Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Badania marketingowe w Internecie, analizy marketingowe, badania internetowe

User Experience Design - Projektowanie doświadczeń cyfrowych

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Online,
W weekend
Katarzyna Rogalińska-Gajewska

O kierunku

Cel studiów

Studia UX zostały stworzone z myślą o osobach, które pragną rozwijać swoją karierę jako UX Designerzy i zdobyć niezbędne umiejętności oraz narzędzia potrzebne do pracy w tej dynamicznie rozwijającej się branży.

Nasze studia podyplomowe oferują unikalne podejście, koncentrując się na praktycznym zastosowaniu najnowszych technologii, w tym rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (AI). Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość tworzenia innowacyjnych i efektywnych rozwiązań cyfrowych, które odpowiadają na współczesne potrzeby użytkowników.

Program studiów obejmuje również naukę myślenia projektowego oraz rozwijanie kompetencji niezbędnych do pracy z produktem cyfrowym. Dzięki temu nasi absolwenci będą w stanie odnaleźć się w projektach i organizacjach różnego typu od startup-ów po duże korporacje i będą wiedzieli, jak mieć realny wpływ na tworzenie wysokiej jakości produktów i usług, a także będą przygotowani do odnalezienia się na rynku pracy w szybko zmieniającej się branży technologicznej.

Dołącz do nas i zdobądź przewagę na rynku pracy jako wykwalifikowany UX Designer. Otwórz przed sobą drzwi do kariery pełnej wyzwań i możliwości tworzenia niezapomnianych doświadczeń dla użytkowników w Polsce i nie tylko.

Partnerzy merytoryczni

Adresaci studiów

Studia UX kierowane są do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług. Adresatami studiów są również osoby, które chcą rozpocząć karierę w sektorze IT na stanowisku UX Designer.

Group of People

Kierownik merytoryczny studiów

Bartłomiej Schmidt

Posiadam wszechstronne i bogate doświadczenie w zakresie tworzenia produktów cyfrowych jako analityk biznesowy, kierownik projektów, tester, projektant rozwiązań IT. Obecnie specjalizuje się w tematach związanych z modelowaniem, prototypowaniem i wdrażaniem produktów cyfrowych oraz sztuczną inteligencją.

W branży IT jestem od 2007 roku. Pracowałem wielu projektach różnej wielkości od małych trwających 1-2 miesiące jak i w dużych, kilkuletnich. Projekty te związane były zarówno z wdrażaniem usprawnień oraz nowych funkcji w istniejących produktach cyfrowych jak i tworzeniem zupełnie nowych. Mam doświadczenie zarówno w projektach prowadzonych według metodologii waterfall jak i metodyk zwinnych takich jak SCRUM. Posiadam certyfikaty w dziedzinie zarządzania projektami PRINCE II Practitioner, PMP oraz Professional Scrum Master I.

Poza biznesem zaangażowany byłem i jestem w projekty organizacji pozarządowych wcześniej głównie sportowe a obecnie związane z rozwojem miast. Dzięki temu mam szerokie spojrzenie na to jak rozwiązania cyfrowe mogą wspierać różne obszary naszego życia.

Główne atuty

1
Nauczanie praktyczne

Studia koncentrują się na rozwoju praktycznych umiejętności pozwalających na zdobycie pracy na nowym stanowisku.

2
Nauka o AI w dwóch wymiarach

Jako użyteczne narzędzie w projektowaniu oraz nowa technologia, która sama w sobie tworzy nową dziedzinę produktów cyfrowych.

3
Wykorzystywane narzędzia

W procesie projektowym wykorzystane zostaną dostępne narzędzia AI oraz aplikacje projektowe i badawcze, dzięki czemu studenci posiądą umiejętność sprawnego posługiwania się nimi.

4
UX Copy

Nacisk na tworzenie poprawnego copy oraz tekstów.

5
Zajęcia oparte o wzorce ergonomii, psychologii, modeli mentalnych, percepcji

Pokazane na realnych przykładach.

6
Zajęcia oparte o wzorce projektowania komunikacji wizualnej, niezbędnej w pracy projektanta user experience.
7
Kierunek realizowany jest w 100% online i nie wymaga fizycznego pobytu na Uczelni.

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

  • Wysoka jakość kształcenia - Studia są prowadzone przez doświadczonych ekspertów z wieloletnią praktyką projektową i trenerską w dziedzinie user experience, service design, visual design i programowania, co gwarantuje aktualność i praktyczną wartość przekazywanej wiedzy.
  • Rozwój kariery i możliwości zatrudnienia - Absolwenci będą mogli podjąć pracę jako UX Designer (projektant produktów cyfrowych)
  • Rozwój kompetencji miękkich - Studia dają dostęp do wiedzy i umiejętności, które pomogą absolwentom wejść łatwiej do branży (komunikacja, feedback, odkrywanie i wzmacnianie naturalnych talentów, tworzenie portfolio etc.)
  • Elastyczność i dostępność - Dzięki realizacji studiów w 100% online, słuchacze mogą uczyć się w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, co jest szczególnie korzystne dla osób pracujących lub mających inne zobowiązania.

Perspektywa zawodowa

Studia UX zostały stworzone z myślą o osobach, które pragną rozwijać swoją karierę jako UX Designerzy.

Program

Zajęcia integracyjne

Blok I: Podstawy UX i Service Design 1. Wprowadzenie do UX i Service Design 2. Projektowanie Doświadczeń UX 3. Myślenie krytyczne i projektowe 4. Środowisko projektanta w IT 5. Wpływ AI na projektowanie UX – tworzenie produktów korzystających z AI i narzędzia AI wspierające projektowanie

Blok II: Strategia i projektowanie 1. Badania użytkownika i zbieranie wymagań biznesowych 2. Analiza i strategia UX 3. Projektowanie komunikacji wizualnej i UI design

Blok III: Weryfikacja rozwiązania i przygotowanie do pracy projektanta UX 1. Testowanie użyteczności UX 2. Kompetencje miękkie projektanta UX 3. Kariera w UX

Blok IV: Przygotowanie projektu końcowego i jego obrona 1. Przygotowanie projektu końcowego i obrona 2. Konsultacje do projektu końcowego 

Course Catalog

Organizacja zajęć

Forma realizacji: 100% online Tryb studiów: zaoczne Godziny zajęć: sobota i niedziela 8.45-15.45 Czas trwania: studia trwają 2 semestry Liczba zjazdów: 11 Liczba godzin dydaktycznych: 178 Konsultacje grupowe online Sprzęt: do realizowania studiów niezbędne jest posiadanie komputera o minimalnych parametrach: min. 4GB pamięci RAM, system operacyjny macOS / Windows / Linux Ubuntu 

Terminy zjazdów

  • 26-27 X 24
  • 16-17 XI 24
  • 14-15 XII 24
  • 18-19 I 25
  • 8-9 II 25

Społeczność

Wiodący wykładowcy

Bartłomiej Schmidt

Posiadam wszechstronne i bogate doświadczenie w zakresie tworzenia produktów cyfrowych jako analityk biznesowy, kierownik projektów, tester, projektant rozwiązań IT. Obecnie specjalizuje się w tematach związanych z modelowaniem, prototypowaniem i wdrażaniem produktów cyfrowych oraz sztuczną inteligencją.

W branży IT jestem od 2007 roku. Pracowałem wielu projektach różnej wielkości od małych trwających 1-2 miesiące jak i w dużych, kilkuletnich. Projekty te związane były zarówno z wdrażaniem usprawnień oraz nowych funkcji w istniejących produktach cyfrowych jak i tworzeniem zupełnie nowych. Mam doświadczenie zarówno w projektach prowadzonych według metodologii waterfall jak i metodyk zwinnych takich jak SCRUM. Posiadam certyfikaty w dziedzinie zarządzania projektami PRINCE II Practitioner, PMP oraz Professional Scrum Master I.

Poza biznesem zaangażowany byłem i jestem w projekty organizacji pozarządowych wcześniej głównie sportowe a obecnie związane z rozwojem miast. Dzięki temu mam szerokie spojrzenie na to jak rozwiązania cyfrowe mogą wspierać różne obszary naszego życia.

Magdalena Therkildsen (uxowa.pl)

Designerka, konsultantka, wykładowczyni.

Uczę, jak projektować produkty cyfrowe i komunikaty wizualne w obiektach publicznych, aby były zrozumiałe i intuicyjne dla odbiorcy. Interesuje mnie relacja człowieka z otoczeniem oraz wpływ designu na poprawę komfortu życia i dobrostan psychiczny. Prowadzę szkolenia z visual design, UX/UI oraz z testowania użyteczności i krytycznego myślenia w UX. Celem mojego nauczania jest uporządkowanie wiedzy z zakresu komunikacji wizualnej, percepcji i sensoryki człowieka, żeby lepiej projektować interfejsy cyfrowe (strony www, aplikacje, ekrany dotykowe etc.) oraz komunikaty wizualne w obiektach publicznych (hotele, lotniska, galerie handlowe etc.). Od 30 lat jestem związana z projektowaniem produktów użyteczności i estetyki wizualnej. Działam projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, PKP Intercity, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Przez ponad 20 lat pracowałam dla sektora FMCG, odpowiadając za kreację marek mainstream i premium. Ukończyłam projektowanie Form Użytkowych, Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej, Product Design oraz UX Design. Jestem certyfikowanym coachem i trenerem biznesu. W roli mentorki wspieram osoby, które szukają swojej drogi w świecie designu oraz asystuję moim nauczycielom na warsztatach pracy z ciałem i emocjami jako spiritual space holder.

Marcin Trzeszczyński

Pasjonat świetnego designu, z bogatym doświadczeniem w projektowaniu graficznym, Web i UX Designie. Rozwijał i projektował produkty digitalowe oraz rozwiązania e-commerce m.in. dla: Play, Orange, Neonet, Sygnity, Early Stage czy Santander Bank. Prowadzi szkolenia i warsztaty z UX Designu oraz projektowania w Figmie. Ostatnio, w wolnym czasie projektuje pro bono dla Fundacji Święty Mikołaj oraz wspiera UXowo startup z branży MedTech. Prywatnie uwielbia komiksy, bulteriery oraz dobrą kuchnię, należy także do grupy wyznawców Najgorszych Filmów Świata.

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. I edycja - rekrutacja trwa do 15.09.2024, planowany termin rozpoczęcia studiów: październik 2024.*  * W przypadku niewystarczającej do uruchomienia liczby chętnych, studia nie odbędą się.

Warunkiem ukończenia studiów jest napisanie i obrona grupowego projektu końcowego, realizowanego w krokach milowych przez cały czas trwania studiów. Członkowie grup projektowych będą dobrani kompetencyjnie. Projekty będą biznesowe, do wyboru z przygotowanej listy.

  • Dyplom** 
  • Zdjęcie w formacie JPG 
  • Dokument tożsamości do wglądu
  • Potwierdzenie przelewu opłaty wpisowego 250 zł

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

 

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Katarzyna Rogalińska-Gajewska

Opłaty

* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 750 zł każda) 11500 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 175 zł każda) 10 350 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 11 000 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego  03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59  BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637 

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.