O kierunku
Cel studiów
Założeniem studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie menedżerów i specjalistów do rozwiązywania problemów z zakresu zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem problemów o charakterze marketingowym w przedsiębiorstwach i organizacjach.
Celem studiów jest wykształcenie umiejętności potrzebnych do zarządzania przedsiębiorstwem w różnych aspektach jego działalności za punkt wyjścia przyjmując orientację na klienta.
Atuty kierunku
z zarządzania i marketingu w ramach studiów podyplomowych ALK
program przygotowany jako wsparcie dla osób, które pracują lub zamierzają pracować w działach związanych bezpośrednio lub współpracujących z marketingiem
praktycznej i teoretycznej
STEFA WIEDZY
Codziennie na świecie jest wysyłanych ponad 250 mld e-maili (internetlivestats.com). Nawet jeśli mamy coś interesującego do przekazania odbiorcom, a oni są potencjalnie zainteresowani naszą ofertą, nie jest łatwo do nich dotrzeć. Przebicie się przez mnogość komunikatów nie musi być dziełem przypadku, a skuteczne działania email marketingowe da się zaplanować.
Oto 8 kroków, które dzielą Cię od przygotowania skutecznego planu działań w obszarze email marketingu.
Partnerzy
O studiach
Kierownik studiów
Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl).
Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association), jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne, m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA.
Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
- najnowszą wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu;
- przygotowanie do wdrażania programów marketingowych w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych;
- warsztat pracy w postaci prezentowanych i omawianych narzędzi wspierających pracę menedżera marketingu;
- możliwość przygotowania pod fachową opieką planu marketingowego dla wybranej organizacji;
- dostęp do unikatowych źródeł informacji marketingowej i zarządczej (na czas studiów).
Perspektywa zawodowa
Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania małą i średnią firmą, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem takich jak menedżer marketingu, brand manager, sales manager, customer experience manager, social media manager i inne.
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 194* (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami) * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym po 2 w semestrze realizowanych w formule on-line)
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty - 8.45 - 17.30
- niedziele - 8.45 - 15.45
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć:
12-13.10.2024
26-27.10.2024 online
23-24.11.2024
14-15.12.2024 online
04-05.01.2025
15-16.02.2025
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Opinie studentów i absolwentów
Po 11 letniej praktyce zawodowej w sprzedaży i marketingu postanowiłam rozszerzyć i usystematyzować moją wiedzę z zakresu zarządzania i marktingu. Wybrałam studia podyplomowe "Zarządzanie marketingowe" w Akademii Leona Koźmińskiego z uwagi na otrzymaną od absolwentów rekomendację, ciekawy program, prestiż uczelni oraz lokalizację. Duży nacisk na praktyczne zastosowania wiedzy, ciekawe ćwiczenia i prowadzący, którzy genialnie przekazują wiedzę i inspirują, oraz wielka troska o studenta i stworzenie dobrej atmosfery to moim zdaniem wielkie plusy ALK. Jestem bardzo zadowolona z ukończonych studiów, czuję się kompetentnie i swobodnie w realizowanych projektach i myślę o założeniu swojej firmy.
Uznany w środowisku ekonomista Philip Kotler napisał: „Marketing is not the art of finding clever ways to dispose of what you make. It is the art of creating genuine customer value.“
Kierując się tą myślą i na co dzień zarządzając projektami w dużej międzynarodowej firmie w regionie CEE postanowiłam usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać najnowsze trendy i wyniki badań w obszarze marketingu. Akademia Leona Koźmińskiego jako jedyna w Polsce znajduje się w rankingu TOP100 Financial Times i może pochwalić się trzema akredytacjami, tzw. „potrójną koroną” - AACSB, EQUIS i AMBA. To oraz ogrom pozytywnych opinii panujących w środowisku biznesowym miało bezpośredni wpływ na moją decyzję o wyborze tej uczelni oraz kierunku studiów podyplomowych. Zajęcia na ALK prowadzone są w bardzo ciekawy i interaktywny sposób przez ekspertów w swoich dziedzinach. Wiedza, która jest przekazywana to nie tylko teoria ale także praktyka dostosowana do trendów i realiów aktualnie panujących na rynku. Uczelnia tworzy doskonałe środowisko do nawiązania nowych kontaktów - w tym biznesowych, wymiany doświadczeń oraz pomysłów, z których część owocuje w postaci rozwoju nowych biznesów. Jednakże dla mnie najważniejsze było osiągnięcie zamierzonych celów, czyli przeniesienie nowo zdobytej wiedzy na pole profesjonalnej działalności w trade marketingu, co sukcesywnie realizuję.
Decydując się na studia podyplomowe kierowało mną przeświadczenie chęci studiowania na najlepszej uczelni biznesowej w Polsce. Posiadając 7 letnie doświadczenie w polskiej branży eventowej postanowiłem usystematyzować oraz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania. Wybierając studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie marketingowe dokonałem najlepszego wyboru jakiego mogłem kiedykolwiek dokonać. Mój poziom zadowolenia po roku zajęć w trybie hybrydowym, przekroczył moje wszelkie oczekiwania. Precyzyjnie dobrany program studiów, pozwolił mi w łatwy i praktyczny sposób zastosować pozyskaną wiedzę w mojej codziennej pracy zawodowej. Polecam każdej osobie, która chce poszerzyć swoje horyzonty oraz poznać fantastycznych ludzi.
Zasady naboru
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja została zakończona.
Planowany termin rozpoczęcia studiów kolejnej edycji to październik 2025 roku*
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie wszystkich wymaganych zaliczeń, przygotowanie projektu w formie pisemnej i przeprowadzenie prezentacji opracowanego projektu. Projekt może być planem marketingowym, biznes planem lub projektem doradczym w zakresie zarządzania i/lub marketingu. Rekomendujemy projekty grupowe, ale dopuszczamy także prace indywidualne. W trakcie zajęć, dotyczących przygotowania projektu końcowego słuchacze zapoznają się z przykładowymi projektami końcowymi.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych** (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister, odpis dyplomu doktorskiego)
-
zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3 900 zł każda) | 7 800 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 510 zł każda) | 7 020 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 7 300 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.