotele, które stylizacją nawiązują do pierwotnej działalności obiektów.  Nasze historyczne hotele to m.in. Cukrownia Żnin, Dwór Uphagena w Gdańsku, Pałac i Folwark Łochów czy Zamek w Janowie Podlaskim.

Większość z hoteli Arche działa w inwestycyjnym Systemie Arche, zastrzeżonym w Urzędzie Patentowym w marcu 2022 roku. Jest to autorski system inwestowania w lokale w obiektach hotelowych. Obecnie Grupa Arche zatrudnia 1700 pracowników pracujących w strukturze rozproszonej. Centrala znajduje się w Warszawie, hotele znajdują się w różnych, ciekawych miejscach Polski. Wraz z Fundacją Leny Grochowskiej pomagamy osobom wykluczonym społecznie i z niepełnosprawnościami. W części hoteli działają oddziały Fundacji, gdzie pracownicy z niepełnosprawnościami umysłowymi prowadzą kawiarnie i warsztaty dla gości czy lokalnych mieszkańców. W październiku 2023 roku przy al. Jerozolimskich pod marką ToMy została otwarta pierwsza kawiarnia Fundacji w Warszawie.

ASB Poland

Obecni w dniu 11.03.2025

Grupa ASB jest profesjonalnym dostawcą wysokiej jakości usług w zakresie księgowości, doradztwa podatkowego, kadr i płac, doradztwa transakcyjnego i usług korporacyjnych. Posiadamy ponad 21 lat doświadczenia i zatrudniamy ponad 450 specjalistów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracujemy z firmami wszelkich rozmiarów i o różnym charakterze, w tym z globalnymi korporacjami, inwestorami zagranicznymi, firmami rodzinnymi, funduszami inwestycyjnymi i firmami private equity, zapewniając najbardziej efektywne rozwiązania dla rozszerzenia ich działalności biznesowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce grupa spółek ASB to: ASB Poland sp. z o.o. and ASB Tax sp. z o.o.

Rekrutacja otwarta

Asystent/-ka ds. wprowadzania danych, ASB Poland Sp. z o.o., Warszawa

Asystent/-ka działu księgowego, ASB Poland Sp. z o.o., Warszawa

Więcej o nas

Bank Millennium

Obecni w dniu 12.03.2025

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej organizacji. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom. Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Naszym Pracownikom oferujemy pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem norm bezpieczeństwa oraz możliwość rozwoju w stabilnym banku z ugruntowaną pozycją rynkową. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Oferty

Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

Obecni w dniu 12.03.2025

Biedronka - lider branży #retail i największy pracodawca w Polsce. Sieć ponad 3700 sklepów, 17 magazynów i biur, należąca do międzynarodowej grupy Jerónimo Martins, z siedzibą w Portugalii. Dzięki naszemu zaangażowanemu zespołowi ponad 81 000 pracowników, sklepy Biedronka odwiedza dziennie przeszło 5 milionów klientów. Z myślą o studentach i absolwentach, przygotowaliśmy ofertę naszych wyjątkowych programów rozwojowych: 🐞 Young Talents 4 Biedronka – konkurs, w którym studenci opracowują innowacyjne rozwiązania dla rzeczywistego biznesowego wyzwania Biedronki, pracując pod okiem doświadczonych mentorów. Rekrutacja ruszy w połowie marca, a zgłosić się można do 13 kwietnia: https://pracawbiedronce.pl/youngtalents4biedronka/ 🐞 Management Trainee – dwuletni program liderski, który przygotowuje młodych profesjonalistów do objęcia ról menedżerskich poprzez rotacje w różnych działach firmy, dedykowany program szkoleniowo-wdrożeniowy  oraz pracę na realnych projektach. Dowiedz się więcej: www.fromtalenttoimpact.com 🐞 Owocne Wakacje – program płatnych praktyk letnich, który pozwala zdobyć wiedzę o branży retail poprzez pracę przy realnych projektach w trakcie miesięcy letnich (czerwiec –wrzesień) w Biurze Głównym w Warszawie oraz Biurach Regionu w całej Polsce. 🐞 Start IT – idealna propozycja dla studentów kierunków technologicznych, którzy chcą rozwijać się w obszarze nowoczesnych rozwiązań IT i transformacji cyfrowej w biznesie podczas 6-miesiecznego programu stażowego w Biurze Głównym w Warszawie, a także w Centrum Przetwarzania Danych Biedronki w Kostrzynie. 🐞 Akademia Finansów – program stażowy skierowany do osób zainteresowanych światem finansów, dający możliwość nauki od ekspertów i pracy nad rzeczywistymi danymi. Staż odbywa się w Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu. Poszukujemy także specjalistów do różnych działów, takich jak: zakupy, finanse, logistyka, marketing czy HR do naszych biur w Warszawie oraz Poznaniu. Jeśli chcesz być częścią rozwoju największej firmy handlowej w Polsce, dołącz do nas! https://pracawbiedronce.pl/

