Handel elektroniczny 

Wybrani prowadzący zajęcia na studiach „Handel elektroniczny”: 

Michał Burda

Właściciel agencji e-commerce estruktorzy, na codzień pracuje z dużymi polskimi markami B2C i B2B pomagając im tworzyć i wdrażać strategie e-marketingowe. Właściciel portali i sklepów internetowych. W centrum swoich zainteresowań od zawsze stawia markę. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych, software house’ach oraz jako indywidualny konsultant i freelancer. W wolnych chwilach grafik i web-developer. W 2014 roku zdobył e-gazelę biznesu dla swojego sklepu internetowego. Częsty prelegent na konferencjach i audycjach poświęconych e-marketingowi i e-commerce. Najlepszy student zarządzania w 2015 r, absolwent Zarządzania w Wirtualnym Środowisku na Akademii Leona Koźminskiego. Prowadzi zajęcia na studiach magisterskich i podyplomowych dotyczące strategii e-marketingowych, budowania marki w e-commerce, zarządzania projektami internetowymi, oraz projektowania i optymalizacji serwisów eCommerce.



zobacz profil >>>


 

 

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w Internecie.  Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.
Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora MŚP. Prowadzi zajęcia z „Social media w ehandlu”.



zobacz profil >>>


 

 

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu.Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. Automatyzacji marketingu w e-commerce.



zobacz profil >>>


 

 

Anna Rak

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Country Manager Poland w Trusted Shops GmbH. Od ponad 7 lat jest Country Managerem w firmie certyfikującej sklepy internetowe według kryteriów prawnych. Dla Trusted Shops zaadoptowała europejskie kryteria prawne do polskiego rynku, pracując intensywnie z działem prawnym i największymi polskimi graczami e-commerce. W ramach prac powstały kryteria podkreślające największe zagrożenia prawne na rynku polskim oraz najważniejsze kryteria definiujące e-sklep przyjazny i bezpieczny dla konsumenta. Była też uczestnikiem konsultacji społecznych wprowadzanych regulacji szczególnie ustawy o prawach konsumenta z 2014 roku. Prelegent wielu konferencji e-commerce. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych studiów w London School of Business and Finance na kierunku International Business and International Negotiation.

 

 

zobacz profil >>>

 


 

 

Paweł Sala

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leaona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Prowadzi zajęcia z E-mail marketingu w ecommerce.



zobacz profil >>>


 

 

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Marketing Automation and Lead Management Manager w T-Mobile Polska. Wcześniej pracował jako Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics. Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google AdWords, Analityki webowej, Roli danych w e-handlu.



zobacz profil >>>


 

 

Łukasz Sowiński

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist w Reprise Media. Łukasz posiada 9 letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords, Google Analytics oraz DoubleClick Search.  Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google AdWords, Analityki webowej, Roli danych w e-handlu.



zobacz profil >>>


 

 

Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz Zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. Konsumenta on-line.



zobacz profil >>>


 

 

Tomasz Woźniak

Współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń, głównie aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone, tworzył najpopularniejsze aplikacje rozrywkowe Kwejk.pl czy Demotywatory.pl, a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 roku firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i launch projektów, a także wykonywane i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile. Tomasz Woźniak czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych jest również wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego oraz regularnie prowadzi szkolenia z zakresu technologii mobilnych. W 2014 kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 objął szefostwo grupy roboczej mobile w ramach IAB Polska.

 



zobacz profil >>>


 

 

Konrad Zach

Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez niespełna 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym. Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców startupów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac. a także prowadzi wykłady z zakresu e-handlu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. „Modele i strategie e-biznesu”, „Zdobywanie klienta w handlu elektronicznym - Go Global i Marketplace”). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego („Zarządzanie w wirtualnym środowisku”).

 



zobacz profil >>>


 

 

O studiach >>>Program >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>