O kierunku
Zarządzanie w mediach – zmiana modelu produkcji i dystrybucji treści, to nowa odsłona programu na styku biznesu i kreatywności, prowadzonego z sukcesem od 15 lat.
Program kierujemy do zawodowców, którzy doświadczają skutków zmiany, jak i tych którzy chcą lepiej przygotować się do pracy w nowych warunkach.
W nowej odsłonie programu zwracamy szczególną uwagę na zagadnienia ochrony własności intelektualnej w cyfrowym świecie, wykorzystanie AI w produkcji audiowizualnej oraz nowe trendy w obszarze produkcji treści wizualnych. Kluczowa staje się umiejętność zarządzania procesami od fazy developmentu aż po dystrybucję treści na wielu polach eksploatacji.
Podczas zajęć spotkacie profesjonalistów, którzy robią to z sukcesem oraz gotowi są podzielić się wiedzą. Ewolucja, która dzieje się jest porównywana ze zmianami w czasie rewolucji przemysłowej ubiegłego wieku, dlatego warto podnosić kompetencje i czerpać z doświadczeń praktyków.
Adresaci i adresatki studiów
Kierownik studiów
Szanowni Państwo,
Lata doświadczeń, które zebrałem jako wykładowca zagadnień związanych z produkcją telewizyjną, utwierdziły mnie w przekonaniu, że poza książkową wiedzą najcenniejsza dla uczestników tego rodzaju programów edukacyjnych jest możliwość bezpośredniego kontaktu i wymiany doświadczeń z menedżerami pracującymi na co dzień w tym sektorze biznesu. Nasz program oferuje, poza szerokim wachlarzem zajęć teoretycznych, wymianę doświadczeń zawodowych zarówno pomiędzy słuchaczami, jak i praktykującymi zawodowo wykładowcami. Są to osoby zaangażowane w działalność biznesową bądź artystyczną w filmie, telewizji, reklamie i wielu innych obszarach związanych bezpośrednio z rynkiem mediów w Polsce.
Zapraszam na studia!
Co zyskujesz
W wyniku studiów zyskasz wiedzę niezbędną do efektywnego:
-
rozwijania własnej kariery w branży medialnej
-
nawiązywania współpracy z firmami medialnymi
-
wykorzystania mediowych narzędzi marketingowych
Współczesny świat jest światem medialnym. To przede wszystkim media kształtują opinię publiczną, gusta, potrzeby i same w sobie, nie przestając być towarem pierwszej potrzeby, są głównym narzędziem do kształtowania zachowań konsumentów, wyborców, a także odbiorców rozrywki i sztuki. Niezależnie od tego, czy swoją karierę wiążesz bezpośrednio z branżą mediową czy tylko będziesz z nią współpracować w ramach swoich innych obowiązków zawodowych, studia z zakresu zarządzania w mediach będą świetną inwestycją. Poznać świat mediów to poznać współczesny świat.
Program
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- piątki – 17:00-20:15
- soboty – 8:45-17:30
Terminy zajęć
Już wkrótce
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady naboru
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja trwa do 15 września 2026 roku.
Planowany termin rozpoczęcia XVI edycji studiów to październik 2026 roku.
Warunkiem uzyskania końcowego zaliczenia programu jest przygotowanie pod opieką jednego z wykładowców indywidualnego projektu, mającego bezpośredni związek z wybranym obszarem mediów elektronicznych (wybieranym spośród: produkcja filmowa, produkcja telewizyjna, dystrybucja treści w kinach, telewizji i w sieci).
-
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
-
Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
| Wpisowe | 400 zł |
| Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 500 zł każda) | 7 000 zł |
| Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 150 zł każda) | 6 300 zł |
| Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 6 500 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.