Badania i analizy marketingowe  

PARTNER MERYTORYCZNY 

Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. Od 1999 roku badamy internautów pod kątem korzystania z mediów cyfrowych, tworząc w ten sposób unikalny socjodemograficzny profil e-konsumentów. Mierzymy oglądalność stron www i aplikacji, a także materiałów audio i wideo z poszczególnych źródeł ruchu, tj. komputerów, tabletów i smartfonów. Gemius działa w ponad 30 krajach w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie (region EMEA), a w 14 z nich posiada oddziały. Jego Klientami są reklamodawcy, wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe i firmy z sektora e-commerce. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR

OPIEKUN MERYTORYCZNY 

dr PRZEMYSŁAW TOMCZYK
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności analizy portfela klientów, wartości życiowej klienta(Customer Lifetime Value - CLV) oraz wiedzy klienta (Knowledge from Customer - KfC).

Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk.

 

Zapraszam do kontaktu

tel. 509-629-909
Najważniejsze publikacje dostępne w:
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk

kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk

CELE STUDIÓW 

Niezależnie od tego, czy chcesz pracować w marketingu czy też jesteś już marketerem – potrzebujesz wiedzy na temat otoczenia, w którym się poruszasz. Analizujesz rzeczywistość  tradycyjną i rzeczywistość wirtualną, badasz swoje mocne strony i szukasz szans w otoczeniu. Współpracujesz z agencją, pewne rzeczy robisz sam. Czasem chciałbyś więcej, lecz brak Ci narzędzi i wiedzy.


Celem studiów jest dostarczenie Ci wiedzy i umiejętności samodzielnego prowadzenia badań i analiz marketingowych oraz efektywnej współpracy z agencją badawczą w zakresie badań. Dzięki temu możesz skutecznie planować i realizować badania, a także analizować i interpretować dane.

Na studiach nauczysz się, jak formułować cel badania, stawiać hipotezy i weryfikować je. Poznasz narzędzia, które umożliwią ci samodzielne przeprowadzenie analizy rynku, otoczenia i wnętrza firmy. Dowiesz się, jak za pomocą dostępnych źródeł danych zbadać potencjał swoich klientów czy trwałość Twojej przewagi konkurencyjnej. Usprawnisz pracę z Excelem, poznasz także internetowe narzędzia analityczne, z których znaczenia być może nie zawsze zdawałeś/-aś sobie sprawę. Będziesz mieć okazję nauczenia się, jak w praktyce korzystać z danych dostarczanych przez uznane w Polsce i na innych rynkach narzędzia pomiaru i badań z obszaru digital marketingu, takich jak badanie gemius PBI (Audience), gemiusAdReal, gemius DirectEffect. Wreszcie napiszesz pracę, w której rozwiążesz interesujący Cię problem biznesowy.

ADRESACI STUDIÓW 

 

 Jeśli jesteś:

  • świeżo upieczonym absolwentem (nawet studiów licencjackich) i chcesz pracować w marketingu;
  • specjalistą do spraw marketingu, który chce uzasadniać swoje decyzje na podstawie faktów a nie domysłów;
  • przedsiębiorcą, który chce dostrzec i wykorzystać szanse, które są wokół

Studia Podyplomowe Badania i Analizy Marketingowe są dla Ciebie.

WYKŁADOWCY 

PRZEMYSŁAW TOMCZYK


Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM i analiz marketingowych.

Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk.

Ekspert z zakresu analizy portfela klientów i formułowania strategii CRM.

Najważniejsze publikacje dostępne w:

www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk

 

KAJA PRYSTUPA-RZĄDCA

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego oraz pracownik Kozminski Executive Business School. Doświadczony dydaktyk i doradca z obszaru zarządzania strategicznego, a także zarządzania innowacjami. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych oraz komentarzy eksperckich z obszaru zarządzania MŚP, innowacyjności oraz nowoczesnych koncepcji biznesowych. Członek grantów aplikacyjnych zorientowanych na budowanie relacji między nauką a biznesem.
Opracowane przez nią programy dydaktyczne opierają się na metodzie case study oraz modelu experienced-base learning.

DAWID PACHA

Związany z branżą interaktywną od 10 lat (agencje reklamowe, serwisy społecznościowe, startupy). Studiował zarządzanie, a później zgłębiał rolę social mediów w modelach biznesowych startupów w SGH (studia magisterskie i doktoranckie). Współzałożyciel największej sieci cyklicznych spotkań branżowych w Polsce (Czwartki Social Media) oraz zaangażowany w integrację branży nowych technologii i e-biznesów na Śląsku (współorganizator comiesięcznych meetupów Startups.Garden oraz ambasador Startup Poland na Śląsku). Współzałożyciel kilku startupów związanych z rynkiem social mediów i e-commerce. W trakcie pracy agencyjnej (Agencja Społem, Mitu, New Agency) oraz startupowej (Social Desk, Realdeal) pracował przy strategiach social mediowych dla marek takich jak Allegro, Nike, Toyota, Puma, Warka, FM Bank, Creative, iSpot. Obecnie pełni rolę Customer Development Leader w Netizens (dom produkcyjny z działem R&D). Jest odpowiedzialny za rozwój dwóch startupów: MovStat (Real Time People tracking system & analytics) oraz EONBeacon (zaawansowana technologia beaconowa). Jest założycielem SCHOOL OF NEW MEDIA i HIGH SCHOOL OF NEW MEDIA (szkoła skierowana do młodzieży), które swoją ofertę edukacyjną kierują do osób, które chcą pozyskać bardzo praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji online i e-biznesu. Dawid jest autorem kilku artykułów naukowych oraz wielu publikacji w prasie branżowej. Twórca podcastu Webskie Chłopaki. Organizator konferencji E-Marketing Day oraz prelegent na wielu wydarzeniach o tematyce związanej z nowymi mediami oraz przedsiębiorczością w Polsce i za granicą.

 

PRZEMYSŁAW PODLASIN

Przemysław Podlasin posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu bazą klientów oraz wspieraniu procesów sprzedażowych. Uczestniczył w projektach, których celem było podnoszenie wartości klientów i aktywizacja sprzedaży. Od dziewięciu lat związany z branżą finansową, od sześciu z PKO Bankiem Polskim. Absolwent studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Rachunkowość) i na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych) oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie projektem” na Uniwersytecie Warszawskim

 

MICHAŁ KACZAN

Obecnie pracuje jako Analytical Consultant w Google. Z wykształcenia ekonomista, studiował ekonomię w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Methods and Models of Quantitative Economics na University Paris 1 Pantheon-Sorbonne w Paryżu. W Google odpowiedzialny za analizę i integrację danych oraz wsparcie analityczne klientów.

 

 

 

 

TOMASZ ŚWIĄTEK

Marketing Automation Consulting Manager w Benhauer. Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania marketingowiec i muzyk. Przygotowuje i wdraża zaawansowane strategie z zakresu Marketing Automation, prowadzi certyfikowane szkolenia dla specjalistów marketing automation oraz zajmuje się rozwojem produktu Mobile Marketing Automation.

 

 

 

 

MARTA SUŁKIEWICZ

Specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Business Development Director of Advertisers w regionie EMEA, gdzie odpowiada za gemiusAdReal – nowe, rewolucyjne narzędzie do monitorowania kampanii cyfrowych.

 

AGNIESZKA BALCER-THINLAY

Kierownik Zespołu Badań Marketingowych w Play. Doświadczenie w badaniach marketingowych zdobywa od 2004 r., pracując zarówno po stronie agencji (Synovate, Grupa IQS) jak i po stronie klienta (Medicover, Play). Ma bogate doświadczenie w projektach badawczych dla branż FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej, AGD, usługowej i telekomunikacyjnej. W Play wspiera badawczo wszystkie obszary organizacji (marketing, sprzedaż, strategię, obsługę klienta, technikę), w tym również działania z obszaru User Design. Absolwentka psychologii na SWPS i studiów podyplomowych Metody Statystyczne w Biznesie na Uniwersytecie Warszawskim, od 2015 roku współpracuje m.in. ze Szkołą Główna Handlową oraz SWPS jako wykładowca na studiach podyplomowych

 

 

BŁAŻEJ WOJTYŁA

Współzałożyciel i CEO Jazzy Innovations, firmy tworzącej kompleksowe rozwiązania IT dla klientów na całym świecie (od San Francisco przez Londyn po Koreę Południową), a także realizującej projekty własne.

Od kilku lat aktywnie działa w szeroko rozumianej branży internetowej. Razem ze swoim zespołem ma na koncie wygraną Wirtualnego Hackathonu IBM, Startup Weekendu w 2012 roku, przeszedł przez akcelerator Startup Wise Guys w Estonii, a na zaproszenie Europejskiej Agencji Kosmicznej zespół Jazzy wziął udział w Space AppCamp we Włoszech, pracując nad aplikacjami wykorzystującymi dane z satelit Sentinel. W 2013 roku ich produkt został wybrany przez JIC jednym z 10 najlepszych „High-tech startups in Central Europe You Should Know About”. Obecnie wraz z Jazzy budują m.in. aplikacje webowe i mobilne dla sektora healthcare w Wielkiej Brytanii, a także wdrażają oprogramowanie oparte o sztuczną inteligencję rozpoznającą emocje i satysfakcję emocjonalną, pomagając firmom zwiększyć zyski i lojalność ich obecnych klientów.

Jest absolwentem Politechniki Śląskiej na kierunku Makrokierunek: Automatyka i Robotyka, Elektronika i Telekomunikacja, Informatyka. Studiował także Psychologię w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

 

MICHAŁ CHOLEWA

Marketing Manager, praktyk marketingu od 2004 roku, pracujący dla topowych firm takich, jak: Philips, Tchibo, Brown-Forman, Reckitt Benckiser, Coca Cola i Procter & Gamble, mający na koncie wiele sukcesów biznesowych w rozwijaniu marek takich jak Philips, Tchibo, Cafissimo, Davidoff Cafe, Finlandia Vodka, Veet, Clearasil, Burn, Powerade, Kropla Beskidu, Ariel, Tide, Fairy.

Od 2017 roku dzieli się swoim bogatym praktycznym doświadczeniem biznesowym w rozwijaniu i budowaniu różnych kategorii i marek, w obszarach takich jak badania, trendy, narzędzia 4P, w tym szerokie zastosowanie ATL, BTL i online jako wykładowca w Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów w Akademii Leona Koźmińskiego.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość

DANIEL SZAFULERA

- 2017-Obecnie: CEO-Founder OMNIBIZ, digital start-up (własna działalność), Doradztwo biznesowe, wsparcie firm w cyfrowej transformacji
 - 2010-2017: Dyrektor Marketingu i Zakupów Grupy Topex, członek Zarządu (dystrybucja/detal: narzędzia)
 - 1996-2017: Branże: produkcyjna, dystrybucyjna, detaliczna, m.in. deco i wykończenia wnętrz (w tym płytki, farby, narzędzia), inwestycyjna, usługi/transport/logistyka, B2B/B2C
 - Marki: Dulux, Opoczno, Intercity, Topex, NEO, GRAPHITE, OWENS CORNING, Kingspan
 - Marketing/Rozwój i Zakupy Produktów/Zarząd/Digital Start-up
 - Odpowiedzialność za wzrost przychodów i efektywność biznesową
 - 21 lat wartościowych doświadczeń od strategii do skutecznego wdrożenia obejmującego: budowę zespołów, zarządzanie procesami (w tym procesami zmian), cyfrową transformację, optymalizacje kosztowe
 - Doskonała znajomość biznesu, umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, umiejętność współpracy oraz podejmowania niezależnych decyzji, wysoka automotywacja i entuzjazm

KRZYSZTOF LESISZ

Senior Salesforce Developer w firmie Craftware, będącej platynowym partnerem Salesforce, globalnego lidera rozwiązań CRM.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Rozpoczął karierę programisty od pracy przy systemach typu GIS, następnie 5 lat w technologii JAVA i development systemów CRM.
Od 8 lat kontynuuje swoją przygodę z systemami CRM jako specjalista technologii Salesforce. W portfolio liczne wdrożenia Salesforce CRM (Service Cloud i Sales Cloud) dla klientów zagranicznych i polskich – głównie firm farmaceutycznych i finansowych.
Posiada certyfikat Salesforce App Builder, Salesforce Administrator oraz Salesforce Service Cloud Consultant.

AGNIESZKA ŁEBKOWSKA

Pomaga ludziom i firmom podejmować dobre decyzje oparte na danych (i dbać o ROI).
Prowadzi projekty z obszaru badań rynku i organizacji, zajmuje się głównie tematami powiązanymi z wiedzą psychologiczną (komunikacja, psychologia i ekonomia behawioralna, wizerunek marki, satysfakcja, lojalność, motywacja, badania w marketingu doświadczeń) oraz badaniami wewnątrzorganizacyjnymi (human relations). Prowadziła projekty badawcze dla Grupy Wirtualna Polska, mBank, Grupy Onet, BSH Siemens, Robert Bosch, Grupy Żywiec, Maspex, Piotr Kler, McKinsey & Company i wielu innych globalnych i polskich marek.
Pracuje z markami warsztatowo, korzystając z naturalnych procesów grupowych i narzędzi wspierających rozwój.
Właścicielka butiku HR2 – human relations squared oferującego rozwiązania z obszaru badań relacji międzyludzkich i organizacji biznesowych.
Dyrektor zarządzający MANDS Badania Rynku i Opinii.

Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
W PTBRiO odpowiada za obszar wiedzy i rozwoju kompetencji badawczych: szkolenia, Szkołę Consumer Intelligence, Bazę Wiedzy PTBRiO oraz projekt trendwatchingowy Konsument 2018.
Jako projektant badań ceni podejście systemowe oraz testowanie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów.
Autorka modeli badawczo – doradczych Consumer Research Canvas oraz Human Relations Research Canvas.

KRZYSZTOF ZIELIŃSKI

Jako Business Development Manager pracuje nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Z branżą mediów elektronicznych jest związany zawodowo od 15 lat. Z wykształcenia matematyk, z zamiłowania mediowiec. Pasjonuje się wpływem technologii na komunikację interpersonalną. Od 2000 roku związany z Gemiusem, gdzie aktualnie doradza klientom w doborze odpowiednich narzędzi, tak aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja). Zajmuje się również budową narzędzi do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych. Wspiera integrację narzędzi site-centric i adserwingu z wewnętrznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali e-commerce.

EMIL PAWŁOWSKI

Od wielu lat związany z badaniami mediów (TV, Internet) i kampanii reklamowych, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Redefine, The Nielsen i AGB. W Gemiusie jako dyrektor ds. metodologii odpowiadał za jakość badania i jego rozwój metodologiczny. Obecnie obejmuje stanowisko Chief Science Officer. Posiada nie tylko wiedzę merytoryczną, ale także zna specyfikę polskiego rynku online. Wieloletni członek Rady Badania PBI. Współtwórca nowego algorytmu liczenia RU, nowej definicji odsłony w badaniu Megapanel PBI/Gemius oraz inicjator rozwiązania spójnej prezentacji wyników badania dla różnych platform.

 

MARCIN DOBEK

Posiada ponad szesnastoletnie doświadczenie w marketingu i mediach. W maju 2018 objął stanowisko business development managera EMEA w firmie Gemius. Odpowiada za rozwój badania gemiusAdReal oraz gemiusDirectEffect.
Wcześniej związany z domami mediowymi MediaCom i PHD, niezależnie doradzał pod szyldem Ahead Media Consulting.
Zaczynał od planowania mediów, tworzył strategie mediowe, wprowadzał modelowanie ekonometryczne (pod kątem efektywności działań mediowych i marketingowych), kierował zespołami planującymi i kupującymi dla głównych klientów agencji, implementował działania wprowadzające nowe wartości do firmy (miękki HR), prowadził działania new business – wielokrotnie z sukcesem, osiągnął najwyższe oceny client service w historii MediaCom Warszawa, EFFIE w kategorii long-term dla Actimela oraz wiele innych statuetek dla zespołów, którymi zarządzał. Ponadto współprojektował restrukturyzację zespołów, wprowadzał nowe systemy automatyzacji pracy: finansowy oraz do pomiaru czasu pracy. W PHD współtworzył sukces kampanii wprowadzającej Showmax na polski rynek (EFFIE i MIXX Awards). Ma bogate doświadczenie komunikacyjne, począwszy od brandów małych, lokalnych aż po globalne. Pracował dla marek z niemal wszystkich kategorii: żywność, elektronika, telekomunikacja, handel, farby, ogrodnictwo, paliwa, OTC, motoryzacja, zabawki, napoje, banki.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej i NHH Norwegian School of Economics.

RADOSŁAW GOŁĄB

W Gemiusie odpowiedzialny za rozwój produktów skierowanych na rynek reklamowy, czyli adserwera AdOcean oraz badania gemiusDirectEffect. Wcześniej przez 3 lata związany z brokerem Atmedia Sp. z o.o., gdzie specjalizował się w rozwijaniu oferty reklamowej wideo. Jest ekspertem w poszukiwaniu nowych obszarów ekspansji reklamy internetowej, mobilnej i niestandardowej.

 

AGATA RYBUS

Z firmą Gemius związana od października 2012 roku. Początkowo jako Key Account Manager zajmowała się obsługą domów mediowych oraz agencji na rynku polskim wspierając klientów w doborze badań i rozwiązań oferowanych przez firmę. Aktualnie, jako Product Owner tworzy wizję produktu gemiusDirectEffect i dba o odpowiednią ścieżkę rozwoju usługi do monitoringu kampanii online. Współpracując z zespołem IT zapewnia realizację wymagań klientów celem zwiększenia wartości i atrakcyjności usługi gemiusDirectEffect.

Studiowała w Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

 

DAGMARA PLATA-ALF

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu.

Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire.

PAWEŁ WÓJCIK

Doktor psychologii, Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski.
W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu i współwłaściciel agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. W latach 2013-2016 Business Development Director w Millward Brown. Obecnie Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub.
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach zachowań i psychologii konsumentów. Realizował projekty badawczo-konsultingowe oraz szkolenia m.in. dla  takich firm jak Unilever, Coca-Cola, Mars, Kraft (Mondelez), Jutrzenka (Colian), Mokate.  Specjalizuje się w wykorzystywaniu psychologii i ekonomii behawioralnej w zachowaniach konsumentów.
Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej 2017 roku.  
Jest również wykładowcą na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW 

Na zakończenie pierwszego semestru napiszesz egzamin. Na zakończenie drugiego – oddasz pracę, w której razem z kolegami i koleżankami rozwiążesz problem biznesowy (projekt grupowy).

REKOMENDACJE 

„Polecam studia osobom, które dostają pozytywnych dreszczy na dźwięk słów: badania, analizy, segmentacja, trendy czy innowacje. Badania i analizy marketingowe to inspirujące zajęcia, które umożliwią obiektywne spojrzenie na firmę, stworzenie skutecznej strategii lub znalezienie przewagi biznesowej. Studia z potencjałem nie tylko dla specjalistów, ale także dla osób bez doświadczenia w marketingu”.

Katarzyna Rydzoń, słuchaczka I edycji

 

 

"Na co dzień pędzimy goniąc własne ambicje i narzucone odgórnie cele. Odhaczamy zrealizowane zadania i wdrożone projekty. Nie sztuka jednak pracować za dużo, a logicznie i rozsądnie. Studia nauczyły mnie, że opłaca się zatrzymać, by finalnie mniejszym nakładem sił i budżetu osiągnąć więcej. Bo są procesy, metody, narzędzia, a nawet wzory! Zainwestowałam czas finalnie go oszczędzając. I już widzę pierwsze efekty. Polecam."

Anna Zapał, Senior digital manager

 

 

"Kiedy zdecydowałem się na studia podyplomowe, długo zastanawiałem się jaki kierunek wybrać. Po wielu przemyśleniach zdecydowałem się na kierunek „Badania i analizy marketingowe” i wiem, że był to dobry wybór. Najlepszą stroną tego kierunku byli wykładowcy, którzy swoją wiedzę opierali na swoich doświadczeniach zdobytych na stanowiskach specjalistów, managerów czy też dyrektorów.  Takie przekazywanie kwalifikacji nie tylko jest ciekawe i interesujące, ale również w łatwy sposób można je przełożyć na codzienną praktykę. Wiedzę zdobytą podczas studiów można wykorzystać zarówno podczas pracy w dużej firmie, jak również przy rozwijaniu własnej działalności. Studia pozwoliły mi również na poznanie istoty oraz wartości jakie przynoszą badania, analizy i ciągłe monitorowanie rynku."

Karol Bielecki, Analityk cen oraz Inwestor na rynku nieruchomości


Kontakt: 
Monika Kasprzyk

Doradca edukacyjny