Dział IT (A/115):
Dział Technicznej Obsługi Dydaktyki (A/18)
W dniu 15 maja 2012 r. dotychczasowa skrzynka pocztowa oferowana studentom i pracownikom Akademii Leona Koźmińskiego została zastąpiona przez rozwiązanie firmy Microsoft. Od tego dnia w ramach dostępu do usługi Office 365 każdy student oraz pracownik Akademii zyskuje całkowicie darmowe konto pocztowe z domeną @kozminski.edu.pl o rozmiarze 50 GB oraz dostęp do dysku OneDrive o wielkości 1 TB. Konto to jest aktywne również po ukończeniu studiów.
Dostęp do konta pocztowego można uzyskać na kilka sposobów:
1. Za pośrednictwem aplikacji Outlook Web App, do której link umieszczony jest na głównej stronie Akademii Leona Koźmińskiego
lub wpisując bezpośrednio w pasku adresu przeglądarki internetowej:
Aby zalogować się do skrzynki pocztowej poprzez stronę internetową, pola w formularzu należy wypełnić w następujący sposób:
![]() |
2. Za pomocą klienta pocztowego Outlook. Klient ten znajduje się w darmowym pakiecie Office, który otrzymują Państwo na czas studiów (więcej informacji o darmowym pakiecie Office można znaleźć tutaj).
3. Za pomocą każdego innego klienta pocztowego (np. Mozilla Thunderbird, Opera Mail, aplikacja Mail na komputerach i urządzeniach Apple itp.) po przeprowadzeniu odpowiedniej konfiguracji.
Do skonfigurowania dostępu do skrzynki pocztowej ALK za pośrednictwem klienta pocztowego wymagane będą następujące dane:
POP3 Adres serwera:
| IMAP Adres serwera:
| SMTP Adres serwera:
|
Domyślny format adresu e-mail Państwa konta przedstawia się w następujący sposób:
nr_albumu@kozminski.edu.pl lub nr_słuchacza@kozminski.edu.pl
Przy użyciu Panelu Działu IT mogą Państwo przypisać do swojego konta spersonalizowany adres e-mail z domeną @kozminski.edu.pl, np.:
leo.kozminski@kozminski.edu.pl
Prosimy jednak pamiętać, że alias pocztowy pozwoli jedynie adresować do Państwa maile. Nie pozwoli on na zalogowanie się do konta pocztowego. Dodatkowo wszystkie maile, które będą Państwo wysyłali nawet po otrzymaniu wiadomości na alias będą wysyłane z domyślnego dla Państwa konta adresu.
Pierwsze logowanie do swojego konta pocztowego sugerujemy przeprowadzić poprzez aplikację Outlook Web App. Pozwoli to na zweryfikowanie, czy konto zostało poprawnie założone. W przypadku pojawienia się komunikatu o wystąpieniu błędu lub problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z działu FAQ lub o kontakt z Działem Obsługi Klienta i Wdrażania Innowacyjnych Rozwiązań.