Wyszukiwarka ofert

Young Talents 4 Biedronka

Elemental

Obecni w dniu 11.03.2025

Odzyskujemy cenne surowce Grupa Elemental poprzez recycling elektrośmieci przywraca wartościowe materiały firmom i społecznościom, koncentrując się na odzysku metali krytycznych, których zasoby naturalne na świecie są ograniczone.   Działamy globalnie Prowadzimy działalność na 4 kontynentach – w Europie, Ameryce Płn., Azji oraz Afryce. Stale rozwijamy partnerstwa z lokalnymi i globalnymi przedsiębiorstwami, co stanowi silną platformę dla dalszego rozwoju. Patrzymy w przyszłość Wierzymy, że w obliczu wyzwań klimatycznych, odpowiedzialne zarządzanie surowcami jest koniecznością oraz szansą na tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości. Urban mining pozwala przywracać do obiegu strategiczne metale bez konieczności eksploatacji zasobów naturalnych. Nasze biuro znajduje się w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Traugutta 42a Elemental w liczbach 1 100 pracowników dbających każdego dnia o Ziemię 25 spółek w Polsce i na świecie

Kontakt: pracastudent@elemental.biz

EY Polska

Obecni w dniu 11.03.2025

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Zespoły audytorskie, consultingowe, prawne, strategiczne, podatkowe i transakcyjne zadają nieoczywiste pytania, by móc znaleźć nowe odpowiedzi na złożone wyzwania, przed którymi stoi dziś świat.

Zatrudniamy ponad 390 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 7000, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym będziesz się szybko rozwijać, zdobywając doświadczenie na kolejnych projektach.

Dbamy o środowisko – nie tylko biznesowe. EY ogłosił - jako pierwsza firma z „wielkiej czwórki” - plan redukcji emisji dwutlenku węgla, tak by osiągnąć cel zerowej emisji netto w 2025 roku.  W ramach realizacji założonego planu, zmniejszyliśmy swoją globalną emisję gazów cieplarnianych w roku fiskalnym 2023 o 43% w stosunku do roku bazowego 2019. EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy oraz promujemy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszej społeczności. Prowadzimy program "Poziom Wyżej bez Barier", który wspiera pracowników z niepełnosprawnościami w realizacji ich ambicji i marzeń związanych z rozwojem zawodowym.

EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem. EY zapewni Ci cykl szkoleń o AI, wirtualnego asystenta EYQ i inne unikalne narzędzi, często dostępnych tylko w EY. Dzięki wykorzystaniu AI Twoje analizy, praca z danymi i tworzenie innowacji wzniosą się poziom wyżej. Stale inwestujemy w innowacje, aby zapewnić Ci środowisko pracy, w którym możesz skupić się na jej najciekawszych aspektach i tworzyć najlepsze rozwiązania dla klientów EY.AI - Twoje możliwości na tym stanowisku rozszerza sztuczna inteligencja, która będzie Ci towarzyszyć i wspierać w codziennej pracy. Dzięki wykorzystaniu AI Twoje analizy, praca z danymi i tworzenie innowacji wzniosą się poziom wyżej. Zaczniesz od cyklu szkoleń, a następnie będziesz korzystać z EYQ - swojego wirtualnego asystenta i innych unikalnych narzędzi, często dostępnych tylko w EY. Stale inwestujemy w innowacje, aby zapewnić Ci środowisko pracy, w którym możesz skupić się na jej najciekawszych aspektach i tworzyć najlepsze rozwiązania dla klientów.

Ferrero

Obecni w dniu 12.03.2025

Ferrero to firma rodzinna o prawdziwie innowacyjnym podejściu i międzynarodowych perspektywach, znana z kultowych marek, takich jak Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno®, Kinder Niespodzianka® oraz czekolady Ferrero Rocher oraz Ferrero Rafaello. Wraz ze wzrostem popularności naszych marek rośnie również nasz ogólnoświatowy zasięg. W Ferrero kochamy naszą pracę. Od ponad 70 lat z dumą, zaangażowaniem i niegasnącym entuzjazmem pracujemy na sukces naszych znanych i lubianych na całym świecie marek. W naszej firmie najważniejsi są ludzie. Nieustająco poszukujemy nowych talentów, którym oferujemy dołączenie do międzynarodowego zespołu w firmie o fascynującej historii, silnych wartościach oraz ambitnych planach na przyszłość. W Polsce działamy od 1992 roku i jesteśmy jednym z liderów na rynku słodyczy. Nasz zakład produkcyjny w Belsku Dużym jest trzecią największą fabryką w Grupie Ferrero, która produkuje i konfekcjonuje słodycze sprzedawane w prawie 100 krajach świata. Przygotowujemy tu produkty takich marek, jak np.: Kinder Bueno, Rafaello, Nutella, Kinder Surprise, Nutella B-ready, czy Kinder Joy.

Kontakt przez formularz

Więcej o nas

Stażysta/ka w Dziale HR

Forvis Mazars

Obecni w dniu 12.03.2025

Forvis Mazars to globalna sieć specjalizująca się w usługach audytorskich, podatkowych oraz doradczych, działająca jako zintegrowane partnerstwo międzynarodowe w ponad 100 krajach i terytoriach. Korzystając z doświadczenia ponad 40 000 specjalistów, firma łączy globalne doświadczenie z lokalnym podejściem, co pozwala na zapewnienie kompleksowych   i dostosowanych do potrzeb klienta rozwiązań. W Polsce Forvis Mazars oferuje polskim   i międzynarodowym przedsiębiorstwom pełen zakres usług w dziedzinie audytu, doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego, konsultingu, doradztwa finansowego oraz zrównoważonego rozwoju, zatrudniając ponad 400 specjalistów   w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Spółka zajmuje czołowe miejsca zarówno   w globalnych, jak i lokalnych rankingach firm audytorsko-doradczych.

Oferty

Jobs Door

Obecni w dniu 11.03.2025

Jobs Door to miejsce, w którym znajdziecie pracę lub pracownika spośród największej liczby ofert - mamy ich ponad 100 000! Stworzyliśmy serwis rekrutacyjny, który ściąga najwięcej ogłoszeń w jednym miejscu, a ponadto dostarcza profesjonalnych treści na temat rynku pracy. Tworzymy przestrzeń kultury szacunku i współpracy, gdzie pracodawca będzie pracodawcą z wartościami. Co to oznacza? Wspieramy budowanie kultury pracy opartej na wzajemnym szacunku, współpracy i akceptacji. Każdy jest mile widziany i czuje się doceniony za swój unikalny wkład do zespołu. I tak postrzegamy wartościowego pracodawcę. Co dokładnie znajdziesz na naszej stronie? - kandydatów do pracy, ich profile i aplikacje - pracodawców, ich profile i oferty pracy - treści związane z rynkiem pracy i aktualnościami z nim związanych (artykuły, wywiady, newsy) Cel Jobs Door jest prosty, a wartości przejrzyste. Zależy nam na: - Zrzeszeniu wielu kandydatów do pracy i pracowników w jednym miejscu: to łatwe, transparentne i wygodne dla obu stron. - Promowaniu wartości kultury pracy takich jak: różnorodność, równość i inkluzywność. Chcemy, aby praca była dostępna dla każdego oraz opierała się na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. - Publikowaniu wartościowych i rzetelnych treści, które mogą być dla Ciebie inspiracją. Tematy, które szczególnie lubimy to: Gender gap, rozwój osobisty, zmiany na rynku pracy. Liczą się dla nas różne perspektywy: badawcze (opieramy się na badaniach naukowych), pracownika i pracodawcy. Dzięki temu dostarczamy nie tylko różnorodnych treści, ale zyskujemy szeroki obraz tego, co dzieje się na rynku pracy!

Wyszukiwarka ofert

Asystent / Asystentka Księgowości Grafik / Graficzka Przedstawiciel_ka handlowy_a   St. Inspektor / Inspektorka ds. BHP    

LipCo Foods

Obecniu w dniu 11.03.2025

LipCo Foods to multifoodowa marka korporacyjna, w ramach której, od stycznia 2024 r., funkcjonują wszystkie spółki i marki obecne dotychczas w Grupach Kapitałowych SuperDrob oraz CPF Poland. Jesteśmy liderem w segmencie dań convenience w Polsce i jednym z liderów w skali europejskiej. Pod parasolem LipCo Foods pracuje blisko 4000 osób w kilkunastu lokalizacjach. W ubiegłym roku otrzymaliśmy m.in. tytuł Odpowiedzialnego Pracodawcy Lider HR 2024. Zostaliśmy docenieni za indywidualne podejście do pracownika, kompleksowe wsparcie w rozwoju (m.in. przez szeroki wachlarz szkoleń i dofinansowanie do kursów) czy rozbudowany system motywacyjny i benefitowy. 

