Dr Krzysztof Chmielewski – adiunkt w Katedrze Marketingu ALK i Prodziekan Kolegium Zarządzania w języku Angielskim 1. Stopnia oraz Pełnomocnik Rektora ds. praktyk zawodowych. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się na strategicznym zarządzaniu marką, w szczególności markach korporacyjnych i marketingu międzynarodowym. Uzyskał tytuł licencjata o specjalności Business Administration w National-Louis University (Chicago) oraz tytuł magistra (specjalność: International Business Management) na University of Bradford (Wielka Brytania). Uczestnik licznych konferencji naukowych o zasięgu międzynarodowym. Opublikował wiele artykułów z dziedziny marketingu w czasopismach naukowych i profesjonalnych. Promotor licznych prac magisterskich i licencjackich w ALK. Prowadził wykłady gościnne między innymi na uczelniach w Kanadzie, Nowej Zelandii, Estonii, Niemczech, Austrii oraz Turcji.
Pełnione funkcje:
Prodziekan Kolegium Zarządzania w języku Angielskim 1. Stopnia
Pełnomocnik Rektora ds. praktyk zawodowych
Przewodniczący komisji rekrutacyjnej w j. angielskim