Temat pracy dyplomowej Pani Marty brzmiał: „Wpływ postrzeganego wizerunku pracodawcy na aktywność pracowników w mediach społecznościowych i przywiązanie do pracodawcy”, a jej promotorem była dr Jolanta Tkaczyk.
Pani Marta studiowała na kierunku zarządzanie w wirtualnym środowisku, na którym uzyskała dyplom z wyróżnieniem.
„Zarządzanie w wirtualnym środowisku pozwoliło mi sprecyzować, w którym kierunku chciałabym rozwijać się zawodowo. Studia rozszerzyły moją dotychczasową, przede wszystkim praktyczną, wiedzę na temat marketingu wewnętrznego i zarządzania o aspekt cyfryzacji i wykorzystywania kanałów społecznościowych. Dlatego w mojej pracy nie mogło zabraknąć zorientowania zarówno na perspektywę wewnętrzną, czyli działania Employee Advocacy wobec pracowników przedsiębiorstwa jako jego nieoceniony zasób, jak i perspektywę zewnętrzną, czyli ich aktywność w mediach społecznościowych mających wpływ na kształtowanie wizerunku marki. Wyróżnienie w konkursie wiele dla mnie znaczy i kieruję szczere podziękowania do Pani dr Jolanty Tkaczyk” – powiedziała Pani Marta.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!