O kierunku
Cel studiów
Założeniem studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie menedżerów i specjalistów do rozwiązywania problemów z zakresu zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem problemów o charakterze marketingowym w przedsiębiorstwach i organizacjach.
Celem studiów jest wykształcenie umiejętności potrzebnych do zarządzania przedsiębiorstwem w różnych aspektach jego działalności za punkt wyjścia przyjmując orientację na klienta.
Atuty kierunku
z zarządzania i marketingu w ramach studiów podyplomowych ALK
program przygotowany jako wsparcie dla osób, które pracują lub zamierzają pracować w działach związanych bezpośrednio lub współpracujących z marketingiem
praktycznej i teoretycznej
STEFA WIEDZY
Codziennie na świecie jest wysyłanych ponad 250 mld e-maili (internetlivestats.com). Nawet jeśli mamy coś interesującego do przekazania odbiorcom, a oni są potencjalnie zainteresowani naszą ofertą, nie jest łatwo do nich dotrzeć. Przebicie się przez mnogość komunikatów nie musi być dziełem przypadku, a skuteczne działania email marketingowe da się zaplanować.
Oto 8 kroków, które dzielą Cię od przygotowania skutecznego planu działań w obszarze email marketingu.
Partnerzy
O studiach
Kierownik studiów

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich.
Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl; http://www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl ).
Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association), jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne, m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA.
Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
- najnowszą wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu;
- przygotowanie do wdrażania programów marketingowych w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych;
- warsztat pracy w postaci prezentowanych i omawianych narzędzi wspierających pracę menedżera marketingu;
- możliwość przygotowania pod fachową opieką planu marketingowego dla wybranej organizacji;
- dostęp do unikatowych źródeł informacji marketingowej i zarządczej (na czas studiów).
Perspektywa zawodowa
Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania małą i średnią firmą, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem takich jak menedżer marketingu, brand manager, sales manager, customer experience manager, social media manager i inne.
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 194* (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami) * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym po 2 w semestrze realizowanych w formule on-line)
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty - 8.45 - 17.30
- niedziele - 8.45 - 15.45
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Opinie studentów i absolwentów

Po 11 letniej praktyce zawodowej w sprzedaży i marketingu postanowiłam rozszerzyć i usystematyzować moją wiedzę z zakresu zarządzania i marktingu. Wybrałam studia podyplomowe "Zarządzanie marketingowe" w Akademii Leona Koźmińskiego z uwagi na otrzymaną od absolwentów rekomendację, ciekawy program, prestiż uczelni oraz lokalizację. Duży nacisk na praktyczne zastosowania wiedzy, ciekawe ćwiczenia i prowadzący, którzy genialnie przekazują wiedzę i inspirują, oraz wielka troska o studenta i stworzenie dobrej atmosfery to moim zdaniem wielkie plusy ALK. Jestem bardzo zadowolona z ukończonych studiów, czuję się kompetentnie i swobodnie w realizowanych projektach i myślę o założeniu swojej firmy.

Uznany w środowisku ekonomista Philip Kotler napisał: „Marketing is not the art of finding clever ways to dispose of what you make. It is the art of creating genuine customer value.“
Kierując się tą myślą i na co dzień zarządzając projektami w dużej międzynarodowej firmie w regionie CEE postanowiłam usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać najnowsze trendy i wyniki badań w obszarze marketingu. Akademia Leona Koźmińskiego jako jedyna w Polsce znajduje się w rankingu TOP100 Financial Times i może pochwalić się trzema akredytacjami, tzw. „potrójną koroną” - AACSB, EQUIS i AMBA. To oraz ogrom pozytywnych opinii panujących w środowisku biznesowym miało bezpośredni wpływ na moją decyzję o wyborze tej uczelni oraz kierunku studiów podyplomowych. Zajęcia na ALK prowadzone są w bardzo ciekawy i interaktywny sposób przez ekspertów w swoich dziedzinach. Wiedza, która jest przekazywana to nie tylko teoria ale także praktyka dostosowana do trendów i realiów aktualnie panujących na rynku. Uczelnia tworzy doskonałe środowisko do nawiązania nowych kontaktów - w tym biznesowych, wymiany doświadczeń oraz pomysłów, z których część owocuje w postaci rozwoju nowych biznesów. Jednakże dla mnie najważniejsze było osiągnięcie zamierzonych celów, czyli przeniesienie nowo zdobytej wiedzy na pole profesjonalnej działalności w trade marketingu, co sukcesywnie realizuję.

Decydując się na studia podyplomowe kierowało mną przeświadczenie chęci studiowania na najlepszej uczelni biznesowej w Polsce. Posiadając 7 letnie doświadczenie w polskiej branży eventowej postanowiłem usystematyzować oraz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania. Wybierając studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie marketingowe dokonałem najlepszego wyboru jakiego mogłem kiedykolwiek dokonać. Mój poziom zadowolenia po roku zajęć w trybie hybrydowym, przekroczył moje wszelkie oczekiwania. Precyzyjnie dobrany program studiów, pozwolił mi w łatwy i praktyczny sposób zastosować pozyskaną wiedzę w mojej codziennej pracy zawodowej. Polecam każdej osobie, która chce poszerzyć swoje horyzonty oraz poznać fantastycznych ludzi.
Zasady naboru
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
XL edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2024r., planowany termin rozpoczęcia studiów kolejnej edycji to październik 2024 roku*
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie wszystkich wymaganych zaliczeń, przygotowanie projektu w formie pisemnej i przeprowadzenie prezentacji opracowanego projektu. Projekt może być planem marketingowym, biznes planem lub projektem doradczym w zakresie zarządzania i/lub marketingu. Rekomendujemy projekty grupowe, ale dopuszczamy także prace indywidualne. W trakcie zajęć, dotyczących przygotowania projektu końcowego słuchacze zapoznają się z przykładowymi projektami końcowymi.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych** (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister, odpis dyplomu doktorskiego)
-
zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3 600 zł każda) | 7 200 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 240 zł każda) | 6 480 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 6 700 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.