O kierunku
Cel studiów
Studia na kierunku zarządzanie marketingowe to kompleksowy program przygotowany z myślą o osobach, które pragną zdobyć nowoczesne i praktyczne umiejętności w zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania marką, komunikacji marketingowej i kreowaniu strategii rynkowych, uwzględniając najnowsze trendy i narzędzia, w tym sztuczną inteligencję (AI). Program łączy solidne podstawy teoretyczne z praktycznymi warsztatami, zapewniając wszechstronny rozwój kompetencji zarówno menedżerskich, jak i specjalistycznych.
Atuty kierunku
Najbardziej kompleksowy program z zarządzania i marketingu w ramach studiów podyplomowych ALK
Program przygotowany jako wsparcie dla osób, które pracują lub zamierzają pracować w działach związanych bezpośrednio lub współpracujących z marketingiem
Mix aktualnej wiedzy praktycznej i teoretycznej
STREFA WIEDZY
Content marketing powinien być fundamentalnym elementem strategii marketingowych firm. Niestety nadal wielu specjalistów nie realizuje działań w tym zakresie. Może to wynikać z niedostatku wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań marketingowych, braku systemów do mierzenia kampanii czy optymalizacji contentu. Działania na zasadzie prób i błędów mogą być kosztowne dla marki i wpływać na jej wizerunek. Nie wystarczy jedynie tworzyć i publikować treści. Content marketing to proces, który wymaga uwzględnienia wielu powiązanych ze sobą elementów. O czym jeszcze warto pamiętać, tworząc strategię contentową? Czytaj więcej
Partner studiów
Adresaci i adresatki studiów
Kierownik studiów

Szanowni Państwo,
Praca marzeń? To taka, która daje możliwość wszechstronnego rozwoju. Dlatego tak wiele osób łączy swoją ścieżkę zawodową z marketingiem. Wiąże się on bowiem z dużą różnorodnością i dynamiką działań, gdyż nieustannie zmieniają się trendy i potrzeby odbiorców rynku.
Coraz więcej, nawet małych firm zdaje sobie sprawę, że posiadanie w swoim zespole osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing, to podstawa. Wymusza to bowiem rynek, na którym praktycznie w każdej branży działania marketingowe są stosowane.
Od osób pracujących na stanowiskach marketingowych szczególnie mocno wymaga się chęci ciągłego uczenia oraz umiejętności przełożenia nabytej wiedzy w działania, jak również nieszablonowych pomysłów, twórczego myślenia i oryginalnych działań.
Osoba pracująca w marketingu powinna być zatem bardzo wszechstronna, posiadać kompetencje zarówno z obszaru analizy danych, budżetowania, planowania inwestycji, jak i wykazywać się dużą dozą kreatywności w tworzeniu innowacyjnych działań. Z myślą właśnie o takim, wszechstronnym podejściu do zarządzania z perspektywy marketingu powstał nasz program, do uczestnictwa w którym serdecznie Państwa zapraszam.
Do zobaczenia na zajęciach!
Dlaczego warto wybrać ten program?
Studia na kierunku zarządzanie marketingowe pozwolą Ci przygotować się na wyzwania rynkowe i świadomie korzystać z nowoczesnych narzędzi wspierających zarządzanie.
Perspektywa zawodowa
Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania organizacją niezależnie od jej wielkości, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem takich jak menedżer marketingu, Brand Manager, Sales Manager, Customer Experience Manager, Social Media Manager i inne.
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 194, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami ( jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym po 2 w semestrze realizowanych w formule online).
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty – 8:45-17:30
- niedziele – 8:45-15:45
Terminy zajęć
Terminy zajęć w I semestrze:
- Wkrótce
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Opinie absolwentek i absolwentów

Po 11-letniej praktyce zawodowej w sprzedaży i marketingu postanowiłam rozszerzyć i usystematyzować moją wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu. Wybrałam studia podyplomowe zarządzanie marketingowe w Akademii Leona Koźmińskiego z uwagi na otrzymaną od absolwentów rekomendację, ciekawy program, prestiż uczelni oraz lokalizację. Duży nacisk na praktyczne zastosowania wiedzy, ciekawe ćwiczenia i prowadzący, którzy genialnie przekazują wiedzę i inspirują, oraz wielka troska o studenta i stworzenie dobrej atmosfery to moim zdaniem wielkie plusy ALK. Jestem bardzo zadowolona z ukończonych studiów, czuję się kompetentnie i swobodnie w realizowanych projektach i myślę o założeniu swojej firmy.

Uznany w środowisku ekonomista Philip Kotler napisał: „Marketing is not the art of finding clever ways to dispose of what you make. It is the art of creating genuine customer value“.
Kierując się tą myślą i na co dzień zarządzając projektami w dużej międzynarodowej firmie w regionie CEE, postanowiłam usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać najnowsze trendy i wyniki badań w obszarze marketingu. Akademia Leona Koźmińskiego jako jedyna w Polsce znajduje się w rankingu TOP100 Financial Times i może pochwalić się trzema akredytacjami, tzw. „potrójną koroną” – AACSB, EQUIS i AMBA. To oraz ogrom pozytywnych opinii panujących w środowisku biznesowym miało bezpośredni wpływ na moją decyzję o wyborze tej uczelni oraz kierunku studiów podyplomowych.
Zajęcia w ALK prowadzone są w bardzo ciekawy i interaktywny sposób przez ekspertów w swoich dziedzinach. Wiedza, która jest przekazywana, to nie tylko teoria, ale także praktyka dostosowana do trendów i realiów aktualnie panujących na rynku. Uczelnia tworzy doskonałe środowisko do nawiązania nowych kontaktów – w tym biznesowych, wymiany doświadczeń oraz pomysłów, z których część owocuje w postaci rozwoju nowych biznesów. Jednakże dla mnie najważniejsze było osiągnięcie zamierzonych celów, czyli przeniesienie nowo zdobytej wiedzy na pole profesjonalnej działalności w trade marketingu, co sukcesywnie realizuję.

Decydując się na studia podyplomowe, kierowało mną przeświadczenie chęci studiowania na najlepszej uczelni biznesowej w Polsce. Posiadając 7-letnie doświadczenie w polskiej branży eventowej, postanowiłem usystematyzować oraz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania. Wybierając studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe, dokonałem najlepszego wyboru, jakiego mogłem kiedykolwiek dokonać. Mój poziom zadowolenia po roku zajęć w trybie hybrydowym przekroczył moje wszelkie oczekiwania. Precyzyjnie dobrany program studiów pozwolił mi w łatwy i praktyczny sposób zastosować pozyskaną wiedzę w mojej codziennej pracy zawodowej. Polecam każdej osobie, która chce poszerzyć swoje horyzonty oraz poznać fantastycznych ludzi.
Zasady naboru
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja na studia rozpoczynające się w październiku 2024 została zakończona.
Planowany termin rozpoczęcia studiów kolejnej edycji to październik 2025 roku. Rekrutacja trwa do 30 września 2025 r.
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie wszystkich wymaganych zaliczeń, przygotowanie projektu w formie pisemnej i przeprowadzenie prezentacji opracowanego projektu.
Projekt może być planem marketingowym, biznesplanem lub projektem doradczym w zakresie zarządzania i/lub marketingu. Rekomendujemy projekty grupowe, ale dopuszczamy także prace indywidualne. W trakcie zajęć dotyczących przygotowania projektu końcowego słuchacze zapoznają się z przykładowymi projektami końcowymi.
-
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister, odpis dyplomu doktorskiego)**
-
Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 900 zł każda) | 7 800 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 510 zł każda) | 7 020 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 7 300 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.