Marketing internetowy 

Roman Bębenista

Ekspert ds. Search Engine Optimisation z 8 letnim doświadczeniem. Pracował dla takich marek jak: Toyota Motor Europe, Renault, Dacia, Lectura Verlag GmbH, Ceramika Paradyż, HBO. Wykładowca gościnny Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzi zajęcia z zakresu SEO dla studentów kierunku magisterskiego Zarządzanie w wirtualnym środowisku oraz studentów studiów podyplomowych „Marketing internetowy”. Regularnie publikuje w magazynach online'owych, jak również w czasopismach branżowych. Szczególnie zainteresowany podwyższaniem jakości ruchu sprowadzanego z organicznych wyników wyszukiwania. 



zobacz profil >>>


 

 

Magdalena Daniłoś

Ekspert w zakresie komunikacji videomarketingowej. Niegdyś dziennikarz, następnie praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu. Szkoleniowiec, wykładowca akademicki oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Video marketing”. 



zobacz profil >>>


 

 

Katarzyna Gawlik

Menadżerka w dziale Experience Design Deloitte Digital. Kieruje zespołem badaczy pracujących z projektantami, strategami i deweloperami na przestrzeni całego procesu projektowego. Od blisko piętnastu lat współpracuje z największymi markami na rynku, obecnie przede wszystkim w sektorze usług (finanse, ubezpieczenia, telekomunikacja).

Prowadzi projekty doradcze i wdrożeniowe z zakresu Service Design, Product Design i Customer Experience. Aktywnie kształtuje kulturę wykorzystania badań w procesach biznesowych. Od 2015 roku zasiada w Zarządzie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii a od 2016 roku sprawuje funkcję Wiceprezesa Zarządu. Jest doktorantką Akademii Leona Koźmińskiego w dziedzinie Zarządzania.



zobacz profil >>>


 

 

Paweł Gruszecki

Radca prawny, Partner w Kancelarii Kochański, Zięba i Partnerzy. Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie wykonywania skomplikowanych projektów wymagających wiedzy z zakresu prawa IT, prawa autorskiego, prawa mediów oraz prawa telekomunikacyjnego. W latach 2010-2014 Ekspert Związku Pracodawców Branży Internetowej Internet Advertising Bureau Polska. Autor lub współautor wielu publikacji oraz szkoleń dotyczących prawa nowych technologii. Wykładowca m.in. na studiach podyplomowych "Marketing internetowy" Akademii Leona Koźmińskiego. Autor rozdziału poświęconego Prawnym aspektom e-marketingu.



zobacz profil >>>


 

 

Michał Kot

Ekspert badań marketingowych online. Dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w firmie IQS. Na co dzień pomaga klientom dobierać rozwiązanie badawcze do problemów biznesowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w badaniach rynku, przechodząc drogę od ankietera, przez działy analityczne i badawcze, na kierowaniu zespołami badawczymi kończąc. Od roku 2002 pracował w Ipsos, gdzie zaczynał jako kierownik projektów, a następnie zarządzał ilościowym zespołem badawczym, który odpowiadał za badania FMCG, badania mediów, usług i badania satysfakcji. W Ipsos realizował pierwsze międzynarodowa badania online na panelu. We wrześniu 2011 dołączył do firmy Gemius, w której kierował działem Audience (badanie audytorium internetowego w 22 krajach), następnie od lutego 2013 kierował działem badań w IIBR,  które w roku 2015 zostało włączone do firmy IQS. Posiada rozległe doświadczenie w szeroko rozumianych badaniach konsumenckich, audytoryjnych i badaniach nowych technologii. Członek PTBRiO. Na studiach podyplomowych „Marketing internetowy” prowadzi zajęcia z przedmiotu „Badania marketingowe on-line”.



zobacz profil >>>


 

 

Grzegorz Krzemień

Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Kierowana przez niego agencja w 2013 i 2017 zdobyła tytuł agencji interaktywnej roku nadawany przez miesięcznik „Media i Marketing”. Z Internetem związany od 1996 roku. Autor wielu publikacji branżowych, w tym książki zatytułowanej "Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera". Zasiada w Radzie Kompetencji IAB Polska, nadzorującej prace nad certyfikatem DIMAQ a także w jury wielu konkursów branżowych. Jest członkiem Rady Programowej Forum IAB, największej konferencji branży internetowej w Polsce oraz Mixx Awards – konkursu wyłaniającego najlepsze interaktywne kampanie w Polsce.



zobacz profil >>>


 

 

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w Internecie.  Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.
Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora MŚP. Prowadzi zajęcia z social media marketing.



zobacz profil >>>


 

 

Grzegorz Mazurek

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Master in Digital Marketing, podyplomowe: Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja cyfrowa biznesu, Menedżer Przemysłu 4.0)). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową.


