Nowy podręcznik "Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy"

Marketing wymaga szybkiego dostosowywania się do zmieniającej się sytuacji rynkowej, a czasem wręcz wyprzedzania trendów. Dlatego podręczniki do tego przedmiotu muszą być na wskroś nowoczesne. I taki podręcznik przygotował zespół pracowników Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego pod redakcją profesorów Lechosława Garbarskiego i Magdaleny Krzyżanowskiej. 

Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania.

Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Łącznie 522 strony przydatnej, nowoczesnej wiedzy marketingowej, może nie w pigułce, ale w solidnym pakiecie niezbędnym do zaliczenia egzaminów z „Podstawy marketingu”, „Marketingu”, „Zarządzania marketingowego”. 

Książkę polecamy nie tylko studentom, ale też uczniom szkół średnich zainteresowanym studiami z zakresu komunikacji marketingowej, oraz praktykom, którzy prowadzą działania marketingowe w swoich firmach. Dzięki lekturze będzie im znacznie łatwiej podejmować decyzje dotyczące wyboru narzędzi marketingowych wspierających kampanie reklamowe, by były one bardziej skuteczne, oraz mierzyć ich efektywność.

"Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy"

Redaktorzy naukowi: Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska.

Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk.

Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2023  

Czytaj także