Salesforce CRM i Marketing Automation 

O STUDIACH 

Kim są Twoi klienci? Jaką generują wartość? Co zrobić, aby podejmować świadome decyzje marketingowe w oparciu o sprawdzoną wiedzę o klientach? Przede wszystkim musisz ją zdobyć, a potem nauczyć się nią zarządzać. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o koncepcję zarządzania relacjami z klientami (CRM) jest dużo łatwiejsze, jeśli korzystasz z wiodącego rozwiązania informatycznego jakim jest platforma Salesforce, wykorzystująca zaawansowane techniki AI (ang. artificial intelligence) do segmentacji klientów i planowania efektywnych kampanii. Po ukończeniu studiów Salesforce CRM i Marketing Automation będziesz potrafił myśleć kategoriami budowania relacji z klientem i będziesz wszechstronnie przygotowany do pracy na oprogramowaniu typu CRM i Marketing Automation. Nauczy się tego na platformie Salesforce, która jest platformą numer jeden na świecie i od niedawna wyznacza trendy także w Polsce.

Dobre studia podyplomowe to podstawy teoretyczne i dużo praktyki. Na studiach Salesforce CRM i Marketing Automation dodatkowo odbędziesz także staż zawodowy w firmie Craftware, która jest Platynowym Partnerem Salesforce oraz partnerem niniejszego programu. Staż da Ci możliwość praktyki w zakresie wykorzystania narzędzi do marketing automation oraz wsparcia sprzedaży. Staż zaplanowano na 10 dni roboczych (4h dziennie) przy wsparciu ekspertów z Działu Marketingu jak oraz Działu Sprzedaży.

Specjaliści Craftware z Działu Marketingu pokażą Ci jak prawidłowo tworzyć komunikację biznesową, nauczą korzystania z narzędzi do generowania leadów i automatyzacji marketingu oraz opowiedzą o dobrych praktykach związanych z przygotowywaniem materiałów sprzedażowo-marketingowych czy komunikacji w internecie. Stażyści będą mieli okazję zaplanować i przeprowadzić własną kampanię marketingową - od stworzenia bazy kontaktów, przygotowania treści komunikacji, po zaprojektowanie ścieżki marketingowej w profesjonalnym narzędziu do marketing automation tj. Salesforce Pardot.

Z drugiej strony, stażyści poznają narzędzie Salesforce Sales Cloud wykorzystywane w działaniach sprzedażowych w obszarze B2B. Eksperci z Działu Handlowego przedstawią sposoby profilowania klientów, tworzenia lejków sprzedażowych oraz korzystania z nowoczesnych narzędzi do wsparcia procesu obsługi klienta. Zakończeniem stażu będzie samodzielne przygotowanie raportu, jego analiza oraz rekomendacja wniosków dotycząca podjęcia kolejnych kroków, które pozwolą na przekształcenie leada w klienta lub wdrożenia strategii do maksymalizacji zysków z jednej transakcji (up-selling, cross-selling).

 

Firma Craftware Sp. z o.o. tworzy oprogramowanie rozwijające biznes w obszarze sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Jej działalność koncentruje się wokół platformy Salesforce („dlaczego Salesforce?”) i obejmuje wdrożenia biznesowe, rozwój oprogramowania i aplikacje AppExchange. Firma ma status Platynowego Partnera Salesforce. Do grona klientów Craftware należą zarówno duże korporacje, jak i małe, rodzinne przedsiębiorstwa. Dzięki temu firma posiada bardzo szerokie doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu systemów CRM. Craftware współpracuje między innymi z Roche, Aegon, Jean Louis David, Alior Leasing, eRecruiter, Grecos itd.
Firma zatrudnia ok. 220 osób, pracujących z biur w Warszawie, Łodzi oraz zdalnie z różnych części Polski i świata.

KIEROWNIK STUDIÓW 

dr PRZEMYSŁAW TOMCZYK

Twórca i koordynator merytoryczny Studiów Podyplomowych Salesforce CRM i Marketing automation oraz Studiów Podyplomowych Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe.

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności customer lifetime value (CLV) oraz zaangażowania klienta (customer engagement – CE).

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk



W razie pytań dotyczących studiów, zapraszam do kontaktu
tel. 509-629-909

Najważniejsze publikacje dostępne w:
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk

CELE STUDIÓW 

Głównym celem studiów jest wykształcenie marketera, gotowego podjąć pracę na stanowisku specjalisty ds. CRM i Marketing Automation oraz pokrewnych, takich jak:

  • specjalista ds. CRM i Marketing Automation,
  • specjalista ds. relacji z klientem,
  • specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
  • specjalista ds. relacji biznesowych.

Przykładowe oferty pracy:

Cele szczegółowe:

  1. przekazanie wiedzy teoretycznej niezbędnej do zrozumienia problematyki zarządzania relacjami z klientem (ang. customer relationship management - CRM) i automatyzacji marketingu (ang. marketing automation) przez osoby nie mające doświadczenia w tym obszarze, bądź początkujące,
  2. wykształcenie umiejętności zarządzania relacjami z klientem w firmie zgodnie z cyklem życia klienta na platformie internetowej  Salesforce jako wiodącej na rynku,
  3. wykształcenie umiejętności rozumienia specyfiki różnych branż w zakresie CRM i Marketing Automation.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW 

Po ukończeniu studiów i odbyciu stażu, będziesz potrafił/a zaplanować i przeprowadzić kampanię CRM w środowisku informatycznym oraz zarządzać relacjami z klientami na każdym etapie ich cyklu życia w firmie (pozyskanie, rozwój relacji, odejście).Będziesz potrafił/a wykorzystać narzędzia informatyczne w celu maksymalizacji sprzedaży i wartości klienta.(rozbudować)

ADRESACI STUDIÓW 

Połączenie teorii z praktyką sprawi, że osoby początkujące w zakresie CRM/Marketing Automation poszerzą swoje kompetencje marketingowe, a osoby z doświadczeniem – poszerzą i pogłębią je. Studia przeznaczone są w szczególności dla:

  • specjalistów ds. CRM/Marketing Automation, chcących poszerzyć i pogłębić swoje kompetencje,
  • marketerów, chcących zmienić specjalizację na CRM/Marketing Automation,
  • osób rozpoczynających bądź planujących rozpocząć karierę w marketingu w zakresie CRM/Marketing Automation.

WYKŁADOWCY 

    dr Przemysław Tomczyk

    Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie CRM (głównie analiza wartości i zaangażowania klienta – customer lifetime value - CLV, customer engagement - CE). Twórca i koordynator merytoryczny Studiów Podyplomowych Salesforce CRM i Marketing Automation oraz Studiów Podyplomowych Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe .

    Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.

    Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych Szkoły Głównej Handlowej W Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Narodowego Centrum Nauki. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk. Kierownik Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe oraz CRM i Marketing Automation w Akademii Leona Koźmińskiego.


    Najważniejsze publikacje dostępne w:
    www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk

    www.linkedin.com/in/przemyslawtomczyk

    Kontakt:
    ptomczyk@kozminski.edu.pl

    509-629-909

    Krzysztof Lesisz

    Senior Salesforce Developer w firmie Craftware, będącej platynowym partnerem Salesforce, globalnego lidera rozwiązań CRM.
    Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.Kariera programisty rozpoczęta od pracy przy systemach typu GIS. Następnie 5 lat w technologii JAVA i dewelopment systemów CRM.
    Od 8 lat kontynuuje swoją przygodę z systemami CRM jako specjalista technologii Salesforce. W portfolio liczne wdrożenia Salesforce CRM (Service Cloud i Sales Cloud) dla klientów zagranicznych i polskich - głównie firm farmaceutycznych i finansowych.
    Posiada certyfikat Salesforce App Builder, Salesforce Administrator oraz Salesforce Service Cloud Consultant.

    Marek Ceglarz

    Account Manager w firmie Craftware, będącej platynowym partnerem Salesforce, globalnego lidera rozwiązań CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, w której przez 3 lata przeszedł ścieżkę od recepcjonisty do managera butikowego aparthotelu w Warszawie.
    Od 5 lat specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, zaczynając w branży hotelarskiej, następnie informatycznej - outsourcingu usług w sektorze IT, sprzedaży projektów i usług z obszaru JAVA i Salesforce na rynku Polskim i wybranych rynkach międzynarodowych.
    Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional. Obecnie zajmuje się sprzedażą w sektorze SMB i MM, skupiając się przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów dla platformy Salesforce, zadbaniu o odpowiednie wdrożenie oraz adopcję rozwiązania i dalszą współpracę opartą na sukcesie klienta.

    Piotr Lempkowski

    Manager Sprzedaży w firmie Craftware – platynowym partnerze Salesforce, globalnego lidera rozwiązań CRM. Od 6 lat specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku Polskim i wybranych rynkach międzynarodowych. Na początku związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance) - AdaptiveGRC, następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od ponad roku w tematyce CRM – Salesforce. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional. Obecnie kieruje działaniami zespołu, którego celem jest pozyskiwanie nowych klientów dla platformy Salesforce, zadbanie o odpowiednie wdrożenie oraz adopcję rozwiązania i dalszą współpracę opartą na sukcesie klienta.

    Aleksandra Pasek

    Product Marketing Manager w firmie Craftware, będącej platynowym partnerem Salesforce, globanego lidera rozwiązań CRM. Z wykształcenia psycholog, od ponad 2 lat związana z branżą IT oraz Salesforce.
    Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem. Swoimi działaniami wspiera zespół w Craftware, którego celem jest pozyskiwanie nowych klientów dla platformy Salesforce, zadbanie o odpowiednie wdrożenie oraz adopcję narzędzi. Certyfikowany specjalista Pardot - narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

     

     

     

    Przemysław Podlasin

    Przemysław Podlasin kieruje zespołem odpowiedzialnym za analitykę w obszarze zarządzania cyklem życia klienta. Uczestniczy w projektach, których celem jest podnoszenie wartości klientów i aktywizacja sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat związany z branżą finansową, od ośmiu z PKO Bankiem Polskim. Absolwent studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Rachunkowość) i na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych) oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie projektem” na Uniwersytecie Warszawskim i „Data Science" na Politechnice Warszawskiej.

    Dagmara Plata-Alf

    Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu.

    Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire.

    WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW 

    Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie i obrona pracy dyplomowej dotyczącej wybranego zagadnienia prezentowanego w ramach studiów, w formie pisemnego projektu grupowego, prowadzonego pod opieką wykładowcy.


    Kontakt: 
    Monika Kasprzyk

    Doradca edukacyjny