O kierunku
Cel studiów
Biznes, życie publiczne i społeczne potrzebują kobiet – odważnych, świadomych swojej wartości i kompetentnych. Gotowych do wzięcia na siebie odpowiedzialności za zarządzanie organizacjami (lub pewnymi obszarami ich działalności) czy większymi zespołami. Studia podyplomowe Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe to miejsce akceleracji potencjału takich właśnie kobiet.
Celem zajęć, zaprojektowanych przez prestiżową kadrę wykładowców oraz doświadczone kobiety biznesu, jest przygotowanie młodszych zawodowo koleżanek do wyzwań, jakimi są zarządzanie firmą i bycie skutecznym liderem. Wyjątkowość programu zajęć gwarantuje stojąca za nim idea – stworzenie studiów dla kobiet, które mają ambicje wejść na wyższy poziom zawodowych kompetencji, przez kobiety, które już tę drogę pokonały. Innowacyjny program Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe przewiduje naukę na bazie prawdziwych, osobistych doświadczeń oraz case studies przekazywanych przez wykładowczynie z doświadczeniem w różnorodnych sektorach gospodarki i biznesu.
Partnerzy
DLA KOGO SĄ NASZE STUDIA
KIEROWNIK MERYTORYCZNA PROGRAMU
Inicjatorka, kierownik oraz Przewodnicząca Rady Naukowej Studiów Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe. Współzałożycielka i wieloletnia prezeska Stowarzyszenia LiderShe. Doktor nauk medycznych. Dyplomowany menedżer ochrony zdrowia oraz Zarządzania ryzykiem w ochronie zdrowia. Absolwentka psychologii klinicznej oraz Zarządzania finansami i marketingu, które kontynuowała w ramach studiów doktoranckim z ekonomii i zarządzania.
Certyfikowany psychoterapeuta, psychoonkolog i coach. Tworzyła i 7 lat zarządzała pierwszym w Europie Środkowowschodniej prywatnym szpitalem klinicznym. Ekspertka Ministerstwa Rozwoju ds. Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Przez ponad 15 lat menedżer w branży farmaceutycznej i biotechnologicznej na poziomie Polski i Europy Środkowowschodniej. Wykładowca renomowanych uczelni, trener psychologii biznesu i przywództwa. Autorka ponad 60 publikacji z zakresu medycyny, psychologii i zarządzania. Jej firma - Minds of Hope - prowadzi konsultacje medyczne, psychologiczne, psychoterapeutyczne, autorskie szkolenia, coaching, badania naukowe (realizowane mi.in. z Polską Akademią Nauk) oraz doradztwo strategiczne i zarządzania przez innowację. Zdobywczyni 2 złotych i 2 srebrnych międzynarodowych medali za innowację, m.in.: autorskiego Modelu Rozwoju Managerskiego IMPAKTTM, programu zdrowia opartego na treningu uważności oraz peptydowych koktajli sportowych i anti-agingowych. Jako pierwsza w Europie uzyskała certyfikat The American Institute Of Stress, kończąc jako pierwsza w 40-osobowej grupie specjalistów tzw. Certified Stress Mastery Educator w świecie. Jest executive coachem.
Z zamiłowaniem od zawsze do wody - sternik morski.
Co zyskujesz
Po ukończeniu studiów uczestniczki będą dysponowały wiedzą i umiejętnościami pozwalającymi na:
-
zajmowanie wysokich stanowisk menedżerskich w zarządach i radach nadzorczych dużych firm
-
nieskrępowaną realizację własnych celów zawodowych
-
efektywne zarządzanie własną firmą
-
skuteczną komunikację interpersonalną
-
realizowanie złożonych przedsięwzięć biznesowych
-
budowanie i wdrażanie strategii firmy
-
analizowanie danych niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji
-
bycie partnerem merytorycznym dla zarządów swoich organizacji i wsparciem dla współpracowników.
Program
Organizacja zajęć
Studia trwają 2 semestry, obejmują 11 zjazdów sobotnio-niedzielnych i 182 godzin zajęć dydaktycznych (min. liczba punktów ECTS - 32). W programie duży udział mają zajęcia o charakterze praktycznym, w tym warsztaty psychologiczne oraz studia przypadków.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:
- sobota 8.45 – 15.45 lub 17.30
- niedziela 8.45 – 15.45
Terminy
Planowane terminy zjazdów:
Już wkrótce
Społeczność
ZAJĘCIA PROWADZĄ:
Zasady rekrutacji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
7 edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2024 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2024 roku.
Kandydatki na studia muszą spełniać następujące kryteria:
- ukończyć studia wyższe (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)
- mieć co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego
- mieć co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub dużymi zespołami projektowymi (alternatywnie: 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem i 3 lata w zarządzaniu dużymi projektami)
- posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (na podstawie pisemnego Oświadczenia Kandydatki lub Zaświadczenia Ukończenia Kursu na poziomie B1 lub wyżej)
Dodatkowy etap rekrutacji to rozmowa rekrutacyjna, która będzie odbywała się w trybie bieżącym, tj. na podstawie napływających i przeanalizowanych wstępnie przez ALK CV kandydatek. Rozmowę prowadzić będzie Kierownik studiów lub osoba wyznaczona przez Kierownika. W celu weryfikacji znajomości j. angielskiego część rozmowy może być prowadzona po angielsku. W wybranych sytuacjach Kandydatka może być poproszona dodatkowo o przygotowanie eseju (do 1-1,5 strony maszynopisu, czcionka Times new roman, 12 pkt, z 1,5 odstępu) na temat: „Jak planuję wykorzystać nowo nabyte, dzięki udziałowi w programie Studiów APK, kompetencje przywódcze w celu osobistego rozwoju zawodowego i ja planuję, jako liderka wspierać inne kobiety”.
Praca końcowa składa się z dwóch elementów:
-
Projektu końcowego o objętości ok. 20 stron wraz ze stroną tytułową, rycinami, tabelami i bibliografią,
-
Infografiki z wnioskami z projektu końcowego – 1 strona.
Tematyka projektu powinna być przekrojowa, tj. uwzględniać wszystkie obszary omawiane w trakcie studiów, przy czym może szczególnie koncentrować się na jednym z bloków tematycznych:
a) zarządzania sobą,
b) zarządzania zespołem,
c) zarządzania organizacją.
- W programie studiów dopuszcza się nieobecność maksymalnie do 16h dydaktycznych, tj. 1 zjazd.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
-
zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
-
CV
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język angielski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Rekrutacja online
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Ciesz się korzyściami z naszej ekskluzywnej promocji Early Bird! Teraz możesz skorzystać z rabatu w wysokości 1600 zł
Warunkiem skorzystania z promocji Early Bird jest rejestracja, wpłata wpisowego i przekazanie wymaganych dokumentów (w szczególności CV) do 30 kwietnia 2024 r. Należy również wpisać kod rabatowy "early bird" w odpowiednim polu podczas rejestracji. Dzięki temu otrzymasz natychmiastowy rabat w wysokości 1600 złotych od ceny regularnej.
Pamiętaj, że rabat Early Bird nie łączy się z naszym stałym rabatem dla absolwentów Koźmińskiego ani zniżką za jednorazową płatność.
Nie przegap tej okazji! Zapisz się już dziś!
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym zespołem:
22 519 23 99 awowkonowicz@kozminski.edu.pl
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 600 zł każda) ) | 11 200 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 040 zł każda) ) | 10 080 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) | 10 700 zł |
Promocja dla zgłoszeń do 30.04.2024 (Warunkiem skorzystania z promocji Early Bird jest rejestracja, wplata wpisowego i przekazanie wymaganych dokumentów ( w szczególności CV) do 30 kwietnia 2024 r. i wpisać kod rabatowy "early bird" w odpowiednim polu podczas rejestracji.) | 9 600 |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że edycje są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.