W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Nikon, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP.
Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach. Prowadzi zajęcia m.in. z Marketingu w nowej gospodarce.



zobacz profil >>>


 

 

Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga. W ramach studiów podyplomowych „Marketing internetowy” prowadzi zajęcia z mierzalności działań on-line. 



zobacz profil >>>


 

 

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Zarządza zespołem w Polsce. Poprzednio manager w domu mediowym OMD. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.  Pracował dla Sony, LG, Asus, HBO, IKEA, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych. Pasjonat podróży z plecakiem po Azji jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku. Współtworzył rozdział poświęcony reklamie internetowej. Na studiach „Marketing internetowy” prowadzi zajęcia z zakresu planowania mediów cyfrowych.



zobacz profil >>>


 

 

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu.
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. Automatyzacji marketingu.



zobacz profil >>>


 

 

Paweł Sala

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leaona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Prowadzi zajęcia z E-mail marketingu.



zobacz profil >>>


 

 

Jarosław Sokołowski 

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Marketing Automation and Lead Management Manager w T-Mobile Polska. Wcześniej pracował jako Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google AdWords, Analityki webowej, Roli danych w e-marketingu.



zobacz profil >>>


 

 

Łukasz Sowiński 

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist w Reprise Media. Łukasz posiada 9 letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords, Google Analytics oraz DoubleClick Search.  Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google AdWords, Analityki webowej, Roli danych w e-marketingu.



zobacz profil >>>


 

 

Wojciech Szymański 

Ekspert ds. e- marketingu oraz e-PR. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo, a od 2014 Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu.  Pracował dla takich klientów jak BPH TFI, GlaxoSmithKline, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Bleck Red White, Wolter Kluwer. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z Pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach (SEO).

 

zobacz profil >>>


 

 

Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz Zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. Konsumenta on-line/ 

zobacz profil >>>


 

 

Marta Ulman

Strategy Planner w GoldenSubmarine odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma niemal 10letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott, Gatta czy ING, projektując i wdrażając dla nich strategie komunikacji. Autorka artykułów branżowych, prowadzi szkolenia i warsztaty. Obserwuje ludzi i szuka insightów. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Usługi interaktywne”



zobacz profil >>>


 

 

Aleksander Winciorek

Piastuje funkcję Strategy Director – VML.  Kieruje działem strategii  i badań w Grupie VML, z którą związany jest od 2003 roku. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych i badaniem opinii o markach w Internecie. Współpracuje z firmami takimi jak Orange, Philips, Danone, Intel, Ikea, Microsoft, Mercedes. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobyły m.in. Silver Drum, Golden Arrow, Mixx Awards. W Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia m.in. z planowania działań reklamowych w mediach społecznościowych, Internet PR oraz Content marketingu.


zobacz profil >>>


 

 

Tomasz Woźniak

Współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń, głównie aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone, tworzył najpopularniejsze aplikacje rozrywkowe Kwejk.pl czy Demotywatory.pl, a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 roku firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i launch projektów, a także wykonywane i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile. Tomasz Woźniak czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych jest również wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego oraz regularnie prowadzi szkolenia z zakresu technologii mobilnych. W 2014 kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 objął szefostwo grupy roboczej mobile w ramach IAB Polska.



zobacz profil >>>

 

 

Konrad Zach

Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez niespełna 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym. Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców startupów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac. a także prowadzi wykłady z zakresu e-marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. „Serwisy internetowe”, „Strategia e-marketingowa”, „Personal branding”). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego („Zarządzanie w wirtualnym środowisku”). 



zobacz profil >>>


 

 

O studiach >>>Program >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>