Program Mentorski ALK

Program Mentorski w ALK

II edycja Programu Mentorskiego Akademii Leona Koźmińskiego

Rozpoczynamy II edycję Programu Mentorskiego ALK.

Celem Programu jest wsparcie młodych, utalentowanych studentów ALK w planowaniu i realizacji obranej przez nich ścieżki kariery zawodowej. W Programie Mentorskim uczestniczą studenci ostatniego roku studiów l stopnia, wszystkich lat studiów II stopnia oraz 4 i 5 rok studiów jednolitych magisterskich z zakresu prawa. Koordynatorem Programu jest Biuro Karier i Współpracy z Otoczeniem.

Harmonogram Programu Mentorskiego:

- 08.11.2022 - Spotkanie otwierające dla mentorów i mentees, integracja - 12.2022 - 04.2023 - Warsztaty dla mentees: "Jak odkryć swoje talenty i zwiększyć swoją karierę" (FRIS, Gallup), "Warsztat rozwojowy", "Negocjacje" - 30.05.2023 - Warsztaty i spotkanie podsumowujące

Mentorzy II edycji Programu Mentorskiego ALK:

Żaneta Berus

Żaneta Berus – CEO i założyciel firmy konsultingowej In2Win Business Consulting działającej od 2011 roku w obszarze MICE; ekspert branżowy współpracujący z różnymi podmiotami gospodarczymi.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, programu biznesowego Values Management and Applied Prioritizing w Chicago, studium biznesowego Go Smart Business, Northwestern Business College w Chicago oraz Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat była związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie. Od 2006 w Zarządzie tej firmy oraz na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Przez kolejne 2 lata była Dyrektorem Zarządzającym największego obiektu wystawienniczego w Polsce – Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za koordynację działań i współpracę z zewnętrznymi klientami oraz organizacjami międzynarodowymi.
Od stycznia 2020 roku do czerwca 2022 roku pracowała także na zlecenie jednej z agencji eventowych oraz Ministerstwa Rozwoju i Technologii, realizując program promocji gospodarczej: stoisk narodowych i misji gospodarczych dla polskich firm na rynkach zagranicznych.
Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych.
Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej, jako jego Dyrektor ds. Międzynarodowych, jest członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem UFI – Światowego stowarzyszenia zrzeszającego branże targową. Należy do prestiżowego amerykańskiego stowarzyszenia IAEE (International Association of Exhibitions and Events) i jest licencjonowanym wykładowcą programu CEM (Certified in Exhibition Management) tego stowarzyszenia. Działa aktywnie w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń konsultującej z rządem możliwości wsparcia dla branży MICE.
Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta RP. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. Uhonorowana została tytułem MP-12, jako najlepszy menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue. Żaneta Berus odebrała także wyróżnienie branżowe - tytuł „Osobowość Roku” w kategorii „Menadżer obiektu”, a także Odznakę „Zasłużona dla turystyki” przyznawaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Mateusz Bodio

Mateusz Bodio jest założycielem I dyrektorem generalnym funduszu inwestycyjnego RKKVC, który inwestuje w spółki technologiczne z sektora deeptech (oparte o sztuczną inteligencję czy nauczanie maszynowe) w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Niektóre z kluczowych inwestycji to SpaceX, KarmaCheck czy MoveAI. Mateusz jest przedsiębiorcą z nabytym doświadczeniem m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Polski czy nawet Kazachstanu.
Przed dołączeniem do RKKVC, Mateusz współpracował z jednym z największych polskich family Office, którego głównym aspektem działalności był przemysł ciężki. Działalność miała również odnogę VC, które inwestowało głównie w IoT oraz sektor data science. Mateusz prowadził inwestycje, współpracował ze spółkami portfelowymi funduszu jako doradca poprzez zwiększenie wartości spółek i wsparcie ze swojego networku. Mateusz wielokrotnie zasiadał w radach nadzorczych, zarządach w spółkach technologicznych.
Mateusz ceni mentoring i coaching przedsiębiorców oraz regularnie pomaga startupom z Europy. Doradzał, inwestował i pozyskiwał kapitał dla startupów w całym spektrum źródeł finansowania, od aniołów biznesu po fundusze CVC. Mateusz posiada tytuł magistra prawa (PL), magistra biznesu (UK) oraz podyplomowych studiów finansowych (PL/UK).

Preferowany język współpracy: polski

Kamil Boruta

Prawnik, finansista, biznesman
Specjalizuje się w realizacji projektów korporacyjnych, inwestycyjnych, doradztwie transakcyjnym, fuzjach i przejęciach oraz w prawie sportowym. Wspiera klientów w zakresie bieżącej obsługi prawnej spółek prawa handlowego, w tym również spółek publicznych. Uczestniczy w sprawach, gdzie wymagana jest reprezentacja klientów w postępowaniach sądowych, w szczególności w sprawach gospodarczych, spadkowych, rodzinnych oraz w postępowaniach karnych. Niezależnie od intensywnej pracy angażuje się w inicjatywy i sprawy ważne społecznie - pro bono. Zajmuje się bieżącym doradztwem prawnym dla fundacji oraz stowarzyszeń, w tym negocjowaniem, redagowaniem umów oraz statutów, doradztwem podatkowym, odszkodowaniami czy zagadnieniami związanymi z bitcoinami.

W swoim portfolio zawodowym ma m.in. obsługę przedsiębiorców rozpoczynających działalność gospodarczą, projektów związanych z dokapitalizowaniem przedsiębiorstw, ich połączeniem, przejęciem, sprzedażą/kupnem, a także analizą prawną. Ponadto, obsługuje klientów w zakresie kredytów walutowych, praw własności intelektualnej, ochrony dóbr osobistych, a także postępowań administracyjnych czy spraw nieruchomościowych.

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania, wyceny oraz nadzorze przedsiębiorstw.

Preferowany język współpracy: polski

Grzegorz Dadas

Praktyk rynkowy zawodowo związany Grupą INVESTIN, posiadający doświadczenie przy procesach transferu technologii i realizacji projektów innowacyjnych. Doradca i trener w programach akceleracyjnych i inkubacyjnych, ekspert w badaniach dotyczących innowacyjności regionów. Obecny koordynator części doradczej programu Akademia Menedżera Innowacji. Alumn Fundacji im. Lesława A. Pagi. Jeden z 30 uczestników programu Young Innovators.
Absolwent studiów licencjackich oraz magisterskich ALK, laureat programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Doktorat wdrożeniowy” edycja VI (2022).
Posiada przekrojową wiedze z zakresu polskiego ekosystemu innowacji, funkcjonowania startupów oraz firm konsultingowych, doradztwa strategicznego, rozwoju strategii, budowania partnerstw oraz modelowania biznesowego przedsiębiorstw.

Preferowany język współpracy: polski

Justyna Gościńska

Dyrektor Departamentu Sport & Fitness, prezes zarządu Medicover Sport sp. z o.o.

Swoje 20 letnie doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i polskich korporacjach. Większość z tego czasu odpowiadała za region Europy Wschodniej, Centralnej, Rosji, Turcji, Północnej Afryki i Środkowego Wschodu. W tym czasie efektywnie zarządzała wszystkimi procesami biznesowymi w obszarach marketingu, zakupów, e-commerce i sprzedaży dla takich marek jak: Levi Strauss, Monster Energy, 4F, Outhorn i Under Armour. Ostatnie doświadczenie zdobyła na stanowisku Dyrektor Generalnej i prezes zarządu GO Sport Polska sp. z o.o.
Jest absolwentką MBA na Oxford Brooks University. Na Akademii Leona Koźmińskiego skończyła studia podyplomowe „Management in Fashion Industry” w 2011 przy współpracy z Viamoda.
Od 8 lat jest Coachem i Team Coachem ICC, co pomagało jej w rozwijaniu zespołów z którymi pracowała, rozsianych nawet w 17 krajach Europy.
Po pracy uprawia triathlon. W klubie Kuźnia Triathlonu trenuje 6 razy w tygodniu pływanie, rower i bieganie.

"Wierzę w ogromny potencjał młodych ludzi, w ich mądrość i siłę. Wiem jednak, że nie jest łatwo znaleźć właściwą drogę zawodowego rozwoju, zrozumieć różne możliwości które przed nami stoją i wybrać te właściwe – najbardziej odpowiadające naszemu charakterowi, osobowości i motywacji. Jako mentor chcę wesprzeć młode osoby w znalezieniu tej właściwej dla nich ścieżki, pokazać różne aspekty biznesu i uświadomić że wszystko co osiągamy zależy od nas samych."

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Daniel Idczak

Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego na której ukończył studia podyplomowe o kierunku „Akademia Menedżerska”. Przyszły doktorant, zainteresowany szeroko pojętym leadershipem.  

Dyrektor zarządzający globalnymi usługami IT w branży Automotive.
W latach 2017 - 2020 zarządzał strukturami IT od strony operacyjnej w regionie Europy.
Obecnie odpowiada za transformację oraz budowanie i realizację strategii usług infrastruktury IT, zarządzając zespołami dookoła świata.
Certyfikowany przez British Standards Institution audytor ISO 27001.

Wierzy, że osiągnięcie sukcesu wymaga nieustannego rozwoju i przekraczania pozornych granic. Po godzinach pracy poświęca się treningom biegowym, których jak twierdzi, nie lubi. Udział w górskich ultramaratonach pokazał mu, jak rzeczy z pozoru niemożliwe zamieniać w wykonalne. Aktualnie przygotowuje się do pokonania dystansu 517 km, który jest daleko poza początkowo wymarzoną granicą 100 km. Jest przekonany, że dzięki odpowiedniemu nastawieniu i wsparciu, możliwe jest osiągnięcie każdego wyznaczonego celu.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Jakub Jarząbek

Absolwent studiów licencjackich i magisterskich w Akademii Leona Koźminskingo na kierunku finanse i rachunkowość w języku angielskim oraz studiów podyplomowych z zakresu tematyki AI. Od początku kariery związany z finansowym planowaniem oraz  analizą. Obecnie pracuje w Funduszu inwestycyjnym Point72 i odpowiada m.in za budżetowanie i alokacje kosztów na poszczególne sektory biznesu. W wolnym czasie zawsze znajdzie czas na książkę oraz jazdę na rowerze.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Konrad Jędraszczak

Perfekcjonista w każdym calu, który ocenia jakość w systemie zero-jedynkowym. Absolwent studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, które wpłynęły na znaczne poszerzenie jego horyzontów i wymagań, zarówno wobec siebie jak i innych. Od 14 lat ma przyjemność współtworzyć rodzinną firmę WEDIA-ANN specjalizującą się w poligrafii i materiałach promocyjnych. Dzięki nieszablonowym rozwiązaniom, partnerskiemu podejściu i znakomitej wiedzy branżowej zaskarbił sobie zaufanie takich firm jak Danone, HiPP, Procter&Gamble czy Douglas,  a średni „wiek” jego klientów znacząco przekracza 10 lat.  

Konrad Jędraszczak to typ Long Life Learner – Certyfikowany Coach EMCC, niedawno rozpoczął Kurs Trenerski. Nawet w najbardziej stresujących sytuacjach wykazuje się nadludzkim spokojem i opanowaniem, które są wynikiem wieloletniego doświadczenia zdobywanego podczas interdyscyplinarnych realizacji.

Łowca mocnych wrażeń i dusza artystyczna w jednym, czego nie da się ukryć, widząc twórczy nieład na jego biurku. Przez 19 lat chórzysta „Alla Polacca”  w Operze Narodowej w Warszawie. Po godzinach  zapalony motocyklista, kochający rajdy terenowe. Pasjonat nurkowania, pływania długodystansowego i fotografii, który nawet… zaręczył się pod wodą.  Jak mówi, najpiękniejsze jest to, że swoje pasje może realizować razem z rodziną. Dumny tata Oliwki i Natalki, zakochany po uszy w swojej żonie Annie.

Preferowany język współpracy: polski

Mickael Jin

Mickael jest absolwentem Finansów i Rachunkowości na Akademii Leona Koźmińskiego. Swoje lata akademickie spędził pomiędzy Kedge Business School we Francji a Akademią Leona Koźmińskiego w Polsce, gdzie uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania i magistra w dziedzinie finansów z najwyższym wyróżnieniem. Mickael zdobył doświadczenie w dziedzinie rozwoju biznesu poprzez staże w różnych startupach podczas studiów licencjackich. Podczas studiów magisterskich brał również udział w CFA Research Challenge, obejmując PKN Orlen, ostatecznie docierając do polskiego finału.

Mickael rozpoczął swoją karierę zawodową w 2019 roku, dołączając do Działu Bankowości Inwestycyjnej Grupy Trigon, jednej z wiodących firm bankowości inwestycyjnej w Polsce i regionie CEE. Od tego czasu Mickael uczestniczył w wielu transakcjach w obszarach M&A, ECM i DCM. Do jego godnych uwagi zadań w ramach Trigon należą między innymi: IPO Grupy Pracuj, Captor Therapeutics i People Can Fly na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, przejęcie rumuńskich operacji Wirecard przez europejską grupę płatniczą SIBS, nabycie większościowego pakietu udziałów w Memsource przez Carlyle Group, czy sprzedaż mniejszościowego pakietu udziałów w Bloober Games firmie Tencent.

Preferowany język współpracy: angielski

Marta Kowalczewska

Manager w branży IT z ponad 10 letnim doświadczeniem zdobywanym w takich firmach jak IBM czy Roche. Zawodowo wykorzystuje głównie podejścia takie jak Agile (Scrum, Kanban), Waterfall (PMP, SDLC), Lean Startup oraz ITIL. W wolnych chwilach pracuje nad doktoratem i prowadzi badania w tematyce zarządzania produktami z obszaru Digital Health. Entuzjastka nowych technologii z szerokim doświadczeniem w tworzeniu biznesów online, produktów cyfrowych, wykorzystaniu AI i Machine Learning oraz narzędzi low code/no-code w biznesie.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Jakub Kowalski

Jakub jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na kierunkach: budownictwo i logistyka oraz uzyskał dyplom MBA i ukończył studia podyplomowe z Zarządzania Finansami Przedsiębiorstw w Akademii Leona Koźmińskiego. Na co dzień pracuje jako Dyrektor Biura Logistyki w Torpol S.A. Zajmuje się zarządzaniem w budownictwie i logistyce. Jako inżynier z uprawnieniami potrafi budować nie tylko obiekty inżynierskie, ale również systemy zarządcze i strategiczne, zespoły oraz kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa.

Preferowany język współpracy: polski

Rita Emilia Kozłowska

Rita Emilia Kozłowska, urodzona w 1993 roku w Etobicoke w Kanadzie. Do polski przyjechała w wieku 7 lat i rozpoczęła naukę w Warszawie. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, Psychologia w zarządzaniu (I stopień), Zarządzanie w wirtualnym środowisku (II stopień). W trakcie studiów angażowała się w pracę ESN oraz Samorządu studenckiego. Uczęszczała również na kursy na uniwersytetach w Londynie, Sydney oraz Toronto. Później ukończyła podyplomowo architekturę projektowania wnętrz na ASP w Łodzi. Członek klubu Asbiro Toastmasters w którym pełniła funkcję prezesa przez 1 kadencję. Od 9 lat pracuje w firmie Komandor SA, w którym obecnie jest Dyrektorem Operacyjnym i Prokurentem. Prywatnie pasjonuje się podróżowaniem, DIY oraz trenuje kolarstwo.

Preferowany język współpracy: polski

Agnieszka Kręciszewska

Agnieszka Kręciszewska, obecnie CEO w Caparol Polska, a wcześniej długoletni CFO w wielu firmach, posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze finansów i zarządzania zdobyte w międzynarodowych spółkach produkcyjno-handlowych z kapitałem amerykańskim, brytyjskim i niemieckim. Uczestniczyła w projektach z zakresu kreślenia kierunków rozwoju firmy, formowania przewag konkurencyjnych i oferty wartości, definiowania strategii marketingowej (produktowej, cenowej, komunikacyjnej), budowania struktur sprzedaży i rozwoju ich kompetencji, tworzenia i doskonalenia raportowania giełdowego i zarządczego, modelowania biznesowego, konsolidacji i restrukturyzacji, M&A, optymalizacji i usprawnień (podatkowych, procesowych), kształtowania funkcji SSC/BPO.
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego. Swoją wiedzę poszerzała na licznych studiach podyplomowych renomowanych uczelni takich jak SGH i ALK. Ukończyła również EMBA i CIMA. Nigdy nie ograniczała się do finansów, ale także chętnie uzupełniała wiedzę o obszar strategii, przywództwa, sprzedaży, marketingu i produkcji na wiodących uczelniach krajowych i zagranicznych takich jak ICAN, MSOE czy Erasmus.
Wizjonerka potrafiąca operacyjnie doprowadzić do realizacji zdefiniowanej strategii. Liderka łącząca ogólne zarządzanie organizacją z dogłębną znajomością finansów i prawa. Konsekwentnie budująca swoją wiedzę i kompetencje w holistycznym podejściu do biznesu. Pracująca dla ludzi i skupiająca się na ludziach stawiając na ich rozwój i budowanie kultury organizacji. A w wolnych chwilach pianistka muzyki poważnej, entuzjastka fitnesowego Body Combatu, promotorka zdrowego odżywiania się, pasjonatka dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, koneserka czerwonego wina i wielbicielka kotów dachowców.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Grzegorz Krupnik

Sukcesor i prezes zarządu PROTECH => rodzinnego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Studia podyplomowe z zarządzania projektami (Wyższa Szkoła Europejska im. Tischnera), zarządzania produkcją (Akademia Górniczo-Hutnicza) oraz Executive MBA (Akademia Leona Koźmińskiego). Specjalizuje się w obszarach związanych z energetyką, OZE, elektromobilnością, przemysłem metalowym, projektami inwestycyjnymi, Przemysłem 4.0 i robotyzacją. Prywatnie fan squasha.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Valeryia Kryvetskaya
Valeryia Kryvetskaya

Ur. w 1996 r. w Mińsku, Białoruś. Absolwentka studiów w języku angielskim pierwszego stopnia Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie w specjalizacji Marketing. Uczestniczyła w programie studenckiej wymiany międzynarodowej w ALK z Uniwersytetem Handlu i Biznesu w Nagoii, Japonia. Obecnie Ekspert w działu przeciwdziałania praniu pieniędzy w Citibank Europe PLC (na początku jako młodszy analityk). Certyfikowany Specjalista ds. Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy (ACAMS).

Zainteresowania: Pranie pieniędzy i metody przeciwdziałania, kryzysy polityczne i gospodarcze, przestępczość zorganizowana, podróże, turystyka gastronomiczna, nauka języków (obecnie hiszpański i włoski), pole sport i akrobatyka, architektura wnętrz.

Preferowany język współpracy: angielski

Artur_Kulis
Artur Kulis

Absolwent studiów licencjackich oraz magisterskich na kierunku ekonomia. Ponadto, ukończył studia podyplomowe na kierunku Polityka Compliance w Organizacji na Akademii Leona Koźmińskiego.

Artura kariera zawodowa od początku związana jest z bankowością. Rozpoczynał w Departamencie Telefonicznej Obsługi Klienta, a potem współtworzył nowo powstały Departament Telefonicznej Sprzedaży Produktów Bankowych. Po kilku latach dołączył do departamentu Compliance w obszarach AML, KYC, Sankcji oraz ABC (Anti Bribery and Corruption - nadzór nad kwestiami korupcyjnymi) w którym pracuje do dziś. Obecnie zajmuje stanowisko Eksperta w Departamencie Niezależnego Zarządzanie Ryzykiem Braku Zgodności w Citibank Europe PLC.

Uczestnik wielu szkoleń z zakresu Compliance/AML oraz Certyfikowany Compliance Officer. Były członek Stowarzyszenia Compliance Polska.

 

Rafał Kupnowicki

Ukończył prawo na Akademii Leona Koźmińskiego w 2013 roku. Przez ostatnie 2 lata studiów był członkiem sekcji prawa karnego Studenckiej Poradni Prawnej.

Od 2014 związany z jednostką wywiadu finansowego Citibank Europe PLC w której to przeszedł wszystkie etapy rozwoju od analityka ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy do managera zespołu oraz zastępcy senior managera. Jest certyfikowanym specjalistą ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy z certyfikatami International Compliance Association z UK oraz Association of Certified Anti-Money Laundering Specialists z USA. W ramach kolaboracji między Citi a uczelniami wykładał podstawy przeciwdziałania praniu pieniędzy na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Leona Koźmińskiego.
W wolnym czasie pizzer-amator oraz fascynat militariów.

Preferowany język współpracy: polski

Florentyna Kurzeja
Florentyna Kurzeja-Art

Florentyna jest absolwentka Akademii Sztuki Wojennej w obszarze bezpieczeństwa narodowego oraz podyplomowych studiów w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Analityk Compliance i AML. W trakcie studiów uczestniczyła w programach Erasmus - studia odbywała w Izmirze (Turcja), natomiast praktyki w Porto (Portugalia). Ponadto wygrała staż w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego w Departamencie Zwierzchnictwa nad Silami Zbrojnymi, który wraz ze zdobyta wiedza na studiach pomógł jej w znalezieniu odpowiedniej ścieżki kariery zawodowej.
Od prawie 5 lat pracuje w Citibank Europe Plc, obecnie jako ekspert w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy. Posiada certyfikat ACAMS - Certified Anti-Money Laundering Specialist.
Specjalizuje się w monitorowaniu transakcji klienta detalicznego zlokalizowanego w Stanach Zjednoczonych oraz globalnych klientów instytucjonalnych. W swoim departamencie jest mentorem oraz współtwórca programu mającego na celu rozwój analityków.
Poza praca lubi szyć, wytwarzać rękodzieło oraz układać puzzle, interesuje się również wystrojem wnętrz.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Anna Malinowska

Dr n. ekon. w dyscyplinie finanse

Teoretyk i praktyk pomiaru ryzyka klimatycznego i określania jego oddziaływania na sytuację przedsiębiorstw, ekspert z zakresu regulacji UE dot. finansowania zrównoważonego rozwoju i transformacji gospodarczej w kierunku niskoemisyjnej gospodarki. Prowadzi wielowymiarowe analizy ekonomiczne i branżowe oraz wewnątrzorganizacyjne szkolenia z zakresu finansów i zrównoważonego rozwoju. Legitymuje się unikalnym na rynku Sustainability and Climate Risk Certificate sygnowanym przez Global Association of Risk Professionals.

Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość. Analityk i (współ)autorka wielu międzynarodowych artykułów naukowych z zakresu finansów empirycznych i ekonomii instytucjonalnej publikowanych między innymi w Journal of Economic Issues oraz Emerging Markets Review. Recenzentka publikacji z zakresu ekonomii instytucjonalnej i finansów korporacyjnych sektora przedsiębiorstw w Europie Środkowej i Wschodniej.

Mimo pasji do pracy, well-being i otwartość wobec trudności związanych ze zdrowiem psychicznym  są dla niej fundamentem życia. Przed pracą staje na macie – po pracy sięga po hantle. Od zgiełku ucieka w góry.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Piotr Nowakowski

Piotr posiada doświadczenie zarówno w pracy dla niewielkich przedsiębiorstw, jak również dużych, międzynarodowych firm, a także rozwijając własny biznes.

Już podczas studiów FiR w ALK wziął udział w programie menadżerskim, w bankowości korporacyjnej Citi.
Następnie pracował w family office, świadcząc usługi dla klientów o profilu HNWI. W międzyczasie, rozwijając kontaktu pozyskane poczas studiów, stał się udziałowcem dwóch spółek: start-upu technologicznego oraz firmy działającej na rynku nieruchomości. Obecnie Piotr rozwija swoje kompetencje w zakresie technicznej analizy biznesowej w Citi Private Bank. Łączy biznes ze światem IT.

Prywatnie mąż i człowiek pełny wdzięczności.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Dorota Paluch

Coach, Mentor

Absolwentka SGH i MBA GFKM. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu HR oraz Coachingu na Akademii Leona Koźmińskiego. Dyrektor finansowy w koncernie międzynarodowym z długoletnim stażem i uprawnieniami biegłego rewidenta. Posiada wiedzę z zakresu rachunkowości zarządczej, kontrolingu, analizy finansowej i rentowności inwestycji, zarządzania ryzykiem finansowym, w tym zabezpieczania transakcji walutowych. Posiada rozległą wiedzę z zakresu przygotowywania, rozliczania i kontroli realizacji poszczególnych linii budżetowych oraz optymalizacji procesów biznesowych, struktur kosztowych, poziomu majątku trwałego.

Fascynuje ją człowiek, poszukiwanie jego mocnych stron oraz rozwój potencjału osobistego. Z pasją zajmuje się coachingiem w zakresie  wzmocnienia poczucia wartości i wiary we własne możliwości. Jako doświadczony menadżer i trener FRIS® wspiera w zmianie, radzeniu sobie ze stresem, priorytetyzacji zadań i zachowaniu równowagi życiowej.

Jej misją życiową jest dzielenie się optymizmem i pozytywna energią oraz pokazywanie jak wiele spraw zależy od nas samych bo wystarczy ,,tylko chcieć” 😉

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Iryna Pauliak

Iryna Pauliak, była studentka Finansów i Rachunkowości na KU. Ma 1,5 roku doświadczenia w pracy w funduszu Venture Capital jako Analityk Inwestycyjny. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako rekruter, agent nieruchomości oraz wolontariusz.

W pewnym momencie postanowiła zmienić swoją karierę zawodową i zajęła się rekrutacją. Obecnie pracuje jako Talent Sourcer w FinTechowym start-upie w Berlinie.

Może Ci pomóc w:
- Planowaniu swojej kariery i zdobyciu wymaganej wiedzy
- Tworzeniu wysokiej jakości CV i listu motywacyjnego
- Przygotowaniu się do różnych procesów rozmów kwalifikacyjnych
- Odpowiadaniu na wszelkie pytania związane z karierą

Preferowany język współpracy: angielski

Andrzej Pałys

Od początku aktywności zawodowej związany z prowadzeniem sporów sądowych, w tym sporów gospodarczych i szeroko pojętej windykacji.Rozpoczął ścieżkę zawodową w Kochański & Partners i w ciągu dekady (lata 2011-2021) awansował z asystenta prawnego na partnera i szefa praktyki.

W ramach obecnie kierowanej praktyki reprezentuje największe polskie banki w sprawach karnych, gospodarczych, w szczególności zaś cywilnych, w tym w sporach dotyczących tzw. „kredytów frankowych”.

Wcześniej przez kilka lat uczestniczył w obsłudze prawnej sporów sądowych jednego z wiodących wydawców prasowych, w tym w postępowaniach o naruszenie dóbr osobistych, a także jako obrońca – w sprawach o zniesławienie. Posiada doświadczenie w egzekucji wierzytelności na rzecz dużych instytucji. Reprezentował producentów z branży motoryzacyjnej w sporach cywilnych oraz karnych. W ramach praktyki prawa lotniczego Andrzej doradzał na rzecz podmiotów z branży lotniczej, w tym przewoźników i portów lotniczych.

Preferowany język współpracy: polski

Łukasz Pelowski

Jestem menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami.
Wyspecjalizowany w planowaniu i wdrażaniu strategii wzrostu, negocjacjach i budowaniu wartości firmy.
Swoją pierwszą firmę założyłem na studiach. Następnie tworzyłem, modyfikowałem i rozwijałem wiele pomysłów biznesowych z różnych branż.
Obecnie zajmuję się rozwojem firm: Secret Garden Group i Biuro56, inwestuję również na giełdzie.
Prywatnie uprawiam boks i wspinaczkę. Uwielbiam podróżować. Lubię też czytać i uczyć się języków obcych.
Jestem wielkim zwolennikiem dynamicznego podejścia do życia.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Joanna Pindelska

Absolwentka studiów podyplomowych MBA dla Inżynierów na Akademii Leona Koźmińskiego, Inżynier  (Politechnika Warszawska, Inżynieria Sanitarna i Wodna) a obecnie również dyplomowany coach i job coach ( Uniwersytet Humanistyczno  Społeczny SWPS).
Praktyk w zakresie kierowania budową i eksploatacją sieci gazowych, zarządzania projektami  technicznymi, organizacyjnymi i restrukturyzacyjnymi.  Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, w tym w latach 2007-2014 – Dyrektor Zakładu Gazowniczego, a w latach 2014-2016 – Dyrektor Programu Poprawy Efektywności działania służb technicznych w Polskiej Spółce Gazownictwa (PSG). Obecnie na stanowisku Eksperta w PSG. Od lat związana z branżą gazowniczą, w tym z Izbą Inżynierów Gazownictwa.
Joanna ceni sobie współpracę międzypokoleniową, dzielenie się wiedzą w programach mentorskich. Pełniąc  dodatkowo, w macierzystej firmie, funkcję trenera wewnętrznego specjalizuje  się w rozwijaniu kompetencji menedżerskich i promowaniu podejścia projektowego.
Joanna jest zwolenniczką  ciągłego rozwoju, w tym rozwoju kompetencji miękkich i umiejętności adaptacji do zmian, angażując  w tym zakresie swoje doświadczenie zawodowe oraz umiejętności coachingowe i mentoringowe.
Zainteresowania: podróże - dalsze i bliższe, taniec towarzyski i dobra literatura.
Więcej informacji na moim profilu na LinkedIn.

Preferowany język współpracy: polski

Zofia Romanowska

Dyrektor ds. regulacji Ørsted Polska
Z firmą Ørsted związana od 2020 r., od grudnia 2021 stoi na czele zespołu regulacyjnego polskiego biura.
Absolwentka prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz finansów i rachunkowości na SGH.
Doktor nauk prawnych ALK (obrona czerwiec 2022 r.)
Specjalizuje się w międzynarodowych i krajowych regulacjach dotyczących transformacji energetycznej, w szczególności w tematyce związanej z przebudową rynków energetycznych w celu osiągnięcia neutralności klimatycznej, rozwojem regulacji i projektów inwestycyjnych w nowych technologiach i sektorach, w szczególności w morskiej energetyce wiatrowej.
Przed dołączeniem do Ørsted przez wiele lat doradzała podmiotom prywatnym i państwowym przy stosowaniu systemów wsparcia źródeł odnawialnych, jak również w zakresie strategicznego planowania inwestycji w kontekście regulacyjnych aspektów przedsięwzięć inwestycyjnych dotyczących energetyki i przemysłu pracując w wiodących kancelariach oraz zespole regulacyjnym dużego przedsiębiorstwa energetycznego. Posiada również doświadczenie w zakresie unijnych regulacji zebrane podczas rocznego assignmentu w Brukseli.

Sebastian Ryba

Swoje doświadczenie zdobywał w jednym z największych prywatnych TFI w Polsce. Współtworzył i administrował luksemburskimi funduszami inwestycyjnymi. W 2018 roku został najmłodszym posiadaczem licencji Agenta Firmy Inwestycyjnej w Polsce. Od 2021 roku współtworzy KWLM Inwestycje, gdzie pełni funkcję partnera oraz doradcy klienta. Wspiera przedsiębiorców na ścieżce budowania majątku oraz prowadzi portfele inwestycyjne dla zamożnych klientów.

Absolwent SGH oraz ALK na kierunku Finanse i Rachunkowość. Obronił prace dyplomowe z tematyki analizy technicznej oraz efektywności funduszy hedgingowych.
Certyfikowany doradca finansowy EFPA EFA.

Prywatnie pasjonat muzyki i kolarstwa górskiego.

Preferowany język współpracy: polski

Stanisław Siwko

Kontroler finansowy w klubie piłkarskim Legia Warszawa.
Warszawiak, entuzjasta wszelkich dyscyplin sportowych. Otwarty na nowe wyzwania businessowe jak i prywatne.
Na Akademii Leona Koźmińskiego spędził 6 lat, kończąc w tym czasie 3 kierunki studiów i poznając specyfikę studiowania dziennego, zaocznego w języku polskim i angielskim.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Eryk Skolarski

Senior Event Manager
Z branżą eventową związany od 2013 roku. Praktyk oraz teoretyk event marketingu, specjalizujący się w reżyserii eventowej. Doświadczenie zdobywał podczas pracy przy ponad 300 eventach dla marek takich jak: McDonald ’s, Coca-Cola HBC, Empik, BNP Paribas, PEKAO S.A., Michelin, Samsung, Vision Express, Philip Morris International, Bosch i wiele innych.
Jako producent pracował z największymi agencjami eventowymi w Polsce m. in. Master Brand oraz Allegro Brand Experience Agency. Od 2022 roku związany z agencją marketingową HOLO.

Preferowany język współpracy: polski

Agnieszka Skowronek

Specjalizuję się w transakcjach fuzji i przejęć (M&A), restrukturyzacjach grup kapitałowych, negocjacjach, zwłaszcza strategicznych projektów. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w renomowanych kancelariach prawnych oraz jako prawnik in-house. W lipcu 2018 r. dołączyłam do Grupy Eurocash jako Head of legal M&A; we wrześniu 2022 r. objęłam stanowisko Dyrektora Działu Prawnego (General Counsel).

Jestem radcą prawnym; ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Jagiellońskim, studia podyplomowe z zakresu wyceny spółek na SGH oraz Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Jestem także absolwentką kursu Top Management Leveraging Leadership Program na Catolica Lisbon School of Business and Economics.

Zrealizowałam kilkadziesiąt projektów, zwłaszcza transakcji fuzji i przejęć oraz reorganizacji grup kapitałowych (lokalnych i międzynarodowych), procesów due diligence, innych projektów strategicznych, w większości w rolach wiodących. Posiadam bogate doświadczenie w zakresie procesów integracyjnych zarówno z perspektywy prawnej, jak i biznesowej.

Cały czas rozwijam swoje kompetencje menedżerskie – jestem Dyrektorem Działu Prawnego Grupy Eurocash oraz członkiem zarządu spółki z branży FMCG należącej do Grupy Eurocash.

Z pasji angażuję się w inicjatywy skupiające się na przywództwie i edukacji/rozwoju kobiet – jestem ambasadorką fundacji Girl MOVE Academy i programu MOVHERS, mentorką wspierającą w programie mentoringowym Women in Law oraz mentorką w II Programie Mentoringowym Akademii Leona Koźmińskiego.

Preferowany język współpracy: polski

Filip Sobel

Forbes 25 under 25, CEO & Founder platformy Staffly – aplikacji dopasowującej osobowość kandydata do pracy, nominowanej do nagrody Fintech Summit 2021 w kategorii "HR Tech" & Symbol Innowacji 2022. W zespole na co dzień pełni także dodatkowo funkcję Product Ownera oraz Head of Marketing. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, prywatnie miłośnik piłki nożnej i muzyki elektronicznej, znajduje w sobie zacięcie marketingowe na bazie obserwacji trendów rynkowych. Wierzy, że innowacje w HR biorą się z potrzeby postępującej digitalizacji procesu rekrutacji i istotności kompetencji miękkich kandydatów - z tego wziął się też pomysł na platformę Staffly.
Prelegent Konferencji HR 2022, Customer Care Festival 2021, prowadzący wielu warsztatów i spotkań z entuzjastami startupów, organizator okolicznościowych webinarów dla branży HR.

Preferowany język współpracy: polski

Natalia Toporkiewicz

Ambitna i zorientowana na cele i innowacje, ale jednocześnie pozytywna, uśmiechnięta i otwarta na ludzi. Spełniam swoje naturalne talenty, takie jak: naprawianie, indywidualizacja, rozwijanie innych w pracy zespołowej. Pasjonuje się narciarstwem, windsurfingiem i jogą. Sprawdzam się w łączeniu... ludzi, myśli, wizji i widzeniu „większego obrazka”.
Aktualnie pracuje w obszarze cyfrowej transformacji i trendów biznesowych. Jestem zaangażowana w dostarczanie jak najlepszego doświadczenia i wiedzy merytorycznej w tematach związanych z IT i TECH, liderom opinii i decydentom wyższego szczebla biznesowego. Moim motto to: Gdzie jest wola, tam jest sposób, dlatego zawsze buduję oferty i rozwiązania dostosowane do celów i potrzeb klientów. Pasjonuje mnie projektowanie graficzne, media społecznościowe i zarządzanie innowacjami. Mam wyjątkowe oko do detali i estetyki, jestem osobą zorientowaną na wynik, odpowiedzialną, skrupulatną i zarządzam projektem z nastawieniem na efekt i zadowalający wynik. Dobrze radzę sobie pod presją czasu i szybko nawiązuje nowe kontakty biznesowe. Moje doświadczenie obejmuje prace w branży eventowej, hotelarskiej, nieruchomości, IT i marketingu.
Posiadam tytuł licencjata w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz tytuł magistra w zakresie zarządzania innowacjami. Obecnie pracuję jako Project Manager w IDC Poland. Dołącz do mojej sieci na LinkedIn i poznajmy się lepiej: https://www.linkedin.com/in/natalia-toporkiewicz-eventpm.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Łukasz Traczyk

Posiada doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami właścicielskimi jak również w dużych korporacjach. Zarządzał zespołami od 5 do 350 osób w branżach e-commerce, IT, rekrutacja, szkolnictwo m.in. Primavera, Allegro, IT Kontrakt/Avenga, Agito, JCommerce, Centrumelektroniki - Euroelectronics, Ombre. Obecnie rozwija własną firmę. Ukończył studia pedagogiczne, Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedażowym oraz EMBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Skutecznie zbudował 5 zespołów sprzedażowych, restrukturyzował pracę biur handlowych, magazynu oraz zrealizował wiele innych projektów m.in. w szkolnictwie. Wdrażał pracę zdalną jeszcze przed pandemią. Służy wsparciem w temacie zarządzania rozwojem osobistym, zarządzania w organizacjach.

Preferowany język współpracy: polski

Artur Tylkowski

Absolwent studiów licencjackich oraz magisterskich kierunek Zarządzanie Strategiczne na Akademii Leona Koźmińskiego. Uczestniczyłem w wymianie studenckiej na uczelni Graduate School of Management St. Petersburg
Posiadam doświadczenie w zarządzaniu produktami oraz sprzedaży.
Przez 5 lat byłem Product Managerem marki Activejet.
Od 3 lat jestem Vice Sale Director B2B Poland&Europe w firmie Action S.A
Posiadam 10-letnie doświadczenie we współpracy z rynkiem Chińskim oraz w prowadzeniu działalności gospodarczej i startupu.

Natalia Walas-Marcinek

23-letnie doświadczenie zawodowe w branży farmaceutycznej w obszarach zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa oraz rozwoju nowych produktów. W latach 1999-2010 pracowała w obszarze R&D i Jakości w międzynarodowym koncernie GlaxoSmithKline, a następnie w latach 2010-2013 jako Dyrektor R&D w firmie Phytopharm należącej do holdingu Martin Bauer, przyczyniając się do wprowadzenia szeregu nowych produktów na rynek. W latach 2013-2022 pełniła rolę Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu firmy Curtis Health Caps, w którym to okresie spółka zwiększyła swoje przychody z około 15 do 138 mln PLN i zyskała wiodącą rolę w swoim segmencie wytwórców kontraktowych na rynku polskim oraz znaczącą pozycję na rynkach zagranicznych. Dynamiczny rozwój spółki został nagrodzony wyróżnieniami Gazela Biznesu w 2019 i 2021 roku oraz Diament Forbsa w 2021 roku, a ponadto w 2018 roku wyróżnieniem Natalii Walas-Marcinek 13. miejscem w prestiżowym rankingu 100 Kobiet Biznesu, organizowanym przez Puls Biznesu. Od 2022 prowadzi własną działalność doradczą PharamaConsulting, wspierając rozwój firm z sektora farmaceutycznego.
Z pierwszego wykształcenia farmaceuta, następnie swoją wiedzę rozwijała  m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego podczas licznych kursów oraz w ramach studiów podyplomowych z zakresu strategii rozwoju przedsiębiorstw.
Jako klucz do sukcesu definiuje kombinację solidnej ekspertyzy, świetnej organizacji pracy, a przede wszystkim zaangażowanego i stale rozwijanego kompetencyjnie zespołu.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Anna Władyczuk

Anna Władyczuk - jest Senior Konsultantem w SAM Executive Search Poland, skandynawskiej firmie doradztwa personalnego o zasięgu globalnym.
Anna prowadzi projekty Executive Search Recruitment, Development, Onboarding i Outplacement na stanowiska menedżerskie wyższego i najwyższego szczebla dla polskich i międzynarodowych organizacji.
Specjalizuje się w stanowiskach technicznych i finansowych we wszystkich sektorach.
Anna jest związana z Executive Search od 2016 roku obsługując klientów z branży produkcyjnej, medycznej, budowlanej, energetycznej, motoryzacyjnej, finansowo-bankowej oraz FMCG. Wcześniej zdobyła 10 lat doświadczenia w sektorze finansowym w międzynarodowym biznesie oraz 5 lat w obszarze technicznym w wojsku.
W SAM, Anna żyje wizją "Value Through People", zawsze dąży do najlepszego dopasowania ludzi i organizacji poprzez procesy, które tworzą wartość dla Kandydatów i Klientów. Pasjonatka rozwoju osobistego, komunikacji i długoterminowych relacji w biznesie. Prywatnie mama trójki dzieci, miłośniczka Heavy Metalu, ciekawych książek i przyrody.

Preferowany język współpracy: polski

 

Mariusz Wnuk

Lider zespołu Market Research w amerykańskiej kancelarii prawnej White & Case. Od ponad 7 lat pracuje w globalnych firmach konsultingowych oraz kancelariach prawnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w Deloitte, Dentons oraz MDDP.
Jego zespół przygotowuje strategiczne analizy rynku, klientów oraz konkurencji na potrzeby prawników kancelarii White & Case w Polsce. Jego rolą jest propagowanie szeroko rozumianego wykorzystywania danych i informacji w procesie podejmowania decyzji biznesowych przez prawników kancelarii.
Jest absolwentem Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Na Akademii Leona Koźmińskiego skończył elitarne dwukierunkowe studia na kierunkach Prawo i Finanse. W celu podniesienia swoich kwalifikacji w zakresie analizy danych, ukończył studia na Cambridge University na kierunku Business Analytics: Decision Making Using Data.

Preferowany język współpracy: polski

Agnieszka Zasikowska

Dr Agnieszka Zasikowska - doradca podatkowy z ponad 30letnim doświadczeniem w biznesie, wieloletnią praktyką dyrektora finansowego oraz międzynarodowym dyplomem CIMA w zakresie rachunkowości zarządczej. Ma na swoim koncie wiele opracowanych i wdrożonych rozwiązań przystosowujących modele biznesowe do bieżących wymagań biznesu,  podnoszących efektywność wewnątrzorganizacyjną i wdrażających procesy corporate governance.  Rozwiązuje złożone zagadnienia podatkowe towarzyszące projektom gospodarczym, dobrze rozumiejąc przy tym cele i modele biznesowe oraz  innowacje rozwiązania.  
Od 2014 r.  jestem ekspertem  European Innovation Council w programie EASME  Komisji Europejskiej.
Stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych uzyskała w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła również studia III stopnia z zakresu zarządzania i ekonomii. Jest absolwentką wydziału Finansów i Bankowości SGH (tytuł magistra) oraz WPiA Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe podatków i prawa podatkowego. 

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Kacper Zdunek

Właściciel agencji ClickInStory specjalizującej się w influencer marketingu i targetowanym e-samplingu oraz współwłaściciel marki Po Prostu Naturalnie. Partner, Mentor oraz gościnny wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. Z rynkiem marketingu internetowego związany od ponad 10 lat. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął w wieku 17 lat, a przed założeniem ClickInStory, pracował przez dwa lata w firmie New Balance. Pełnił tam rolę Project Managera i odpowiadał za influencer marketing oraz wszelkie działania promocyjne działu fitness. Realizował w tym czasie również projekty m.in. dla takich firm jak: Electronic Arts, Ubisoft (kampania nagrodzona 2 nagrodami branżowymi), ASUS czy Logitech.

ClickInStory:
Agencja specjalizująca się w influencer marketingu i targetowanym e-samplingu. W kwestii influencer marketingu obsługuje kompleksowo swoich Partnerów od dobrania celu kampanii, grupy docelowej aż po dobór twórców, strategię, realizację i raport końcowy. Od ponad 2 lat ClickInStory posiada management, gdzie odpowiada za wizerunek oraz wszelkie kampanie dla takich osób jak: Edyta Herbuś, Kasia Dziurska, Amelia Szczepaniak, Vanessa Rojewska, Aleksandra Zdziech, Mateusz Gamrot, Mini Majk, Kamil Szpejenkowski, Danny Ferreri czy Dominik Gontarski.

Przykładowe marki współpracujące z ClickInStory:
Coca-Cola, Estée Lauder, Mars, LPP, Ferrero, Empik, Crédit Agricole, Allegro, Kubota, Sennheiser, Dr. Oetker, Sephora, STS.

Preferowany język współpracy: polski

Kamil Zieliński

Przedsiębiorca, pasjonat dobrego wzornictwa, ur. w 1990 r. w Białymstoku. Absolwent studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku, stypendysta. W 2015 r., ukończył studia magisterskie w Akademii Leona Koźmińskiego, pod patronatem prof. dr. hab. Grzegorza Mazurka, zarządzanie w wirtualnym środowisku. W 2019 r., ukończył studia podyplomowe w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, Total Design Managment. Od 9 lat tworzy marki meblowe, spośród których najszerszą rozpoznawalnością cieszy się brand Górna Półka, którego sprzedaż i marketing osadzone są wyłącznie w digitalu. W 2017 r. wyróżniony przez miesięcznik „Pierwszy Milion” wyd. Forbes. W 2020 r., wyróżniony w konkursie Marszałka Województwa Podlaskiego - Podlaska Marka Roku. E-commerce w Polsce rozwijał się na jego oczach, w czym na bieżąco partycypował. W oparciu o własne ambicje, skłonność do ryzyka i niewielki kapitał rozwinął przedsiębiorstwo dysponujące własnym, wysoce zaawansowanym zakładem produkcyjnym. Chętnie dzieli się swoimi przemyśleniami oraz doświadczeniem biznesowymi.

Preferowany język współpracy: polski

REGULAMIN PROGRAMU MENTORSKIEGO
PRZECZYTAJ