Wesprzyj nas
Strona główna
PROSCI CHANGE MANAGEMENT CERTIFICATION PROGRAM, change management szkolenie, kurs change management, zarządzanie zmianą szkolenie

PROSCI Change Management Certification Program

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
3 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Certyfikat PROSCI®
Termin szkolenia
10.06 - 12.06.2024

O szkoleniu

Cel szkolenia

  • Nauka zarządzania zmianami w organizacji w ustrukturyzowany sposób.
  • Skuteczne przeprowadzanie przez zmiany zespołów/firmy.
  • Zapewnienie efektów biznesowych projektów zmian.

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI:

  • Rozwijasz siebie, swój zespół (funkcyjny jak i projektowy), swoich menedżerów – zarówno średniego szczebla jak i zarząd.
  • Pracujesz w firmie, która przechodzi zmiany – łączy się inną, zmienia model biznesowy, zmienia procesy, wdraża u siebie lub u klienta systemy IT

Atuty

1
Sprawdzone narzędzia

Sprawdzone globalnie narzędzia, w tym model ADKAR.  

2
Praca na własnym projekcie

Praca na własnym projekcie zmiany biznesowej. 

3
Dożywotnia licencja

Dożywotnia licencja na korzystanie z metodologii powstałej w ramach największych na świecie badań nad efektywnością projektów zmian. 

4
Certyfikat

Certyfikat PROSCI®

Partnerzy

Adresaci

Liderzy zmian w różnych rolach managerskich:

  • Change Managerowie
  • szefowie i członkowie PMO
  • Project, Portfolio, Program Managerowie
  • szefowie HR i szkoleń
  • HR Business Partnerzy i eksperci rozwoju organizacji
  • wdrożeniowcy LEAN, procesów, kontroli jakości

Korzyści dla uczestników - co zyskujesz

Dodatkowo otrzymasz:

 

  • Książka uczestnika warsztatu
  • Wyciąg z raport benchmarkingowego – XI edycji Best Practices in Change Management wydanej 2020
  • Podręcznik – ADKAR: A Model for Change
  • Roczny dostęp do najnowszych narzędzi on-line Prosci®, w tym: pełnej wersji raportu, knowledge hub – zestawu narzędzi Change Practitioner’a, Proxima – narzędzia do zarządzania zmianą.
  • Okulary ADKAR to patrzenia na świat z właściwą perspektywą zmiany

 

Nauczysz się:

  • zarządzać zmianą w organizacji, w projekcie, w zespole
  • pracować ze sponsorami zmiany, zarządzać oporem wobec zmiany, przygotowywać menedżerów do realizacji zmian, wypracowywać plan komunikacji, plan szkoleń - jako części planu strategicznego zarządzania zmianą
  • sprawiać, że projekty będą w pełni zrealizowane z sześciokrotnie większym prawdopodobieństwem niż bez zarządzania zmianą
  • obliczać zwrot z inwestycji w zarządzaniu zmianą i przygotowywać business case dla wdrożenia zarządzania zmianą w projekcie

Perspektywa zawodowa

Absolwenci warsztatu Prosci Change Management Certification Program zyskują na rynku pracy dwie możliwości – mogą kontynuować rozwój w swojej specjalizacji, np. jako PM, w IT lub w HR z wykorzystaniem narzędzi zarządzania zmianą lub wyspecjalizować w nowym zawodzie – Change Manager. Ogłoszeń rekrutacyjnych na to stanowisko jest coraz więcej, a rola ekspertów w tej dziedzinie jest coraz większa.

Program szkolenia

Ramowy program szkolenia

Dzień 1:    Dlaczego zarządzanie zmianą? •    ROI – zwrot z inwestycji w zarządzanie zmianą •    Model Prosci ADKAR® •    Trzy fazy zarządzania zmianą: przygotowanie do zmiany, zarządzanie zmianą, podtrzymanie zmiany •    Przygotowanie do zmiany: ocena gotowości organizacji

Dzień 2: •    Przygotowanie do zmiany: projektowanie struktury zespołu i ocena sponsorów •    Zarządzanie zmianą: przygotowanie planu komunikacji i planu działania sponsorów •    Prezentacje koncepcji wdrożenia zarządzania zmianą na swoim projekcie

Dzień 3: •    Zarządzanie zmianą: przygotowanie planu szkoleń warsztatów dla menedżerów średniego szczebla i planu zarządzania oporem •    Podtrzymanie zmiany i zbieranie informacji zwrotnej •    Wręczenie dyplomów

 

figury

Organizacja zajęć

Czas trwania: 3 dni (24 h dydaktyczne)* w godz. 9.00-17.00

W ramach pracy nad szkoleniem trzeba dodatkowo wygospodarować około 1 h na samokształcenie się po 1 i 2 dniu szkolenia.

W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 18 osób. 

* jedna godzina dydaktyczna to 45 minut 

W pierwszym dniu szkolenia po zajęciach planowane jest spotkanie integracyjne.

Terminy

10-12 czerwca 2024r.

Społeczność

Trener

Paweł Dudek

Ekspert w zakresie rozwoju biznesu i zarządzania zmianą w organizacjach, konsultant w firmach doradczych: Thoriana, Silfra Consuling oraz Gekko AdvisoryNow. Jeden z 4 w Polsce certyfikowanych trenerów amerykańskiej metodyki zarządzania zmianą PROSCI®.

W latach 2020 – 2022 Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. W latach 2018 – 2020 EMEA Account Executive w Serbii, odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy spółek z obszaru blockchain. 

W latach 2016 – 2018 członek zarządu EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., największej w regionie Europy Środkowej firmy zapewniającej pełną obsługę mailingów transakcyjnych, promocyjnych oraz komunikacji multikanałowej. W latach 2013 – 2014 pełnił funkcję Prezesa Zarządu WARS S.A., przygotowując spółkę do świadczenia usług w pociągach klasy EIP Premium „Pendolino”. W latach 2008-2011 był General Managerem odpowiedzialnym za wprowadzenie na rynek w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji brytyjskiej kancelarii prawnej Bird & Bird, wg. rankingu dziennika „Rzeczpospolita” w 2016 roku – 10 wśród 200 największych firm prawniczych w Polsce. 

Karierę zawodową zaczynał w Norwich Union, gdzie pełnił szereg funkcji – między innymi sekretarza Rady Nadzorczej. W latach 2002 – 2005 pracował dla Medicover, gdzie odpowiadał za rozwój nowych produktów w regionie Europy Centralnej. W latach 2005 – 2008 współpracował z Canadian International Management Institute (wydawcą polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”), gdzie zajmował się rozwijaniem linii szkoleń menedżerskich.

W swojej karierze zawodowej doradzał również zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej, obronnej oraz usług profesjonalnych. Aktywnie uczestniczył w rozwoju relacji handlowych między Polską a USA w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.  

Od 2016 prowadzi zajęcia w języku angielskim dla studentów MBA w Uniwersytecie Warszawskim, a od 2018 w Akademii Leona Koźmińskiego.  

Aktywnie wspiera liczne Stowarzyszenia takie jak Harvard Club of Poland, Youth Business Poland oraz od 1. edycji przygotowuje Europejskie Forum Nowych Idei. 

Absolwent „Leadership Development Program” realizowanego przez Harvard Business School w Bostonie, „Blockchain Technologies: Business Innovation and Application” prowadzonego przez MIT Sloan School of Management oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Zasady naboru

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
Kontakt

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Izabela Obszańska
W razie pytań zapraszam do kontaktu
Izabela Obszańska

Opłata rekrutacyjna 

Tabela opłat
Cena szkolenia 12 600 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Dla studentów i absolwentów ALK (w cenie 2 godziny konsultacji z Prosci Certified Advanced Instructor do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy po warsztacie) 12 600 zł brutto (stawka zw. z VAT)

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl