O studiach
Cel studiów
Głównym celem studiów jest wyposażenie kadry specjalistycznej i menedżerskiej w wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z wpływem innowacji, tj. Internetu, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, mediów społecznościowych, big data, urządzeń mobilnych na zarządzanie organizacją. Ten zestaw wartości pozwoli absolwentom i absolwentkom tych studiów na skuteczne przeprowadzanie cyfrowej transformacji w każdej firmie oraz zdobycie kompetencji, dzięki którym będą jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy (Digital Transformation Officer/Chief Digital Officer).
Co nas wyróżnia?
200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych w ramach jednego z najbardziej innowacyjnych programów studiów w Polsce
Prowadzący zajęcia to uznani naukowcy z udokumentowanym doświadczeniem w obszarze cyfrowej transformacji i poszczególnych jej elementów oraz świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej.
Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach i laboratoriach komputerowych. Do dyspozycji słuchaczy jest także biblioteka z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych jak EBSCO, Emerald czy ProQuest.
Dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów „Financial Times”, oraz platformy LinkedIn Learning z tysiącami kursów online
Realizacja (pod opieką eksperta) projektu końcowego, który ma charakter praktycznego dokumentu doradczo-konsultingowego
Czy wiesz, że każdy słuchacz tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?
Każdy słuchacz studiów otrzymuje egzemplarz Transformacji cyfrowej. Książka ta opisuje od strony menedżerskiej kluczowe zagadnienia związane z wdrożeniem cyfrowej zmiany w organizacji. Autor posiłkuje się m.in. badaniami przeprowadzonymi na grupie blisko 200 menedżerów marketingu z firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Więcej o książce znajdziesz tutaj.
Opiekun studiów
Szanowni Państwo,
Internet, sztuczna inteligencja, Internet rzeczy, media społecznościowe, big data, urządzania mobilne to tylko wybrane rozwiązania technologiczne, które zmieniają nasz świat, naszych klientów i – chcąc nie chcąc – nasze firmy. Słyszymy o wielu innowacyjnych rozwiązaniach opartych na Internecie, ale czy dobrze znamy ich prawdziwy potencjał i wiemy, jak je skutecznie wdrożyć? Czy od strony menedżerskiej jesteśmy gotowi do ogromnej zmiany zwanej cyfrową transformacją? Czy wiemy, jak optymalnie wykorzystać nowe narzędzia online? Czy wreszcie mamy w firmie specjalistów od cyfrowej zmiany, którzy wiedzą, jak dobrze odpowiadać na współczesne wyzwania?
Zdając sobie sprawę, jak trudno jest się poruszać po meandrach cyfrowego świata, oferujemy studia podyplomowe, których celem jest przygotowanie specjalistów, menedżerów i entuzjastów „sfery digital” do przeprowadzania cyfrowej transformacji w organizacji. Przeprowadzenia jej tak, by wszystko, co wiąże się z „innowacyjnymi rozwiązaniami opartymi na Internecie” przestało być modnym hasłem, o którym słyszeliśmy w mediach czy na konferencjach, a stało się realnym wsparciem dla rozwoju firmy i jej pracowników.
Na zajęciach, bazujących na unikatowej wiedzy pochodzącej od wybitnych ekspertów z różnych dyscyplin, dyskusjach, studiach przypadków, warsztatach, przyjmujemy perspektywę menedżerską, a nie technologiczną, gdyż cyfrowa zmiana to wyzwanie przede wszystkim biznesowe.
Gwarantem jakości programu jest nie tylko merytoryczna zawartość, ale właśnie prowadzący – wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, o ogromnym doświadczeniu oraz udokumentowanych sukcesach, wiedzący, że liczy się nie tylko wiedza, ale umiejętność jej wykorzystania do skutecznego wdrożenia zmian cyfrowych w organizacji.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z obszaru cyfrowej transformacji. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia i sylwetek prowadzących.
Do zobaczenia na zajęciach!
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
* (LAB) – zajęcia w całości lub części prowadzone w laboratoriach komputerowych – pozostałe zajęcia realizowane są w formie warsztatów, konwersatoriów, z wykorzystaniem metodyki case studies
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym 4 realizowane w formule stacjonarnej na uczelni, pozostałe zjazdy w formule online).
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8:45-15:45*
- niedziele: 8:45-15:45*
* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30.
Terminy zajęć
Terminy zjazdów zostaną podane wkrótce.
Społeczność
Wybrani prowadzący
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
VII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego oraz jej prezentacją. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego on-line przygotowanego na podstawie materiału ze studiów.
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego**
- Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 900 zł każda) | 9 800 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 410 zł każda) | 8 820 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 9 300 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.