Zarządzanie hotelami

Zarządzanie hotelami

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
W weekend
Broszura
Kontakt
Pastuszka Agnieszka
Opiekun kierunku
Agnieszka Szczepańczyk
O kierunku

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.

Kierunek został utworzony w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę zarządzającą. Dlatego celem studiów jest wykształcenie kolejnego pokolenia hotelarzy na stanowiskach decyzyjnych, a dzięki temu stworzenie nowej jakości w zakresie zarządzania hotelami. Nacisk będzie położony nie tylko na przekazywaną wiedzę teoretyczną, ale zdecydowanie bardziej na nabywanie praktyki niezbędnej w zarządzaniu obiektem hotelowym. 

Dzięki dużemu udziałowi zajęć o charakterze warsztatowym, słuchacze otrzymają współczesną wiedzę z zakresu zarządzania hotelem. Nabędą umiejętności w stawianiu i rozwiązywaniu ważnych problemów menedżerskich i wyzwań w branży, do których należą prowadzenie analizy strategicznej i marketingowej, budowy planów strategicznych, marketingowych, kadrowych i finansowych, zarządzania zespołem, rozwiązywania konfliktów, planowania i organizowania pracy własnej i zespołu, a także kontrolowania wyników i raportowania. Dodatkowo słuchacze uczą się pracy zespołowej, wymieniają się doświadczeniami oraz nawiązują kontakty, które później procentują w dalszej karierze zawodowej. Istotny jest również aspekt związany z umiędzynarodowieniem kierunku dzięki współpracy z siecią Hilton oraz brytyjskim Sheffield Business University, który posiada ponad 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce zarządzania hotelami.  

Zajęcia będą prowadzone przede wszystkim w języku polskim z dodatkowymi (nieobowiązkowymi) modułami w języku angielskim co pozwoli na podniesienie kompetencji językowych i zapoznanie słuchaczy ze słownictwem branżowym. Symulacja inwestycji hotelowej realizowana w formie pracy grupowej, która stanowi równocześnie projekt końcowy, dodatkowo pozwoli na utrwalenie wiedzy w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstwa w branży hotelarskiej i weryfikację założeń biznesowych. 

 

Partnerzy
Partner merytoryczny
Partner medialny
Adresaci studiów

Studia adresowane są przede wszystkim do: 

  • osób pragnących rozpocząć swoją karierę w dynamicznie rozwijającej się branży hotelarskiej i poznać specyfikę zarządzania obiektem hotelowym 
  • pracowników hoteli planujących rozwój ścieżki kariery w branży hotelarskiej zarówno w Polsce, jak i za granicą 
  • managerów hoteli oczekujących ugruntowania wiedzy i podniesienia swoich kompetencji 
  • właścicieli hoteli oczekujących zdobycia nowych kwalifikacji i poznania najświeższych trendów w branży hotelarskiej 

 

figury
Kierownik studiów
Szymon Lach
Szymon Lach

Hotelarz, miłośnik unikalnych rozwiązań oraz najwyższej jakości obsługi gości. Absolwent Coventry University po ukończeniu kierunku International Hospitality Management, który obejmował studia w trzech państwach (Polska, Niemcy i Wielka Brytania). Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Strategic Management. Dodatkowo rok spędzony na nauce w szwajcarskiej Lucernie na kierunku Zarządzanie Hotelami w Środowisku Międzynarodowym. Hotelarz z międzynarodowym doświadczeniem w pracy w hotelach sieciowych jak Hilton, Kempinski czy IBB. Obecnie zarządza hotelem Dworzysko w Szczawnie Zdroju.  

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy ALK w Katedrze Marketingu.

Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych.

Autorka licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich w innych uczelniach. Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA w University of Bedfordshire.  

Co zyskujesz

Studenci skorzystają z wiedzy i bogatego doświadczenia, które przekazywać będą eksperci branży hotelowej. Dzięki współpracy z renomowanymi partnerami, jak Hilton czy Sheffield Business University możliwe będzie nawiązanie wartościowych relacji biznesowych, które zaprocentują w przyszłości. Doskonała pozycja w wielu międzynarodowych rankingach Akademii Leona Koźmińskiego pomoże części słuchaczom szybciej znaleźć wymarzone zatrudnienie w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się sektorze turystyki i hotelarstwa.

Program

Wprowadzenie 

  • Global Hotel Industry – przegląd 

  • Zajęcia integracyjne 

Zarządzanie strategiczne w hotelarstwie 

  • Dyrektor hotelu - strategie i narzędzia 

  • Obowiązki dyrektorów departamentów: 

  • F&B Management 

  • Rooms Division and Spa Management 

  • MICE Management 

  • Front Office Management 

  • Planowanie strategiczne 

  • Analiza rentowności 

  • Nabywanie umiejętności miękkich 

Sprzedaż i marketing usług hotelowych 

  • Planowanie budżetu oraz działań sprzedażowych i marketingowych 

  • Marketing internetowy - strategia i budżetowanie 

  • Revenue management 

  • Zasady analizy konkurencji oraz innych danych rynkowych 

  • Zarządzanie kosztami 

  • Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu 

Komunikacja 

  • Sztuka prezentacji 

  • PR 

  • Komunikacja wewnętrza  

Rachunkowość 

  • Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie USALI 

  • Opracowywanie raportów i sprawozdań 

HR w hotelarstwie 

  • Hotel to ludzie czyli budowanie zespołu 

  • Organizacja pracy w hotelu czyli sztuka motywowania i kierowania zespołem 

  • Projektowanie procesu rekrutacyjnego 

  • Proces on boarding’u / wdrażania pracowników 

  • Employer Branding 

  • International Human Resources 

Hotelowi goście 

  • Zarządzanie oczekiwaniami gości 

  • Codzienna interakcja z gośćmi - psychologia zachowań  

  • Protokół i etykieta 

Budowa hotelu od podstaw (projekt końcowy) 

  • Studenci będą mieli za zadanie stworzenie w 3-4 osobowych grupach konceptu hotelu i zaprezentowanie go na zakończenie studiów. 

  • Franczyza czy marka własna? 

  • Biznes plan 

  • Analiza rynku - narzędzia 

  • Obowiązujące przepisy prawne - dostosowanie procedur do obowiązujących ustaw 

  • Systemy hotelowe - rodzaje i zasady wdrożenia 

  • Struktura zatrudnienia 

  • Analizy zewnętrzne i wewnętrzne 

  • Planowanie otwarcia hotelu i organizacja imprezy otwierającej 

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 196 godz.*  (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami)  * jedna godzina dydaktyczna = 45 minut 

 

WomenwithlaptopIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty – w godz. 8:45-15:45  

  • niedziele – w godz. 8:45-15:45  

Społeczność
Wiodący wykładowcy
Artur Trukawiński
Artur Trukawiński

Założyciel „AT Hospitality Consulting and Management”, Hotelarz, Doradca Hotelowy, Trener i Szkoleniowiec kadry kierowniczej i zarządczej, Audytor Hotelowy ds. jakości i procesów operacyjnych.

Obejmował różne stanowiska operacyjne i zarządcze w hotelach sieciowych tj. Accor, Starwood, InterContinental Hotels Group, Hilton, Grupa Arche. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął pracując dla międzynarodowych kompanii żeglugowych: Cunard Line, Costa Crociere, Princess Cruises i Disney Cruise Line. Pełnił funkcje członka zarządu i wice prezesa w zarządzanych obiektach.  

Wraz ze swoimi zespołami zdobył liczne krajowe i międzynarodowe nagrody dla zarządzanych przez siebie hoteli. Przez sieć IHG nominowany do nagrody „Holiday Inn General Manager of the Year Award” na region EMEA. Przez branżę MICE został nominowany do tytułu „Osobowość Roku MICE Poland”, jak również zdobył dwie narody branży MICE „MP Power Awards”.  Finalista konkursu „Hotelarza” do nagrody  „Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego”.   

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy ALK w Katedrze Marketingu.

Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych.

Autorka licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich w innych uczelniach. Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA w University of Bedfordshire.  

Szymon Lach
Szymon Lach

Hotelarz, miłośnik unikalnych rozwiązań oraz najwyższej jakości obsługi gości. Absolwent Coventry University po ukończeniu kierunku International Hospitality Management, który obejmował studia w trzech państwach (Polska, Niemcy i Wielka Brytania). Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Strategic Management. Dodatkowo rok spędzony na nauce w szwajcarskiej Lucernie na kierunku Zarządzanie Hotelami w Środowisku Międzynarodowym. Hotelarz z międzynarodowym doświadczeniem w pracy w hotelach sieciowych jak Hilton, Kempinski czy IBB. Obecnie zarządza hotelem Dworzysko w Szczawnie Zdroju.  

alk
Miłosz Stanisławski

Miłosz Stanisławski związany jest z hotelarstwem, sprzedażą i marketingiem od 2004 roku. Doświadczenie jako sales manager zdobywał w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce. Jako zastępca dyrektora sprzedaży hotelu Jan III Sobieski odpowiadał za proces sprzedaży i marketingu podczas zmiany marki na Radisson Blu. Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Platinum Residence oraz dyrektora sprzedaży i marketingu nowo otwartego Sound Garden Hotel w Warszawie. Obecnie jest Dyrektorem Generalnym Sound Garden Hotel.  

Za zaangażowanie w branżę MICE, został wyróżniony przez MPI Poland Club tytułem „Odkrycie Roku 2013”. Nominowany do tytułu "Osobowość Roku MICE Poland 2014". Nagrodzony tytułem „Hotelarz do 35 roku życia” w konkursie Hotelarz Roku 2014, organizowanym przez "Hotelarza" i Horwath HTL oraz „MP Power 12 Dostawca Venue”, w konkursie MP Power Awards 2016 organizowanym przez MeetingPlanner.pl.     
Miłosz jest inicjatorem amatorskiej ligi tenisa stołowego „HoReCup”.

Paweł Kałużny
Paweł Kałużny

Menedżer oraz doradca. Doświadczenie menadżerskie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. W doradztwie pracował w większości krajów Europy. Specjalista doradzający w dziedzinie guest experience w różnych branżach i projektach, a także szef grupy doradczej tworzącej koncepcje z przygotowaniem do otwarć w branży HoReCa. 

Od kilku lat zajmuje się prowadzeniem badań z dziedziny gastrofizyki skupiających się na temacie kreowania doświadczenia w gastronomii. Dużą część badań poświęca poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: „jak powstaje smak i jak można na niego wpłynąć?” a także „jak zaprojektowane doświadczenie może wpłynąć na ludzkie decyzje?”. Poprzez liczne eksperymenty udowadnia fakt wpływu otoczenia, kolorów, dźwięków i wielu innych czynników na jakość doświadczenia. 

Od 2018 jest właścicielem kolektywu naukowo doradczego Guest Experience Think Tank (www.guestexperience.art), który oprócz pracy naukowej i doradztwa zajmuje się edukacją oraz projektowaniem produktów użytkowych. Do najważniejszych zrealizowanych projektów ostatnich lat należą: Restauracje SALTO i Ceviche Bar, praca dla Hotelu Rialto (teraz Nobu Hotel) czy przygotowanie do otwarcia hotelu Conrad Dubai. A także stworzenie polskich eksportowych marek produktowych jak Thirsty Pleasure, Kałużny-Kłosy, Officina GETT. 

dr Przemysław Tomczyk

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności analizy portfela klientów, wartości życiowej klienta(Customer Lifetime Value - CLV) oraz wiedzy klienta (Knowledge from Customer - KfC). 

Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. 

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk. 
 

Kierownik studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego: 

Badania i Analizy Marketingowe w Internecie

Salesforce CRM i Marketing Automation

 

Zapraszam do kontaktu
tel. 509-629-909

Najważniejsze publikacje dostępne w: 
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk 
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk

Paweł Lewtak
Paweł Lewtak

Przeszedł zwyczajową drogę hotelarską od „zmywaka” poprzez działy recepcji, rezerwacji, gastronomii, sprzedaży i marketingu do zarządzania hotelem. Doświadczenie zdobywał w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych. 

Otworzył dwa hotele The Westin Warsaw i Qubus Hotel w Krakowie. Od 12 lat związany z Hotelami Warszawskimi SYRENA w Warszawie; dyrektor generalny Polonia Palace Hotel i członek zarządu spółki odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne, sprzedaż i marketing grupy.  
Menedżer, dla którego najważniejsza jest jakość i ciągłe próby ucieczki z utartych szlaków. W podróżach nieustannie poszukujący inspiracji i ciekawych pomysłów. Uważa, że odrobina szaleństwa w pracy w hotelu nie jest konieczna, ale czasem bardzo przydatna.  
Od 2015 roku członek Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli w Rzymie. W 2018 roku nagrodzony tytułem Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.  

Absolwent Filologii Angielskiej UMCS w Lublinie, kanadyjskich studiów Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej i Université du Québec à Montréal. Ukończony kurs dla dyrektorów generalnych w School of Hotel Administration w Cornell University w USA oraz szkolenia menedżerskie Vita Futura w Starwood Hotels and Resorts (obecnie Marriott International). Stypendysta Lock Haven University of Pennsylvania, USA. 

Blanka Retmajska-Man
Blanka Retmajska-Man

Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych. Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM - Horeca Idea. Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Współautor portalu do rezerwacji online imprez. Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych. Z branżą HoReCa związana od ponad 10 lat. Propagator idei: online'owej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Management oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami. Publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży HoReCa z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel, Hotel Meeting. 

Agata Szparaga
Agata Szparaga

Hotelarz z zamiłowania. Absolwentka Warszawskiego AWFu oraz SGH. Swoją pracę w hotelarstwie rozpoczęła w 2011 roku na pierwszym roku studiów jako kelnerka śniadaniowa. W 2016 po powrocie ze studiów w Hiszpanii, rozpoczeła pracę w Sofitel Warsaw Victoria. Niedługo potem reprezentowała hotel na ogólnopolskim konkursie na Recepcjonistę Roku, gdzie okazała się być najlepsza. Tym samym stała się pełnoprawnym członkiem stowarzyszenia AICR Polska, które zrzesza Dyrektorów i Kieorwników Recepcji hoteli luksusowych z całego kraju. Kolejne swoje doświadczenie zdobywała w hotelach sieci IHG oraz Radisson. Od dwóch lat jest również wykładowcą Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Obecnie zarządza zespołem recepcji i rezerwacji w pierwszym w Polsce - Motel One Warsaw Chopin. 

Marcin Gałązka
Marcin Gałązka

Człowiek uwielbiający wyzwania, szybkie działanie oraz rywalizacje. Dyrektor Generalny hotelu Golden Tulip Warsaw Airport oraz współzałożyciel i Prezes Polskiej Sekcji Stowarzyszenia A.I.C.R. Polska. Związany z hotelarstwem od prawie 20 lat z czego 8 poza granicami Polski. Zdobywał doświadczenie przez 13 lat w sieci Marriott w takich markach jak Ritz Carlton, Renaissance, Marriott, Marriott Resorts & Country Club i Courtyard by Marriott. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego, kierunku Turystyka i Rekreacja, Wyższej Szkoły Biznesu w Dublinie, kierunku Sprzedaż, Marketing, Reklama i PR oraz Instytutu Technologii w Dublinie z zakresu Zarządzanie Dochodami w Hotelarstwie. Organizator od 2016 roku konkursu najlepszego recepcjonisty w Polsce hoteli luksusowych. „Hotelarz do 35 roku życia” wybrany podczas Hotel Trends Poland & CEE w 2016 roku w Warszawie. Był odpowiedzialny lub uczestniczył operacyjnie w otwarciach następujących hoteli: Ritz Carlton Powerscourt, Sound Garden Hotel oraz Golden Tulip Warsaw Airpor, czynnie doradza w zakresie otwarć hoteli. 

Straus Maciej
Maciej Straus

Zarządza i rozwija marki hotelowe. Doradza i wykonuje analizy dla hoteli niezależnych. Kieruje się myśleniem lateralnym. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, poprzez kucharza, kierownika restauracji, brand i sales managera, dyrektora hotelu, wykładowcę oraz szkoleniowca.

Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat skupia się na współpracy z hotelami w zakresie analizy danych i strategi sprzedaży wokół wartości dodanej marki hotelowej.

W wolnym czasie startuje w zawodach triathlonowych oraz wytrzymałościowych. Jest pasjonatem żeglarstwa, Mazur i lokalnego jedzenia. Nie je mięsa i unika plastiku.

Na co dzień stosuje społeczny model zarządzania zespołem. Bliski mu jest zamysł organizacji turkusowych, delegowania odpowiedzialności i satysfakcji. Obecnie zarządza czterogwiazdkowym Hotelem Afrodyta Business & SPA pod Warszawą

alk
Marcin Wesołowski
Zasady naboru

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.  

II edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to listopad 2021 roku.* 

Od kandydatów wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 

Warunki ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie projektu końcowego w grupie 3 - 4 osób. Projekt zakłada zaprojektowanie procesu uruchomienia nowego obiektu hotelowego w wybranej przez zespół lokalizacji, uwzględniając czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. Konieczne będzie przygotowanie modelu finansowego oraz biznes planu, które będą musiały znaleźć uzasadnienie w wybranej grupie docelowej.

Zespół będzie miał również za zadanie opisanie struktury zatrudnienia, przygotowanie strategii cenowej, sprzedażowej i marketingowej. Podczas końcowej prezentacji zespół przedstawi swój plan potencjalnym inwestorom, zatem konieczne będzie wskazanie oczekiwanej wysokości inwestycji oraz prognozowana stopa zwrotu. 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)** 

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 200 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4 300 zł każda) 8 600 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 870 zł każda ) 7 740 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność ( Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.) 8 200 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl