Zarządzanie marką luksusową 

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW 

Wprowadzenie: zajęcia integracyjne i pojęcie luksusu

  • Luksus, produkt luksusowy: definicje i charakterystyka
  • Zachowania i konsumpcja symboliczna
  • Tendencje rozwoju luksusu
  • Kultura i tradycja jako źródło przedsięwzięć biznesowych w sektorze dóbr i usług luksusowych
  • Kształtowanie nowego rynku i postaw świadomego konsumenta dóbr i usług luksusowych  

Rynek dóbr i usług luksusowych

  • Rynek produktów luksusowych w Polsce i na świecie
  • Specyfika badań konsumpcji na pokaz i luksusu
  • Zachowania nabywców produktów i usług luksusowych
  • Omówienie rynków (studia przypadków), między innymi: food& wine, moda, samochody, kosmetyki, usługi luksusowe, sztuka.

Zarządzanie

  • Zarządzanie strategiczne
  • Kreowanie i rozwój marki luksusowej

Strategie marketingowe na rynku dóbr i usług luksusowych

  • Plan marketingowy
  • Marketing w budowaniu wartości marki
  • Tworzenie tożsamości marki luksusowej
  • Specyfika marketingu mix na rynku dóbr i usług luksusowych
  • Polityka produktu, cenowa, dystrybucji i promocji
  • Design w kreowaniu wartości marki luksusowej

Strategie komunikacji marki luksusowej

  • Budowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej dla marki luksusowej
  • Luksus a media
  • Internet jako środowisko biznesowe na rynku dóbr i usług luksusowych
  • Social media w budowaniu wizerunku marki luksusowej

Strategie dystrybucji i sprzedaży w sektorze dóbr i usług luksusowych

  • Strategie dystrybucji i zarządzanie dostępnością dóbr luksusowych
  • Otoczenie produktu luksusowego i formy sprzedaży detalicznej na rynku dóbr luksusowych
  • Budowanie relacji i kształtowanie lojalności nabywców produktów i usług luksusowych
  • E-commerce na rynku dóbr i usług luksusowych
  • Obsługa klienta i jej wpływ na wizerunek marki

Przygotowanie projektu końcowego

  • Seminarium  
  • Konsultacje
  • Finalna prezentacja


Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 196* (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami )
(razem z zajęciami integracyjnymi)

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut

ORGANIZACJA ZAJĘĆ 

Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu.

  • sobota, 8.45-17.30
  • niedziela, 8.45-15.45


Kontakt: 
Anna Mięgoć

Doradca edukacyjny