Budowanie wizerunku pracodawcy - Employer Branding 

STUDIA REALIZOWANE WE WSPÓŁPRACY Z 

KIEROWNIK STUDIÓW 

dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.

CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

 

 

 

 

CEL STUDIÓW 

Współczesny employer branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy, skupionego na realnym zysku, który potrafisz pokazać zarządowi. Wiemy, że często wymaga trudnych decyzji, umiejętności angażowania menedżerów liniowych i współpracy między różnymi obszarami organizacji. Nie jest to zadanie łatwe, dlatego chcemy, aby kompetencje zdobyte na tych studiach były dla Ciebie realnym wsparciem w obszarze, którym zarządzasz i odnosisz sukcesy! Pierwsze managerskie studia employer brandingu, to miejsce na poznanie ich wiedzy odnośnie kompleksowego podejścia do employer branding, badań marki, budowania strategii, zaangażowania pracowników oraz doboru i wdrożeniu narzędzi marketingowych. Zapraszamy do nas.

KORZYŚCI DLA SŁUCHACZY  

  • Ekspercka wiedza

Korzyści jest wiele, ale przede wszystkim zależy nam aby uczestnicy studiów po ich ukończeniu potrafili przygotować kompleksową strategię employer branding oraz zrealizować z sukcesem całościową kampanię odpowiadając tym samy na następujące pytania:

W zakresie przygotowania strategii employer branding:

  • Jak analizować dane wewnętrzne i wyniki badań nad marką pracodawcy?
  • Jak wyznaczyć kluczowe wskaźniki jakości marki pracodawcy?
  • Jak angażować pracowników i kandydatów w markę pracodawcy?
  • Jak optymalizować komunikację wewnętrzną, która wspiera zaangażowanie pracowników?
  • Jak odkryć EVP i wyznaczyć EVP matrix?
  • W jaki sposób przygotować strategię employer branding?

W obszarze przygotowania kampanii employer branding:

  • Jakie są narzędzia marketingowe i jak je wdrażać w kampanii employer branding?
  • Jak budować i prowadzić relacje z mediami?
  • Jak wykorzystywać mechanizmy społecznościowe wewnątrz i na zewnątrz organizacji?
  • Jak badać i optymalizować komunikację zewnętrzną, która wspiera zaangażowanie kandydatów?
  • Jakie są najnowsze trendy w zewnętrznym employer branding?

W obszarze zarządzania projektem employer branding:

  • Jak efektywnie budżetować kampanię employer branding?
  • Czym jest KPI i ROI w employer branding?
  • Jak promować projekty employer branding wewnątrz organizacji?

Gotowa strategia
Dodatkowo w ramach studiów uczestnicy przygotowują całościową strategię EB dla wybranych przez siebie firm. Dzięki temu powstają gotowe do wdrożenia strategie dla 5 organizacji!
Całość studiów kończy się obroną strategii przed komisją symulującą zebranie zarządu. Jest to nie małe wyzwanie dla grup, ale przygotowujemy do niego porządnie przez cały rok!

Wsparcie dla społeczności

Jesteśmy dumni, że co roku jedna z grup, pod okiem opiekuna merytorycznego, przygotowuje strategię dla wybranego NGO. Z naszego wsparcia skorzystało już 5 fundacji, w ostatnim roku była to Fundacja Szkoła na Widelcu!

Networking branżowy i znajomi na lata
W ciągu roku korzystamy z aktywnej grupy roboczej, gdzie dzielimy się nowinkami, dajemy sobie wsparcie i wspólnie szukamy inspiracji do swoich projektów i bieżących wyzwań w pracy!
To także tu dla studentów często wyszukujemy zniżki na konferencje, dzielimy się ofertami pracy i nowinkami z branży.

Goście specjalni i inspirujące wydarzenia
Na wykłady zapraszamy często Gości specjalnych (w tym byłych studentów z sukcesami na koncie), aby inspirowali swoimi przykładami przyszłych Managerów EB!
Dodatkowo każdy absolwent otrzymuje 50% zniżki na konferencje HRcamp w 2020.

ADRESACI STUDIÓW 

Zapraszamy specjalistów, managerów, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników działów HR, marketingu, komunikacji wewnętrznej i PR. Osób, dla których studia to nie tylko wiedza teoretyczna, ale także doświadczenie praktyków.

WYKŁADOWCY 

Naszą kadrę tworzą Eksperci-liderzy swoich specjalizacji: HR, rekrutacja, badania, komunikacja wewnętrzna, marketing, PR, media, zarządzanie i rozwój organizacji, wystąpienia publiczne, innowacje w HR. Ich doświadczenie i kompetencje stanowią o najwyższym poziomie zajęć i są gwarancją zwrotu z inwestycji. Możliwość dzielenia się swoją wiedzą to dla nich wyróżnienie i wielka odpowiedzialność!

Zobacz główne moduły studiów i sylwetki wykładowców na stronie: studiaeb.pl

 

 

Wiemy, że dużo można napisać, ale najlepiej o swoich wrażeniach opowiedzą uczestnicy V edycji studiów:

WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW 

Praca końcowa, przygotowywana w grupach przez 2 semestry, zakończona obroną pracy przed komisją (80% oceny końcowej), zaliczenie egzaminów cząstkowych (20% oceny)

Kontakt: 
Magdalena Wyrwa

Doradca edukacyjny