O studiach
Atuty kierunku
Kierunek New Media & Entertainment Management łączy w sobie zarządzanie, marketing i nowe technologie, przygotowując Cię do dynamicznego i innowacyjnego środowiska nowych mediów i rozrywki.
Jako jedyna uczelnia w Polsce oferujemy kompleksowe podejście do zagadnień gamingu, metaverse i Web3. Dzięki temu zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy w branży, która rozwija się w zawrotnym tempie.
Nasi wykładowcy to ekspertami z branży, w tym menadżerowie z renomowanych firm, przedstawiciele startupów oraz funduszy inwestycyjnych. Zdobędziesz praktyczną wiedzę, opartą na realnych doświadczeniach.
Partnerzy merytoryczni
Adresaci i adresatki studiów
Kierownik merytoryczny
Od prawie 10 lat zajmuje się e-sportem i branża nie ma dla niego tajemnic – był redaktorem największego w Polsce portalu o tej tematyce, prowadził podcast dla Onetu, był menadżerem zawodników, a także budował kilkusettysięczne społeczności fanów na profilach profesjonalnych zespołów e-sportowych w social mediach. Dzięki zdobytemu w ten sposób doświadczeniu zdołał połączyć czołowych influencerów z branży e-sportu z takimi markami, jak Disney, KFC, Sony, JBB Bałdyga czy Binance.
Co zyskujesz
- Praktyczne umiejętności – Nauczysz się wykorzystywać najnowsze technologie i narzędzia w zarządzaniu projektami, marketingu cyfrowym oraz tworzeniu i promocji treści w świecie nowych mediów.
- Sieć kontaktów – Dzięki spotkaniom z ekspertami i praktykami z branży będziesz miał możliwość nawiązania cennych kontaktów, które mogą otworzyć drzwi do przyszłej kariery.
- Praktyki i staże – Zapewniamy dostęp do praktyk i staży w renomowanych firmach z branży, abyś mógł zdobyć bezcenne doświadczenie zawodowe i sprawdzić się w praktyce.
- Indywidualne wsparcie – Nasi wykładowcy i mentorzy będą Cię wspierać na każdym etapie nauki i rozwoju, pomagając Ci osiągnąć swoje cele i rozwijać swoje umiejętności.
Perspektywa zawodowa
Studia na kierunku zarządzanie nowymi mediami i rozrywką otwierają przed Tobą szerokie perspektywy zawodowe. Przykładowe stanowiska:
- Specjalista ds. marketingu cyfrowego w firmach gamingowych i nowych mediach
- Menedżer projektów w obszarze produkcji treści wirtualnej rzeczywistości (VR) i augmented reality (AR)
- Analityk danych specjalizujący się w analizie i interpretacji zachowań użytkowników w środowisku metaverse
- Przedsiębiorca działający w branży streamingowej i creators economy
- Konsultant ds. innowacji i transformacji cyfrowej w firmach mediowych
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 192 (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym 4 realizowane w formule stacjonarnej wizytacje w obiektach branżowych, pozostałe zjazdy w formule online).
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty – 8:45-15:45*
- niedziele – 8:45-15:45*
* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze: wkrótce
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
I edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.
Studia kończą się pracą pisemną napisaną w grupach, przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, obejmującą wszystkie bloki tematyczne, oraz prezentacją pracy-projektu.
Ocena końcowa jest średnią ocen za pracę pisemną oraz prezentacji – od oceny dostatecznej do oceny bardzo dobrej.
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
- Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
- Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 450 zł każda) | 8 900 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 005 zł każda) | 8 010 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 8 500 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.