Wesprzyj nas
Strona główna
Budowanie wizerunku pracodawcy, employer branding

Skuteczny Employer Branding

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

Cel studiów

Współczesny employer branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy, skupionego na realnym zysku, który potrafisz pokazać zarządowi. Wiemy, że często wymaga trudnych decyzji, umiejętności angażowania menedżerów liniowych i współpracy między różnymi obszarami organizacji.

Nie jest to zadanie łatwe, dlatego chcemy, aby kompetencje zdobyte na tych studiach były dla Ciebie realnym wsparciem w obszarze, którym zarządzasz i odnosisz sukcesy! Pierwsze managerskie studia employer brandingu, to miejsce na poznanie ich wiedzy odnośnie kompleksowego podejścia do employer branding, badań marki, budowania strategii, zaangażowania pracowników oraz doboru i wdrożeniu narzędzi marketingowych. Zapraszamy do nas. 

Atuty kierunku

Partnerzy

employer branding institute

Adresaci studiów

Zapraszamy specjalistów, managerów, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników działów HR, marketingu, komunikacji wewnętrznej i PR. Osób, dla których studia to nie tylko wiedza teoretyczna, ale także doświadczenie praktyków. 

 

figury

Kierownik studiów

dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

Korzyści jest wiele, ale przede wszystkim zależy nam aby uczestnicy studiów po ich ukończeniu potrafili przygotować kompleksową strategię employer branding oraz zrealizować z sukcesem całościową kampanię odpowiadając tym samy na następujące pytania: 

W zakresie przygotowania strategii employer branding

  • Jak analizować dane wewnętrzne i wyniki badań nad marką pracodawcy? 

  • Jak wyznaczyć kluczowe wskaźniki jakości marki pracodawcy? 

  • Jak angażować pracowników i kandydatów w markę pracodawcy? 

  • Jak optymalizować komunikację wewnętrzną, która wspiera zaangażowanie pracowników? 

  • Jak odkryć EVP i wyznaczyć EVP matrix? 

  • W jaki sposób przygotować strategię employer branding

W obszarze przygotowania kampanii employer branding

  • Jakie są narzędzia marketingowe i jak je wdrażać w kampanii employer branding

  • Jak budować i prowadzić relacje z mediami? 

  • Jak wykorzystywać mechanizmy społecznościowe wewnątrz i na zewnątrz organizacji? 

  • Jak badać i optymalizować komunikację zewnętrzną, która wspiera zaangażowanie kandydatów? 

  • Jakie są najnowsze trendy w zewnętrznym employer branding

W obszarze zarządzania projektem employer branding

  • Jak efektywnie budżetować kampanię employer branding

  • Czym jest KPI i ROI w employer branding

  • Jak promować projekty employer branding wewnątrz organizacji? 

Gotowa strategia  Dodatkowo w ramach studiów uczestnicy przygotowują całościową strategię EB dla wybranych przez siebie firm. Dzięki temu powstają gotowe do wdrożenia strategie dla 5 organizacji!  Całość studiów kończy się obroną strategii przed komisją symulującą zebranie zarządu. Jest to nie małe wyzwanie dla grup, ale przygotowujemy do niego porządnie przez cały rok!    Wsparcie dla społeczności  Jesteśmy dumni, że co roku jedna z grup, pod okiem opiekuna merytorycznego, przygotowuje strategię dla wybranego NGO. Z naszego wsparcia skorzystało już 5 fundacji, w ostatnim roku była to Fundacja Szkoła na Widelcu!    Networking branżowy i znajomi na lata  W ciągu roku korzystamy z aktywnej grupy roboczej, gdzie dzielimy się nowinkami, dajemy sobie wsparcie i wspólnie szukamy inspiracji do swoich projektów i bieżących wyzwań w pracy!  To także tu dla studentów często wyszukujemy zniżki na konferencje, dzielimy się ofertami pracy i nowinkami z branży.    Goście specjalni i inspirujące wydarzenia  Na wykłady zapraszamy często Gości specjalnych (w tym byłych studentów z sukcesami na koncie), aby inspirowali swoimi przykładami przyszłych Managerów EB! 

Program

Ramowy program studiów

Program studiów został przygotowany w oparciu o 3 podstawowe założenia: 

 

  1. Praktyka, praktyka, praktyka – to, co się dla nas liczy, to podejście praktyczne do prezentowanych zagadnień. Dlatego studia prawie w stu procentach prowadzone są w oparciu o realne przykłady, wdrożenia i doświadczenia prowadzących. Praktyczne podejście do tematu gwarantują także wykładowcy, z których 90% to praktycy biznesu, często od początku swojej kariery związani z employer brandingiem. Wszyscy wykładowcy zostali dobrani do tematów swojej podstawowej specjalizacji w ramach budowania wizerunku pracodawcy. W ramach poszczególnych wykładów przewidujemy także gości specjalnych – przedstawicieli rynku pracy, pracodawców, konsultantów EBI.   

  1. Szerokie podejście do employer brandingu – wiemy, że employer branding to bardzo szeroka dziedzina biznesu, łącząca różne specjalizacje – od badań nad marką, strategii, komunikacji wewnętrznej, rekrutacji po tworzenie kreacji, kupowanie mediów, marketing, PR czy organizację wydarzeń. Program studiów został przygotowany w sposób pokrywający wszystkie obszary kluczowe dla specjalisty employer brandingu, tak aby mógł samodzielnie podejmować decyzje lub wspólnie z partnerami decydować o efektywnym planie działań.   

  1. Konkretne efekty – przez cały okres studiów uczestnicy w grupach pracują nad przygotowaniem projektu z zakresu employer brandingu, po czym prezentują go przed komisją egzaminacyjną. Uczestnicy w ramach przygotowania pracy biorą udział w seminarium, podczas którego mają możliwość konsultacji wyzwań związanych z projektem. Taka formuła zaliczenia skoncentrowana na zdobyciu praktycznego podejścia do tematu maksymalizuje efekt uczenia się konkretnych zagadnień. 

  2.  

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW  

  • Integracja uczestników 

  • Podstawy marketingu strategicznego 

  • Badania marki pracodawcy 

  • Wyznaczenie strategii Employer Branding 

  • Wewnętrzne budowanie marki pracodawcy 

  • Marketing i jego zastosowanie w budowaniu marki pracodawcy

  • Narzędzia Employer Branding 

  • Zarządzanie projektem Employer Branding 

  • Wewnętrzna sprzedaż projektu 

  • Seminarium, projekt grupowy i prezentacja 

GroupOfPeopleIllustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Program obejmuje 12 zjazdów (w tym 3 realizowane w formule on-line).

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu: 

  • sobota 8.45 – 15.45 
  • niedziela 8.45 – 15.45 

Terminy

Planowane terminy zajęć w I semestrze:

  • już wkrótce

Społeczność

Wiodący wykładowcy

dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

mgr Łukasz Trzeszczkowski

Doświadczony menedżer, ekspert, prelegent i wykładowca akademicki z zakresu budowania wizerunku pracodawcy. Autor wielu efektywnych strategii, kampanii i projektów employer brandingowych oraz wielokrotny laureat polskich i międzynarodowych konkursów branżowych.

Maja Gojtowska

Blogerka gojtowska.com

dr Monika Sońta

Assistant Professor, Consultant

mgr Ewa Mazurczyk-Jankowska

CEO ISIR, HR Talent Acquisition and Employer Branding Manager (British American Tobacco

mgr Magdalena Biedrzycka-Doliwa

Magda is the Head of Corporate Communications at Deloitte Poland. She is and engaged and energetic business communication professional with experience working for companies from media and IT industry. Certified mentor and PhD candidate at Kozminski University.

Magda Oleksiewicz

Executive Director - Business Architecture&Change Management, Goldman Sachs

Anna Prończuk-Omiotek

W internecie znana jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingowy, freelancer, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Prowadzi warsztaty z marketingu, pitchingu i wystąpień publicznych.

W branży marketingowej od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów w oparciu o webinar marketing.

Współpracowało z nią 300 firm i instytucji, takich jak:

✓ Allegro,

✓ Mercedes-Benz,

✓ TEDx,

✓ infoShare Academy,

✓ Akademia Leona Koźmińskiego.

Jest autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™. 

1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów - to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów z branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowała ponad 1 mln złotych z kampanii marketingu online.

Anna jest też trenerem biznesu z certyfikatem Grupy SET. Prowadzi warsztaty i szkolenia, m.in. przygotowuje przedsiębiorców do prezentacji biznesowych typu „pitch”. Jej podopieczni zdobywają pierwsze miejsca w konkursach startupowych i finansowania w wysokości nawet 1 mln. złotych. 

Została wyróżniona na liście TOP Wowen w eBiznesie 2022 w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Kobiety eBiznesu.

Mateusz Jabłonowski

Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki "Employer Branding. Praktyczny podręcznik". Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB - EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też gościnnie zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

Zasady rekrutacji

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

XI edycja  - rekrutacja trwa do 15 września 2024 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2024 roku.  

Uprzejmie informujemy, że edycje są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.

Praca końcowa, przygotowywana w grupach przez 2 semestry, zakończona obroną pracy przed komisją (80% oceny końcowej), zaliczenie egzaminów cząstkowych (20% oceny)  

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego ** 

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Zochowska Monika
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Monika Żochowska

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4050 zł każda ) 8100 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3645 zł każda ) 7 290 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 7 600 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl