Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw studia podyplomowe, zarządzanie finansami w firmie

Zarządzanie finansami dla menedżerów i przedsiębiorców

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

Studia podyplomowe Zarządzanie finansami dla menedżerów i przedsiębiorców są przeznaczone dla osób, które nie są ekspertami w dziedzinie finansów, ale chcą zrozumieć konsekwencje finansowe podejmowanych decyzji biznesowych oraz zdobyć umiejętności z zakresu zarządzania finansami, które są niezbędne w pracy menedżera lub przedsiębiorcy.

Program studiów składa się z różnorodnych zajęć, które umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu wykorzystania sprawozdawczości, controllingu, analizy finansowej, metod oceny projektów inwestycyjnych do podejmowania decyzji biznesowych, a także do budowania strategii podnoszenia wartości przedsiębiorstwa. Uczestnicy będą mieli okazję poznać również zagadnienia związane z zarządzaniem ryzykiem finansowych również w transakcjach zagranicznych, co jest istotne w dzisiejszych czasach, gdy firmy prowadzą działalność na coraz szerszym rynku.

Studia te są prowadzone przez doświadczonych wykładowców, którzy posiadają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również doświadczenie praktyczne w dziedzinie zarządzania finansami oraz konsultingu. Dzięki temu uczestnicy będą mieli okazję wymiany doświadczeń z praktyków oraz zdobycia wiedzy z pierwszej ręki.

Po ukończeniu studiów uczestnicy będą posiadali wiedzę i umiejętności umożliwiające im wykorzystanie poznanych narzędzi w zarządzaniu oraz podejmowanie świadomych decyzji finansowych.

 

Atuty kierunku

1
Program studiów

Program studiów dostosowany do aktualnych trendów rynkowych stanowi doskonałe połącznie wiedzy teoretycznej i praktyki biznesowej, 

2
Kadra dydaktyczna

Kadra dydaktyczna o ugruntowanej pozycji naukowej, jednocześnie posiadająca rozległą wiedzę praktyczną

3
Praktyczny charakter studiów

Praktyczny charakter studiów, wyrażający się dużą liczbą zajęć warsztatowych, na których uczestnicy studiów wraz z prowadzącym zajęcia rozwiązują biznesowe studia przypadków,   

4
Zintegrowany system nauczania

Zintegrowany system nauczania, w ramach którego są realizowane studia. System ten pozwala uczestnikom na podejmowanie kolejnych studiów z możliwością zaliczenia przedmiotów, które wchodziły w skład realizowanych już wcześniej studiów podyplomowych w ALK. Ponadto system umożliwia uczestnictwo w zajęciach realizowanych w ramach studiów bez konieczności uzyskania statusu uczestnika studiów podyplomowych.

Adresaci studiów

Studia adresowane są przede wszystkim do kadry kierowniczej pionów niefinansowych (kierowników, dyrektorów, zarządów), właścicieli firm, członków rad nadzorczych, kierowników projektów oraz osób dla których znajomość zagadnień finansowych jest niezbędna do podejmowania właściwych decyzji oraz rozumienia wpływu tych decyzji na sytuację całego przedsiębiorstwa.  

 

figury

Koordynator merytoryczny

prof. ALK dr hab. Paweł Mielcarz

Profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie pełni funkcje Kierownika Katedry Finansów, koordynatora merytorycznego studiów MBA Finanse oraz podyplomowych studiów finansowych. W czasie pracy w ALK pracował również na innych stanowiskach zarządczych, m.in. jako członek Komitetu Finansowego czy wicedyrektor Kolegium Finansów i Zarządzania odpowiadający za rozwój studiów z zakresu finansów i rachunkowości, w tym za studia Master in Finance and Accounting (44 miejsce na świecie, pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej wg rankingu finansowych studiów magisterskich „Financial Times” 2024).

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów,  referatów naukowych oraz książek: „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw” i „Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce”.

Jako wykładowca prowadził zajęcia m.in. z wyceny przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych, finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej oraz controllingu na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, na Uniwersytecie Warszawskim, HAAGA – HELIA University of Applied Sciences, Kufstein University, EDC, Ecole des Dirigeants et Créateurs d’entreprise, University of Debrecen, Ecole de Management de Normandie, University of Porto i Black Sea University. Od ośmiu lat na stałe współpracuje w ESSCA – École de Management, gdzie prowadzi kursy z zakresu analizy finansowej oraz wyceny w ramach studiów magisterskich z dziedziny finansów.  Ukończył programy Global Colloquium on Participant – Centered Learning oraz Case Study Workshop organizowane przez Harvard Business School.

Jako konsultant współpracujący z DCF Consulting oraz innymi firmami doradczymi prof. Mielcarz brał udział w przygotowaniu kilkuset projektów  doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów restrukturyzacyjnych oraz projektowania systemów controllingu. Podczas pracy jako biegły sądowy (lata 2012-2018) przygotowywał również ekspertyzy w procesach postępowań sądowych, prokuratorskich, arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego. W karierze zawodowej prof. Mielcarz pełnił również funkcje członka kilku rad nadzorczych spółek kapitałowych, m.in. w spółkach:  Notoria Services S.A., Autosan Sp. z o.o., Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych czy Media Ekspress sp. z o.o. Posiadł również doświadczenie w zarządzaniu towarzystwem ubezpieczeniowym, pełniąc przez kilka miesięcy obowiązki Prezesa Zarządu Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych jako członek Rady Nadzorczej oddelegowany do pełnienia funkcji zarządczej. Pełnił również funkcję doradcy Zarządu PGNiG S.A.

Perspektywa zawodowa

Ukończenie studiów umożliwia podęcie pracy na stanowiskach wymagających znajomości zagadnień finansowych.  Problematyka poruszana w trakcie zajęć pozwala zrozumieć istotę zarządzania finansami oraz wpływ decyzji podejmowanych na różnych poziomach organizacji na kondycję całego przedsiębiorstwa.   

Program

  • Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa - 16 h
  • Analiza Finansowa I - 16 h
  • Elementy matematyki finansowej  - 8 h
  • Rynki i instrumenty finansowe - 8 h
  • Analiza fundamentalna, elementy analizy makroekonomicznej - 8 h
  • Controlling operacyjny i rachunkowość zarządcza - 16 h
  • Controlling Strategiczny - 16 h
  • Ocena projektów inwestycyjnych I - metody, badanie racjonalności - 16 h
  • Ocena projektów inwestycyjnych II - analiza ryzyka i wycena opcji realnych, warsztaty komputerowe - 8 h
  • Wycena przedsiębiorstw I - warsztaty komputerowe - 16 h
  • Wycena przedsiębiorstw II - poziom zaawansowany - 8 h
  • Wstęp do instrumentów pochodnych i terminowych - 8 h
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym w przedsiębiorstwie - 8 h
  • Pozyskiwanie kapitału - 8 h
  • Zarządzanie płynnością i kapitałem obrotowym - 8 h
  • Warsztaty - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w analizie finansowej  ​​- 12 h
  • Zajęcia integracyjne - 4 h
  • Egzaminy - 8 h
  1.  

RAZEM 192 godzin dydaktycznych

* jedna godzina dydaktyczna = 45minut

 

WomenwithlaptopIllustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Do 20% zajęć może zostać zrealizowane w formule online.

  • Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:  
  • soboty - 8.45-15.45 (pierwszy zjazd do godz. 17.30) 
  • niedziele - 8.45-15.45 (pierwszy zjazd do godz. 17.30) 
  • czwartek – 17.00-20.15 lub piątek - 17.00-20.15 zajęcia informacyjne, online (jednorazowe)

 

Planowane terminy zjazdów w I semestrze studiów

wkrótce

Programy studiów oraz forma realizacji poszczególnych zajęć zostały dostosowane do nauczania w formule online.

Materiały do zajęć, jak również omawiane przykłady, zostały przygotowane w taki sposób, aby możliwa była ich prezentacja nawet w warunkach nauczania na odległość.

Zajęcia realizowane w ramach studiów zawierają zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne. Prezentując część teoretyczną prowadzący zajęcia ma możliwość udostępnienia Państwu omawianej prezentacji, jak również może korzystać z narzędzi będących alternatywą dla tablic znajdujących się w tradycyjnych salach dydaktycznych. Dodatkowo, narzędzia stosowane w procesie zdalnego nauczania zapewniają stały kontakt prowadzącego ze słuchaczami studiów, co pozwala kontrolować przyrost wiedzy oraz umożliwia aktywny udział wszystkich uczestników zajęć. Dzięki takim rozwiązaniom zajęcia prowadzone w trybie online pozwalają na skuteczne przyswojenie prezentowanych treści dydaktycznych.

Znaczna część zajęć jest poświęcona prezentacji praktycznych rozwiązań. Wspólnie z prowadzącym zajęcia pracują Państwo na przykładach liczbowych oraz studiach przypadków. Rozwiązania są przygotowywane w programie Excel w taki sposób, aby uczestnicy zajęć śledząc kalkulacje wykonywane przez prowadzącego jednocześnie mogli samodzielnie rozwiązywać prezentowane przykłady. Taka forma zajęć pozwala na nabycie praktycznych umiejętności w zakresie problematyki omawianej w trakcie zajęć.

Narzędzia stosowane w procesie nauczania zdalnego umożliwiają aktywizację uczestników w trakcie zajęć. Prowadzący może prowadzić dyskusje – zarówno ze wszystkim uczestnikami spotkania, jak również w ramach stworzonych wcześniej grup.

Liczebność grup realizujących zajęcia w formule online jest kształtowana w taki sposób, aby zapewnić swobodny kontakt prowadzącemu z grupą, co gwarantuje realizację celów dydaktycznych poszczególnych zajęć składających się na program studiów.

Społeczność

Wiodący wykładowcy

prof. ALK dr hab. Paweł Mielcarz

Profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie pełni funkcje Kierownika Katedry Finansów, koordynatora merytorycznego studiów MBA Finanse oraz podyplomowych studiów finansowych. W czasie pracy w ALK pracował również na innych stanowiskach zarządczych, m.in. jako członek Komitetu Finansowego czy wicedyrektor Kolegium Finansów i Zarządzania odpowiadający za rozwój studiów z zakresu finansów i rachunkowości, w tym za studia Master in Finance and Accounting (44 miejsce na świecie, pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej wg rankingu finansowych studiów magisterskich „Financial Times” 2024).

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów,  referatów naukowych oraz książek: „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw” i „Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce”.

Jako wykładowca prowadził zajęcia m.in. z wyceny przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych, finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej oraz controllingu na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, na Uniwersytecie Warszawskim, HAAGA – HELIA University of Applied Sciences, Kufstein University, EDC, Ecole des Dirigeants et Créateurs d’entreprise, University of Debrecen, Ecole de Management de Normandie, University of Porto i Black Sea University. Od ośmiu lat na stałe współpracuje w ESSCA – École de Management, gdzie prowadzi kursy z zakresu analizy finansowej oraz wyceny w ramach studiów magisterskich z dziedziny finansów.  Ukończył programy Global Colloquium on Participant – Centered Learning oraz Case Study Workshop organizowane przez Harvard Business School.

Jako konsultant współpracujący z DCF Consulting oraz innymi firmami doradczymi prof. Mielcarz brał udział w przygotowaniu kilkuset projektów  doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów restrukturyzacyjnych oraz projektowania systemów controllingu. Podczas pracy jako biegły sądowy (lata 2012-2018) przygotowywał również ekspertyzy w procesach postępowań sądowych, prokuratorskich, arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego. W karierze zawodowej prof. Mielcarz pełnił również funkcje członka kilku rad nadzorczych spółek kapitałowych, m.in. w spółkach:  Notoria Services S.A., Autosan Sp. z o.o., Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych czy Media Ekspress sp. z o.o. Posiadł również doświadczenie w zarządzaniu towarzystwem ubezpieczeniowym, pełniąc przez kilka miesięcy obowiązki Prezesa Zarządu Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych jako członek Rady Nadzorczej oddelegowany do pełnienia funkcji zarządczej. Pełnił również funkcję doradcy Zarządu PGNiG S.A.

Tomasz Wnuk-Pel
prof. Tomasz Wnuk-Pel

Jest profesorem nauk społecznych, pracuje w Katedrze Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego, jest również Affiliate Professor na Linnaeus University w Växjö w Szwecji oraz Visiting Professor na uniwersytetach we Francji, Litwie, Niemczech, Włoszech, Katarze, Tajwanie, Tajlandii, Chinach i Japonii. Ponadto jest członkiem zarządu Asia-Pacific Management Accounting Association i członkiem European Accounting Association.

Autor licznych artykułów i książek dla praktyków, m.in.: „Zarządzanie rentownością. Budżetowanie i kontrola. Activity Based Costing & Management", 2006, „Controlling kosztów", 2017, „Controlling operacyjny", 2017, „Controlling strategiczny", 2017.

Od 1994 roku specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych systemów rachunkowości zarządczej/controllingu. Jest autorem i współautorem kompleksowych projektów systemów rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej/controllingu w firmach produkcyjnych, usługowych, handlowych oraz organizacjach non-profit.

Autor ponad stu zamkniętych, często wieloetapowych szkoleń z zakresu nowoczesnych metod rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej/controllingu dla organizacji produkcyjnych, usługowych, handlowych i non-profit.

dr Paweł Wnuczak

Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie pełni obowiązki koordynatora merytorycznego dwóch programów studiów podyplomowych: analityk finansowy rynków i papierów wartościowych oraz analityk finansowy ryzyka kredytowego. W ALK pracował  również jako członek Komitetu Finansowego.

W pracy naukowej zajmuje się szeroko rozumianymi finansami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz zagadnieniami związanymi z systemami controllingu. Uczestnik konferencji naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz autor wielu recenzowanych publikacji z tego zakresu. Jest autorem książki pt. „Controlling w instytucjach kultury”.

Prowadzi zajęcia z zakresu analizy finansowej, budżetowania, controllingu, wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Warszawskim, ESSCA School of Management, w Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Przeprowadził szkolenia między innymi dla PKO BP, TP S.A., Raiffeisen Leasing, PGNIG S.A., Banku Gospodarstwa Krajowego, Jeronimo Martins Polska S.A., PZL Mielec, Neinver Polska, Union Investment TFI S.A., Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, Pracodawców RP.

W pracy zawodowej pełnił m.in. funkcję analityka finansowego, kontrolera finansowego, menedżera projektów doradczych oraz eksperta ds. finansowych w firmie consultingowej. Przygotował sam lub z zespołem kilkadziesiąt projektów z zakresu wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, opracowania systemu controllingu, analizy finansowej oraz przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla podmiotów ubiegających się o środki z UE. Pełni również funkcje członka rad nadzorczych.

Pełny wykaz publikacji: TUTAJ

dr Bartłomiej Cegłowski

Doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, niezależny ekspert i doradca.  W karierze zawodowej był również wiceprezesem spółki konsultingowej oraz trenerem i doradcą w różnych instytucjach, np. Narodowym Centrum Kultury i WYG International (akredytacja w PARP w ramach Instrumentu Szybkiego Reagowania).  Zapytany o pięć głównych umiejętności wymienia na ogół: analizę finansową, ocenę projektów inwestycyjnych i wycenę przedsiębiorstw, planowanie działalności podmiotów gospodarczych, przygotowywanie studiów wykonalności i biznesplanów, wdrażanie systemów controllingu.

Od ponad dwudziestu lat wykłada na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA oraz na kursach dla dyrektorów finansowych, analityków finansowych i kandydatów na członków rad nadzorczych. Co roku prowadzi również kilkadziesiąt szkoleń z tematyki szeroko pojętych finansów przedsiębiorstw, zarówno w formie szkoleń otwartych, jak również wewnętrznych. Współautor pięciu książek, w tym cieszącego się dużym powodzeniem podręcznika „Finanse z arkuszem kalkulacyjnym" (wydanego przez Wydawnictwo Naukowe PWN).

Pełny wykaz publikacji TUTAJ

dr Marek Panfil

Od 2018 r. jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, pracownikiem Katedry Finansów, kierownikiem studiów podyplomowych wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe. Przez 17 lat pracował w SGH w Warszawie w Katedrze Small Businessu/Instytucie Zarządzania Wartością, gdzie obronił pracę doktorską z zakresu kreowania wartości spółek portfelowych przez fundusze private equity.

W pracy naukowej zajmuje się problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstwa (value based management), w tym wyceną przedsiębiorstwa oraz aktywów niematerialnych i prawnych, a także finansami przedsiębiorczości (entrepreneurial finance). Jest autorem/współautorem 10 książek oraz 40 artykułów z zakresu finansów przedsiębiorstwa, wyceny przedsiębiorstw i aktywów niematerialnych (w języku polskim, angielskim i chińskim), np. Fundusze private equity. Wpływ na wartość spółki (Difin, 2005) czy Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki (Poltext, 2011). Prowadzi zajęcia z tematyki pozyskiwania kapitału na rozwój przedsiębiorstwa (w tym venture capital, private equity), praktyki wyceny przedsiębiorstwa, oceny opłacalności projektów inwestycyjnych.

Odbywał staż naukowy w NYU Stern School of Business w Nowym Jorku oraz uczestniczył w warsztatach nt. metodologii case studies w IESE Business School w Barcelonie. Posiada kilkuletnie doświadczenie pracy w Kanadzie (2014-2018), w KGHM International Ltd. jako Internal Audit Manager oraz w Ernst & Young jako manager w dziale Transaction Advisory Service, Valuation and Business Modeling. Dodatkowo uczył tam w 2017 r. kadrę menedżerską (EMBA) Entrepreneurial Finance w SFU Business School. Posiada bogate polskie i kanadyjskie doświadczenie w zakresie wyceny przedsiębiorstw (marekpanfil.com). Jest w trakcie zdobywania Chartered Business Valuator (CBV) – kanadyjskiego certyfikatu na biegłego w zakresie wyceny.  Jest współautorem pierwszego w Polsce Krajowego Standardu Wyceny Specjalistycznego. Ogólne Zasady Wyceny Przedsiębiorstw stworzonego na zlecenie Komisji Standardów Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych (kwiecień 2011 r.).

Aktywny członek rad nadzorczych – przewodniczący komitetu audytu KGHM Polska Miedź SA (2008-2012, 2013-2014), przewodniczący komitetu audytu Interferie SA (2013-2014), wiceprzewodniczący RN Niezależnego Domu Maklerskiego SA (2019-obecnie).   

Pełny wykaz publikacji: https://scholar.google.com/citations?hl=pl&user=u1OYcHcAAAAJ

Strona www: https://marekpanfil.com

dr Dmytro Osiichuk

Pracownik naukowo-dydaktycznym Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy naukowej zajmuje się szeroko rozumianymi finansami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa, nadzoru korporacyjnego, fuzji i przejęć, inwestycji alternatywnych. Uczestnik konferencji naukowych o tematyce związanej z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw oraz autor kilku recenzowanych publikacji z tego zakresu (w tym w czasopismach z przypisanym współczynnikiem impact factor). Prowadzi zajęcia z zakresu analizy wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa, instrumentów finansowych i zarządzania ryzykiem finansowym w ramach studiów dyplomowych (I i II stopnia) i podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego.

W ALK pracował  również m.in. jako członek zespołu odpowiadającego za rozwój anglojęzycznych studiów z zakresu finansów i rachunkowości (Master in Finance & Accounting). Jest również współtwórcą studiów podyplomowych Management Program in Corporate Finance w ALK.

Pełny wykaz publikacji: TUTAJ

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

33 edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2025 roku, termin rozpoczęcia studiów to październik 2025 roku.

W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

Studia kończą się egzaminami obejmującymi wszystkie treści zawarte podczas studiów. Egzaminy odbywają się w dwóch sesjach – zimowej i letniej. Dodatkowo, wymaga na jest aktywność uczestników podczas zajęć. Do wszystkich przedmiotów wykładowcy określają zakres materiału stanowiący pracę własną. W większości przypadków są to dodatkowe analizy przypadku i ćwiczenia stanowiące naturalną kontynuację warsztatów prowadzonych w czasie godzin kontaktowych. 

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego **  

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

**  W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku  i sprawdzenie  zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Adamowicz-Sikora Edyta KEBS
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Edyta Adamowicz-Sikora

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3 950 zł każda) 7 900 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 550 zł każda ) 7 110 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.) 7 400 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że edycje są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.