International Management Studia I stopnia na kierunku Bachelor in Management, 3-letnie, uzyskany tytuł: licencjat

Kontakt 


Adam Miziołek
Starszy Specjalista ds. rekrutacji na studia w języku angielskim

 

 

ZAPRASZAM NA STUDIA 

Drodzy Kandydaci i Studenci,

Rynek pracy nigdy nie był tak konkurencyjny, pełen wyzwań, ale jednocześnie szans na niesamowitą międzynarodową karierę. Firmy wychodząc naprzeciw potrzebom pracowników nowej generacji takim jak Wy oferują możliwość pracy zdalnej, mobilności wewnętrznej czy relokacji na całym świecie. Warto być przygotowanym na takie wyzwania. Wystarczy, że wybierzecie kierunek, który zapewni Wam najnowszą wiedzę, szerokie perspektywy i otworzy przed Wami nowe możliwości.

Takie właśnie jest Zarządzanie Międzynarodowe (International Management) – to studia dające solidne fundamenty, pokazując świat biznesu od strony teoretycznej i praktycznej. Uczymy Was jak poruszać się w profesjonalnym środowisku i pokazujemy wiele możliwości zastosowania Waszej wiedzy i umiejętności, wspierając zrozumienie a następnie osiągnięcie Waszego wymarzonego celu zawodowego.


Mam nadzieje, że zobaczymy się na naszym zakresie!

 

Dane kontaktowe:

dr Anna Olszewska
Kierownik Studiów

O KIERUNKU 

Studia International Management stawiają na praktyczne podejście i solidne przygotowanie studentów do nowych form pracy zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i prowadząc własne firmy z potencjałem i ambicjami wejścia na rynki międzynarodowe. Studenci pracują projektowo, ucząc się zachowań organizacyjnych oraz etykiety biznesu podczas prac zespołowych. Po ukończeniu studiów studenci płynnie poruszają się w międzynarodowym środowisku biznesowym, świetnie odnajdując się w kontekście zarządzania różnorodnością.

Studia są skierowane do osób, które są zainteresowane pracą w zagranicznych firmach, wielkich korporacjach, firmach konsultingowych, do osób, które będą uczestniczyły w międzynarodowych zespołach lub prowadziły projekty międzynarodowe. Są też świetnym wyborem dla studentów, którzy planują pracę za granicą czy ekspatriację.

Studenci rozwijają swoją wiedzę z zakresu zarządzania w międzynarodowym otoczeniu biznesowym, poznają zachowania organizacyjne w dynamicznym i zróżnicowanych kulturowo środowisku. W trakcie studiów studenci uczą się również jak stworzyć własną firmę, jak wprowadzić ją na rynki międzynarodowe oraz jak zbudować przedsiębiorstw globalne.

Kierunek ten jest zrównoważony, aby wyposażyć studentów we wszystko, co niezbędne do tego, aby stać się marketingowcem - zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, łącząc krytyczne i analityczne myślenie, kreatywność, innowacyjność i umiejętności interpersonalne do współpracy z ludźmi i firmami.

ATUTY KIERUNKU 

  • Większość przedmiotów prowadzona jest w sposób interaktywny, jako połączenie wykładu z warsztatami. Tak aby dostarczyć studentom zarówno wiedzę, jak i narzędzia praktyczne.
  • Studenci realizują projekty grupowe, pracują na studiach przypadków ilustrujących prawdziwe zachowania organizacyjne, prowadzą debaty oraz profesjonalne prezentacje. W ten sposób studenci uczą się jak przeprowadzać analizę organizacji i są zachęcani do szukania nowych i niestandardowych rozwiązań.
  • Zajęcia są bardzo inkluzywne, a nowe i ciekawe spojrzenia rozwijają horyzonty intelektualne grupy. Wszyscy pracują w warunkach bardzo zbliżonych do środowiska biznesowego i bardzo międzynarodowym otoczeniu.
  • Zakres International Management wybierają kandydaci o bardzo zróżnicowanych zainteresowaniach, doświadczeniach czy pochodzeniu. To sprawia, że zajęcia są niezwykle ciekawe i dynamiczne.

WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE SPOŁECZNE 

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:

  • Pracowania w niezwykle zróżnicowanych kulturowo zespołach przez co kształtuje swoją wrażliwość na aspekty komunikacji międzykulturowej oraz zarządzania międzykulturowego
  • Myślenia krytycznego, analizowania studiów przypadków
  • Balansowania pomiędzy twardymi i miękkimi umiejętnościami, tak aby studenci byli w pełni wykształconymi profesjonalistami
  • Umiejętności interpersonalnych
  • Zdolności analitycznych
  • Najnowszych doniesień z badań naukowych przeprowadzonych na międzynarodowych organizacjach
  • Złożonośći problemów organizacyjnych, zarządczych oraz przywódczych na przykładach z całego świata
  • Analizy strategii internacjonalizacji, tworzenia modeli biznesowych, czy budowania międzynarodowych projektów biznesowych

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA 

Ponieważ International Management to połączenie niezbędnej teorii z praktyką, studia zapewniają bardzo realistyczne i praktyczne podejście.

Studenci, którzy kończą International Management zwykle wybierają pracę w prestiżowych międzynarodowych korporacjach, pracę w firmach konsultingowych oraz pracę za granicą. Pracują w zróżnicowanych zespołach wirtualnych, projektach zdalnych, w dynamicznym, ciągle zmieniającym się międzynarodowym środowisku pracy.

Wielu naszych absolwentów stawia również na samozatrudnienie i prowadzi własne firmy.

WYBRANE PRZEDMIOTY 

    • Organizational Behavior
    • Internationalization of Business
    • Cross-cultural Communication
    • 'Born Global' Entrepreneurship
    • Organizational Diagnostics and Analysis

OPŁATY 

I rok II rok III rok
Płatność za semestr
11 900 12 500 12 950
Płatność za semestr w 5 ratach
5 x 2 400 5 x 2 610 5 x 2610
Opłata rekrutacyjna: 85

 

Wysokość czesnego na rok akademicki 2020/2021 dla osób rozpoczynających studia