Marketing internetowy 

O STUDIACH 

Szanowni Państwo, 

W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing internetowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www, promocją działań on-line, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi marketingowe w sieci gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego.


Studia Marketing internetowy w ALK, które z wielkim powodzeniem, mierzonym satysfakcją naszych słuchaczy oraz ich liczbą, prowadzone już od 24 edycji, nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji związanych z e-marketingiem.


Marketingu internetowego uczymy na warsztatach, w laboratoriach komputerowych i z wykorzystaniem polskich studiów przypadku. Naszym celem jest by słuchacze nie dowiadywali się o kluczowych instrumentach e-marketingu na slajdach, ale poprzez wielogodzinne praktyczne warsztaty z narzędziami on-line tj. Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius etc. Uczymy jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych celów.


Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, VML, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind czy PBI. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.
  
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu internetowego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.

Do zobaczenia na zajęciach!


Grzegorz Mazurek


CEL STUDIÓW 

Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych. 
 
Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. 

CO NAS WYRÓŻNIA?  

  • 200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
  • blisko 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów (zobacz program studiów),
  • prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej (zobacz sylwetki prowadzących),
  • firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to miedzy innymi GoldenSubmarine, VML Poland, Ideo, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, IQS, Deloitte Digital, FutureMind, PBI
  • zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
  • dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"
  • każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 20 autorów – ekspertów prowadzących zajęcia na naszym kierunku studiów podyplomowych.

 

 

ADRESACI STUDIÓW 

Studia są kierowane do:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy traktują lub zamierzają wykorzystać potencjał sieci w aspekcie obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych
  • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku 
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie internetu w swojej działalności
  • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują lub wykorzystują internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa

Ze względu na rosnące znaczenie internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów, zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

PARTNERZY MERYTORYCZNI 



Program >>>Prowadzący >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>