Senior HR Business Partner

Senior HR Business Partner

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
O kierunku
Cel studiów

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online. Celem studiów jest przygotowanie do pełnienia roli Senior HR Business Partnera poprzez przekazanie kluczowej wiedzy z obszaru aktualnych trendów, rozwiązań technologicznych i digitalizacji w HR. 

Zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających sprawne poruszanie się w złożonej i dynamicznie rozwijającej się rzeczywistości rynkowej. Projektowanie adekwatnych do niej rozwiązań umożliwi absolwentowi wzmocnienie swojej pozycji na rynku pracy w wybranej przez siebie branży. 

Słuchacze w trakcie toku studiów pozna metody i narzędzia z zakresu: zarządzania projektem HR, konstruowania systemów wynagrodzeń, coachingu organizacyjnego, kształtowania kultury organizacyjnej i przywództwa, grywalizacji, digitalizacji procesów HR oraz projektowania użytecznych rozwiązań metodą Design Thinking. Zdobędą wiedzę i umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce z obszarów: analityki obszaru HR, sztucznej inteligencji w HR, systemowego zarządzania talentem organizacyjnym oraz komunikacji wewnętrznej. Poznają zasady realizacji najnowszych koncepcji w praktyce oraz zdobędą wiedzę z zakresu wspierania menedżerów w ich codziennej pracy. Słuchacze będą także kształtować wiedzę i umiejętności z przywództwa, w szczególności opartego na wartościach i adekwatnego do realiów świata VUCA. Tok studiów przewiduje także kształtowanie odpowiednich, etycznych postaw. Podczas studiów słuchacz tego kierunku jest wspierany w rozwoju prawidłowych postaw tak, aby był zdolny wykorzystywać zdobytą wiedzę i umiejętności we właściwy sposób i w słusznych celach poprzez przedmioty takiej jak ekonomia zaufania, zarządzanie różnorodnością  czy zarządzanie energią własną menedżera i jego zespołu.

 

Adresaci studiów
  • Absolwenci studiów podyplomowych HR BP 

  • Dyrektorzy HR, 

  • Osoby pełniące funkcję HR BP lub SHR BP nie mniej niż 5 lat 

  • Eksperci HR z minimum 10 letnim doświadczeniem 

Illustration
Kierownik studiów
Karina Popieluch

Senior HR Expert, Trener Biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.
Blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B  zdobywała, współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją oraz sprzedażą, a przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi  i ekspertyzy w obszarze lean management. 

Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Koźmiński Business School oraz partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego "HR Business Partner" oraz patron merytoryczny cyklu "HR na szpilkach". Redaktor merytoryczny i współautor książki HR Business Partner. Rola, filary, perspektywy oraz wielu innych publikacji. Uznany prelegent konferencji branży HR. 

 

Na co dzień w ramach prowadzonych firm doradczo-szkoleniowych pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej, zasiada w radzie nadzorczej, doradza zarządom spółek komercyjnych, wspierając transformację funkcji HR oraz realizując projekty budujące przewagę konkurencyjną organizacji na bazie systemowego zarządzania efektywnością, zarządzania zmianą, przywództwa i kapitału ludzkiego. 

 

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”.

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

Studia podyplomowe Senior HR Business Partner są studiami, które w swoich założeniach dają słuchaczom aktualną wiedzę i nowe umiejętności niezbędne na bardzo dynamicznym rynku pracy. Studia adresowane są do profesjonalistów HR, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie najnowszych rozwiązań i trendów, aby  efektywnie wspierać biznes, poprzez dostarczenie skutecznych rozwiązań z obszaru HR w turbulentnym i złożonym środowisku biznesowym. 

Program
Ramowy program studiów

PRZEDMIOTY

  • Zajęcia integracyjne - 4h 
  • Ewolucja roli HR Business Partnera - 4h 
  • Analityka Talentów - 8h 
  • Budowanie organizacji opartej na wartościach - 16h 
  • Przywództwo w świecie VUCA - 16h 
  • Zarządzanie projektami HR - 16h 
  • Grywalizacja - 8h 
  • Konstruowanie systemów wynagrodzeń - 8h 
  • Komunikacja wewnętrzna - 8h 
  • Design Thinkig w HR - 8h 
  • Ekonomia Zaufania  8h 
  • Coaching organizacyjny - 16h 
  • Systemowe zarządzanie talentem organizacyjnym - 16h 
  • Digitalizacja procesów miękkich -8h 
  • Zarządzanie energią menedżera i jego zespołu - 8h 
  • Controlling i Compliance jako narzędzia realizacji strategii HR - 16h 
  • Sztuczna inteligencja w HR - 8h 
  • Zarządzanie różnorodnością - 8h 
  • Spotkanie z praktykiem - 8h 

Razem 192*  * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ   Praktyczny i warsztatowy charakter wykładów   Stosowane metody pracy trenerskiej: 

  • Wykład 

  • Ćwiczenia indywidualne 

  • Ćwiczenia grupowe 

  • Scenki 

  • Case study 

  • Testy autodiagnozy

 

GroupOfPeopleIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.  

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:  

  • soboty od 8.45 do 15.45  
  • niedziele od 8.45 do 15.45 
Społeczność
Wiodący wykładowcy
alk
Jacek Krajewski
alk
Michał Okla
alk
Edyta Paul
alk
Paweł Szabelewski
alk
Urszula Rudzka-Stankiewicz
Maja Gojtowska

Blogerka gojtowska.com

Andrzej Borczyk

HR Dyrektor, Grupa Żywiec

alk
dr Anna Syrek-Kosowska

Superwizor Coachingu – pierwsza Polka akredytowana przez Coaching Supervision Academy (UK) (EMCC, app. ICF) oraz Izbę Coachingu. Autorka polskiej adaptacji Modelu Pełnego Spektrum Superwizji w Coachingu (FSM, CSA). Certyfikowany Coach (ICC, Zen-Coach). Trener rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Hon VP The International Society for Coaching Psychology. Partner Zarządzający ASK Expert. Psycholog biznesu z 17 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami HR, szkoleniowymi i coachingowymi. Współpracuje z liderem branży FMCG odpowiadając za ocenę psychometryczną potencjału menedżerskiego w procesach Zarządzania Talentami. Prelegentka, wykładowca polskich i zagranicznych uczelni m.in. City University (UK), Akademia L. Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Biznesu, Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i wielu innych. Współtwórca i kierownik merytoryczny oraz superwizor Akademii Profesjonalnego Coachingu (Wyższa Szkoła Biznesu). Kreatorka i współtwórca Forum Coachingu i Superwizji. Autorka kilkudziesięciu publikacji i ekspert medialny z zakresu HRM i rozwoju osobistego, członkini Rady programowej wydawnictw; Coaching Review, Coaching Psychology International. 

alk
Piotr Pilipczuk
Sebastian Kotów

Autor, praktyk biznesu, inspirujący mówca oraz wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA, Koźmiński Advanced Management Program i podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów oraz Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży w ALK. Obecnie CEO w Institute of Behavioral Design (IoBD) – organizacji zajmującej się badaniami oraz implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i eurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz w rozwoju kompetencji menedżerskich. Jest członkiem European Brain and Behavior Society oraz Institute of Leadership & Management w Londynie, International Association for Research in Economic Psychology oraz Association for Consumer Research. Zasiada w radzie ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkTank, jest również członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Współautor bestsellerowej serii książek napisanych wraz z Brianem Tracy – Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę! (Onepress, 2015), Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać (Onepress 2016). Wiele lat mieszkał i pracował za granicą, głównie w USA i Wielkiej Brytanii. Był prezesem oraz udziałowcem w Brian Tracy International, a w latach 2013-2014 - członkiem zarządu Door Group SA oraz pełnił funkcję CEO firmy FranklinCovey w Polsce.

Mariusz Kapusta

Ekspert Zarządzania Projektami – mam na to dużo papierów :), np. PMP, ACP, Professional Scrum Master. Od 1998 prowadzę projekty, a od 2001 też międzynarodowe. Nie tylko papiery za mną stoją. 
 Twórca metody KISS PM – lubię prostotę, a rozwiązania oparte na milionach formularzy nigdy się nie sprawdzały, dlatego powstało coś prostego. 
 Autor książki Zarządzanie projektami krok po kroku – pisanie sprawia mi przyjemność, a w przypadku tej książki okazało się, że czytelnicy lubią to, co napisałem. 

Barbara Zych
dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

Karina Popieluch

Senior HR Expert, Trener Biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.
Blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B  zdobywała, współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją oraz sprzedażą, a przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi  i ekspertyzy w obszarze lean management. 

Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Koźmiński Business School oraz partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego "HR Business Partner" oraz patron merytoryczny cyklu "HR na szpilkach". Redaktor merytoryczny i współautor książki HR Business Partner. Rola, filary, perspektywy oraz wielu innych publikacji. Uznany prelegent konferencji branży HR. 

 

Na co dzień w ramach prowadzonych firm doradczo-szkoleniowych pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej, zasiada w radzie nadzorczej, doradza zarządom spółek komercyjnych, wspierając transformację funkcji HR oraz realizując projekty budujące przewagę konkurencyjną organizacji na bazie systemowego zarządzania efektywnością, zarządzania zmianą, przywództwa i kapitału ludzkiego. 

 

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”.

Irmina Gocan
dr Irmina Gocan

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze personalnym, jako specjalista, ekspert, menedżer i dyrektor personalny, a obecnie prezes i konsultant wiodący spółki doradztwa personalnego oraz wykładowca i trener. 

 

W swojej dotychczasowej karierze odpowiedzialna m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii personalnej, wdrażanie i koordynację złożonych projektów strategicznych HR, pozyskiwanie, rozwój zawodowy i motywowanie kadry menedżerskiej, sukcesorów, ekspertów i talentów w przemyśle i energetyce.  

 

Pracowała u największych polskich pracodawców, gdzie controlling personalny jest stosowany w praktyce dnia codziennego i  prowadzi się go na wielka skalę m.in. w bankach i firmach ubezpieczeniowych, w PSE S.A., PGE Polskiej Grupie Energetycznej SA. oraz Poczcie Polskiej. 

 

Obecnie klientami jej doradztwa personalnego, warsztatów i szkoleń są wiodące polskie i zagraniczne marki m.in. z zakresu legal i compliance, retail i FMCG, automotive, banking and insurance, heavy industry, pharmacy and medical a także Centra Usług Wspólnych (SSC). Wiele jej projektów wymaga zbudowania business case opartego na rozliczeniu opłacalności (evidence based HR), ustrukturyzowanego podejścia m.in. opartego na metodykach zarządzania procesami lub projektami gdyż jest prowadzonych dla Spółek kierujących się efektywnością lub zarządzających wieloma licznymi zespołami.   

 

Autorka wielu praktycznych rozwiązań, procedur i narzędzi, takich jak systemy etatyzacji i planowania zatrudnienia, systemy employer brandingu, rekrutacji i selekcji, assessment i development center, systemy wynagradzania, programy motywacji płacowej i pozapłacowej, zarządzania wynikami i zarzadzania przez cele, kompetencyjnej oceny pracowniczej, controllingu personalnego i wielu innych. Specjalizuje się w projektach łączących wypracowanie rozwiązań merytorycznie i w warstwie IT.  

Współpracowała od strony klienta z firmami Delloite, Ernst & Young, Capgemini, AON, Hewitt, Hudson, PwC, HRK, a w obszarze IT z SAP i SID Group. Teraz dobre praktyki zarządcze i informatyczne rekomenduje w swoich projektach doradczych.  

 

Autor wielu publikacji HR dla Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, a także czasopism Personel Plus i HR Business Partner, gdzie od czasu do czasu publikuje artykuły o trendach rynkowych, ciekawych case studies oraz gotowe rozwiązania (procedury, wzory dokumentów – również w obszarze controllingu personalnego). Jest też współautorem wydanej niedawno książki HR Business Partner (PWN), gdzie również opisywała skuteczny model zzl.
 

Partner merytoryczny obszaru HR i wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego.  

Wcześniej Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzania Kompetencjami Pracowników, koordynator Studiów MBA HR, a obecnie  Kierownik Studiów Podyplomowych Controlling Personalny, jak też współkierujący Studiami Podyplomowymi Menedżer Szkoleń i Rozwoju na ALK. Wykłada również w kilku innych uczelniach m.in. Uniwersytecie SWPS (wcześniej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej), Wyższej Szkole Handlowej, UTH oraz na Akademii HR Business Partnera i Akademii Wynagrodzeń sygnowanych przez firmę doradztwa biznesowego Bigram. Prowadzi też szkolenia z zakres zarządzania i HR dla firm komercyjnych, spółek skarbu państwa i urzędów. 

Absolwentka m.in. Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi SWPS, Studium Trenerów Grupowych SWPS i Laboratorium Psychoedukacji, oraz studiów  MBA dla kadry zarządzającej HR na Akademii Leona Koźmińskiego. Tytuły licencjata i magistra uzyskała w obszarze zarządzania i ekonomii.  
 

Doktorat uzyskała na Uniwersytecie Stanowym w Yorku, USA, jej praca doktorska dotyczyła controllingu personalnego. 

dr Katarzyna Pilipczuk

Akredytowany trener coachingu International Coaching Community. Akredytowany Superwizor  i Coach w Izbie Coachingu. Certyfikowany Business Coach International Coaching Community. Konsultant Rozwoju Organizacyjnego FCODC. Trener, mentor, doradca biznesu. Doświadczony manager. Doktor nauk humanistycznych. Członek zespołu Centrum Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego. Wieloletni wykładowca zarządzania na poziomie MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz coachingu  w Uniwersytecie SWPS. Współtwórca i inicjatorka InnerMasteringu® - metody wspierającej rozwój zharmonizowanych organizacji, zespołów, jednostek.

Bożena Wujec

Coach i trener międzykulturowy. Wykładowca na studiach MBA i studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz innych polskich i zagranicznych uniwersytetach.  Pracuje dla swoich klientów i innych firm doradczych w EMEA, APAC i USA, m.in. dla Center for Creating Leadership. Prowadzi coachingi dla wyższej kadry zarządzającej oraz szkolenia z zakresu współpracy międzykulturowej, diversity oraz neuroscience. 
Ukończyła studia doktoranckie na ALK w Warszawie oraz podyplomowe z Psychologii zmian postaw i zachowań na Uniwersytecie Warszawskim. Przygotowuje dysertację na temat kulturowych uwarunkowań coachingu. Autorka wielu artykułów na temat coachingu i rozwoju osobistego.

dr Lidia Czarkowska

Mentor, konsultant, coach, trener i superwizor. Założycielka Centrum Coachingu i Mentoringu ALK. Dyrektor Quality of Life Institute. Redaktor naukowy 8 książek w serii „Coaching jako…”. Autorka 2 książek i wielu artykułów dotyczących rozwoju człowieka i coachingu. Ekspert w obszarze psychologii biznesu, socjologii, antropologii kulturowej organizacji, inteligencji emocjonalnej, komunikacji organizacyjnej, motywacji, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów oraz rozwoju potencjału człowieka. Jest akredytowanym coachem i superwizorem Izby Coachingu. Prowadzi procesy coachingowe, mentoring, warsztaty oraz indywidualne programy rozwojowe dla najwyższej kadry menedżerskiej, członków zarządu, liderów i profesjonalistów.

Nikolay Kirov

Szanowni Państwo, 
W dzisiejszych czasach inżynierowie, którzy zajmują stanowiska kierownicze, powinni rozumieć nie tylko, jak działa szeroko rozumiana produkcja, ale również poznać model biznesowy firmy i jej otoczenie ekonomiczne, tak aby być równorzędnym partnerem w rozmowach ze swoim zarządem oraz w rozmowach między organizacjami.  
Jeśli już jesteście członkami zarządu, to awansowaliście prawdopodobnie dlatego, że rozwinęliście swoje umiejętności branżowe, a inni to dostrzegli. Na tym stanowisku często okazuje się jednak, że umiejętności techniczne mają już mniejszą wagę, nabrały natomiast znaczenia umiejętności związane z budowaniem strategii, zarządzaniem i komunikowaniem się w zespole.
Zawodowo zajmuję się doradztwem negocjacyjnym i wykładam negocjacje strategiczne. Dzięki temu rozumiem, jak wielką wagę w dzisiejszych czasach mają tzw. „umiejętności miękkie” i w jak dużym stopniu decydują one o powodzeniu realizowanych przez nas projektów. Dla przykładu: obwodnicę Wrocławia „budowano” 17 lat. Realizacja trwała 3 lata, a poprzedzające ją „uzgodnienia” zajęły lat 14… 
Właśnie dlatego, tworząc program „MBA dla inżynierów”, ogromny nacisk położyliśmy na umożliwienie zrozumienia i rozwinięcie umiejętności w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą oraz negocjacji i komunikowania się. Zachęcam do przeanalizowania programu pod tym kątem oraz zwrócenia uwagi na przedmioty do wyboru.

Do zobaczenia w Akademii!  

Elwira Pyk

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji oraz podyplomowych studiów na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Zbiorowymi Stosunkami Pracy. Absolwentka MBA Akademii Leona Koźmińskiego. 
Praktyk biznesowy, posiadający 20-letnie doświadczenie jako HR Manager oraz Change Manager (najważniejsze zrealizowane projekty to: start-up Coffeeheaven, restrukturyzacja Zelmer S.A., HR Project Manager/Change Agent odpowiedzialna za połączenie Opek Sp. z o. o. oraz Federal Express). 
 
Ukończyła  program afiliacyjny Microeconomics of Competitiveness Course  na Hardvard Business School (Institute for Strategy & Competetiveness we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego). Praca badawcza obejmowała analizę klastra branży SSC/BPO  w Krakowie pod względem oceny konkurencyjności oraz trendów. 

Obecnie doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Badań Ilościowych i Zastosowania Informatyki pod opieką naukową Prof. dr hab. Witolda Bieleckiego. Od 4 lat prowadzi badania związane z wpływem wdrożenia Inteligentnej Automatyzacji na efektywność organizacji z obszaru SSC/BPO.   
Entuzjastka nowych technologii. Buduje kompetencje przyszłości. 

 

„Przyszłości nie da się przewidzieć. Należy rozważać co jest możliwe”. R. Amara 

Zasady naboru

II edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku. 

Wymagane jest minimum 10 -letnie doświadczenie zawodowe lub dyplom potwierdzający ukończenie studiów podyplomowych HR Business Partner na ALK. 

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona. 

POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE: Rozmowa kwalifikacyjna 

 

Warunki ukończenia studiów

Warunkiem uzyskania dyplomu jest zdobycie minimum 70% punktów z egzaminów semestralnych. 

 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych** 
  • CV  

  • list motywacyjny  

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu

  • kopia dowodu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne     

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru

 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Rekrutacja online 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Tabela opłat
Wpisowe 300 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 7 500 zł każda) 15 000 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK ( możliwość płatności w dwóch ratach po 6 750 zł każda ) 13 500 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się. ) 14 500 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl