Marketing B2B w dobie transformacji cyfrowej 

Prowadzący:

 

Łukasz Kosuniak (Współautor programu)

Ekspert Marketingu B2B, Autor książki "ABC Marketingu B2B" - pierwszego w Polsce przewodnika po marketingu do biznesu. Współpracuje z wydawnictwami branżowymi min Marketer Plus, Marketing w Praktyce. Blogger, prelegent konferencji na temat marketingu i sprzedaży w B2B.

Prowadzi firmę doradczo-wdrożeniową Grow Consulting, która wspiera firmy z obszaru B2B w budowaniu skutecznych strategii pozyskiwania i utrzymania klientów biznesowych. Specjalizuje się w zagadnieniach Strategii Marketingu B2B, Social Sellingu, Marketing Automation, wsparcia sprzedaży i Customer Success Management. Poprzednio szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, przedtem zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. Laureat  Effie Award w kategorii B2B.  

Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B http://businessmarketer.pl

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Igor Bielobradek

Specjalista pomagający firmom B2B w zakresie content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w Internecie. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w tym obszarze, które zdobył pracując firmach B2B (głównie z branży doradczej). Obecnie pracuje jako szef zespołu marketingu cyfrowego w Deloitte. Igor Bielobradek jest również autorem bloga b2b-markeitng.pl.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Marcin Sokołowski

Marketingowiec i szef sprzedaży B2B z wieloletnim doświadczeniem w firmach z branży technologicznej. Obecnie CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie umożliwiającej egzekucję strategii Social Selling i Employee Advocacy.  Wcześniej w Orange Polska odpowiadał za kilka obszarów m.in. strategie i wprowadzenie na rynek marki Integrated Solutions, budowę i zarządzanie linią biznesową dedykowaną technologii Microsoft oraz zarządzanie kanałem  partnerskim.
W Epicor Software Corporation kierował zespołem marketingu w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za digital i wprowadzanie nowych produktów na rynek europejski. Wcześniej związany ze szwedzkim dostawcą rozwiązań klasy ERP – Scala Business Solutions, gdzie kierował polskim oddziałem marketingu.
 
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Marcin Stawowczyk

Prezes Zarządu Grow Poland Sp. z o.o., posiadający ponad 25 lat doświadczenia biznesowego zdobytego  w międzynarodowych organizacjach w zróżnicowanym środowisku branżowym (FMCG, Telco, Publishing, Private Equity, IT, Consulting). Doświadczony Manager, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający. Wcześniej związany między innymi z firmami: Wedel (Pepsico), San (United Biscuits),  LU Polska (Danone),  Danone Sp. z o.o., TP/Orange (France Telecom), WSiP Sp. z o.o. (Advent International).
Praktyk sprzedaży i marketingu specjalizujący się w doradztwie, wdrożeniach oraz efektywnym wykorzystaniu rozwiązań technologicznych wspierających działania nowoczesnego marketingu B2B. Pomaga firmom w budowie strategii i działaniach marketingowych opartych o Marketing Automation nastawionych na realizację celów biznesowych i generowanie wysokiej jakości leadów.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Katarzyna Nosalska

Doświadczony manager marketingu b2b w branży przemysłowej, członek zespołu ds. powołania Polskiej Platformy Przemysłu Przyszłości, ekspert Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii w zakresie Przemysłu 4.0.Od wielu lat współpracuje z największymi dostawcami technologii dla przemysłu. Jako redaktor współpracuje z magazynem APA oraz portalem Przemysl-4.0.pl.

Wprowadzała na rynek jeden z najbardziej popularnych magazynów i portali dot. automatyzacji produkcji i branży elektroniki profesjonalnej (Automatyka Podzespoły Aplikacje, automatykab2b.pl, elektronikab2b.pl).Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie (automatyka i robotyka). Studiowała również na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Obecnie doktorant Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w dziedzinie zarządzania, specjalizująca się w tematyce transformacji cyfrowej w sektorze przemysłowym.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Piotr Kwietniak

Menedżer marketingu B2B. Od wielu lat związany z Cisco – jedną z największych firm IT na świecie.

Miał okazję współpracować z dziesiątkami firm technologicznych w Polsce i w Europie, z którymi współtworzył strategie marketingowe. Ponadto doradza firmom B2B, jak budować rozpoznawalność, zaangażowanie klientów i pozyskiwać nowe projekty.

Prowadzi szkolenia i prezentacje. Jest przekonany, że dobry marketing B2B nie przeszkadza, lecz pomaga klientom oraz nie generuje kosztów w firmie, lecz przynosi wymierne zyski.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Magdalena Daniłoś

Ekspert w zakresie komunikacji videomarketingowej. Niegdyś dziennikarz, następnie praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu.

Szkoleniowiec, wykładowca akademicki oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Video marketing”. 

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Marketing Automation and Lead Management Manager w T-Mobile Polska. Wcześniej pracował jako Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia.

Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords.

Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia z Analityki webowej.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Łukasz Sowiński

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist w Reprise Media. Łukasz posiada 9 letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords oraz Google Analytics.

Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska.

Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords, Google Analytics oraz DoubleClick Search.  Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google AdWords, Analityki webowej, Roli danych w e-marketingu.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Grzegorz Mazurek

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Master in Digital Marketing, podyplomowe: Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja cyfrowa biznesu, Menedżer Przemysłu 4.0)). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową.

W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Nikon, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP.

Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach. Prowadzi zajęcia m.in. z Marketingu w nowej gospodarce.



zobacz profil >>>


 

 

dr Kaja Prystupa-Rządca

Ekspert ds. zarządzania w wirtualnym otoczeniu. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego. Autorka artykułów a także komentator dla takich mediów jak m.in.: Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, HR.news, Zwierciadło, Radio Zet, Radio TOK FM.

Współpracuje z uczelniami ze Stanów Zjednoczonych, Finlandii i Szwajcarii w obszarze projektów badawczych i gier symulacyjnych na temat współpracy wirtualnej. Od 10 lat propaguje idee pracy wirtualnej oraz kształci w obszarze dobrych praktyk komunikacji. Współpracuje z KanBo oraz Dual Academy w obszarze rozwijania procesów współpracy wirtualnej.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Dariusz Siemieniako

Specjalizuje się w zarządzaniu marketingiem relacyjnym w biznesie oraz w usprawnianiu procesów zarządzania w przedsiębiorstwie, m.in. zarządzania projektami B+R, zarządzania sprzedażą czy też wybranymi instrumentami marketingowymi. Od początku ponad 20 letniej pracy zawodowej łączył praktykę biznesu, aktywność naukową oraz dydaktykę realizując transfer teorii do praktyki, jak i praktyki do teorii.

Dr hab. inż. Dariusz Siemieniako, prof. PB pracuje na Wydziale Inżynierii Zarządzania. Publikuje w wiodących czasopismach naukowych, m.in.: Industrial Marketing Management, Journal of Marketing Management, Journal of Customer Behaviour. Autor książki pt. B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity wydanej przez Cambridge Scholars Publishing. Od ponad 5 lat jest związany z Griffith University w Australii jako Adjunct Senior Lecturer. Realizował międzynarodowe granty i stypendia naukowe, m.in. na University of Cambridge.

Praktyczne zaangażowanie realizował w zarządach spółek oraz na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu ChM Sp. z o.o.. Zarządzał także projektami biznesowymi. Doświadczenia menedżerskie zdobył w środowisku międzynarodowym, przede wszystkim w sektorze produkcyjnym, a także deweloperskim. W ramach praktyki menedżerskiej i konsultingowej prowadził w przedsiębiorstwach dedykowane warsztaty dla pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz Badań i Rozwoju. Jako konsultant zrealizował ponad 50 ekspertyz w dziedzinie marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem.

 

zobacz profil >>>

 


 

 

O studiach >>>Program >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>