Każdy kryzys to szansa. Zasady zarządzania komunikacją w kryzysie. 

Termin oraz koszt szkolenia 

  • Czas trwania: 1 dzień (6 x 45 min)
  • Termin: 5 czerwca, godz. 9:00 - 14:15
  • Koszt warsztatu: 600 zł brutto (stawka zw. z VAT)
  • Koszt warsztatu dla studentów i absolwentów ALK*: rabat 10 % - 540 zł brutto (stawka zw. z VAT) 

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: 

  • szukasz ciekawego szkolenia online;
  • zarządzasz projektami, zespołem projektowym lub ludźmi;
  • w swojej pracy masz do czynienia z kryzysami lub sytuacjami trudnymi;
  • w swojej pracy zajmujesz się komunikacją, marketingiem lub PR;
  • chcesz rozwijać umiejętności związane z zarządzaniem lub komunikacją;
  • przygotowujesz się do roli lidera zespołu lub managera i chcesz nauczyć się radzić sobie lub zarządzać kryzysami

Nauczysz się: 

  • najważniejszych zasad dotyczących zarządzania komunikacją w kryzysie;
  • jakie są fazy kryzysu;
  • jak zarządzać komunikacją w poszczególnych fazach;
  • w jaki sposób zneutralizować kryzys na wczesnej fazie rozwoju;
  • w jaki sposób ocenić skalę kryzysu i potencjał dalszego rozwoju kryzysu;
  • jak właściwie dobierać narzędzia komunikacyjne, wektor reakcji i przekaz ze względu na skalę i potencjał kryzysu;
  • patrzeć na kryzys jak na szansę.

Zmienisz: 

  • spojrzenie na kryzysy w biznesie i w życiu;
  • podejście do zarządzania sytuacjami trudnymi

Otrzymasz: 

  • materiały, dzięki którym będziesz mógł utrwalić wiedzę zdobytą w trakcie szkolenia;
  • przykłady z omówieniem dobrze i źle zarządzonych sytuacji kryzysowych.

Trener – Szymon Milczanowski 

Założyciel i partner zarządzający w Winstone Consulting. Doświadczony konsultant, interim manager i analityk biznesowy. Ceniony specjalista od zarządzania kryzysowego. Doradca w wielu procesach restrukturyzacji, zarządzania zmianą oraz tworzenia i wdrażania nowych strategii biznesowych. Od 19 lat zarządza zespołami, budżetami i organizacją projektów i procesów na wielu poziomach organizacyjnych. Doskonale porusza się w warunkach dużej odpowiedzialności, stresu i umiejętności strategicznego myślenia.

Zaangażowany w najbardziej wymagające projekty zarządzania lub neutralizacji kryzysu oraz osłony medialnej dla dużych sporów prawnych lub biznesowych. Specjalizuje się w projektach doradczych związanych z restrukturyzacją lub wdrożeniem nowej strategii biznesowej lub wizerunkowej. Największym tego typu projektem był projekt restrukturyzacji kolei polskich, gdzie przez 3 lata (2012 – 2015) blisko współpracował i doradzał Zarządom PKP S.A, PKP IC i PKP PLK. W latach 2018 – 2019 współpracował z nowym Zarządem spółki GetBack, który z sukcesem przeprowadził proces restrukturyzacji spółki i jeden z nielicznych w historii udany proces postępowania układowego z wierzycielami spółki.

Realizował też projekty interim management, w tym m.in. dla Business Link, gdzie w 2018 roku objął funkcję Chief Marketing Officer i członka teamu zarządzającego i odpowiadał za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, w tym nowego systemu identyfikacji wizualnej, strategii komunikacji, ocenę i budowę nowego zespołu marketingu, przygotowanie
planu i stworzenie zespołu ds. komercjalizacji powierzchni eventowych. Pracował też dla Legii Warszawa, gdzie w 2019 roku jako członek zarządu i Chief Commercial & Marketing opracował i wdrożył plan restrukturyzacji całego obszaru commerial&marketing polegający na przygotowaniu i wdrożeniu nowej struktury organizacyjnej, ocenie, restrukturyzacji i budowie nowego zespołu (ok. 100 osób), opracowaniu i przygotowaniu do wdrożenia nowej strategii marketingowej, przygotowaniu planu działań i nadzorze nad ich realizacją przez zespoły digital & IT, marketing, sprzedaż B2B, sprzedaż B2C oraz media house.

Karierę zaczynał w latach 2003 - 2004 roku jako Dyrektor Zarządzający w Kompanii Wydawniczo – Promocyjnej Rzepeccy i Spółka i zastępca redaktora naczelnego lokalnej gazety i portalu informacyjnego w podkrakowskiej Bochni. W latach 2005-2006 pracował w Forum Lubelskich Organizacji Pozarządowych jako koordynator projektów, których celem była zacieśnienie współpracy i integracja największych organizacji pozarządowych województwa lubelskiego. W  latach  2006-2008 specjalista  w  Narodowym Banku Polskim, członek Zespołu Prasowego Prezesa NBP - Leszka Balcerowicza oraz koordynator projektów edukacji ekonomicznej i kampanii informacyjnych. W latach 2008-2011 - wicedyrektor Biura Ministra w Ministerstwie Finansów - odpowiedzialny za pion komunikacji społecznej, politykę informacyjną i wizerunkową, projekty komunikacji społecznej i edukacji ekonomicznej oraz projekty komunikacji internetowej całego resortu finansów.

Prowadzi szkolenia, warsztaty i sesje coachingowe.


Kontakt:
Wioletta Kastrau

Business Development Manager