
Strategy & Innovation Management
Studia z zakresu Strategy and Innovation Management zostały zaprojektowane, aby dostarczać studentom aktualnej wiedzy o kluczowych trendach globalnych zmieniających sposób życia i pracy ludzi i przekazywać studentom najnowszą wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności z zakresu strategii oraz projektowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach.
Absolwenci zdobędą praktyczne umiejętności analizowania otoczenia biznesowego, zmian w nim zachodzących i tworzenia i wdrażania nowatorskich rozwiązań w zakresie produktów, usług i procesów. Studenci poznają konkretne strategie, metody, modele i przykłady wprowadzania innowacji. Celem studiów jest też przygotowanie absolwentów – przyszłych menedżerów, rozumiejących wagę zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa i potrafiących wprowadzać w swoich firmach strategie rozwoju oparte o kulturę zmiany, innowacji w świadomy i odpowiedzialny sposób.
Studia są wspierane przez parterów merytorycznych, firmy – liderów innowacji w swoich branżach oraz firmy, których misją jest wspieranie nowych przedsięwzięć i start-upów.

Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, wdrażania innowacji i zarządzania zmianą. Konsultant przy Zarządzie Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego, Venture Partner w Simpact. VC, wspierający spółki portfelowe w budowaniu strategii wejścia na rynek międzynarodowy. Przez ponad 18 lat menedżer w Intel Corporation, gdzie zajmował się m.in. przygotowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacji marketingowej nowych produktów i programów w Europie i krajach Bliskiego Wschodu i Afryki. Doktor nauk ekonomicznych i adiunkt na Wydziale Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
- Prestiżowa uczelnia: w 2019 roku Akademia Leona Koźmińskiego została sklasyfikowana na 42. miejscu rankingu Global Masters in Management opublikowanego przez Financial Times
- Zdobywanie najnowszej wiedzy teoretycznej oraz praktyki strategii firmy i wdrażania innowacji. Liczne studia przypadków i zadania praktyczne od parterów biznesowych.
- Możliwość rozwijania swoich własnych pomysłów biznesowych z pomocą uczelni i firm- parterów merytorycznych
- Strategiczne i kompleksowe podejście do innowacyjności począwszy od wymyślania nowych pomysłów, poprzez ich finansowanie, wdrażanie i skalowanie. Nauka nowych trendów w zakresie zarządzania w tym budowania kultury innowacji w firmie.
W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. poprzez:
- Ciekawych interaktywnych studiów łączących wiedzę teoretyczną z praktyką
- Uzyskanie dyplomu z zakresu studiów potrzebny i poszukiwany na ryku pracy uzyskany na wiodącej uczelni
- Wsparcia w rozwoju Twoich pomysłów biznesowych
- Możliwość zbudowania mocnej sieci kontaktów biznesowych
- Nabytej wiedza z zakresu najnowszych teoretycznych i praktycznych koncepcji biznesowych
- Pozyskanych umiejętności niezbędnych do tworzenia i wdrażania strategii rozwoju i innowacji
- Udoskonalanie umiejętności radzenia obie ze złożonymi problemami biznesowymi w ramach zdefiniowanego czasu i budżetu
- Rozwojowi umiejętności negocjacji, współpracy (w tym w środowisku międzynarodowym), kreatywności i profesjonalnej komunikacji
- Nabytej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w środowisku międzynarodowym
Wszelkie stanowiska związane ze strategią rozwoju, nowymi biznesami, innowacyjnością i rozwojem firmy:
- New Business Development Manager
- Corporate Strategy Planning Specialist
- Business Analyst
- New Project/Product/Service Lead
- Change Consultant / Manager
- In-house Startup Lead
- Founder & CEO of own venture / startup
- nowe pozycje, które jeszcze nie istnieją ale będą w przyszłości
- Strategic Management for Growth: Value Innovation and Capture
- Design Thinking in Innovation Processes & Innovative Research Techniques
- Strategy & Innovation Lab: Company-based Project
- Designing Innovative Organizations
- Strategic Negotiations: Multiparty & Multicultural Challenge
- Strategy of Innovation – Case Studies
- New Product Development Process
- Mergers & Acquisitions
- Business Model Innovation: Traditional vs. Open Innovation Change Management & Digitalization
- Marketing Strategies for Disruptive Environments
- Designing Innovative Organizations
- Studia stacjonarne
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.
- Studia niestacjonarne
Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych:piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela.