Nasza absolwentka, Pani Marta Boguszewska, wygrała ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

23.12.2021

Temat pracy dyplomowej Pani Marty brzmiał: „Wpływ postrzeganego wizerunku pracodawcy na aktywność pracowników w mediach społecznościowych i przywiązanie do pracodawcy”, a jej promotorem była dr Jolanta Tkaczyk.

Pani Marta studiowała na kierunku zarządzanie w wirtualnym środowisku, na którym uzyskała dyplom z wyróżnieniem.

„Zarządzanie w wirtualnym środowisku pozwoliło mi sprecyzować, w którym kierunku chciałabym rozwijać się zawodowo. Studia rozszerzyły moją dotychczasową, przede wszystkim praktyczną, wiedzę na temat marketingu wewnętrznego i zarządzania o aspekt cyfryzacji i wykorzystywania kanałów społecznościowych. Dlatego w mojej pracy nie mogło zabraknąć zorientowania zarówno na perspektywę wewnętrzną, czyli działania Employee Advocacy wobec pracowników przedsiębiorstwa jako jego nieoceniony zasób, jak i perspektywę zewnętrzną, czyli ich aktywność w mediach społecznościowych mających wpływ na kształtowanie wizerunku marki. Wyróżnienie w konkursie wiele dla mnie znaczy i kieruję szczere podziękowania do Pani dr Jolanty Tkaczyk” – powiedziała Pani Marta.

Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów! 

Więcej informacji o konkursie

studia II stopnia zarządzanie w wirtualnym środowisku

Czytaj także