Handel elektroniczny 

O STUDIACH 

Szanowni Państwo,

Banałem jest stwierdzenie, że handel elektroniczny to przyszłość. Sprzedaż przez Internet stanowi ogromny potencjał generowania przychodów nie tylko dla firm internetowych, ale dla przedsiębiorstw, które traktują kanał internetowy jako jedna z dróg sprzedaży produktów czy usług – wszak to właśnie w wielu tzw. biznesach „tradycyjnych” handel elektroniczny dokonuje rewolucji, tak oczekiwanej od klientów.

W e-handlu nie możemy sobie pozwolić na działanie amatorskie, metodę „prób i błędów”  – w końcu chodzi tutaj o klienta, jego decyzje zakupowe oraz konkretne przepływy finansowe. Dlatego przygotowując studia podyplomowe „Handel elektroniczny” przyświecał nam jeden cel – chcemy wyposażyć słuchaczy w najwyższej klasy wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z budowaniem sukcesu w e-handlu, wykorzystując do tego interaktywne warsztaty, zajęcia oparte o polskie studia przypadku oraz laboratoria komputerowe.

Zajęcia na naszych studiach prowadzą – niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, OEX-Cursor, ePoint, Trusted Shops, Socjomania, Freshmail, VML, Ideo, FutureMind. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z handlu elektronicznego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.

Do zobaczenia na zajęciach!

Prof. Grzegorz Mazurek

Opiekun merytoryczny studiów „Handel elektroniczny”

CEL STUDIÓW 

Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z handlu elektronicznego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów sprzedażowych.
 
Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-handlu, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-commerce zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych.

CO NAS WYRÓŻNIA? 

  • 186 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
  • wiele zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń, warsztatów komputerowych lub laboratoriów (zobacz program studiów),
  • prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży e-commerce (zobacz sylwetki prowadzących),
  • firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to miedzy innymi VML Poland, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, FutureMind, OEX – Cursor, ePoint, Trusted Shops
  • zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
  • dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"
  • w trakcie studiów słuchacze przygotowują projekty doradcze/konsultingowe, które można wykorzystywać w działalności zawodowej – projekty te są podstawą ukończenia studiów, a ich jakość w dużym stopniu determinuje finalną ocenę,
  • każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 20 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych „Handel elektroniczny”.

 

„E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” to najnowszy polski podręcznik, który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. Blisko 500 stronicową pozycję,  przygotowaną przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego wydano w kwietniu br. nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

Więcej o podręczniku znajdziesz tutaj.



ADRESACI STUDIÓW 

Studia przeznaczone są dla:

  • przedsiębiorców chcących wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży,
  • specjalistów ds. marketingu i handlu,
  • twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych,
  • wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych.

Ze względu na rosnące znaczenie Internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów, zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

PARTNERZY 

Program >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>


Kontakt: 
Anna Mięgoć

Doradca edukacyjny