Program Mentorski ALK

Program Mentorski w ALK

III edycja Programu Mentorskiego Akademii Leona Koźmińskiego

III edycja Programu Mentorskiego wystartowała!

Celem Programu jest wsparcie młodych, utalentowanych studentów ALK w planowaniu i realizacji obranej przez nich ścieżki kariery zawodowej. W Programie Mentorskim uczestniczą studenci ostatniego roku studiów l stopnia, wszystkich lat studiów II stopnia oraz 4 i 5 rok studiów jednolitych magisterskich z zakresu prawa.

Inauguracja Programu odbyła się 7 listopada 2023 roku. Koordynatorem Programu jest Biuro Karier i Współpracy z Otoczeniem.

Mentorzy III edycji Programu Mentorskiego ALK:

Żaneta Berus

Żaneta Berus – CEO i założyciel firmy konsultingowej In2Win Business Consulting działającej od 2011 roku w obszarze MICE; ekspert branżowy współpracujący z różnymi podmiotami gospodarczymi.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, programu biznesowego Values Management and Applied Prioritizing w Chicago, studium biznesowego Go Smart Business, Northwestern Business College w Chicago oraz Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat była związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie. Od 2006 w Zarządzie tej firmy oraz na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Przez kolejne 2 lata była Dyrektorem Zarządzającym największego obiektu wystawienniczego w Polsce – Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za koordynację działań i współpracę z zewnętrznymi klientami oraz organizacjami międzynarodowymi.
Od stycznia 2020 roku do czerwca 2022 roku pracowała także na zlecenie jednej z agencji eventowych oraz Ministerstwa Rozwoju i Technologii, realizując program promocji gospodarczej: stoisk narodowych i misji gospodarczych dla polskich firm na rynkach zagranicznych.
Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych.
Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej, jako jego Dyrektor ds. Międzynarodowych, jest członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem UFI – Światowego stowarzyszenia zrzeszającego branże targową. Należy do prestiżowego amerykańskiego stowarzyszenia IAEE (International Association of Exhibitions and Events) i jest licencjonowanym wykładowcą programu CEM (Certified in Exhibition Management) tego stowarzyszenia. Działa aktywnie w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń konsultującej z rządem możliwości wsparcia dla branży MICE.
Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta RP. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. Uhonorowana została tytułem MP-12, jako najlepszy menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue. Żaneta Berus odebrała także wyróżnienie branżowe - tytuł „Osobowość Roku” w kategorii „Menadżer obiektu”, a także Odznakę „Zasłużona dla turystyki” przyznawaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Mateusz Bodio

Mateusz Bodio jest założycielem I dyrektorem generalnym funduszu inwestycyjnego RKKVC, który inwestuje w spółki technologiczne z sektora deeptech (oparte o sztuczną inteligencję czy nauczanie maszynowe) w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Niektóre z kluczowych inwestycji to SpaceX, KarmaCheck czy MoveAI. Mateusz jest przedsiębiorcą z nabytym doświadczeniem m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Polski czy nawet Kazachstanu.
Przed dołączeniem do RKKVC, Mateusz współpracował z jednym z największych polskich family Office, którego głównym aspektem działalności był przemysł ciężki. Działalność miała również odnogę VC, które inwestowało głównie w IoT oraz sektor data science. Mateusz prowadził inwestycje, współpracował ze spółkami portfelowymi funduszu jako doradca poprzez zwiększenie wartości spółek i wsparcie ze swojego networku. Mateusz wielokrotnie zasiadał w radach nadzorczych, zarządach w spółkach technologicznych.
Mateusz ceni mentoring i coaching przedsiębiorców oraz regularnie pomaga startupom z Europy. Doradzał, inwestował i pozyskiwał kapitał dla startupów w całym spektrum źródeł finansowania, od aniołów biznesu po fundusze CVC. Mateusz posiada tytuł magistra prawa (PL), magistra biznesu (UK) oraz podyplomowych studiów finansowych (PL/UK).

Preferowany język współpracy: polski

Kamil Boruta

Prawnik, finansista, biznesman
Specjalizuje się w realizacji projektów korporacyjnych, inwestycyjnych, doradztwie transakcyjnym, fuzjach i przejęciach oraz w prawie sportowym. Wspiera klientów w zakresie bieżącej obsługi prawnej spółek prawa handlowego, w tym również spółek publicznych. Uczestniczy w sprawach, gdzie wymagana jest reprezentacja klientów w postępowaniach sądowych, w szczególności w sprawach gospodarczych, spadkowych, rodzinnych oraz w postępowaniach karnych. Niezależnie od intensywnej pracy angażuje się w inicjatywy i sprawy ważne społecznie - pro bono. Zajmuje się bieżącym doradztwem prawnym dla fundacji oraz stowarzyszeń, w tym negocjowaniem, redagowaniem umów oraz statutów, doradztwem podatkowym, odszkodowaniami czy zagadnieniami związanymi z bitcoinami.

W swoim portfolio zawodowym ma m.in. obsługę przedsiębiorców rozpoczynających działalność gospodarczą, projektów związanych z dokapitalizowaniem przedsiębiorstw, ich połączeniem, przejęciem, sprzedażą/kupnem, a także analizą prawną. Ponadto, obsługuje klientów w zakresie kredytów walutowych, praw własności intelektualnej, ochrony dóbr osobistych, a także postępowań administracyjnych czy spraw nieruchomościowych.

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania, wyceny oraz nadzorze przedsiębiorstw.

Preferowany język współpracy: polski

Katarzyna Cegiełka

Head of Media & Events w firmie Superbet. Jest doświadczonym managerem z dziesięcioletnim stażem zdobywanym w takich firmach jak Polsat Media czy Grupa ZPR Media. Odbywała zagraniczne staże zawodowe w Portugalii oraz Szwecji.

Ukończyła równolegle dwa kierunki studiów - studia magisterskie z Zarządzania kierunek - Marketing oraz studia magisterskie z Socjologii, w czasie których otrzymała stypendium rektora ALK dla najlepszych studentów w 2013 roku.

Specjalizuje się w skutecznym zarządzaniu projektami marketingowymi. Cechuje ją biegłość w budowaniu konstrukcji biznesowych i relacji, które przekraczają granice utartych schematów, rozwija się w tworzeniu skutecznych kampanii i strategii, które łączą wiedzę opartą na danych, analizie trendów rynkowych oraz prawidłowym odczytywaniu potrzeb i możliwości firm. 

Dzięki doświadczeniu w skutecznym prowadzeniu zespołów, potrafi stworzyć zgrany team, z którym zgodnie i skutecznie dąży do celu, dostarczając firmie oczekiwane efekty.   

Po godzinach pracy uprawia jogę, poświęca się treningom biegowym, udział w Runmagedonie, w którym to osiągnęła jeden z najlepszych wyników w swojej kategorii wśród kobiet, pokazał, że bariery są tylko w nas. Co roku przystępuje do wyzwania „100 książek rocznie”, wyznając zasadę kto się stale nie rozwija ten zaczyna się cofać.

Preferowany język współpracy: polski

Mikołaj Chodkiewicz

Mikołaj Chodkiewicz jest adwokatem oraz menadżerem w zespole M&A oraz rynków kapitałowych kancelarii prawnej Deloitte Legal. Absolwent prawa oraz finansów i rachunkowości na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze prawa cywilnego, handlowego, gospodarczego i papierów wartościowych. Doradza na bieżąco spółkom publicznym, domom maklerskim oraz funduszom branżowym i inwestycyjnym (VC & PE). W transakcjach M&A reprezentuje stronę kupującą jak i sprzedającą.

Mikołaj ma doświadczenie przy transakcjach M&A oraz projektach z zakresu prawa spółek, a także w prowadzeniu postępowań przed KNF, GPW i KDPW, w tym postępowaniach w zakresie m.in. IPO, SPO, założenia domu maklerskiego, delistingów, przejęć public M&A i przejęcia TFI.

Przed dołączeniem do Deloitte Legal pracował w polskich i międzynarodowych kancelariach prawnych, w tym CMS i Dentons.

Mikołaj ceni sobie mentoring i wspieranie prawników w ich rozwoju. W wolnych chwilach uprawia sport, najczęściej bieganie, oraz gra w szachy. 

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Grzegorz Dadas

Praktyk rynkowy zawodowo związany Grupą INVESTIN, posiadający doświadczenie przy procesach transferu technologii i realizacji projektów innowacyjnych. Doradca i trener w programach akceleracyjnych i inkubacyjnych, ekspert w badaniach dotyczących innowacyjności regionów. Obecny koordynator części doradczej programu Akademia Menedżera Innowacji. Alumn Fundacji im. Lesława A. Pagi. Jeden z 30 uczestników programu Young Innovators.
Absolwent studiów licencjackich oraz magisterskich ALK, laureat programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Doktorat wdrożeniowy” edycja VI (2022).
Posiada przekrojową wiedze z zakresu polskiego ekosystemu innowacji, funkcjonowania startupów oraz firm konsultingowych, doradztwa strategicznego, rozwoju strategii, budowania partnerstw oraz modelowania biznesowego przedsiębiorstw.

Preferowany język współpracy: polski

Justyna Gościńska

Dyrektor Departamentu Sport & Fitness, prezes zarządu Medicover Sport sp. z o.o.

Moje doświadczenie zawodowe liczy już 20 lat i było zdobywane zarówno w międzynarodowych, jak i polskich korporacjach. Przez większość tego czasu miałem okazję kierować działaniami w obszarze Europy Wschodniej, Europy Centralnej, Rosji, Turcji, Północnej Afryki i Bliskiego Wschodu. W ramach tych funkcji skutecznie zarządzałem kluczowymi procesami biznesowymi, takimi jak marketing, zakupy, e-commerce i sprzedaż, dla renomowanych marek, takich jak Levi Strauss, Monster Energy, 4F, Under Armour oraz Outhorn. Moje doświadczenie obejmuje również rolę Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego w firmie Go Sport Polska sp. z o.o. Od września 2022 roku mam zaszczyt pełnić funkcję Prezesa Zarządu w Medicover Sport, odpowiadając za cały obszar Sportu i Fitness w ramach grupy Medicover, a także jestem członkiem zarządów w 12 innych spółkach.

Jestem absolwentem studiów MBA na Oxford Brooks University oraz Studiów Podyplomowych "Digital Transformation" na MIT. Na Akademii Leona Koźmińskiego skończyła studia podyplomowe „Management in Fashion Industry” w 2011 przy współpracy z Viamoda.

Przez ostatnie 9 lat aktywnie działałam jako Coach i Team Coach ICC, co pozwoliło mi rozwijać zespoły pracowników, które miałam przyjemność kierować, rozsiane nawet w 17 różnych krajach Europy.

Po godzinach, pasjonuję się triathlonem. W klubie Kuźnia Triathlonu trenuję 6 razy w tygodniu. W sierpniu 2023 przepłynęłam z Azji do Europy wpław, co było spełnieniem mojego sportowego celu w tym roku.

"Wierzę w ogromny potencjał młodych ludzi, w ich mądrość i siłę. Wiem jednak, że nie jest łatwo znaleźć właściwą drogę zawodowego rozwoju, zrozumieć różne możliwości które przed nami stoją i wybrać te właściwe – najbardziej odpowiadające naszemu charakterowi, osobowości i motywacji. Jako mentor chcę wesprzeć młode osoby w znalezieniu tej właściwej dla nich ścieżki, pokazać różne aspekty biznesu i uświadomić że wszystko co osiągamy zależy od nas samych."

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Daniel Idczak

Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego na której ukończył studia podyplomowe o kierunku „Akademia Menedżerska”. Przyszły doktorant, zainteresowany szeroko pojętym leadershipem.  

Dyrektor zarządzający globalnymi usługami IT w branży Automotive.
W latach 2017 - 2020 zarządzał strukturami IT od strony operacyjnej w regionie Europy.
Obecnie odpowiada za transformację oraz budowanie i realizację strategii usług infrastruktury IT, zarządzając zespołami dookoła świata.
Certyfikowany przez British Standards Institution audytor ISO 27001.

Wierzy, że osiągnięcie sukcesu wymaga nieustannego rozwoju i przekraczania pozornych granic. Po godzinach pracy poświęca się treningom biegowym, których jak twierdzi, nie lubi. Udział w górskich ultramaratonach pokazał mu, jak rzeczy z pozoru niemożliwe zamieniać w wykonalne. Aktualnie przygotowuje się do pokonania dystansu 517 km, który jest daleko poza początkowo wymarzoną granicą 100 km. Jest przekonany, że dzięki odpowiedniemu nastawieniu i wsparciu, możliwe jest osiągnięcie każdego wyznaczonego celu.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Jakub Jarząbek

Absolwent studiów licencjackich i magisterskich w Akademii Leona Koźminskingo na kierunku finanse i rachunkowość w języku angielskim oraz studiów podyplomowych z zakresu tematyki AI. Od początku kariery związany z finansowym planowaniem oraz  analizą. Obecnie pracuje w Funduszu inwestycyjnym Point72 i odpowiada m.in za budżetowanie i alokacje kosztów na poszczególne sektory biznesu. W wolnym czasie zawsze znajdzie czas na książkę oraz jazdę na rowerze.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Konrad Jędraszczak

Perfekcjonista w każdym calu, który ocenia jakość w systemie zero-jedynkowym. Absolwent studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, które wpłynęły na znaczne poszerzenie jego horyzontów i wymagań, zarówno wobec siebie jak i innych. Od 14 lat ma przyjemność współtworzyć rodzinną firmę WEDIA-ANN specjalizującą się w poligrafii i materiałach promocyjnych. Dzięki nieszablonowym rozwiązaniom, partnerskiemu podejściu i znakomitej wiedzy branżowej zaskarbił sobie zaufanie takich firm jak Danone, HiPP, Procter&Gamble czy Douglas,  a średni „wiek” jego klientów znacząco przekracza 10 lat.  

Konrad Jędraszczak to typ Long Life Learner – Certyfikowany Coach EMCC, niedawno rozpoczął Kurs Trenerski. Nawet w najbardziej stresujących sytuacjach wykazuje się nadludzkim spokojem i opanowaniem, które są wynikiem wieloletniego doświadczenia zdobywanego podczas interdyscyplinarnych realizacji.

Łowca mocnych wrażeń i dusza artystyczna w jednym, czego nie da się ukryć, widząc twórczy nieład na jego biurku. Przez 19 lat chórzysta „Alla Polacca”  w Operze Narodowej w Warszawie. Po godzinach  zapalony motocyklista, kochający rajdy terenowe. Pasjonat nurkowania, pływania długodystansowego i fotografii, który nawet… zaręczył się pod wodą.  Jak mówi, najpiękniejsze jest to, że swoje pasje może realizować razem z rodziną. Dumny tata Oliwki i Natalki, zakochany po uszy w swojej żonie Annie.

Preferowany język współpracy: polski

Michael Klepacz

Doświadczony przedsiębiorca zajmujący się zrównoważonym rozwojem, jest znany z pionierskich inicjatyw, które stawiają na pierwszym miejscu świadomość ekologiczną i holistyczne samopoczucie. Jako założyciel Natural Materials Unlimited w Polsce, kierował rozwojem zrównoważonych produktów, podkreślając potencjał materiałów takich jak konopie, len i inne włókna łykowe. Jako absolwent Akademii Leona Koźmińskiego, Michael przekształcił swoją pasję do zrównoważonego życia w namacalne rozwiązania, wnosząc znaczący wkład w globalną równowagę ekologiczną. Jego doświadczenie obejmuje również innowacyjne produkty i wynalazki maszyn od 2009 roku. Jest zagorzałym orędownikiem regeneracyjnych praktyk rolniczych, podkreślając swoje zaangażowanie na rzecz planety i jej mieszkańców. Globalna perspektywa Michaela, w połączeniu z jego lokalnym wpływem w Polsce, wyróżnia go jako lidera w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Poza pracą zawodową jest głęboko zaangażowany w holistyczne praktyki życiowe i postępowe zrównoważone podejście.

Preferowany język współpracy: angielski

Jakub Kowalski

Jakub jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na kierunkach: budownictwo i logistyka oraz uzyskał dyplom MBA i ukończył studia podyplomowe z Zarządzania Finansami Przedsiębiorstw w Akademii Leona Koźmińskiego. Na co dzień pracuje jako Dyrektor Biura Logistyki w Torpol S.A. Zajmuje się zarządzaniem w budownictwie i logistyce. Jako inżynier z uprawnieniami potrafi budować nie tylko obiekty inżynierskie, ale również systemy zarządcze i strategiczne, zespoły oraz kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa.

Preferowany język współpracy: polski

Agnieszka Kręciszewska

Agnieszka Kręciszewska, obecnie CEO w Caparol Polska, a wcześniej długoletni CFO w wielu firmach, posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze finansów i zarządzania zdobyte w międzynarodowych spółkach produkcyjno-handlowych z kapitałem amerykańskim, brytyjskim i niemieckim. Uczestniczyła w projektach z zakresu kreślenia kierunków rozwoju firmy, formowania przewag konkurencyjnych i oferty wartości, definiowania strategii marketingowej (produktowej, cenowej, komunikacyjnej), budowania struktur sprzedaży i rozwoju ich kompetencji, tworzenia i doskonalenia raportowania giełdowego i zarządczego, modelowania biznesowego, konsolidacji i restrukturyzacji, M&A, optymalizacji i usprawnień (podatkowych, procesowych), kształtowania funkcji SSC/BPO.
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego. Swoją wiedzę poszerzała na licznych studiach podyplomowych renomowanych uczelni takich jak SGH i ALK. Ukończyła również EMBA i CIMA. Nigdy nie ograniczała się do finansów, ale także chętnie uzupełniała wiedzę o obszar strategii, przywództwa, sprzedaży, marketingu i produkcji na wiodących uczelniach krajowych i zagranicznych takich jak ICAN, MSOE czy Erasmus.
Wizjonerka potrafiąca operacyjnie doprowadzić do realizacji zdefiniowanej strategii. Liderka łącząca ogólne zarządzanie organizacją z dogłębną znajomością finansów i prawa. Konsekwentnie budująca swoją wiedzę i kompetencje w holistycznym podejściu do biznesu. Pracująca dla ludzi i skupiająca się na ludziach stawiając na ich rozwój i budowanie kultury organizacji. A w wolnych chwilach pianistka muzyki poważnej, entuzjastka fitnesowego Body Combatu, promotorka zdrowego odżywiania się, pasjonatka dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, koneserka czerwonego wina i wielbicielka kotów dachowców.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Artur_Kulis
Artur Kulis

Absolwent studiów licencjackich oraz magisterskich na kierunku ekonomia. Ponadto, ukończył studia podyplomowe na kierunku Polityka Compliance w Organizacji na Akademii Leona Koźmińskiego.

Artura kariera zawodowa od początku związana jest z bankowością. Rozpoczynał w Departamencie Telefonicznej Obsługi Klienta, a potem współtworzył nowo powstały Departament Telefonicznej Sprzedaży Produktów Bankowych. Po kilku latach dołączył do departamentu Compliance w obszarach AML, KYC, Sankcji oraz ABC (Anti Bribery and Corruption - nadzór nad kwestiami korupcyjnymi) w którym pracuje do dziś. Obecnie zajmuje stanowisko Eksperta w Departamencie Niezależnego Zarządzanie Ryzykiem Braku Zgodności w Citibank Europe PLC.

Uczestnik wielu szkoleń z zakresu Compliance/AML oraz Certyfikowany Compliance Officer. Były członek Stowarzyszenia Compliance Polska.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Weronika Lipska

Weronika pracowała w różnych rolach, takich jak content marketing, rekruter, scrum master, product owner, project manager, UX designer. Ukończyła Zarządzanie na ALK oraz Marketing na AGH. 
Współpracowała zarówno ze startupami, małymi przedsiębiorstwami oraz dużymi międzynarodowymi firmami. Brała udział w hackathonach.
Obecnie pracuje w EY wykorzystując swoje dotychczasowe doświadczenia do tworzenia aplikacji.
Najważniejszy jest dla niej ciągły rozwój w każdej dziedzinie życia. Posiada wiele pasji, między innymi malowanie, yoga oraz podróże. Chce pomóc innym odnaleźć swoją ścieżkę życia.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Julia Medvid

Julia to wysoce doświadczony specjalista ds. IT z około 15-letnim doświadczeniem w zakresie partnerstw i sprzedaży, zdobywanym w międzynarodowych globalnych firmach. Posiada szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie realizacji projektów omnichannel, które znacząco poprawiają doświadczenia klientów. Wyróżnia się doradztwem w zakresie budowy strategii go-to-market, które dodają znaczącą wartość partnerom w międzynarodowych ekosystemach. Obecnie zarządza partnerami w ponad 30 krajach w Amerykańskiej korporacji, w tym regionach CEE, CIS i Nordyckich. Julia ukończyła, między innymi Akademie Leona Koźmińskiego, zdobywając tytuł magistra w dziedzinie zarządzania marką i strategii marketingowych.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Agata Ordon

Swoją przygodę z PepsiCo rozpoczęłam w styczniu 2021 r., jako jedna z 39 finalistów i finalistek Dare To Do More Challenge w Europie. Obecnie jako Indirects Associate Supervisor Analyst Energy w Globalnym Dziale Zakupów, zarządzam instalacją paneli fotowoltaicznych w zakładach produkcyjnych PepsiCo w Polsce. Wspieram te projekty także we Włoszech, Serbii, Wielkiej Brytanii. Odpowiadam również za strategię zakupową certyfikatów zielonej energii w całej Europie, koordynuję projekty dekarbonizacyjne związane z poszczególnymi etapami łańcucha dostaw. Od kwietnia 2022 r. jestem liderką PepsiCo Green Team Polska, organizacji kreującej kulturę organizacyjną w świetle strategii zrównoważonego rozwoju PepsiCo Positive. Pracowałam dla takich organizacji jak Allianz, Mercedes-Benz, czy ENGIE.

W Akademii Leona Koźmińskiego ukończyłam 3 kierunki studiów - I i II stopień na kierunku Zarządzanie (specjalność Zarządzanie przedsiębiorstwem i Zarządzanie strategiczne) i jednolitych studiów magisterskich na kierunku Prawo

Jestem wielokrotną Stypendystką Fundacji Koźmińskich, Laureatką Złotego Lauru Akademii Leona Koźmińskiego za wybitne osiągnięcia na kierunku Prawo. Jestem również pomysłodawczynią i współzałożycielką organizacji akademickiej Green Kozminski, która wspiera ALK w realizacji założeń Strategii Zrównoważonej Transformacji.

Preferowany język współpracy: polski

Dorota Paluch

Coach, Mentor

Absolwentka SGH i MBA GFKM. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu HR oraz Coachingu na Akademii Leona Koźmińskiego. Dyrektor finansowy w koncernie międzynarodowym z długoletnim stażem i uprawnieniami biegłego rewidenta. Posiada wiedzę z zakresu rachunkowości zarządczej, kontrolingu, analizy finansowej i rentowności inwestycji, zarządzania ryzykiem finansowym, w tym zabezpieczania transakcji walutowych. Posiada rozległą wiedzę z zakresu przygotowywania, rozliczania i kontroli realizacji poszczególnych linii budżetowych oraz optymalizacji procesów biznesowych, struktur kosztowych, poziomu majątku trwałego.

Fascynuje ją człowiek, poszukiwanie jego mocnych stron oraz rozwój potencjału osobistego. Z pasją zajmuje się coachingiem w zakresie  wzmocnienia poczucia wartości i wiary we własne możliwości. Jako doświadczony menadżer i trener FRIS® wspiera w zmianie, radzeniu sobie ze stresem, priorytetyzacji zadań i zachowaniu równowagi życiowej.

Jej misją życiową jest dzielenie się optymizmem i pozytywna energią oraz pokazywanie jak wiele spraw zależy od nas samych bo wystarczy ,,tylko chcieć” 😉

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Iryna Pauliak

Iryna Pauliak, była studentka Finansów i Rachunkowości na KU. Ma 1,5 roku doświadczenia w pracy w funduszu Venture Capital jako Analityk Inwestycyjny. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako rekruter, agent nieruchomości oraz wolontariusz.

W pewnym momencie postanowiła zmienić swoją karierę zawodową i zajęła się rekrutacją. Obecnie pracuje jako Talent Sourcer w FinTechowym start-upie w Berlinie.

Może Ci pomóc w:
- Planowaniu swojej kariery i zdobyciu wymaganej wiedzy
- Tworzeniu wysokiej jakości CV i listu motywacyjnego
- Przygotowaniu się do różnych procesów rozmów kwalifikacyjnych
- Odpowiadaniu na wszelkie pytania związane z karierą

Preferowany język współpracy: angielski

Andrzej Pałys

Od początku aktywności zawodowej związany z prowadzeniem sporów sądowych, w tym sporów gospodarczych i szeroko pojętej windykacji.Rozpoczął ścieżkę zawodową w Kochański & Partners i w ciągu dekady (lata 2011-2021) awansował z asystenta prawnego na partnera i szefa praktyki.

W ramach obecnie kierowanej praktyki reprezentuje największe polskie banki w sprawach karnych, gospodarczych, w szczególności zaś cywilnych, w tym w sporach dotyczących tzw. „kredytów frankowych”.

Wcześniej przez kilka lat uczestniczył w obsłudze prawnej sporów sądowych jednego z wiodących wydawców prasowych, w tym w postępowaniach o naruszenie dóbr osobistych, a także jako obrońca – w sprawach o zniesławienie. Posiada doświadczenie w egzekucji wierzytelności na rzecz dużych instytucji. Reprezentował producentów z branży motoryzacyjnej w sporach cywilnych oraz karnych. W ramach praktyki prawa lotniczego Andrzej doradzał na rzecz podmiotów z branży lotniczej, w tym przewoźników i portów lotniczych.

Preferowany język współpracy: polski

Malwina Pawłowska

Strateżka biznesu, ekspert marketingu i komunikacji z ponad 18- letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach. 
Obecnie pełni rolę Marketing Business Strategy Director w firmie Panattoni Developement Europe.
Odpowiadała za marketing, komunikację i rozwój biznesu w GTC SA na rynku CEE i SEE. Jest współautorką pierwsze raportu spółki deweloperskiej na rynku CEE, wyróżnionego w konkursie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w kategorii premier 2021.
Była szefem działu marketingu i komunikacji spółki biurowej Skanska. Odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe, pozycjonowanie marki i współtworzenie koncepcji produktów łącząc tematy zrównoważonego rozwoju, innowacji, zdrowia i bezpieczeństwa. Była inicjatorką wdrożenia „zielonego betonu” na projektach Spółki, a w konsekwencji w miastach: Warszawa, Gdańsk, Kraków, Wrocław, Poznań. Była również członkiem rozszerzonego zarządu firmy. Jest współautorką podręcznika „Well by Skanska”.
Kierowała również kierowała działem marketingu i PR Ghelamco Poland. Jest autorką pomysłu hasła i neonu "Kocham Warszawę".

Tworzyła i egzekwowała strategie komunikacji w social mediach dla ww. marek i ich ekspertów. Z sukcesem wprowadziła tradycyjny rynek nieruchomości w nowoczesną komunikację social mediów. Doradzała kluczowym postaciom sektora w pozycjonowaniu marki osobistej i szkoliła z prowadzenia działania pozycjonowania eksperckiego.
Panelistka konferencji poświęconych sztuce w przestrzeni miejskiej, dialogu w przestrzeni, komunikacji marketingowej, rozwoju zawodowego kobiet. Facylitator i moderator warsztatów kreatywnych i strategicznych. 

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Łukasz Pelowski

Jestem menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami.
Wyspecjalizowany w planowaniu i wdrażaniu strategii wzrostu, negocjacjach i budowaniu wartości firmy.
Swoją pierwszą firmę założyłem na studiach. Następnie tworzyłem, modyfikowałem i rozwijałem wiele pomysłów biznesowych z różnych branż.
Obecnie zajmuję się rozwojem firm: Secret Garden Group i Biuro56, inwestuję również na giełdzie.
Prywatnie uprawiam boks i wspinaczkę. Uwielbiam podróżować. Lubię też czytać i uczyć się języków obcych.
Jestem wielkim zwolennikiem dynamicznego podejścia do życia.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Joanna Pindelska

Absolwentka studiów podyplomowych MBA dla Inżynierów na Akademii Leona Koźmińskiego, Inżynier  (Politechnika Warszawska, Inżynieria Sanitarna i Wodna) a obecnie również dyplomowany coach i job coach ( Uniwersytet Humanistyczno  Społeczny SWPS).
Praktyk w zakresie kierowania budową i eksploatacją sieci gazowych, zarządzania projektami  technicznymi, organizacyjnymi i restrukturyzacyjnymi.  Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, w tym w latach 2007-2014 – Dyrektor Zakładu Gazowniczego, a w latach 2014-2016 – Dyrektor Programu Poprawy Efektywności działania służb technicznych w Polskiej Spółce Gazownictwa (PSG). Obecnie na stanowisku Eksperta w PSG. Od lat związana z branżą gazowniczą, w tym z Izbą Inżynierów Gazownictwa.
Joanna ceni sobie współpracę międzypokoleniową, dzielenie się wiedzą w programach mentorskich. Pełniąc  dodatkowo, w macierzystej firmie, funkcję trenera wewnętrznego specjalizuje  się w rozwijaniu kompetencji menedżerskich i promowaniu podejścia projektowego.
Joanna jest zwolenniczką  ciągłego rozwoju, w tym rozwoju kompetencji miękkich i umiejętności adaptacji do zmian, angażując  w tym zakresie swoje doświadczenie zawodowe oraz umiejętności coachingowe i mentoringowe.
Zainteresowania: podróże - dalsze i bliższe, taniec towarzyski i dobra literatura.
Więcej informacji na moim profilu na LinkedIn.

Preferowany język współpracy: polski

Stanisław Siwko

Ekspert finansowy w banku PEKAO SA

Oferuje pomoc w wyborze ścieżki zawodowej, procesie aplikacji oraz pomoc na dalszym etapie kariery.

Warszawiak, entuzjasta wszelkich dyscyplin sportowych. Otwarty na nowe wyzwania businessowe.

Na Akademii Leona Koźmińskiego spędził 6 lat, kończąc w tym czasie 3 kierunki studiów i poznając specyfikę studiowania dziennego, zaocznego w języku polskim i angielskim.

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Eryk Skolarski

Senior Event Manager
Z branżą eventową związany od 2013 roku. Praktyk oraz teoretyk event marketingu, specjalizujący się w reżyserii eventowej. Doświadczenie zdobywał podczas pracy przy ponad 300 eventach dla marek takich jak: McDonald ’s, Coca-Cola HBC, Empik, BNP Paribas, PEKAO S.A., Michelin, Samsung, Vision Express, Philip Morris International, Bosch i wiele innych.
Jako producent pracował z największymi agencjami eventowymi w Polsce m. in. Master Brand oraz Allegro Brand Experience Agency. Od 2022 roku związany z agencją marketingową HOLO.

Preferowany język współpracy: polski

Agnieszka Skowronek

Specjalizuję się w transakcjach fuzji i przejęć (M&A), restrukturyzacjach grup kapitałowych, negocjacjach, zwłaszcza strategicznych projektów. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w renomowanych kancelariach prawnych oraz jako prawnik in-house. W lipcu 2018 r. dołączyłam do Grupy Eurocash jako Head of legal M&A; we wrześniu 2022 r. objęłam stanowisko Dyrektora Działu Prawnego (General Counsel).

Jestem radcą prawnym; ukończyłam studia prawnicze na Uniwersytecie Jagiellońskim, studia podyplomowe z zakresu wyceny spółek na SGH oraz Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Jestem także absolwentką kursu Top Management Leveraging Leadership Program na Catolica Lisbon School of Business and Economics.

Zrealizowałam kilkadziesiąt projektów, zwłaszcza transakcji fuzji i przejęć oraz reorganizacji grup kapitałowych (lokalnych i międzynarodowych), procesów due diligence, innych projektów strategicznych, w większości w rolach wiodących. Posiadam bogate doświadczenie w zakresie procesów integracyjnych zarówno z perspektywy prawnej, jak i biznesowej.

Cały czas rozwijam swoje kompetencje menedżerskie – jestem Dyrektorem Działu Prawnego Grupy Eurocash oraz członkiem zarządu spółki z branży FMCG należącej do Grupy Eurocash.

Z pasji angażuję się w inicjatywy skupiające się na przywództwie i edukacji/rozwoju kobiet – jestem ambasadorką fundacji Girl MOVE Academy i programu MOVHERS, mentorką wspierającą w programie mentoringowym Women in Law oraz mentorką w II Programie Mentoringowym Akademii Leona Koźmińskiego.

Preferowany język współpracy: polski

Łukasz Traczyk

Posiada doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami właścicielskimi jak również w dużych korporacjach. Zarządzał zespołami od 5 do 350 osób w branżach e-commerce, IT, rekrutacja, szkolnictwo m.in. Primavera, Allegro, IT Kontrakt/Avenga, Agito, JCommerce, Centrumelektroniki - Euroelectronics, Ombre. Obecnie rozwija własną firmę. Ukończył studia pedagogiczne, Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedażowym oraz EMBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Skutecznie zbudował 5 zespołów sprzedażowych, restrukturyzował pracę biur handlowych, magazynu oraz zrealizował wiele innych projektów m.in. w szkolnictwie. Wdrażał pracę zdalną jeszcze przed pandemią. Służy wsparciem w temacie zarządzania rozwojem osobistym, zarządzania w organizacjach.

Preferowany język współpracy: polski

Artur Tylkowski

Absolwent studiów licencjackich oraz magisterskich kierunek Zarządzanie Strategiczne na Akademii Leona Koźmińskiego. Uczestniczyłem w wymianie studenckiej na uczelni Graduate School of Management St. Petersburg
Posiadam doświadczenie w zarządzaniu produktami oraz sprzedaży.
Przez 5 lat byłem Product Managerem marki Activejet.
Od 3 lat jestem Vice Sale Director B2B Poland&Europe w firmie Action S.A
Posiadam 10-letnie doświadczenie we współpracy z rynkiem Chińskim oraz w prowadzeniu działalności gospodarczej i startupu.

Anna Władyczuk

Anna Władyczuk - jest Senior Konsultantem w SAM Executive Search Poland, skandynawskiej firmie doradztwa personalnego o zasięgu globalnym.
Anna prowadzi projekty Executive Search Recruitment, Development, Onboarding i Outplacement na stanowiska menedżerskie wyższego i najwyższego szczebla dla polskich i międzynarodowych organizacji.
Specjalizuje się w stanowiskach technicznych i finansowych we wszystkich sektorach.
Anna jest związana z Executive Search od 2016 roku obsługując klientów z branży produkcyjnej, medycznej, budowlanej, energetycznej, motoryzacyjnej, finansowo-bankowej oraz FMCG. Wcześniej zdobyła 10 lat doświadczenia w sektorze finansowym w międzynarodowym biznesie oraz 5 lat w obszarze technicznym w wojsku.
W SAM, Anna żyje wizją "Value Through People", zawsze dąży do najlepszego dopasowania ludzi i organizacji poprzez procesy, które tworzą wartość dla Kandydatów i Klientów. Pasjonatka rozwoju osobistego, komunikacji i długoterminowych relacji w biznesie. Prywatnie mama trójki dzieci, miłośniczka Heavy Metalu, ciekawych książek i przyrody.

Preferowany język współpracy: polski

 

Agnieszka Zasikowska

Dr Agnieszka Zasikowska - doradca podatkowy z ponad 30letnim doświadczeniem w biznesie, wieloletnią praktyką dyrektora finansowego oraz międzynarodowym dyplomem CIMA w zakresie rachunkowości zarządczej. Ma na swoim koncie wiele opracowanych i wdrożonych rozwiązań przystosowujących modele biznesowe do bieżących wymagań biznesu,  podnoszących efektywność wewnątrzorganizacyjną i wdrażających procesy corporate governance.  Rozwiązuje złożone zagadnienia podatkowe towarzyszące projektom gospodarczym, dobrze rozumiejąc przy tym cele i modele biznesowe oraz  innowacje rozwiązania.  
Od 2014 r.  jestem ekspertem  European Innovation Council w programie EASME  Komisji Europejskiej.
Stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych uzyskała w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła również studia III stopnia z zakresu zarządzania i ekonomii. Jest absolwentką wydziału Finansów i Bankowości SGH (tytuł magistra) oraz WPiA Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe podatków i prawa podatkowego. 

Preferowany język współpracy: polski/angielski

Kacper Zdunek

Właściciel agencji ClickInStory specjalizującej się w influencer marketingu i targetowanym e-samplingu oraz współwłaściciel marki Po Prostu Naturalnie. Partner, Mentor oraz gościnny wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. Z rynkiem marketingu internetowego związany od ponad 10 lat. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął w wieku 17 lat, a przed założeniem ClickInStory, pracował przez dwa lata w firmie New Balance. Pełnił tam rolę Project Managera i odpowiadał za influencer marketing oraz wszelkie działania promocyjne działu fitness. Realizował w tym czasie również projekty m.in. dla takich firm jak: Electronic Arts, Ubisoft (kampania nagrodzona 2 nagrodami branżowymi), ASUS czy Logitech.

ClickInStory:
Agencja specjalizująca się w influencer marketingu i targetowanym e-samplingu. W kwestii influencer marketingu obsługuje kompleksowo swoich Partnerów od dobrania celu kampanii, grupy docelowej aż po dobór twórców, strategię, realizację i raport końcowy. Od ponad 2 lat ClickInStory posiada management, gdzie odpowiada za wizerunek oraz wszelkie kampanie dla takich osób jak: Edyta Herbuś, Kasia Dziurska, Amelia Szczepaniak, Vanessa Rojewska, Aleksandra Zdziech, Mateusz Gamrot, Mini Majk, Kamil Szpejenkowski, Danny Ferreri czy Dominik Gontarski.

Przykładowe marki współpracujące z ClickInStory:
Coca-Cola, Estée Lauder, Mars, LPP, Ferrero, Empik, Crédit Agricole, Allegro, Kubota, Sennheiser, Dr. Oetker, Sephora, STS.

Preferowany język współpracy: polski

REGULAMIN PROGRAMU MENTORSKIEGO
PRZECZYTAJ