Marketing Studia I stopnia na kierunku Bachelor in Management, 3-letnie, uzyskany tytuł: licencjat

Kontakt 


Adam Miziołek
Starszy Specjalista ds. rekrutacji na studia w języku angielskim

 

 

O KIERUNKU 

Marketing nie jest dziś luksusem, ale koniecznością na każdym rynku i w każdej firmie. Klienci są coraz bardziej wymagający, a coraz mniej lojalni. Konkurencja jest ostra. Nowe produkty, usługi, marki wchodzą na rynek non-stop. Prawie każdy wie, jak robić marketing. Ale "prawie zawsze robi różnicę". I to właśnie marketing robi różnicę - pomiędzy sukcesem a porażką firmy w ciągle zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

Naszym studentom oferujemy nie tylko ciekawe wykłady, ale również możliwość zdobycia doświadczenia poprzez różne formy spotkań z profesjonalistami.  W naszych wykładach skupiamy się na powiązaniu marketingu z aktualnymi wydarzeniami na rynku. Praktyczny aspekt specjalizacji znajduje odzwierciedlenie np. w warsztatach, czy badaniach i analizach prowadzonych przez studentów.

Kierunek ten jest zrównoważony, aby wyposażyć studentów we wszystko, co niezbędne do tego, aby stać się marketingowcem - zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, łącząc krytyczne i analityczne myślenie, kreatywność, innowacyjność i umiejętności interpersonalne do współpracy z ludźmi i firmami.

Wypowiedź absolwentki kierunku

I graduated from Bachelor program in Management with the major in Marketing. This program gave me the understanding not only about the basics in marketing, but also the deep knowledge about marketing strategies.

I consider the subjects such as Strategic Marketing Management, Internet Marketing and Innovations in Marketing to be the most essential on this program, as they helped me to understand marketing from different perspectives. What is more, I also learned how to analyze consumer buying behavior on this program, which is extremely important for my job.

I like the idea of assessment on this program. It is mainly based on the group projects. This nurtures  such skills as leadership, team work and deadline orientation. I suppose that they are vital on the workplace.
I would strongly recommend this program to everyone who is interested in obtaining the job in the field of marketing.

Yuliia Chubar
Absolwentka Zakresu

ATUTY KIERUNKU 

  • Partnerami studiów są uznane marki ze świata digital, w tym: Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat które oferują studentom m.in. staże, programy certyfikacyjne, bezpłatny dostęp do narzędzi internetowych, wykłady gościnne i spotkania z praktykami.

Partnerzy programu:

 

RADA MARKETINGU I TRANSFORMACJI CYFROWEJ ALK 

Członkowie Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej ALK czynnie wspierają działania dydaktyczne i naukowe zakresów marketingowych oraz zarządzania w wirtualnym środowisku w czasie pandemii poprzez eksperckie wystąpienia i spotkania online ze studentami.

Rada Marketingu i Transformacji Cyfrowej została powołana do życia decyzją Rektora Akademii Leona Koźmińskiego w dniu 22 stycznia bieżącego roku, jako pierwsza Rada Biznesu wspierająca konkretne zakresy studiów w ramach ALK.

W czasie uroczystego posiedzenia Rady w dniu 26 lutego br. nominacje na członków rady odebrali:

  • Grzegorz Berezowski, NapoleonCat
  • Michał Broniatowski
  • Dr Dariusz Gulczyński
  • Piotr Hassine, Grupa S/F
  • Przemysław Kurdziel, Allegro Brand Experience Agency
  • Tomasz Lis, Digital Experts Club, ENGINIETY
  • Andrzej Ludek, Instytut Badań DNA, ALMARES
  • Mieszko Maj, Grupa WALK
  • Dr Magdalena Maruszczak, KPMG Poland
  • Michał Sadowski, Brand24
  • Piotr Sadowski, Webankieta.pl
  • dr hab. Szymon Truskolaski, prof. UEP, DOJI S.A
  • Konrad Zach, thinkHUB

Nominacje zostały wręczone przez prof. Grzegorza Mazurka, Rektora elekta ALK oraz prof. ALK dr hab. Mariolę Ciszewską-Mlinarič, Dziekan Kolegium Zarządzania.

Link to galerii zdjęciowej z uroczystości wręczenia nominacji

ZAPRASZAM NA STUDIA 

Dr Marcin Awdziej jest adiunktem w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Jego zainteresowania badawcze obejmują takie obszary jak: zachowania konsumenckie, marketing w przemysłach kreatywnych, komunikacja marketingowa i marketing krytyczny, w których jest autorem i współtwórcą wielu publikacji. W 2002 r. ukończył profesjonalne studia podyplome z marketingu w Chartered Institute of Marketing, w 2009 r. - otrzymał również dyplom w ramach International Faculty Development Program od IESE w Barcelonie. Posiada bogate doświadczenie pedagogiczne, zdobyte w Polsce i za granicą, m.in. we Francji, Chinach i Meksyku. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Krajowego Przedstawiciela Polski w Komitecie Wykonawczym EMAC.

Dane kontaktowe:

dr Marcin Awdziej
Kierownik Studiów

WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE SPOŁECZNE 

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:

  • Planowania i prowadzenia działań marketingowych w różnych organizacjach
  • Opracowania skutecznych działań dla osiągnięcia celów marketingowych
  • Zrozumienia decyzji o zakupie podejmowanych przez konsumentów
  • Działania marketingowe w Internecie
  • Współczesnych trendów marketingowych (np. social media marketing, marketing viralowy itp.)
  • Opracowywania i wdrażania skutecznych planów marketingowych
  • Wykorzystania marketingu w biznesie rodzinnym
  • Przygotowywania kampanii marketingowej
  • Przygotowywania analiz i prognoz rynkowych
  • Gromadzenia i wykorzystywania danych rynkowych
  • Umiejętności i kompetencji w zakresie korzystania z narzędzi marketingowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT)
  • Praktycznego prowadzenia projektów badań marketingowych - planowanie i realizacja
  • Planowania kariery zawodowej w marketingu
  • Pracy zespołowej
  • Kreatywnego myślenie i rozwiązywania problemów
  • Skutecznej prezentacji

Efekty kształcenia dla programu (pdf)

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA 

Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent zakresu Marketing:

  • Specjalista ds. marketingu - gotowy do pracy zarówno w środowisku krajowym, jak i międzynarodowym, a także w korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach, agencjach interaktywnych lub badaniach marketingowych i/lub instytucjach publicznych
  • Młodszy menedżer ds. marketingu odpowiedzialny za rozwój produktów i marek na rynkach lokalnych, krajowych i międzynarodowych.
  • Konsultant marketingowy posiadający dogłębną wiedzę na temat najnowszych koncepcji i narzędzi marketingowych
  • Specjaliści z zakresu PR, e-commerce, komunikacji marketingowej, reklamy, marketingu w mediach społecznościowych
  • Analityk rynkowy

WYBRANE PRZEDMIOTY 

    • Marketing Research
    • Brand Management
    • Digital Marketing
    • Marketing Communications
    • Consumer Behavior

OPŁATY 

I rok II rok III rok
Płatność za semestr
11 900 12 500 12 950
Płatność za semestr w 5 ratach
5 x 2 400 5 x 2 610 5 x 2610
Opłata rekrutacyjna: 85

 

Wysokość czesnego na rok akademicki 2020/2021 dla osób rozpoczynających studia