O kierunku
Cel studiów
Studia na kierunku zarządzanie marketingowe to kompleksowy program przygotowany z myślą o osobach, które pragną zdobyć nowoczesne i praktyczne umiejętności w zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania marką, komunikacji marketingowej i kreowaniu strategii rynkowych, uwzględniając najnowsze trendy i narzędzia, w tym sztuczną inteligencję (AI). Program łączy solidne podstawy teoretyczne z praktycznymi warsztatami, zapewniając wszechstronny rozwój kompetencji zarówno menedżerskich, jak i specjalistycznych.
Atuty kierunku
Najbardziej kompleksowy program z zarządzania i marketingu w ramach studiów podyplomowych ALK
Program przygotowany jako wsparcie dla osób, które pracują lub zamierzają pracować w działach związanych bezpośrednio lub współpracujących z marketingiem
Mix aktualnej wiedzy praktycznej i teoretycznej
STREFA WIEDZY
Content marketing powinien być fundamentalnym elementem strategii marketingowych firm. Niestety nadal wielu specjalistów nie realizuje działań w tym zakresie. Może to wynikać z niedostatku wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań marketingowych, braku systemów do mierzenia kampanii czy optymalizacji contentu. Działania na zasadzie prób i błędów mogą być kosztowne dla marki i wpływać na jej wizerunek. Nie wystarczy jedynie tworzyć i publikować treści. Content marketing to proces, który wymaga uwzględnienia wielu powiązanych ze sobą elementów. O czym jeszcze warto pamiętać, tworząc strategię contentową? Czytaj więcej
Partner studiów
Adresaci i adresatki studiów
Kierownik studiów

Szanowni Państwo,
Praca marzeń? To taka, która daje możliwość wszechstronnego rozwoju. Dlatego tak wiele osób łączy swoją ścieżkę zawodową z marketingiem. Wiąże się on bowiem z dużą różnorodnością i dynamiką działań, gdyż nieustannie zmieniają się trendy i potrzeby odbiorców rynku.
Coraz więcej, nawet małych firm zdaje sobie sprawę, że posiadanie w swoim zespole osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing, to podstawa. Wymusza to bowiem rynek, na którym praktycznie w każdej branży działania marketingowe są stosowane.
Od osób pracujących na stanowiskach marketingowych szczególnie mocno wymaga się chęci ciągłego uczenia oraz umiejętności przełożenia nabytej wiedzy w działania, jak również nieszablonowych pomysłów, twórczego myślenia i oryginalnych działań.
Osoba pracująca w marketingu powinna być zatem bardzo wszechstronna, posiadać kompetencje zarówno z obszaru analizy danych, budżetowania, planowania inwestycji, jak i wykazywać się dużą dozą kreatywności w tworzeniu innowacyjnych działań. Z myślą właśnie o takim, wszechstronnym podejściu do zarządzania z perspektywy marketingu powstał nasz program, do uczestnictwa w którym serdecznie Państwa zapraszam.
Do zobaczenia na zajęciach!
Dlaczego warto wybrać ten program?
Studia na kierunku zarządzanie marketingowe pozwolą Ci przygotować się na wyzwania rynkowe i świadomie korzystać z nowoczesnych narzędzi wspierających zarządzanie.
Perspektywa zawodowa
Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania organizacją niezależnie od jej wielkości, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem takich jak menedżer marketingu, Brand Manager, Sales Manager, Customer Experience Manager, Social Media Manager i inne.
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 194, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami ( jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym po 2 w semestrze realizowanych w formule online).
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty – 8:45-17:30
- niedziele – 8:45-15:45
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
- 25-26.10.2025
- 15-16.11.2025
- 13-14.12.2025 online
- 24-25.01.2026
- 14-15.02.2026
- 28.02-01.03.2026
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Opinie absolwentek i absolwentów

Po 11-letniej praktyce zawodowej w sprzedaży i marketingu postanowiłam rozszerzyć i usystematyzować moją wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu. Wybrałam studia podyplomowe zarządzanie marketingowe w Akademii Leona Koźmińskiego z uwagi na otrzymaną od absolwentów rekomendację, ciekawy program, prestiż uczelni oraz lokalizację. Duży nacisk na praktyczne zastosowania wiedzy, ciekawe ćwiczenia i prowadzący, którzy genialnie przekazują wiedzę i inspirują, oraz wielka troska o studenta i stworzenie dobrej atmosfery to moim zdaniem wielkie plusy ALK. Jestem bardzo zadowolona z ukończonych studiów, czuję się kompetentnie i swobodnie w realizowanych projektach i myślę o założeniu swojej firmy.

Uznany w środowisku ekonomista Philip Kotler napisał: „Marketing is not the art of finding clever ways to dispose of what you make. It is the art of creating genuine customer value“.
Kierując się tą myślą i na co dzień zarządzając projektami w dużej międzynarodowej firmie w regionie CEE, postanowiłam usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać najnowsze trendy i wyniki badań w obszarze marketingu. Akademia Leona Koźmińskiego jako jedyna w Polsce znajduje się w rankingu TOP100 Financial Times i może pochwalić się trzema akredytacjami, tzw. „potrójną koroną” – AACSB, EQUIS i AMBA. To oraz ogrom pozytywnych opinii panujących w środowisku biznesowym miało bezpośredni wpływ na moją decyzję o wyborze tej uczelni oraz kierunku studiów podyplomowych.
Zajęcia w ALK prowadzone są w bardzo ciekawy i interaktywny sposób przez ekspertów w swoich dziedzinach. Wiedza, która jest przekazywana, to nie tylko teoria, ale także praktyka dostosowana do trendów i realiów aktualnie panujących na rynku. Uczelnia tworzy doskonałe środowisko do nawiązania nowych kontaktów – w tym biznesowych, wymiany doświadczeń oraz pomysłów, z których część owocuje w postaci rozwoju nowych biznesów. Jednakże dla mnie najważniejsze było osiągnięcie zamierzonych celów, czyli przeniesienie nowo zdobytej wiedzy na pole profesjonalnej działalności w trade marketingu, co sukcesywnie realizuję.

Decydując się na studia podyplomowe, kierowało mną przeświadczenie chęci studiowania na najlepszej uczelni biznesowej w Polsce. Posiadając 7-letnie doświadczenie w polskiej branży eventowej, postanowiłem usystematyzować oraz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania. Wybierając studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe, dokonałem najlepszego wyboru, jakiego mogłem kiedykolwiek dokonać. Mój poziom zadowolenia po roku zajęć w trybie hybrydowym przekroczył moje wszelkie oczekiwania. Precyzyjnie dobrany program studiów pozwolił mi w łatwy i praktyczny sposób zastosować pozyskaną wiedzę w mojej codziennej pracy zawodowej. Polecam każdej osobie, która chce poszerzyć swoje horyzonty oraz poznać fantastycznych ludzi.
Zasady naboru
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Planowany termin rozpoczęcia studiów kolejnej edycji to październik 2025 roku. Rekrutacja trwa do 15 września 2025 r.
Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie projektu w formie pisemnej i przeprowadzenie prezentacji opracowanego projektu.
Projekt może być planem marketingowym, biznesplanem lub projektem doradczym w zakresie zarządzania i/lub marketingu. Rekomendujemy projekty grupowe, ale dopuszczamy także prace indywidualne. W trakcie zajęć dotyczących przygotowania projektu końcowego słuchacze zapoznają się z przykładowymi projektami końcowymi.
-
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister, odpis dyplomu doktorskiego)**
-
Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 400 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 100 zł każda) | 8 200 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 690 zł każda) | 7 380 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 7 700 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.