Marketing B2B w dobie transformacji cyfrowej 

O STUDIACH 

Szanowni Państwo, 

Rozwój technologii informacyjnych i powszechny dostęp do informacji zmienił sposób w jaki podejmujemy decyzje zakupowe.
Zmiana ta dotyczy nie tylko obszaru konsumenckiego, wpływa bardzo wyraźnie również na procesy decyzyjne w organizacjach. Szacuje się, że ok połowa procesu zakupowego w organizacjach jest ukończona zanim dojdzie do pierwszego spotkania ze sprzedawcą. Nasi klienci samodzielnie pozyskują informacje z wielu źródeł i od dostawców oczekują informacji precyzyjnie dobranej, spersonalizowanej i istotnej z punktu widzenia ich biznesu. To sprawia, że rośnie rola nowoczesnego marketingu Business to Business zintegrowanego z procesem sprzedaży. Niestety większość firm działających w obszarze B2B nie jest do tych zmian odpowiednio przygotowana, co znacznie ogranicza ich potencjał rozwoju.

Jak zatem przygotować się do wykorzystania potencjału digital marketingu w B2B?
Jak opracować i wdrożyć nowoczesną strategię pozyskiwania klientów biznesowych?
Jak opracować procesy, które zintegrują działania marketingowe i sprzedażowe?
Jakie kompetencje rozwijać w zespołach marketingu i sprzedaży B2B?
Jak rekrutować, rozwijać i wspierać skutecznych liderów cyfrowej transformacji marketingu i sprzedaży B2B?

Wiedząc jak ważne to pytania opracowaliśmy unikatowy program studiów podyplomowych – „Marketing B2B w dobie transformacji cyfrowej” zapraszając do jego tworzenia czołowych ekspertów z obszaru Marketingu i sprzedaży B2B.

Podczas interaktywnych zajęć i warsztatów opracowanych na bazie unikatowych doświadczeń wybitnych ekspertów przeprowadzimy uczestników przez kompletny proces tworzenia i realizacji nowoczesnej strategii marketingu B2B zintegrowanej z procesami sprzedaży i utrzymania klientów.

Uczestnicy zapoznają się nie tylko z najnowszymi trendami i metodami cyfrowego marketingu B2B ale też poznają efekty praktycznego zastosowania tych narzędzi w organizacjach polskich i międzynarodowych.
Zaprezentujemy też najnowsze technologie i rozwiązania informatyczne wspierające nowoczesne działania marketingowe.

Najważniejszym wyróżnikiem programu jest realizacja większości zajęć w formule warsztatowej oraz Prowadzący – praktycy, specjaliści w swoich dziedzinach, prowadzący innowacyjne, wielokrotnie nagradzane projekty na rynkach lokalnych i międzynarodowych. Ich perspektywa to zarówno wielkie międzynarodowe projekty jak i rozwiązywanie praktycznych problemów firm działających na rynku polskim.

Dzięki nim takie pojęcia jak Marketing Automation, Social Selling, Lead Nurturing czy Customer Success Management nie będą już modnymi “buzzwordami” ale osadzą się w praktyce realnych działań marketingowo-sprzedażowych.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych „Marketing B2B w dobie transformacji cyfrowej”. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących.  

Do zobaczenia na zajęciach!

Prof. Grzegorz Mazurek
Łukasz Kosuniak

CEL STUDIÓW 

Głównym celem studiów jest wyposażenie kadry specjalistycznej i menedżerskiej w wiedzę, kompetencje i umiejętności niezbędne do opracowania i realizacji zintegrowanej strategii marketingowo- sprzedażowej w obszarze B2B. Wiedza o zmianach w mechanizmach podejmowania decyzji zakupowych, rozumienie oczekiwań współczesnych decydentów zakupowych oraz znajomość narzędzi i procesów nowoczesnego marketingu sprawi, że osoby zarządzające marketingiem i sprzedażą B2B będą w stanie skutecznie wykorzystać potencjał nowych technologii i metod pozyskiwania klientów biznesowych.

ADRESACI STUDIÓW 

Program studiów podyplomowych zaprojektowany jest dla managerów średniego i wyższego szczebla w organizacjach, których celem jest pozyskanie i utrzymanie klientów biznesowych. Najbardziej skorzystają z niego osoby, które wprowadzają nową lub modyfikują istniejącą strategię marketingu oraz sprzedaży i chcą skorzystać z nowoczesnych ale sprawdzonych w praktyce metod i narzędzi. Pomoże w tym nie tylko odpowiednio dobrany program zaprojektowany tak aby poszczególne jego elementy można było szybko zastosować w praktyce ale też doświadczenie Prowadzących, którzy prowadzili tego typu projekty i chętnie dzielą się wiedzą.

CO NAS WYRÓŻNIA?  

  • 188 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć w ramach jednego z najbardziej innowacyjnych programów studiów w Polsce (zobacz program studiów), 
  • prowadzący zajęcia to uznani eksperci sprzedaży i marketingu B2B, autorzy publikacji z udokumentowanym doświadczeniem w tym obszarze, świetni praktycy reprezentujący znane lokalne i międzynarodowe marki z obszaru B2B. (zobacz sylwetki prowadzących),
  • dostęp do najnowszych rozwiązań IT min. marketing automation i social selling oraz ekspertów z praktycznym doświadczeniem w och implementacji w trakcie zajęć
  • zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
  • dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times" oraz narzędzi przygotowanych przez Prowadzących na potrzeby kursu
  • na czas studiów, każdy słuchacz otrzymuje darmowy dostęp do największej globalnej platformy LinikedinLearning (Lynda)
  • realizacja projektu końcowego pod opieką eksperta, który ma charakter praktycznego dokumentu doradczo-konsultingowego.
  • każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do marketingu B2B przygotowany przez współtwórcę studiów – Łukasza Kosuniaka.

 

 

Pierwszy na polskim rynku przewodnik po metodach i narzędziach cyfrowego marketingu B2B

Dowiedz się więcej

Program >>>Prowadzący >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>