Transformacja cyfrowa biznesu 

Wybrani prowadzący na studiach podyplomowych „Cyfrowa Transformacja Biznesu”

 

Damian Flisak

Doktor nauk prawnych (uniwersytet monachijski), radca prawny, stypendysta Instytutu Maxa Plancka w Monachium. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w renomowanych kancelariach prawnych, jak i na stanowiskach dyrektora departamentu prawnego w EADS-PZL Warszawa-Okęcie oraz zastępcy dyrektora departamentu prawnego Poczty Polskiej S.A. Pełni funkcję arbitra w Sądzie ds. Domen Internetowych przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji (PIIT), jest członkiem International Association for the Advancement of Teaching and Research in Intellectual Property (ATRIP) oraz ekspertem prawnym Koalicji na rzecz Polskich Innowacji. Specjalizuje się w doradztwie prawnym z zakresu szeroko pojętego prawa własności intelektualnej: prawa własności przemysłowej, prawa prasowego, nieuczciwej konkurencji, naruszeń dóbr osobistych, prawa mediów, domen internetowych czy ochrony danych osobowych. Jego głównym przedmiotem zainteresowania jest prawo autorskie oraz zagadnienia związane z najnowszymi technologiami, zwłaszcza ze sztuczną inteligencją oraz istotą i naturą prawną danych maszynowych (machine generated data). Autor licznych wystąpień oraz publikacji naukowych z zakresu prawa własności intelektualnej, w tym monografii, oraz komentarza do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (jako redaktor oraz jeden z autorów). Posługuje się biegle językiem angielskim, hiszpański oraz niemieckim. Jest tłumaczem przysięgłym języka niemieckiego oraz współautorem jednego z największych na polskim rynku słowników polsko-niemieckich.


 

 

Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech - Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online.

Specjalizacja:

Digital Transformation, Marketing Orchestration, Data Management Platforms, Programmatic, Performance  Marketing, Search, E-commerce, Lead Generation, Affiliate & Partner Programms, Content Marketing, Social Media Relations, Marketing Automation

 

zobacz profil >>>


 

 

Dariusz Jemielniak

Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak jest profesorem zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie kieruje katedrą MINDS (Management in Networked and DIgital Societies). Jest też członkiem Rady Powierniczej Fundacji Wikimedia.

Był beneficjentem m.in.: Collegium Invisibile, Fundacji Fulbrighta,Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, stypendium dla wybitnych młodych naukowców MNiSW, stypendium "Mobilność";, stypendium tygodnika "Polityka";. Odbył roczne staże badawcze na Cornell University (2004-2005), Harvard University (2007-2008, 2011-2012, 2015), University of California Berkeley (2008), MIT (2015-2016). w 2016 roku został  associate faculty w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Harvardzie. Jego "Common Knowledge?" (2014, Stanford University Press) wygrała prestiżową Dorothy Lee Award, a także Nagrodę Naukową Prezesa PAN.

Rozwinął i sprzedał trzy startupy internetowe, w tym największy polski słownik internetowy, ling.pl, o szczytowej oglądalności 18 milionów odsłon miesięcznie. Obecnie rozwija startup Insta.Ling, darmowy program do wspomagania pracy nauczycieli w nauce języków, z którego korzysta obecnie w każdym tygodniu ponad 100 tysięcy uczniów w Polsce i w Niemczech.



zobacz profil >>>


 

 

Łukasz Kosuniak

Współzałożyciel B2B Power Group. Konsultant marketingu B2B, autor książki "ABC Marketingu B2B", blogger, wieloletni manager, praktyk marketingu i sprzedaży w B2B.

Specjalizuje się w marketingu B2B opartym o umiejętne korzystanie z danych oraz promotor idei integracji działań marketingowych i sprzedażowych w środowisku B2B.

Współautor metodyki MARS1 (Marketing & Sales as ONE) integrującej procesy marketingu i sprzedaży B2B.

Odpowiedzialny za jedno z pierwszych korporacyjnych wdrożeń systemu Marketing Automation w Polsce. Autor serii ABC Marketingu B2B publikowanej przez Marketerplus oraz specjalistycznych publikacji w czasopismach Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce, Business in Brief.
Doświadczenie zdobywał min jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz manager odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska.  
Laureat Effie Award w kategorii B2B.

Dzieli się swoją wiedzą na blogu: http://businessmarketer.pl

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Damian Lewandowski

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Wraz ze wspólnikiem, założył jedną z pierwszych firm w Polsce, zajmujących się technologią wirtualnej rzeczywistości. Obecnie jego firma obsługuje takich klientów jak służby podlegające pod MSWiA, wojsko, uczelnie wyższe, fundacje i duże korporacje. Jako miłośnik nowych technologii często angażuje się w innowacyjne projekty i z przyjemnością dzieli się zdobytymi doświadczeniami na licznych konferencjach i gościnnych wykładach.
VR w biznesie:

Zajęcia mają na celu zaznajomienie słuchacza z tematyką technologii wirtualnej rzeczywistości. Studenci biorą aktywny udział w wykładzie poprzez dyskusję i wspólnie z prowadzącym starają się odpowiedzieć na pytanie "jakie możliwości otwiera przed nami rynek VR/AR i czy faktycznie będziemy mieć do czynienia z rewolucją w świecie biznesu?". Oprócz części teoretycznej, zajęcia przewidują również praktykę, podczas której każdy uczestnik będzie mógł wypróbować omawianą technologię i na chwilę przenieść się do wirtualnego świata.

 

zobacz profil >>>


 

 

Grzegorz Mazurek

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Master in Digital Marketing, podyplomowe: Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja cyfrowa biznesu, Menedżer Przemysłu 4.0)). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową.

W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Nikon, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP.

Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach. Prowadzi zajęcia m.in. z Marketingu w nowej gospodarce.



zobacz profil >>>


 

 

Artur Racicki

Założyciel, Prezes zarządu firmy  Social WiFi, dostarczającej usługę inteligentnego Wi-Fi. Współzałożyciel spółki SEEDiA tworzącej ekologiczne produkty zasilane odnawialnymi źródłami energii.Twórca startupów internetowych. Ekonomista, absolwent studiów MBA, wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. W 2015 roku otrzymał nagrodę “Lew Koźmińskiego” oraz zajął 5. miejsce w rankingu miesięcznika Brief na “Najbardziej kreatywnych w biznesie”. Ekspert  z 13-letnim doświadczeniem w sektorze e-commerce. W stowarzyszeniu Sport 7 aktywizuje dzieci do uprawiania sportów, gra w golfa, odwiedził blisko 50 krajów.



zobacz profil >>>


 

 

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Marketing Automation and Lead Management Manager w T-Mobile Polska. Wcześniej pracował jako Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google AdWords, Analityki webowej, Roli danych w e-marketingu.



zobacz profil >>>


 

 

Tomasz Woźniak

Obecnie współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń, głównie aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone. Tworzyli oficjalne wersje najpopularniejszych aplikacji rozrywkowych Kwejk.pl czy Demotywatory.pl a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 roku firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i Launch projektów, a także wykonywane i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile. Tomasz Woźniak czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych jest również wykładowcą na uniwersytecie w Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego oraz regularnie prowadzi szkoleń z zakresu technologii mobilnych. W 2014 kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 objął szefostwo grupy roboczej mobile w ramach IAB Polska.

 

zobacz także >>>


 

 

O studiach >>>Program >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>