Zaangażowany zespół - jak utrzymać efektywność 

TERMIN ORAZ CENA SZKOLENIA  

  • Czas trwania: 2 dni
  • Termin szkolenia: 21 – 22.05.2020 r.
  • Cena szkolenia: 2400 zł brutto (stawka zw. z VAT)
  • Cena szkolenia dla studentów i absolwentów ALK: 2160 zł brutto (stawka zw. z VAT)

*Cena szkolenia zawiera: materiały szkoleniowe, przerwę kawową oraz obiad.

TRENER 

Iwona Kokoszka

trener biznesu, coach ACC ICF
Senior Konsultant i Project Manager ID RMP Polska, jedynego instytutu motywacji w Polsce

Zajmuje się diagnozowaniem motywacji wewnętrznej i wykorzystaniem jej w pracy zawodowej. W Instytucie Durkalskiego (ID RMP Polska) prowadzi projekt „Chcieć, móc, potrafić” - wspiera kadrę zarządzającą i menedżerów w budowaniu skutecznych zespołów. Jej domeną są szkolenia z komunikacji, angażowania i motywowania, budowania marki, wzmacniania pewności siebie. Jest autorką i trenerem programu MIss Impossible - pt. „Odkryj swoje atuty i zwyciężaj jak kobieta”. Napisała książkę „Liderki biznesu” - o kobietach, które zmieniły polską gospodarkę. Doświadczona dziennikarka i wydawca w prasie ekonomicznej, pracowała m.in. dla Forbes, My Company, Profit, Harvard Business Review, Życie Gospodarcze, Coaching. Z wykształcenia językoznawca i pedagog (absolwentka Zakładu Językoznawstwa Katedry Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego). Zdobyła akredytację ACC International Coach Federation, największej światowej organizacji skupiającej profesjonalnych coachów. Legitymuje się także innymi certyfikatami w zakresie kompetencji coachingowych, mentoringowych, trenerskich. Jej specjalnością jest rozwój oraz przywództwo osobiste i organizacyjne.

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI: 

  • Masz problem z realizacją celów i planów w zespole.
  • Spada stopień zaangażowania i motywacji pracowników.
  • Potrzebujesz szybkich efektów w zarządzaniu zespołem.
  • Planujesz zmotywować siebie i swoich pracowników.
  • Chcesz zwiększyć skuteczność.
  • Poszukujesz nowych, naprawdę efektywnych rozwiązań dla wymagających menadżerów.
  • Dotychczasowe narzędzia motywacyjne nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.
  • Chcesz usprawnić komunikację a Twój zespół jest trudny, różnorodny i składa się z przedstawicieli różnych generacji.
  • Pragniesz efektywnie zarządzać relacjami w pracy: z przełożonym, pracownikami, dostawcami, klientami, lecz pewne zachowania mocno Cię irytują.

CO ZYSKASZ: 

  • Dowiesz się, jak angażować ludzi, którzy są inni od Ciebie.
  • Poznasz mechanizm wewnętrznej motywacji.
  • Nauczysz się rozpoznawać motywatory swoje i swoich pracowników.
  • Dowiesz się jak rozpoznawać potrzeby pracowników zgodnie z ich systemem wartości.
  • Poznasz narzędzia motywacyjne zgodne z systemem wartości pracowników i ich potrzebami.
  • Nauczysz się jak indywidualnie motywować, by osiągać wspólne cele.
  • Nauczysz się wyznaczać cele zgodne z potrzebami i potrzebami członków zespołu.
  • Będziesz wiedział, jak egzekwować zadania.

OPINNIE O SZKOLENIU 

Jako lider, menadżer, szef zespołu district sales managerów (DSM) oraz 92 przedstawicieli medycznych wielokrotnie zastanawiałem się nad motywacją ludzi. Wiele razy szukałem odpowiedzi na pytanie, dlaczego ktoś jest nieefektywny, niezadowolony z pracy, mimo że firma oferuje mu prawie wszystko, także nagradza, wyróżnia daną osobę. A jednak …. Każdego motywuje coś innego. Teraz już wiem, że w aby kierować ludźmi, prócz ich oczekiwań, trzeba poznać ich potrzeby wewnętrzne (motywatory) i na tym bazować.  

Przez dwa dni warsztatów w ALK miałem możliwość wraz z zespołem w sposób praktyczny przećwiczyć motywatory, nauczyć się pracy z osobami o odmiennych czy skrajnych potrzebach wewnętrznych. Nigdy wcześniej nie maiłem takiej wiedzy, umiejętności rozpoznania a następnie pracy z motywatorami. Był to dla mnie niesamowity czas i możliwość zrozumienia i poznania 10 osób od strony ich wewnętrznej motywacji. 

Iwona, jestem wdzięczny za wiedzę i zdobyte umiejętności. Bardzo doceniam Twoje elastyczne podejście do grupy, wsparcie mnie w rozpoznaniu i nauczeniu pracy z motywatorami. Jesteś uśmiechniętą , życzliwą osobą , gotową poświecić czas i podzielić się swoją szeroką wiedzą.

Dzięki Tobie zdobytą kompetencje mogę zaliczyć do kompetencji Menadżera XXI wieku.

Andrzej Szkutnik

Head of Open Care Sales Team PM

Boehringer Ingelheim Marketing 

 

To był naprawdę dobry czas oraz bardzo praktyczny „materiał szkoleniowy”.

Dziękuję za profesjonalizm.

Mariola Mazerska, Customer Contact Specialist Metsa Tissue

STREFA WIEDZY 

Piekło to inni.
67 procent menadżerów awansuje osoby podobne do nich samych. To pułapka.

przeczytaj artykuł


Z misia koala nie zrobisz tygrysa


Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektórzy ludzie po awansie odchodzą? Czy wiesz, że punktualni i ceniący bezpieczeństwo pracownicy nie dostarczą Ci innowacyjnych rozwiązań? Czy zdajesz sobie sprawę, że większości sprzedawców nie napędzają do pracy pieniądze?

przeczytaj artykuł

 

Strategia luzu - efektywniejsza od nagród

Jeśli chcemy mieć efektywnie działający zespół – musimy zapewnić mu warunki techniczne i komfort psychiczny do realizacji tej efektywności. Inaczej żadne nagrody, kary, a także najnowocześniejsze narzędzia usprawniające pracę nie pomogą.
Terry R. Bacon, uznany za jednego z największych myślicieli w dziedzinie przywództwa, przez ponad 30 lat badał menedżerów i ich zespoły. Z jego analiz jasno wynika siedem podstawowych potrzeb wyższego rzędu, które zarządzający powinni spełnić, by zacząć pracować nad motywacją i angażowaniem swoich ludzi.


przeczytaj artykuł

 


Kontakt:
Małgorzata Cybulska