Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Budowanie wizerunku pracodawcy, employer branding

Skuteczny Employer Branding - Online

Poziom
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe ONLINE
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Online,
W weekend

O kierunku

Cel studiów

Program studiów ułożony jest tak, aby w toku zajęć słuchacze nauczyli się oraz w praktyce zmierzyli się z przygotowaniem kompleksowej strategii budowania marki pracodawcy. Zajęcia obejmują zarówno zagadnienia employer brandingu wewnętrznego, w tym komunikacji i budowania zaangażowania pracowników, jak i budowania marki pracodawcy na zewnątrz organizacji – jej percepcji wśród kandydatów.

Studia wspierają menedżerów i specjalistów HR w budowaniu marek pracodawców, które dzięki doświadczeniom pracowników i kandydatów, wspierają cele biznesowe.

Atuty kierunku

1
Tylko praktyczne zajęcia

Wykładowcy to znani i doświadczeni praktycy.

2
Gwarancja jakości najlepszej uczelni biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej

Jakość kształcenia i rola lidera edukacji biznesowej Koźmińskiego jest doceniana przez „Financial Times”, który od lat klasyfikuje uczelnię na wysokich pozycjach w swoich rankingach uczelni biznesowych.

3
Strategiczne podejście

W toku studiów współtworzysz kompleksową strategię EB.

4
Możliwość strategicznego wsparcia dowolnej firmy lub NGO

Przygotowujemy w grupach strategie EB i uczymy, jak obronić je przed zarządem.

5
Program nieustannie ewoluuje, obejmując najnowsze trendy, techniki i technologie

Zapewniamy dostęp do najświeższych informacji, trendów i innowacyjnych narzędzi.

6
Różnorodność form nauki

Zajęcia w formacie hybrydowym obejmują wykłady, ćwiczenia, case study, spotkania z gośćmi, całoroczną pracę grupową oraz indywidualne konsultacje.

7
Realny rozwój

Każdego roku nasi absolwenci awansują w strukturach lokalnych i globalnych, obejmują eksperckie i menedżerskie role EB oraz zdobywają nagrody w konkursach EB.

8
Networking i przyjaźnie na lata

Na studiach poznasz osoby o podobnej ścieżce zawodowej i zainteresowaniach.

9
Bonusy

Dodatkowe benefity to m.in. bilety na wydarzenia EB, audyt marki pracodawcy i książki.

POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?

 

Zapraszamy do rozmowy z naszym wirtualnym asystentem EBikiem.

Na zajęciach nauczysz się, jak stworzyć swojego prywatnego asystenta EB, który sprawi, że Twoja praca będzie efektywniejsza.

Partner studiów

employer branding institute

Adresaci studiów

Odbiorcami studiów są specjaliści i menedżerowie HR, PR oraz marketingu, pragnący rozwijać się w strategicznej transformacji organizacji przy wykorzystaniu narzędzi EB.

 

figury

Kierownik studiów

dr Barbara Zych

CEO Employer Branding Institute, jurorka w największych konkursach HR w Indiach, Chinach i Europie. Twórca globalnej konferencji Employer Branding Stars, konkursu EBstars Awards oraz platformy do strategicznego zarządzania doświadczeniami pracowników i kandydatów EBnavi.com, wykorzystującej AI i dane. Gospodyni podcastu EBstars Podcast i newslettera EBstars Newsletter.

Ma na koncie ponad 500 projektów z zakresu employer brandingu, kilkanaście tysięcy wyszkolonych osób ze strategicznego podejścia do EB i jedną misję – pomóc pracodawcom na całym świecie strategicznie zarządzać doświadczeniami kandydatów i pracowników.

Jest autorką książek i narzędzi do strategicznego zarządzania procesami HR.

Prywatnie interesuje się zastosowaniem AI w psychoterapii, a w wolnych chwilach szkoli z technik mindfulness na spływach rzecznych SUP.

Korzyści dla uczestniczek i uczestników studiów – co zyskujesz

Udział w tych studiach nie tylko wzbogaci Twoją wiedzę z zakresu badań, strategii, marketingu, AI, narzędzi, ale także przygotuje Cię na przyszłe wyzwania zawodowe i uzbroi w przewagę na konkurencyjnym rynku pracy. Dzięki nam staniesz się dojrzałym partnerem dla biznesu.

CASE STUDIES FIRM PREZENTOWANYCH NA STUDIACH:

Biedronka, Bank Gospodarstwa Krajowego, British American Tobacco, Danone, Deloitte, dmTECH, ORLEN, Philip Morris Poland, PwC, PZU

Program

JAK PRZEBIEGAJĄ STUDIA?

  • Interaktywne wykłady i praktyczne ćwiczenia z cenionymi ekspertami z branży
  • Seminaria tematyczne z udziałem specjalistów z różnych dziedzin EB
  • Studia przypadków wdrożeń EB w organizacjach
  • Symulacje szkoleniowe z wykorzystaniem różnorodnych metod – od klocków lego przez planszówki po symulację sprzedaży projektu przed zarządem
  • Warsztaty budowania narzędzi i aktywacji EB w oparciu o narzędzia AI (bez kodowania!)
  • Praca grupowa nad konkretną strategią dla firmy lub NGO zakończona obroną przed komisją symulującą spotkanie zarządu

JAKI JEST PROGRAM STUDIÓW?

Moduł 0: Integracja

  • Poznajemy się i budujemy to, co najważniejsze – network
  • Dobieramy się w grupy projektowe
  • Wprowadzenie do ekosystemu komunikacji i narzędzi pracy

Moduł 1: Podstawy marketingu strategicznego

  • Profilowanie person/grup docelowych
  • Tworzenie strategii marki i strategii jej komunikacji
  • EVP jako fundament pozycjonowania marki pracodawcy

Moduł 2: Badania marki pracodawcy

  • Wprowadzenie do frameworku strategicznego EB (po co?, co?, jak?)
  • Przegląd badań i narzędzi badawczych
  • Co do czego, czyli jak zbadać markę na zewnątrz i wewnątrz?
  • Jak monitorować EVP i efektywność w sposób ciągły?
  • Jak wykorzystać AI w badaniach EB, czyli budujemy asystenta EB do spraw badań

Moduł 3: Wyznaczenie strategii employer branding

  • Podstawowe składowe strategii (cele, persony, analiza strategiczna, EVP, EVPmatrix, aktywacje, KPIs)
  • Wykorzystanie AI w przygotowaniu strategii (analiza strategiczna, ideacja, plan egzekucji)

Moduł 4: Wewnętrzne budowanie marki pracodawcy

  • Projektowanie i wdrażanie systemu efektywnej komunikacji wewnętrznej
  • Angażowanie pracowników i employee experience
  • Metodyki wdrożeniowe i zarządzanie zmianą w organizacji
  • Design thinking w procesie budowania doświadczeń kandydatów i pracowników

Moduł 5: Marketing i jego zastosowanie w budowaniu marki pracodawcy

  • Marketing wychodzący (outbound marketing)
  • Marketing przychodzący (inbound marketing)
  • Marketing treści (content marketing)
  • Marketing w mediach społecznościowych (social media marketing)
  • Marketing w wyszukiwarkach (search engine marketing)
  • Marketing wideo (video marketing)
  • Marketing influencerski (influencer marketing)

Moduł 6: Narzędzia employer branding

  • Jak i kiedy korzystać z poszczególnych narzędzi online i offline
  • Najlepsze przykłady wykorzystania omawianych narzędzi
  • Mierzenie efektywności działań EB
  • Narzędzia AI w budowaniu marki pracodawcy

Moduł 7: Zarządzanie projektem employer branding

  • Jak zbudować zespół EB?
  • Jak liczyć ROI z działań? Jak robić EB bez budżetu?
  • Jak monitorować postępy i wykorzystać AI do pomocy?

Moduł 8: Wewnętrzna sprzedaż projektu

  • Jak przekonać zarząd do projektu EB?
  • Jak zaangażować pracowników do naszych projektów?
  • Jak przekonać marketing do współpracy?
  • Rola AI w kształtowaniu przyszłości HR
  • Przygotowanie organizacji do zmian

Moduł 9: Projekt końcowy

  • Praca nad grupowym projektem zbudowania strategii EB dla wybranej firmy lub NGO
  • Trenowanie prezentacji przed zarządem
  • Prezentacja projektu przed komisją
GroupOfPeopleIllustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Program obejmuje 12 zjazdów 100% w formule on-line

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu: 

  • sobota 8.45 – 15.45 
  • niedziela 8.45 – 15.45 

Terminy

Planowane terminy zajęć w I semestrze:

wkrótce

Społeczność

Zespół wykładowców tworzą doświadczeni praktycy EB, HR i marketingu w Polsce, w tym reprezentanci pracodawców oraz najlepsi z absolwentów.

dr Barbara Zych

CEO Employer Branding Institute, jurorka w największych konkursach HR w Indiach, Chinach i Europie. Twórca globalnej konferencji Employer Branding Stars, konkursu EBstars Awards oraz platformy do strategicznego zarządzania doświadczeniami pracowników i kandydatów EBnavi.com, wykorzystującej AI i dane. Gospodyni podcastu EBstars Podcast i newslettera EBstars Newsletter.

Ma na koncie ponad 500 projektów z zakresu employer brandingu, kilkanaście tysięcy wyszkolonych osób ze strategicznego podejścia do EB i jedną misję – pomóc pracodawcom na całym świecie strategicznie zarządzać doświadczeniami kandydatów i pracowników.

Jest autorką książek i narzędzi do strategicznego zarządzania procesami HR.

Prywatnie interesuje się zastosowaniem AI w psychoterapii, a w wolnych chwilach szkoli z technik mindfulness na spływach rzecznych SUP.

mgr Łukasz Trzeszczkowski

Doświadczony menedżer, ekspert, prelegent i wykładowca akademicki z zakresu budowania wizerunku pracodawcy. W swojej długoletniej karierze zawodowej budował marki pracodawców Danone, ORLEN, PwC, PZU i Unilever. Autor wielu efektywnych strategii, kampanii i projektów employer brandingowych oraz wielokrotny laureat polskich i międzynarodowych konkursów branżowych. Prywatnie – pasjonat podróży i fotografii sportowej, w szczególności żużlowej. Fotografował sukcesy polskich olimpijczyków w Soczi oraz Rio de Janeiro.

Maja Gojtowska

Blogerka gojtowska.com

dr Monika Sońta

Assistant Professor, Consultant

mgr Ewa Mazurczyk-Jankowska

CEO ISIR, HR Talent Acquisition and Employer Branding Manager (British American Tobacco).

mgr Magdalena Biedrzycka-Doliwa

Head of Corporate Communications at Deloitte Poland. She is engaged and energetic business communication professional with experience working for companies from media and IT industry. Certified mentor and PhD candidate at Kozminski University.

Magda Oleksiewicz

Executive Director - Business Architecture&Change Management, Goldman Sachs

Anna Prończuk-Omiotek

W internecie znana jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingowy, freelancer, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Prowadzi warsztaty z marketingu, pitchingu i wystąpień publicznych.

W branży marketingowej od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów w oparciu o webinar marketing.

Współpracowało z nią 300 firm i instytucji, takich jak:

✓ Allegro,

✓ Mercedes-Benz,

✓ TEDx,

✓ infoShare Academy,

✓ Akademia Leona Koźmińskiego.

Jest autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™. 

1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów - to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów z branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowała ponad 1 mln złotych z kampanii marketingu online.

Anna jest też trenerem biznesu z certyfikatem Grupy SET. Prowadzi warsztaty i szkolenia, m.in. przygotowuje przedsiębiorców do prezentacji biznesowych typu „pitch”. Jej podopieczni zdobywają pierwsze miejsca w konkursach startupowych i finansowania w wysokości nawet 1 mln. złotych. 

Została wyróżniona na liście TOP Wowen w eBiznesie 2022 w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Kobiety eBiznesu.

Mateusz Jabłonowski

Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki "Employer Branding. Praktyczny podręcznik". Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB - EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też gościnnie zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

Martyna Skalska

Starsza Specjalistka ds. Employer Brandingu na Polskę i Bałtyki w Philip Morris International

Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej.

Obecnie wspiera budowanie candidate experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Polsce i na Bałtykach.

Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.

Adam Piwek

Ekspert marki pracodawcy i komunikacji w dmTECH Polska – spółce IT należącej do sieci drogerii dm, działającej w 14 krajach Europy.

Pasjonat nowoczesnych technologii oraz EB opartego o autentyczność i dane. Od ponad 15 lat wspiera firmy w partnerskiej komunikacji, działaniach digital i procesach transformacyjnych.

Paulina Mazur

Konsultantka HR, propagatorka odpowiedzialnego employer brandingu, rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem pracowników wszystkich pokoleń.

Przed 2018 rokiem, pracując w BIGRAM, rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy, łącząc młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Organizowała i prowadziła warsztaty, szkolenia z zakresu employer brandingu, komunikacji, współpracy w zespole, symulacje biznesowe, konkursy, konferencje, które w sumie zgromadziły ponad 30 tysięcy uczestników.

Od 2019 pracuje pod własną marką jako konsultantka, trenerka, mówczyni. Dzieli się wiedzą występując na konferencjach m.in. I love Marketing, I love HR, Linkedin Virtual, Sales Angels, na blogu oraz w social mediach. Ostatnie 3 lata spędziła w Republice czeskiej przygotowując wiodącą firmę z branży chemiczno-energetycznej do transformacji kulturowej.

Adriana Jeske

Menedżerka ds. budowania wizerunku pracodawcy w Biedronce.

Człowiek orkiestra, kobieta rakieta, niekwestionowana miłośniczka komunikacji 💬. 5 lat temu miała swój powód, aby pójść, a następnie dołączyć do Biedronki, z którą teraz jest w relacji perfect-match. To tutaj pracuje z i dla ludzi, mając na koncie sporą liczbę efektywnych kampanii online i offline. Rozwija media społecznościowe pracodawcy, dba o spójną komunikację w zakresie marketingu rekrutacyjnego i wspiera przyciąganie młodych talentów do organizacji. Prywatnie, pasjonatka dobrej książki, ładnej sztuki, średnio budżetowych podróży i właścicielka kilku tatuaży.

Anna Mączka

Absolwentka Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim i Coachingu w Szkole Głównej Handlowej.

Posiada około 15-letnie doświadczenie zarówno w agencjach headhuntingowych, jak i wewnętrznych działach HR (Agora, EY). Obecnie kierownik zespołu odpowiedzialnego za wewnętrzny employer branding - wellbeing, benefity i doświadczenia pracowników. Wcześniej odpowiedzialna za prowadzenie projektów rekrutacyjnych i zarządzanie obszarem employer brandingu. Głęboko wierzy w znaczenie mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii jako wsparcia w budowaniu marki zawodowej i osobistej.

Joanna Sknadaj

Rekruterka i liderka projektów HR, specjalizująca się w branży bankowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów EB i HR, w tym onboardingu, programów stażowych, CX Surveys i exit interviews. Ceniona za krytyczne myślenie, kreatywne podejście i szybki dowcip.

Absolwentka Ekonomii i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie studentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS.

Co mówią nasi absolwenci?

Monika Łyszczak

Human Resources Consultant, Neptis

Po roku intensywnej nauki obroniłam pracę dyplomową w Akademii Leona Koźmińskiego. Skuteczny employer branding nie ma przede mną tajemnic! Teraz przed nami praca nad wdrażaniem planów w życie! :)

Magdalena Zabłocka-Tutka

HR Manager, IQ Metal Group

Było warto! Ta przygoda niewątpliwie wzbogaciła moją wiedzę i umiejętności w budowaniu atrakcyjnego wizerunku pracodawcy. Teraz czas zastosować teorię w praktyce.

Marta Łakoma

Expert/IT Product Sales Coordinator, Grupa Pracuj

Podziękowania dla wszystkich wykładowców i Uczestniczek studiów. Dziękuję za Wasze cenne sugestie, wymiany poglądów, dzielenie się wiedzą – to było dla mnie unikatowe, wartościowe i inspirujące. Wierzę, że dzięki temu lepiej rozumiem EB-owy świat i będę jeszcze bliżej moich Klientów.

Elżbieta Kobylińska

Marketing and Communication Manager at Business Tax and Money House

Studia zajęły mi dużo czasu, wysiłku i poświęceń. Ale to już historia! Nie mogę się doczekać, aby wykorzystać tę wiedzę w praktyce!

Zasady rekrutacji

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

XII edycja  - rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.  

Uprzejmie informujemy, że edycje są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.

  • Praca końcowa, przygotowywana w grupach przez 2 semestry, zakończona obroną pracy przed komisją (80% oceny końcowej)
  • Zaliczenie egzaminów cząstkowych (20% oceny)
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego ** 

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Zochowska Monika
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Monika Żochowska

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4 400 zł każda ) 8 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 960 zł każda ) 7 920 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 8 300 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl