Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Transformacja cyfrowa biznesu, transformacja cyfrowa, cyfryzacja biznesu, transformacja biznesowa

Transformacja cyfrowa biznesu

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O studiach

Cel studiów

Głównym celem studiów jest wyposażenie kadry specjalistycznej i menedżerskiej w wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z wpływem innowacji, tj. Internetu, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, mediów społecznościowych, big data, urządzeń mobilnych na zarządzanie organizacją. Ten zestaw wartości pozwoli absolwentom i absolwentkom tych studiów na skuteczne przeprowadzanie cyfrowej transformacji w każdej firmie oraz zdobycie kompetencji, dzięki którym będą jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy (Digital Transformation Officer/Chief Digital Officer).

Co nas wyróżnia?

1
200 godzin

200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych w ramach jednego z najbardziej innowacyjnych programów studiów w Polsce

2
Wykładowcy

Prowadzący zajęcia to uznani naukowcy z udokumentowanym doświadczeniem w obszarze cyfrowej transformacji i poszczególnych jej elementów oraz świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej.

3
Warunki kształcenia

Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach i laboratoriach komputerowych. Do dyspozycji słuchaczy jest także biblioteka z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych jak EBSCO, Emerald czy ProQuest.

4
Materiały edukacyjne

Dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów „Financial Times”, oraz platformy LinkedIn Learning z tysiącami kursów online

5
Pomoc ekspertów

Realizacja (pod opieką eksperta) projektu końcowego, który ma charakter praktycznego dokumentu doradczo-konsultingowego

Czy wiesz, że każdy słuchacz tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40

  

Transformacja cyfrowa G.Mazurek książka

 

Każdy słuchacz studiów otrzymuje egzemplarz Transformacji cyfrowej. Książka ta opisuje od strony menedżerskiej kluczowe zagadnienia związane z wdrożeniem cyfrowej zmiany w organizacji. Autor posiłkuje się m.in. badaniami przeprowadzonymi na grupie blisko 200 menedżerów marketingu z firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. 

Więcej o książce znajdziesz tutaj.

Opiekun studiów

prof. Grzegorz Mazurek

Szanowni Państwo, 

Internet, sztuczna inteligencja, Internet rzeczy, media społecznościowe, big data, urządzania mobilne to tylko wybrane rozwiązania technologiczne, które zmieniają nasz świat, naszych klientów i – chcąc nie chcąc – nasze firmy. Słyszymy o wielu innowacyjnych rozwiązaniach opartych na Internecie, ale czy dobrze znamy ich prawdziwy potencjał i wiemy, jak je skutecznie wdrożyć? Czy od strony menedżerskiej jesteśmy gotowi do ogromnej zmiany zwanej cyfrową transformacją? Czy wiemy, jak optymalnie wykorzystać nowe narzędzia online? Czy wreszcie mamy w firmie specjalistów od cyfrowej zmiany, którzy wiedzą, jak dobrze odpowiadać na współczesne wyzwania?

Zdając sobie sprawę, jak trudno jest się poruszać po meandrach cyfrowego świata, oferujemy studia podyplomowe, których celem jest przygotowanie specjalistów, menedżerów i entuzjastów „sfery digital” do przeprowadzania cyfrowej transformacji w organizacji. Przeprowadzenia jej tak, by wszystko, co wiąże się z „innowacyjnymi rozwiązaniami opartymi na Internecie” przestało być modnym hasłem, o którym słyszeliśmy w mediach czy na konferencjach, a stało się realnym wsparciem dla rozwoju firmy i jej pracowników.
Na zajęciach, bazujących na unikatowej wiedzy pochodzącej od wybitnych ekspertów z różnych dyscyplin, dyskusjach, studiach przypadków, warsztatach, przyjmujemy perspektywę menedżerską, a nie technologiczną, gdyż cyfrowa zmiana to wyzwanie przede wszystkim biznesowe.

Gwarantem jakości programu jest nie tylko merytoryczna zawartość, ale właśnie prowadzący – wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, o ogromnym doświadczeniu oraz udokumentowanych sukcesach, wiedzący, że liczy się nie tylko wiedza, ale umiejętność jej wykorzystania do skutecznego wdrożenia zmian cyfrowych w organizacji. 
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z obszaru cyfrowej transformacji. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia i sylwetek prowadzących.

Do zobaczenia na zajęciach!

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

* (LAB) – zajęcia w całości lub części prowadzone w laboratoriach komputerowych – pozostałe zajęcia realizowane są w formie warsztatów, konwersatoriów, z wykorzystaniem metodyki case studies 

  • Zajęcia integracyjne

Przedmiot I – Cyfrowa transformacja w zarządzaniu

  • Cyfrowa transformacja: istota i aplikacja w organizacji
  • Wyzwania zarządzania i nowych technologii
  • Modele biznesowe cyfrowej transformacji 
  • Zarządzanie zmianą cyfrową w organizacji
  • Transfer innowacji ze startupu do korporacji
  • Technologia w komunikacji wewnętrznej i zarządzanie projektowe

Przedmiot II – Cyfrowa transformacja w marketingu i sprzedaży

  • E-marketing i internetowy ekosystem
  • Trendy digital w strategii marketingowej B2B
  • Trendy digital w strategii marketingowej B2C
  • Media społecznościowe – kontekst digitalizacji biznesu
  • Transformacja poprzez e-commerce

Przedmiot III – HR wobec cyfrowej transformacji

  • HR wobec cyfrowej transformacji 
  • Personal branding, 
  • Employer branding, 
  • Rekrutacja pracowników z nowej generacji Z

Przedmiot IV – Technologie wspierające transformację cyfrową

  • Technologie mobilne w biznesie
  • Technologie wspierające transformację cyfrową (Internet rzeczy, AI, uczenie maszynowe)
  • Wirtualna rzeczywistość w biznesie
  • Sztuczna inteligencja w biznesie

Przedmiot V – Rola danych w cyfrowej transformacji

  • Rola danych w e-biznesie
  • Ewolucja business intelligence
  • Prywatność – dane – cyberbezpieczeństwo
  • Big data i customer insights 
  • Aspekty prawne cyfrowej transformacji
  • Przygotowanie projektu końcowego
Illustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.

Program obejmuje 12 zjazdów (w tym 4 realizowane w formule stacjonarnej na uczelni, pozostałe zjazdy w formule online).

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty: 8:45-15:45*
  • niedziele: 8:45-15:45* 

* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30.

Terminy zajęć

Terminy zjazdów zostaną podane wkrótce.

Społeczność

Wybrani prowadzący

Jarosław A. Chudziak

W ramach swojego ponad 30-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze konsultingu biznesowego oraz technologicznego pracował m.in jako partner oraz członek zarządu firmy PwC Consulting, wiceprezes zarządu Prokom Software, Partner firmy KPMG a następnie przez 10 lat jako wiceprezes polskiego oddziału w firmie Accenture. Zrealizował wiele projektów biznesowych oraz technologicznych o charakterze strategicznym, transformacyjnym i/lub optymalizującym modele biznesowe i operacyjne. Prace wykonywał w różnych sektorach, w szczególności telekomunikacyjnym, finansowym i energetycznym, dla firm zarówno polskich, jak i międzynarodowych. 

mgr Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych.

Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech – Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: digital transformation, marketing orchestration, data management platforms, programmatic, performance marketing, search, e-commerce, lead generation, affiliate & partner programs, content marketing, social media relations, marketing automation.

Łukasz Kosuniak

Konsultant i praktyk marketingu B2B z ponad 20 letnim doświadczeniem w firmach Microsoft i Samsung Electronics, gdzie odpowiadał za jedno z pierwszych w Polsce wdrożeń systemu Marketing Automation klasy korporacyjnej.

Jest autorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, "Marketing Automation Krok po Kroku" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „Social Selling Master”, "B2B Marketing Professional".

Prowadzi podcast "Business Marketer" na temat skutecznych metod pozyskiwania klientów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingu cyfrowego.

Laureat nagrody Effie w kategorii "Marketing B2B"

 

Damian Lewandowski

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Wraz ze wspólnikiem, założył jedną z pierwszych firm w Polsce, zajmujących się technologią wirtualnej rzeczywistości. Obecnie jego firma obsługuje takich klientów jak służby podlegające pod MSWiA, wojsko, uczelnie wyższe, fundacje i duże korporacje. Jako miłośnik nowych technologii często angażuje się w innowacyjne projekty i z przyjemnością dzieli się zdobytymi doświadczeniami na licznych konferencjach i gościnnych wykładach.

prof. Grzegorz Mazurek

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, pracownik w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: • Zarządzanie w wirtualnym środowisku • Master in Digital Marketing, MBA • Cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja, podyplomowe: • Digital marketing: AI i innowacje • E-commerce: AI i innowacje • Transformacja cyfrowa biznesu). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2016-2018. 

Artur Racicki, MBA

Założyciel, prezes zarządu firmy Social WiFi, dostarczającej usługę inteligentnego Wi-Fi. Współzałożyciel spółki SEEDiA, tworzącej ekologiczne produkty zasilane odnawialnymi źródłami energii. Twórca start-upów internetowych. Ekonomista, absolwent studiów MBA, wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. W 2015 roku otrzymał nagrodę “Lew Koźmińskiego” oraz zajął 5. miejsce w rankingu miesięcznika Brief na “Najbardziej kreatywnych w biznesie”. Ekspert z 13-letnim doświadczeniem w sektorze e-commerce. W stowarzyszeniu Sport 7 aktywizuje dzieci do uprawiania sportów. Gra w golfa, zwiedził blisko 50 krajów.

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako prezes zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia.

Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

mgr Tomasz Woźniak

Współwłaściciel i prezes Future Mind – firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń, głównie aplikacji mobilnych. Od 2009 r. w Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone, tworzył najpopularniejsze aplikacje rozrywkowe Kwejk.pl czy Demotywatory.pl, a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 r. firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i launch projektów, a także wykonywanie i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile.

Tomasz Woźniak czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych, jest również wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego oraz regularnie prowadzi szkolenia z zakresu technologii mobilnych. W 2014 r. kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 r. objął szefostwo grupy roboczej mobile w ramach IAB Polska.

mgr Konrad Zach

Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych, m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez prawie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym.

Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców startupów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac., a także prowadzi wykłady z zakresu e-marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. serwisy internetowe, strategia e-marketingowa, personal branding). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie w wirtualnym środowisku). 

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

VII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego oraz jej prezentacją. Dodatkowo wymagana jest aktywność  uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego on-line przygotowanego na podstawie materiału ze studiów. 

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego**
  • Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Anna Mięgoć
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Mięgoć

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 900 zł każda) 9 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 410 zł każda) 8 820 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 9 300 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego  03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.