Strategy & Innovation Management Major PL
Strategy & Innovation Management - zakres studiów na kierunku Master in Management
O zakresie
Kierunek zarządzanie strategią i innowacjami został stworzony w celu zapewnienia studentom umiejętności niezbędnych do realizacji i prowadzenia solidnych strategii biznesowych wprowadzających innowacje we wszystkich typach organizacji. Studenci rozwiną praktyczne umiejętności pozwalające im analizować zmiany i możliwości w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym oraz tworzyć pomysły na nowe produkty, usługi i procesy. Studenci poznają potencjalną strategię firmy w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym, modele rozwoju nowych produktów i usług, a także poznają przykłady ich wdrażania poprzez praktyczne projekty. Celem kursu jest przygotowanie przyszłych menedżerów rozumiejących rolę zrównoważonego rozwoju, potrafiących tworzyć i wdrażać strategię rozwoju firmy oraz budować kulturę zmian, innowacji i odpowiedzialności społecznej w swoich firmach. Kurs wspierany jest przez partnerów biznesowych, wiodące firmy w swojej branży oraz firmy pomagające wdrażać i skalować nowe przedsięwzięcia - startupy.
Zakres studiów zostanie uruchomiony pod warunkiem zapisania się minimum 17 studentów.
Słowo od lidera kierunku
Zaprojektowaliśmy kierunek Zarządzanie Strategią i Innowacjami, aby przygotować przyszłych menedżerów i liderów, którzy będą w stanie identyfikować i wykorzystywać możliwości w zmieniającym się środowisku biznesowym. Wierzymy, że najnowsza wiedza, wsparta umiejętnością rozpoznawania i wykorzystywania kluczowych trendów i technologii, pomoże im kształtować nową normalność i budować silną pozycję biznesową swoich firm.
Partnerzy zakresu
Atuty kierunku
Silny nacisk na umiejętność identyfikowania szans biznesowych i przekształcania ich w strategię i działania. Praktyczne, holistyczne podejście do zarządzania innowacjami, począwszy od generowania pomysłu, poprzez finansowanie, aż po wdrożenie i skalowanie. Poznanie nowych trendów związanych z zarządzaniem innowacjami oraz sposobów budowania kultury innowacyjności w organizacji.
Kursy prowadzone przez doświadczonych wykładowców z silnym międzynarodowym zapleczem, wspieranych przez doświadczonych menedżerów i liderów, ewangelistów technologii i inwestorów.
Szczególny nacisk na studia przypadków, projekty studenckie i prawdziwe przypadki biznesowe od partnerów biznesowych i kolegów podróżników. Okazja do nauki najlepszych praktyk od doświadczonych menedżerów i ekspertów oraz wzmocnienia marki osobistej studenta i sieci biznesowej.
Perspektywy zatrudnienia
Kurs Zarządzanie Strategią i Innowacjami przeznaczony jest dla studentów, którzy chcą budować pozycję strategiczną swojej przyszłej firmy w oparciu o innowacyjne produkty, usługi, procesy i sposób zarządzania firmą. Studenci zdobędą dogłębną wiedzę na temat strategii innowacji w istniejących firmach, jak również w nowych przedsięwzięciach, w tym startupach. Przyszli absolwenci będą mogli zajmować strategiczne stanowiska związane z nowymi produktami, usługami, rozwojem doświadczeń lub skupić się na własnych przedsięwzięciach. Kurs porusza również aspekty związane ze zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością innowacyjnych przedsiębiorstw. Przykładowe stanowiska:
- New Business Development Manager / Rozwój strategii firmy
- Lider nowego projektu/produktu/usługi
- Menedżer konsultantów ds. zmian
- Założyciel i CEO własnego przedsięwzięcia (startupu) / In-house Startup Lead
- Nowe miejsca pracy i stanowiska, które nie istnieją dzisiaj, a będą tworzone w przyszłości
Dyplom
Absolwenci otrzymują dyplom Master in Management. Dodatkowo otrzymują suplement do dyplomu stwierdzający, jaki kierunek studiów ukończył student. Studenci zachęcani są do udziału w programach wymiany międzynarodowej oferowanych przez uczelnię, aby opanować umiejętności niezbędne do pracy w środowisku wielokulturowym.
Wybrani wykładowcy zakresu
Wybrane przedmioty zakresu
- Design Thinking in Innovation Processes & Innovative research techniques
- New Product Development Process and innovative project management
- Change management & digitalization
- Designing Innovative Organizations
- Strategy & Innovation Lab: company-based project
- Strategic Negotiations
- Mergers and Acquisitions
Organizacja zajęć
- Studia stacjonarne
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.
- Studia niestacjonarne
Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych:piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela.
-
Studia niestacjonarne online
Zajęcia odbywają się w czwartki i piątki (popołudniami) oraz w soboty i niedziele (rano i popołudniami).