Oferujemy pracę w innowacyjnej i wyróżniającej się na rynku firmie spożywczej, która nastawiona jest na rozwój i osiąganie coraz to nowych celów – nowych rynków zbytu, produktów dla klientów z całego świata. Wierzymy, że każdy pracownik poprzez sumienną pracę przyczynia się do sukcesu firmy. Dzięki wysokiej jakości pracy możemy oferować naszym klientom najwyższej jakości produkty. 

Daje nam to pozycję silnego gracza na rynku polskim i pozwala zdobywać rynki zagraniczne. Słuchamy naszych pracowników, dzięki czemu stale udoskonalamy kanały komunikacji, warunki pracy i wprowadzamy rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.

Formularz kontaktowy

Oferta:

Analityk M&A / Analityk Biznesowy

Key Account Manager

Specjalista ds. Sprzedaży

Koordynator ds. Księgowości

Optima Logistics Group S.A.

Obecni w dniu 11.03.2025

W 2008 roku dwóch wspólników założyło niewielką firmę, w której zatrudnionych było kilka osób. W ciągu 16 lat działalności staliśmy się jedną z najszybciej rozwijających się firm spedycyjnych w Polsce. Posiadamy swoje oddziały w 10 miastach – w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Kielcach, Katowicach, Ełku, Łomży, Mińsku Mazowieckim, Szczecinie oraz we Wrocławiu. Nasz zespół tworzą ludzie z różnym doświadczeniem zawodowym wywodzący się z różnych branż. Łączy nas jedno – realizujemy się w pracy. Naszym niewątpliwym atutem jest to, że zatrudniamy specjalistów z doświadczeniem oraz dajemy szansę młodym ludziom, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy. Brak doświadczenia zawodowego nie jest dla nas przeszkodą. Wręcz przeciwnie - jesteśmy otwarci na współpracę z absolwentami oraz osobami, które chcą zmienić branżę. Cenimy świeże spojrzenie, a ze swojej strony oferujemy pełne wdrożenie w obowiązki. Oferujemy pracę oraz praktyki w Dziale Spedycji Międzynarodowej oraz Działach Back Office – windykacji, customer service, szkodach i reklamacjach, operacji (administracji), księgowości i rozrachunkach oraz IT.

Więcej o nas

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. windykacji z j. angielskim/ j. niemieckim Młodszy Specjalista ds. Szkód i Reklamacji Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Operacyjnych Młodszy Spedytor Międzynarodowy z j. angielskim i/lub j. niemieckim

Procter and Gamble

Obecni w dniu 12.03.2025

Procter & Gamble to jedna z największych na świecie firm FMCG i jest miejscem, w którym biznes i technologia łączą się. IT w P&G odgrywa fundamentalną rolę w budowaniu lepszego zrozumienia konsumentów i klientów. Dołącz do nas na Targach Pracy i Staży na Uniwersytecie Koźmińskim, aby dowiedzieć się więcej o Centrum Technologicznym P&G w Europie Centralnej, znajdującym się w Warszawie, i odkryć dostępne oferty praktyk IT oraz stanowisk na poziomie wejściowym, aby zacząć mieć wpływ od #PGDAY1.

Więcej o nas

IT Development Program

Junior IT Manager

IT Data Engineer

Azure Cloud Junior Platform Engineer

Product Analyst - Pampers Club Team

P&G

PwC Polska

Obecni w dniu 12.03.2025

Potęgujemy możliwości • Kończysz studia i szukasz pierwszej pracy? • Masz duże doświadczenie i potrzebujesz odmiany? • Pracujesz w PwC i chcesz zmienić swoją rolę? PwC to jedna z najsilniejszych światowych marek. Jest obecna w 151 krajach zatrudniając ponad 360 tysięcy pracowników. PwC w Polsce ma biura w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi oraz Lublinie. Świadczy usługi z zakresu audytu, doradztwa biznesowego, technologicznego, a także podatkowego- transakcyjnego.

Więcej o nas

PWC logo

Point72 Poland

Obecni w dniu 12.03.2025 

Point72 jest wiodącą globalną alternatywną firmą inwestycyjną kierowaną przez Stevena A. Cohena. Opierając się na ponad 30-letnim doświadczeniu w inwestowaniu, staramy się zapewnić naszym inwestorom najwyższe zyski poprzez fundamentalne i systematyczne strategie inwestycyjne w różnych klasach aktywów i regionach geograficznych.

Podsumowanie firmy: ~2800 pracowników / 17 biur na całym świecie

Posiadamy biura na całym świecie, co zapewnia nam całodobowy wgląd w rynki i globalny zasięg w poszukiwaniu talentów i zysków.

Wyszukiwarka ofert

Oferty:

2025 Warsaw Operations Summer Internship 2025 Warsaw Regulatory Reporting Summer Internship 2025 Warsaw Finance Summer Internship 2025 Warsaw Market Intelligence – Platform Software Engineer Internship

Schneider Electric

Obecni w dniu 11.03.2025

Schneider Electric nieustannie się rozwija. Chociaż jesteśmy znani z działalności w zakresie zarządzania energią i automatyzacji, nasza ewolucja cyfrowa i programowa w ciągu ostatniej dekady sprawiła, że staliśmy się jedną z największych na świecie firm zajmujących się oprogramowaniem przemysłowym. Naszym celem jest elektryfikacja, cyfryzacja i automatyzacja oraz działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju na całym świecie. W Schneider Electric przyczynisz się do rozwiązania kryzysu klimatycznego i przyspieszenia transformacji energetycznej, której pilnie potrzebuje nasza planeta. Będziesz pracować wśród współpracowników o bardzo różnych doświadczeniach osobistych i zawodowych, których łączy wizja lepszego świata. "Impact starts with us", to zaproszenie dla przyszłych pracowników i pracowniczek do dołączenia do naszej firmy, w której każdy może przyczynić się do przekształcenia ambicji zrównoważonego rozwoju w działania, bez względu na to, jaką rolę odgrywa. To wezwanie do połączenia swojej kariery z ambicją osiągnięcia bardziej wydajnego i zrównoważonego świata.

Jesteś zainteresowany/a karierą u nas? Sprawdź naszą ofertę: www.se.com/pl/kariera

 #ImpactStartsWithUs

Internship in HR Employee Experience Advisory with English and Spanish Language

Internship in HR Learning Services with German language

Internship in Customer Service with Finnish Language

RSM Poland

Obecni w dniu 12.03.2025

RSM Poland jest częścią wiodącej sieci niezależnych firm doradczych i audytorskich, która posiada ponad 820 biur w 120 krajach i zatrudnia 64 000 specjalistów na całym świecie. W ramach naszych usług oferujemy kompleksowe rozwiązania dla biznesu, które obejmują przede wszystkim zadania z zakresu audytu finansowego, doradztwa podatkowego, księgowości, outsourcingu kadr i płac oraz doradztwa prawnego. Aktualnie zatrudniamy blisko 300 osób, a nasze biura zlokalizowane są w czterech miastach – w Poznaniu, Warszawie, Katowicach i Szczecinie. Dynamicznie się rozwijamy i w ramach naszych działań często współpracujemy z innymi należącymi do sieci RSM firmami. Wśród naszych klientów znaleźć można zarówno działające na lokalnym rynku polskie firmy, jak i międzynarodowe korporacje, a o naszym sukcesie najlepiej świadczy fakt, że każdego roku przeprowadzamy audyty aktywów o wartości ponad 2,5 mld EUR, księgujemy ponad 200 000 faktur, sporządzamy listy płac dla blisko 50 000 osób oraz uczestniczymy w składaniu około 12 000 deklaracji podatkowych.

Więcej o firmie

Oferty:

Audit Assistant 

Accounting Assistant

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Obecni w dniu 12.03.2025

Sąd Apelacyjny w Warszawie jest organem wymiaru sprawiedliwości mającym swą główną siedzibę w Warszawie przy pl. Krasińskich 2/4/6 w Warszawie. Część jego wydziałów mieści się w budynku D położonym przy ul. Inflanckiej 4C oraz w budynku przy ul. Przyokopowej 31.  

Został utworzony dnia 1 października 1990 r. Do zakresu działania Sądu Apelacyjnego należy rozstrzyganie w drugiej instancji środków odwoławczych od orzeczeń sądów okręgowych (Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie), które wydawane są w pierwszej instancji. Rozpoznaje sprawy z zakresu: prawa cywilnego (w tym gospodarczego, własności intelektualnej, rodzinnego i opiekuńczego), prawa karnego oraz prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Sąd Apelacyjny w Warszawie sprawuje również nadzór nad działalnością administracyjną sądów apelacji warszawskiej, działalnością notariuszy i organów samorządu notarialnego, a także nad działalnością komorników mających siedzib na obszarze apelacji. Ponadto rozpoznaje w pierwszej instancji sprawy dyscyplinarne sędziów, a także odwołania od orzeczeń komisji dyscyplinarnych, wydanych w pierwszej instancji (w wypadkach określonych w ustawach).

Struktura organizacyjna Sądu Apelacyjnego w Warszawie obejmuje łącznie osiem wydziałów orzeczniczych, sześć oddziałów zajmujących się administrowaniem jednostką, sekcję prasową, a także samodzielne stanowiska (Inspektor ochrony danych, Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych).

Sąd Apelacyjny daje szerokie możliwości zatrudnienia: w charakterze sędziego, asystenta sędziego, referendarza sądowego, sekretarza sądowego, protokolanta, inspektora, specjalisty, woźnego.   Sąd Apelacyjny organizuje bezpłatne zawodowe praktyki studenckie i płatne praktyki absolwenckie.   Zapewniamy Państwa, że Sąd Apelacyjny w Warszawie jest atrakcyjnym miejscem pracy, dającym ciekawe i szerokie możliwości rozwoju zawodowego i osobistego. Zachęcamy do składania aplikacji i wniosków o pracę oraz na praktyki studenckie i absolwenckie w naszym Sądzie.

Kontakt: praktyki@waw.sa.gov.pl; rekrutacja@waw.sa.gov.pl

PROTOKOLANT SĄDOWY/SEKRETARZ SĄDOWY

TTEC

Obecni w dniu 11.03.2025

TTEC to globalna firma obecna w ponad 40 krajach na całym świecie. W naszych biurach w Krakowie i Warszawie mówimy ponad 20 językami, dlatego staramy się tworzyć przyjazną kulturę w prawdziwie międzynarodowym otoczeniu, w którym każdy czuje się jak u siebie. Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym pozwolą Ci pogodzić harmonogram zajęć Twojego studenta z pracą w pełnym wymiarze godzin. Odwiedź nas na stoisku, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz rozpocząć karierę w sprzedaży, marketingu cyfrowym lub obsłudze klienta!

Wyszukiwarka ofert

Digital Sales Representative with German-English

Business Development Representative with Arabic-English

Presales Specialist- German-English - Hybrid

Digital Sales Representative with Russian-English

Human Capital Generalist

Tide Software

Obecni w dniu 12.03.2025

Tide to dynamicznie rozwijająca się grupa kapitałowa, zrzeszająca spółki Tide Software i Fabra. Działamy na rynku telekomunikacyjnym, a od niedawna również w branży produkcyjnej. Mimo różnych obszarów działalności, łączy nas filozofia prowadzenia biznesu. Stawiamy na rozwój pracowników mając świadomość, że to oni tworzą organizację. Tide Software istnieje na rynku od ponad 15 lat. Jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym, który świadczy usługi wyłącznie dla firm oraz największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do biznesowej komunikacji wielokanałowej. To co wyróżnia nas na rynku to podejście do klientów oraz do pracowników. Jesteśmy zgranym zespołem, który lubi dzielić się wiedzą i chętnie ze sobą współpracuje. Tworząc nasze rozwiązania oraz dbając o rozwój pracowników działamy zgodnie z koncepcją „drogi Toyoty”. Obecnie do Tide Software prowadzimy rekrutację na płatny staż na stanowiska: Marketing Intern oraz Telecom Business Development Intern. Fabra to nowa spółka w grupie Tide. Współpracujemy z profesjonalistami z branży stolarskiej, architektonicznej oraz budowlanej. W nowoczesnym parku maszynowym realizujemy projekty szyte na miarę – od frontów meblowych, blatów i schodów po deski elewacyjne i tarasowe, wykorzystując najwyższej jakości materiały. Pasja do drewna, najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i organizacyjne. Brzmi ciekawie? W takim razie Fabra to miejsce dla Ciebie! Do Fabry zapraszamy kandydatów na płatny staż na stanowisku Sales Support Specialist.

Kontakt: stazalk@tidesoftware.pl oraz stazalk@fabra.com.pl

Oferta:

Płatny staż: Telecom Business Development Intern

Płatny staż: Marketing Intern

Płatny staż na stanowisku Sales Support Specialist

Kontakt

Starszy specjalista ds. relacji ze studentami i otoczeniem
Paulina Kowalska