Design Thinking jest od dawna uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów. To także projektowanie prostych i przydatnych rozwiązań realnych problemów klientów.
W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, a nie na tym, co firmie wydaje się, że będzie dla niego przydatne. Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki.
Po pierwsze, zyskasz kompetencję do samodzielnego prowadzenia warsztatów i procesów metodą Design Thinking. Nauczysz się metody i stosowania praktycznych narzędzi, a także sprzedawania i budowania ofert metodą Design Thinking.
Po drugie, rozwiniesz kompetencję myślenia kreatywnego oraz rozwiązywania problemów, czyli dwie z trzech najbardziej pożądanych na rynku pracy według ekspertów Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.
Po trzecie, doświadczysz fajnego czasu i zanurzysz się w świat lewej półkuli. David Kelley, jeden z twórców metody, mówi: stańmy się, jak dzieci. Jego zdaniem, żeby dojść do rozwiązania sedna problemu, trzeba dać ujście dziecięcej wyobraźni. Design Thinking święci triumfy nie tylko dlatego, że przyczynia się do realnego rozwiązywania problemów ludzi ca całym świecie, ale także dlatego, że to zarazem świetna zabawa. Taki będzie nasz kurs moderatora.
Dla wszystkich tych, którzy chcą
Dekowany szczególnie menedżerom, pracownikom agencji kreatywnych oraz działów marketingu, sprzedaży, rozwoju, HR, a także trenerom, konsultantom, nauczycielom
Artur Negri
Wykładowca Executive MBA i MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W Kozminski Executive Business School odpowiada za obszar krytycznego myślenia oraz design thinking. Specjalizuje się także w przywództwie, marce osobistej, komunikacji oraz badaniach psychometrycznych (Hogan Assessment, FRIS, DiSC). Coach ICF metody CoachWise™, mentor, trener. Doradca filozoficzny, praktyk stoicyzmu. Absolwent filozofii UW. Uważa, że każdy człowiek jest autonomiczny i może być twórcą własnego życia.
Ponad 20 lat doświadczenia w biznesie, edukacji, samorządach i mediach. W przeszłości m.in. dziennikarz I Programu Polskiego Radia i prasy ekonomicznej (makro- i mikroekonomia), właściciel firmy PR, dyrektor Biura Prasowego i rzecznik prasowy Forum Ekonomicznego w Krynicy (zwanego polskim Davos), dyrektor programowy Instytutu Lecha Wałęsy oraz szef programów w rządowym think tanku Centrum Europejskie Natolin.
Kontakt:
Małgorzata Oświata
Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju