Wesprzyj nas
Strona główna
studia Psychologia biznesu dla menedżerów, studia podyplomowe psychologia, studia podyplomowe dla psychologów, psychologia w biznesie

Psychologia biznesu dla menedżerów

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

Na studiach podyplomowych "Psychologia Biznesu dla Menedżerów" zdobędziesz obszerną wiedzę na silnych narzędzi behawioralnych potrzebnych w zarządzaniu, marketingu, sprzedaży, HR a nawet w Twoim życiu osobistym. Przekazujemy wiedzę i kompetencje szczególnie ważne w okresie pandemii. Niezbędne transformacji cyfrowej. Co więcej, ukończysz zapewne najbardziej psychoterapeutyczne studia spośród studiów biznesowych. Przypomnij sobie, ile razy przegrywałeś spór z kimś słabiej przygotowanym i w konsekwencji jego propozycja była akceptowana przez zarząd. Na tych studiach nauczysz się wygrywać w oparciu o twardą wiedzę, opartą na badaniach empirycznych. Ile razy próbowałeś powierzyć komuś odpowiedzialne zadanie, ale miałeś obiekcje, czy da radę samodzielnie ogarnąć projekt i zrealizować go na czas? Na tych studiach dowiesz się, jak sprawić, by Twoi pracownicy działali samodzielnie i zarazem odpowiedzialnie. Ile razy liczyłeś na nowatorską kampanię reklamową, która jednak nie przynosiła oczekiwanych efektów? Na tych studiach poznasz tajniki psychologii konsumenta oraz percepcji reklamy. Ile razy brałeś udział w konflikcie, który, niezażegnany w porę prowadził, do dewastacji współpracy w firmie? Na tych studiach poznasz psychologię konfliktów i sposoby ich rozwiązywania. Ile razy nie potrafiłeś poradzić sobie ze swoimi emocjami lub emocjami swoich współpracowników? Na naszych studiach Psychologia biznesu poznasz tajniki radzenia sobie ze stresem oraz narzędzia psychologii pozytywnej. Możesz liczyć na wsparcie wykładowców oraz kolegów z grupy. Na studiach nauczysz się: •    psychologii ryzyka i inwestowania •    psychologii rozwiązywania konfliktów •    psychologii zarządzania •    psychologii sprzedaży •    psychologii zachowań konsumenckich i reklamy •    psychologii motywowania i przywództwa   •    technik negocjacyjnych opartych na odkryciach ekonomii behawioralnej •    teorii manipulacji i perswazji oraz sposobów ochrony przed nimi •    psychologii HR i PR •    psychologii tworzenia prezentacji oraz wystąpień publicznych •    psychologii pozytywnej.

Więcej o studiach biznes.org.pl

Partnerzy

Adresaci studiów

Studia psychologia biznesu kierujemy do menedżerów wszystkich szczebli oraz kandydatów na menedżerów.

Jeśli często podejmujesz trudne i ważne decyzje, musisz przekonywać innych do swojego wyboru, interesujesz się najnowszymi odkryciami nauk behawioralnych, te studia Cię zachwycą.

 

illustration

Kierownik studiów

prof. dr hab. Piotr Zielonka

Ekonomista behawioralny. Zajmuje się psychologią ryzyka oraz psychologią inwestowania. Prowadził eksperymenty dotyczące fizjologii mózgu w Centrum Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN. Występował na konferencjach TEDx. Autor dwóch książek: "Giełda i psychologia" oraz „Punkt odniesienia”. Redaktor monografii: "Large Risks with Low Probabilities". Obecnie zajmuje się psychologią motywacji oraz etyką behawioralną.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod numerem 661 728 650.

Co zyskujesz

Zdobędziesz wiedzę opartą na empirycznych badaniach naukowych.

  • Będziesz sprawnie kierować ludźmi,
  • Nauczysz się skutecznie zdobywać klientów,
  • Ustalisz poprawne relacje i komunikację w swoim zespole oraz z kontrahentami.
  • Zbudujesz własny autorytet menedżerski,
  • Opanujesz sztukę zarządzania w warunkach niepewności,
  • Będziesz tworzyć atrakcyjne prezentacje,

i co najważniejsze...

  • nauczysz się stosować narzędzia behawioralne we wszystkich aspektach swojego życia zawodowego i osobistego

Dodatkowo nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe. Mamy już około 2000 absolwentów "Psychologii Biznesu dla Menedżerów". To ważne kontakty na całe życie.

Program

  • Psychologia ogólna 
  • Psychologia społeczna 

  • Psychologia zarządzania zasobami ludzkimi 

  • Psychologia podejmowania decyzji 

  • Psychologia zachowań konsumenckich 

  • Teoria i praktyka argumentacji i perswazji 

  • Negocjacje 

  • Psychologia organizacji i przywództwa 

  • Trening umiejętności menedżerskich 

  • Marketing polityczny i kampania marketingowa 

  • Psychologia ryzyka 

  • Psychologia zarządzania 

  • Neuroekonomia 

  • Protokół dyplomatyczny i etykieta biznesu 

  • Przygotowanie projektu końcowego 

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 184*  * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

Studia opierają się na interaktywnych metodach nauczania: wykład, ćwiczenia, konwersatoria,  dostarczając teoretycznej i praktycznej wiedzy w zakresie psychologii biznesu. 

Szczegółowy program studiów.

Men_illustration.png

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

soboty - 8.45 - 14.00  

niedziele - 8.45 - 14.00 

Terminy zjazdów na I semestr

  • 09-10.03.2024
  • 23-24.03.2024
  • 06-07.04.2024
  • 20-21.04.2024
  • 11-12.05.2024
  • 25-26.05.2024
  • 08-09.06.2024
  • 22-23.06.2024

 

Społeczność

Wiodący wykładowcy

dr Paweł Fortuna

Psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego (MBA) i Uniwersytecie SWPS (pozytywna organizacja). Prowadzi badania na styku psychologii i kognitywistyki, rozwija autorską koncepcję cyberpsychologii pozytywnej. Publikuje m.in. w Current Psychology, Postdigital Science and Education, Journal of Consumer Behaviour, Human Technology. Autor i współautor kilkunastu książek, w tym współredaktor podręcznika akademickiego „Psychologia biznesu”. Trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną oraz czterokrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jego ostatnia książka: „Optimum. Idea pozytywnej cyberpsychologii” (2021, Wydawnictwo Naukowe PWN) została wyróżniona główną nagrodą w konkursie „POZYTYW 2022” Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor (największy hit: „Dziewczyna szamana”, 5 Fryderyków). Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia.

prof. Andrzej Falkowski

Profesor zwyczajny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, kierownik Katedry Psychologii Marketingu.  

Jest członkiem “International Society for Ecological Psychology” oraz “Association for Consumer Research”. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Autor i współautor licznych prac z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań rynkowych, w tym: Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP: 2002), Psychologia zachowań konsumenckich (GWP: 2001, wspólnie z Tadeuszem Tyszką), Marketing polityczny: Perspektywa psychologiczna (GWP: 2005, wspólnie z Wojciechem Cwaliną), A Cross-Cultural Theory of Voter Behavior (Haworth: 2007, wspólnie z Wojciechem Cwaliną i Brucem Newmanem).  

Jest współredaktorem Handbook of Political Marketing (Sage: 1999), a od 2002 roku współredaguje Journal of Political Marketing. 

dr Lidia Czarkowska

Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, kierownik studiów podyplomowych „Coaching profesjonalny” i „Coaching menedżerski”.  
 

Doświadczony trener i coach (stowarzyszony w ICF) prowadzący coachingi oraz szkolenia z zakresu: zapobiegania i przeciwdziałania syndromowi wypalenia zawodowego, komunikacji interpersonalnej, komunikacji w organizacji lub w zespole, metod radzenia sobie ze stresem i technik relaksacyjnych, treningu trenerów. 

prof. Tadeusz Tyszka

Profesor zwyczajny w Akademii Leona Koźmińskiego. Autor wielu artykułów i książek naukowych, m.in.: Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji, Psychologia zachowań ekonomicznych, Psychologia zachowań konsumenckich i wielu innych.  

Artur Negri

ekspert w zakresie myślenia krytycznego

Partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie myślenia krytycznego. Wykładowca Executive MBA, MBA oraz na studiach podyplomowych.

Trener: myślenie krytyczne, argumentacja, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, komunikacja, design thinking, stoicyzm. Coach CoachWise ICF. Certyfikowany konsultant badań psychometrycznych: Hogan Assessment; FRIS style myślenia; DiSC; MTQ48 Odporność psychiczna.

W przeszłości m.in. dziennikarz I Programu Polskiego Radia i prasy ekonomicznej. Dyrektor Biura Prasowego Forum Ekonomicznego w Krynicy. Dyrektor Programowy Instytutu Lecha Wałęsy. Koordynator programów w rządowym think tanku Centrum Europejskie Natolin w Warszawie.

Współautor książek. Autor artykułów. Absolwent filozofii UW. Podróżnik. Praktyk stoicyzmu.

 

ALK
mgr Kamil Kozieł

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

dr Krzysztof Przybyszewski

Psycholog i politolog, wykładowca akademicki, badacz i niezależny konsultant biznesowy. Absolwent wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (1995) i Szkoły Nauk Społecznych – Graduate School for Social Research przy IFiS PAN (1999). 2002 doktorat z psychologii w Instytucie Psychologii PAN. Od 1999 roku zatrudniony w Katedrze Psychologii Ekonomicznej ALK i Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji ALK. Członek stowarzyszeń naukowych: Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej, European Group for Process Tracing, Akademickie Stowarzyszenie Psychologii Ekonomicznej. Zainteresowania naukowe obejmują procesy podejmowania decyzji kolektywnych i indywidualnych, psychologię pieniądza oraz badania stosowane dotyczące decyzji konsumentów.

Działalność dydaktyczna: wykłady w Akademii Leona Koźmińskiego na studiach magisterskich, podyplomowych, MBA i doktoranckich. Wykładane przedmioty to psychologia decyzji, psychologia ekonomiczna i finansowa, psychologia społeczna (i jej odmiany stosowane – psychologia reklamy i psychologia organizacji).

 

Nikolay Kirov

Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie, Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych, Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się, Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych, Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem. 

Od 22 lat ponad 70 000 osób brało udział w moich wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP - Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, na którym prowadziłem zajęcia w EADA Business School. 

Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidulane potrzeby organizacji.  

Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” - kirov.pl Współtwórca programu „Life & Business Energy Management” - LifeEnergy.pl 

Na swoich kursach pokazuję jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów. Jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. 

Jestem Partnerem i członkiem zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., LifeEnergy.Pl, Członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards, Członkiem Kapituły nagrody "Lwy Koźmińksiego" oraz członkiem rady programowej czasopisma "Personel i Zarządzanie". Dyrektor Kozminski MBA - obszar Przywództwo i Negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Wcześniej - wieloletnim członkiem kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe" oraz wieloletnim Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju - Kozminski Executive Business School - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego,  

Jestem również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.  

Moje główne zainteresowania badawcze, to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych. 

W latach 2005-2008 byłem koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł), "Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A. 

 Prowadziłem doradztwo i szkolenia dla: BRE Bank, ING Bank Śląski, BGŻ, NBP, Noble Bank, Cardif, PKO BP, PZU, Raiffeisen POLBANK, Raiffeisen Leasing, RBS, Bankowe Towarzystwo Leasingowe, Union Investment, Mercedes, Renault, Renault Truck, KIA Motors, Kongsberg Automotive, GatX, HSV Polska, PESA Bydgoszcz, Tramwaje Warszawskie, VW, AUCHAN, EUROCASH, METRO GROUP, SCM Poland, ATRIUM Poland Real Estate Management, PGNiG, NAFTA POLSKA, ORLEN Upstream, Polska Spółka Gazownictwa (a wcześniej Mazowiecka Spółka Gazownicza), Polskie Sieci Energetyczne PSE-INFO, GAZ-SYSTEM, Carlsberg, CCC, Robert BOSCH, STOCK Polska, CMC, Jabil Circuit Poland, Jabil Assembly Poland, Norcospectra Industries, Schneider Electric, T4B, WSK-Rzeszów, Polmos Żyrardów (BELVEDERE), ORANGE, INFOVIDE-MATRIX, Integrated Solutions, Carlson Wagonlit, JET LINE, CASINOS Poland, Q-Development, Poczta Polska, TELTECH, Swede Center, Agencja Rozwoju Przemysłu, Najwyższa Izba Kontroli, Operator ARP, Biuro Kadr i Szkoleń m.st Warszawy, Biuro Naczelnego Architekta m. st. Warszawy, Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego, Medicover, POLFA Warszawa, POLPHARMA, SLAWEX oraz szeregu firm z branży farmaceutycznej. 

ALK
dr hab. Tomasz Piekot

Językoznawca i komunikolog, trener komunikacji interpersonalnej i społecznej, nauczyciel akademicki w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, autor książek Dyskurs polskich wiadomości prasowych i Język w grupie społecznej, współautor poradnika dla autorów tekstów użytkowych (Sztuka pisania) oraz poradnika dla urzędników i dziennikarzy piszących o funduszach europejskich. Kierownik Pracowni Prostej Polszczyzny UWr (www.ppp.uni.wroc.pl), redaktor czasopisma naukowego „Oblicza Komunikacji”. 

ALK
prof. Ewa Bartnik

Genetyk, profesor w Instytucie Genetyki i Biotechnologii Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się badaniami chorób mitochondrialnych. Popularyzator nauki (nagroda Polskiego Towarzystwa Genetycznego i nagroda Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych). Stypendystka Fundacji Alexander von Humboldt w Kolonii w latach 1986-1988. W latach 2006-2009 Członek Science Expert Grup PISA, 2010-2017 członek Międzynarodowego Komitetu Bioetycznego UNESCO, od 2015 r. Komitetu Bioetyki przy Prezydium PAN.W 2016 r. członek Identification Committee Komisji Europejskiej do wyboruczłonków EGE (European Group on Ethics in Science and New Technologies). Członek nowopowstałego WHO Expert Advisory Committee on Developing Global Standards for Governance and Oversight of Human Genome Editing. Autorka ponad 100 publikacji naukowych.

 

dr Katarzyna Biegańska

Doktor psychologii, adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego.
Konsultuje i szkoli w obszarze biznesu. Współprowadzi firmę szkoleniowo – doradczą (szkolenia dla biznesu). Prowadzi warsztaty grupowe i konsultacje indywidualne w obszarze umiejętności miękkich. Tworzy programy rozwojowe dla przedsiębiorców i menedżerów ukierunkowane na wzrost efektywności oraz rozwiązywanie problemów wynikających z braku koherencji między cechami osoby a cechami zadania. Obszary kompetencji: uwarunkowania efektywności w biznesie, kierowanie rozwojem osobistym, komunikacja perswazyjna, reklama i marketing. Zainteresowania naukowe: psychologia przedsiębiorczości, psychologia kariery, psychologia jakości życia Prowadzone badania: psychologiczne determinanty efektywności ekonomicznej. Autorka publikacji naukowych w zakresie psychologii ekonomicznej, m.in. monografii naukowej „Jakość życia przedsiębiorców. Między dobrobytem a dobrostanem”.

Iwona Bobrowska-Budny

Doświadczona trenerka biznesu, Talent Management Mentorka, managerka i partnerka biznesowa w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Partnerka w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. i LifeEnergy.pl. Dyrektorka merytoryczna studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego oraz Partnerka Merytoryczny Kozminski Executive Business School.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim – wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”.

Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz odporności psychicznej MTQ48, badań osobowości zawodowej TalentQ, FQ15+, MBTI, 15FQ+, Reiss Motivation Profile®, Style Myślenia i Działania FRIS®, FACET5, ValueMatch i MindSonar. Pracuje w nurcie Zen Coachingu, NVC - Komunikacji bez Przemocy oraz konstruktów Analizy Transakcyjnej

Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator Design Thinking.

Jako mentorka/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla managerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi ministrów włącznie.

Certyfikowana Trenerka Calligraphy Health System - Caligraphy Yoga - styl QiGong (Tai-Chi) - prowadząca zajęcia
zarządzania sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, stabilizacji emocjonalnej
i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu w ramach projektu www.lifeenergy.pl

Autorka publikacji w prasie branżowej m.in. PersonelPlus, Personel i Zarządzanie, komentatorka dla Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, HR.news, Radio Zet, Radio TOK FM, Radiowa 3 oraz prowadząca wystąpienia
i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim – członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

 

dr Anna Brzosko

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, specjalistka w dziedzinie zarządzania różnorodnością. Certyfikowany trener, coach i mówca Maxwell Leadership Certified Team, absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Jej praca doktorska dotyczyła kulturowych uwarunkowań adaptacji pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach. Praca pisana pod opieką prof. Czesława Szmidta.

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współautorka i współprowadząca autorski program „Zarządzanie sobą i talentami” oraz „Zarządzanie wiekiem i różnorodnością” dla studentów studiów podyplomowych. Prowadzi również zajęcia w ramach Szkoły Trenerów Biznesu ALK.

Współautorka programów szkoleniowych i współprowadząca projekty szkoleniowe w największych polskich przedsiębiorstwach, jednostkach administracji państwowej, organizacjach samorządowych.

Specjalizuje się w prowadzeniu treningów z zakresu rozwoju osobistego. Takie zagadnienia jak zarządzanie sobą, zarządzanie różnorodnością, włączanie niepełnosprawności, budowanie kultury akceptacji, identyfikacja sytuacji problemowych, zarządzanie stresem, przygotowywanie prezentacji, udział w spotkaniach, współpraca z klientem oraz szeroko pojęte public relations bardzo często realizuje w trakcie prowadzonych zajęć.

Autorka licznych publikacji na temat wykorzystania specyfiki pracy mózgu w uczeniu i nauczaniu. Współautorka książek: „Zarządzanie Sobą na Zielonej Ścieżce. Dyrektor szkoły z Pasją” (wyd. Flashpoint, 2015) oraz „POKOLENIE Y” (wyd. Flashpoint, 2016). Autorka książki „Kulturowe uwarunkowania adaptacji pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach” (wyd. Difin, 2022). Certyfikowany coach mocnych stron (Gallup® Certified Strengths Coach) Master RMP i RSMP – Profilu motywacyjnego Reiss Motivation Profile®. Aktywny konsultant Kompasu Kariery CROWN®. Posiada certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Kinezjologów.

 

alk
prof. Krzysztof Dołowy

profesor zwyczajny nauk przyrodniczych, biolog, fizyk, chemik, popularyzator wiedzy, polityk, specjalista z zakresu biofizyki i elektrofizjologii, autor kilkudziesięciu publikacji i kilku książek naukowych, współzałożyciel Festiwalu Nauki i Pikniku Naukowego w Warszawie, stypendysta w Bostonie, Nashville, Glasgow, Helsinkach, Cardiff, długoletni kierownik Katedry Fizyki w SGGW, uczestnik wydarzeń marcowych 1968, przewodniczący Solidarności w CMKP 1980, poseł na Sejm II kadencji z ramienia Unii Demokratycznej i później Unii Wolności 1993, radny Sejmiku Mazowieckiego 1998, współzałożyciel Stowarzyszenia na rzecz Humanizmu i Etyki Niezależnej, członek Rady Programowej Polskiego Radia i licznych towarzystw i komitetów naukowych, liberał, humanista, ateista.

 

dr Milena Drzewiecka

Dr nauk społecznych, psycholog oraz dziennikarka-producentka telewizyjna z międzynarodowym doświadczeniem akademickim i zawodowym. Pomysłodawczyni i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Professional Image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym na Uniwersytecie SWPS. Na Wydziale Psychologii USWPS w Warszawie od wielu lat prowadzi zajęcia z marketingu politycznego i psychologii mediów. Pracę dydaktyczną łączy z praktyką medialną. W latach 2005-2013 reporterka polityczna programów informacyjnych TVP (Teleexpress, Wiadomości i TVP INFO). Od 2014 producentka mediów zagranicznych (np. Sveriges Radio, Zweites Deutsches Fernsehen). Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, SWPS w Warszawie, Universitaet Bern w Szwajcarii i University of Winchester w Anglii. Interdyscyplinarne doświadczenie wykorzystuje w praktyce trenerskiej. Gościnnie prowadzi wykłady otwarte oraz autorskie szkolenia dla liderów z zakresu psychologii wizerunku. Interesuje się zastosowaniem psychologii w kampaniach wizerunkowych (ze szczególnym uwzględnieniem kampanii wyborczych) oraz profesjonalizacją debaty publicznej. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.

 

mgr Michał Dziekoński

Właściciel i zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju menedżerów, przede wszystkim w obszarze strategii marketingowych i zarządzania projektami, w których się specjalizuje. Z myśleniem projektowym związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem strategii marketingowej w jednej z firm z Grupy Siemens, obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań strategicznych firm i instytucji. Realizował m.in. projekty w Niemczech i Gruzji, w USA dodatkowo ukończył Marketing Workshop – kilkuset godzinny program rozwojowy (w Orlando na Florydzie), jest również certyfikowanym trenerem the Chartered Institute of Marketing (UK). Jest autorem i współautorem kilku książek, m.in. „E-marketing – pakiet startowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.

dr Katarzyna Idzikowska

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, ekonomistka. Adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej. Specjalizuje się w psychologii podejmowania decyzji i psychologii ryzyka. Brała udział w projektach min. dla Narodowego Banku Polskiego, czy Urzędu m.st. Warszawa a także finansowanych przez MNiSW czy NCN. Jest członkiem Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej. Uczestniczka wielu konferencji naukowych zarówno na szczeblu krajowym jak i międzynarodowym.  W Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia min.: Psychologię podejmowania decyzji, Psychologię podejmowania ryzyka, czy też Warsztaty Psychologiczne. Prywatnie realizuje się śpiewając w chórze i fotografując.

Wizytówka LinkedIn Research Gate Google Scholar ORCID

Andrzej Jankowski
Andrzej Jankowski

Od 20 lat związany z branżą IT. Zajmował się marketingiem, kierował zespołami sprzedażowymi, organizował współpracę z partnerami firmy Intel w całej Europie. 
 

Obecnie odpowiada za rozwój rynku internetu rzeczy w Polsce i współpracuje przy projektach związanych z zastosowaniem sztucznej inteligencji. Pasjonat technologii, prowadzi wiele szkoleń i warsztatów z nowych technologii zarówno dla profesjonalistów jak i dla dzieci. 

Nadejda Kirova

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka i coach, managerka i przedsiębiorczyni, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.

Certyfikowana konsultantka metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, coach stosująca w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Talentów wg. koncepcji Instytutu Gallupa – StrengthsFinder, MTQ48 - odporność psychiczna (mental toughthness), Reiss Motivation Profile, Facet5 i Value Match.

Partnerka i członkini zarządu „Kirov Strategic Negotiators” i LifeEnegy.pl, Prezes  Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Zarządu Bulcom Sp. z o.o.

Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w branżach - ciężkich maszyn produkcyjnych, turystycznej, szkoleniowej i reklamowej. Pełniła i nadal pełni funkcję Dyrektor Finansowej oraz Dyrektor Operacyjnej.

W swojej praktyce zawodowej specjalizuje się w budowaniu programów rozwojowych oraz szkoleniach w zakresie:

  • Komunikowaniu się i rozwiązywaniu konfliktów
  • Przywództwa, budowania, rozwijania i motywowania zespołów
  • Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
  • Transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
  • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem
  • Budowania strategii rozwojowej organizacji i osób indywidualnych.
  • Zarządzania różnorodnymi zespołami
  • Przygotowania mentorów wewnętrznych w organizacjach.

Partnerka merytoryczna Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca studiów podyplomowych „Master of Business Administration”, „Advanced Management Program”, „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”, „Psychologia Biznesu”, „Coaching Profesjonalny”,  „HR Business Partner” i „Dyrektor Finansowy”.

Współtwórczyni programów Transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości,  i  „Life & Business Energy Management”

Instruktorka i Nauczycielka ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi oraz ZEN Coaching praktyk, prowadząca cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu LifeEnergy.pl
Studiowała: Qigong, Tradycyjną Medycynę Chińską, Neuro-anatomię i Neuro-biologię w Indonezji i Australii.

Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi
o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS®, uczenia się i motywacji. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady dla menedżerów i przedsiębiorców oraz dla dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji.

Założycielka i Prezeska Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Misją Fundacji jest podnoszenie świadomości rodziców i nauczycieli odnośnie sztuki komunikowania się, współpracy w grupie, umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności, budowania pewności siebie. Fundacja prowadzi warsztaty, szkolenia, doradztwo indywidualne oraz coaching rodzinny.

Członkini Stowarzyszania Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zespołami i organizacjami, komunikowania się oraz zarządzaniem różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet na rynku pracy oraz współpracy wielopokoleniowej.

Mentorka w Fundacji Liderek EY, wspierającą kobiety na rynku pracy i w rozwoju osobistym.
W prowadzonych przez niej procesy mentoringowe i coachingowe kładzie wyjątkowy nacisk na stworzenie przestrzeni do odnajdywaniu siebie, określaniu autentycznych potrzeb, celów i budowaniu swoich mocnych stron.

W ostatnich latach prowadziła szkolenia, doradztwo i sesje m.in. dla:

ACTELION Pharma-Johnson-Jonson, Air Products, AVEEX, ARVAL, AUCHAN, Aurovitas, BFT Polska, BGK Bank Gospodarstwa Krajowego, BNP PARIBAS Bank Polska S.A., Boehringer Inghelheim, Benefit Systems S.A., DNB, Gettin Noble Bank, Mitsubishi Electric, EUVIC S.A., EURO-HEL, EuRoPol Gaz, Canal+, Capgemini Polska, Cardif Polska S.A., Clear Channel,  GOOGLE, Grupa Azoty, Glenmark Pharmaceuticals, Gaz-System, EDF Energia, Generali, Gdańska Organizacja Turystyczna, Greiner Packaging, EUROWA, FORTACO, FUTURE PROCESSING, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, HORTEX, HESTIA, HEBE, ORANGE–TelTech, INTER Polska, JERONIMO MARTINS, Janssen, Krosno Galss S.A., KNF (Komisja Nadzoru Finansowego), Krajowa Izba Rozliczeniowa, KONGSBERG Automotive, Lasy Państwowe, LIDL, LUXMED, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Mindshare, Metro Warszawskie, Molnlyckie, MULTI Poland, Najwyższa Izba Kontroli (NIK), OTIS, PARP, PLAY, PKP Energetyka, Raiffeisen Polbank, Polpharma, PERN, Philip Morris, PCG Akademia, Reckitt Benckiser, SPX FLOW, Siemens Healthcare, TIM S.A. R-Bag, Teltech, Szpitale Pomorskie, Sun Chemical, Kancelaria Skłodowscy, Teva Pharmaceuticals, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Wydawnictwo Nowa Era, VW Bank, Vital Voices.

Autorka dwóch książek i licznych publikacji w prasie branżowej z zakresu zarządzania, m.in. w „Personel i Zarządzanie” i „Focus Coaching”.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego – Coaching Profesjonalny. Ukończyła liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego, Komunikacji bez Przemocy, Analizy Transakcyjnej - szkolenie 101 EATA (European Association for Transactional Analysis), Zen Coaching, Design Thinking, Personal Communication Model.

Języki – ojczysty bułgarski, płynny polski, bardzo dobry: angielski i rosyjski.  

prof. dr hab. Piotr Zielonka

rofesor SGGW, prowadzi badania naukowe w zakresie psychologii ryzyka, psychologii inwestowania oraz psychologii motywacji. Wykładowca ekonomii behawioralnej w University of Donja Gorica, Montenegro. Mówca TEDx.

Autor książek w języku polskim: "Giełda i psychologia" (IV wyd. 2018) oraz "Punkt odniesienia. Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej" (2019).

Redaktor i współautor monografii w języku angielskim: "Large Risks with Low Probabilities" (London, 2017).

Opinie studentów i absolwentów

alk
Piotr Grzegorski

Psychologia Biznesu dla Managerów, jako studia podyplomowe realizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego, dostarczają swoim słuchaczom dużej wiedzy z dziedziny psychologii serwowanej przez pryzmat biznesu. Takie ujęcie tematu daje możliwość zupełnie innego spojrzenia na różne zagadnienia, z którymi spotykam się w życiu zawodowym. Połączenie wspomnianej wiedzy z wykładami dotyczącymi rynków finansowych, negocjacji czy etyki biznesowej daje doskonałe efekty. Wykłady fakultatywne prowadzone przez osoby będące autorytetami w swoich dziedzinach, mające wieloletnią praktykę, pokazują życiowe zastosowania prezentowanej wiedzy. Takie podejście dało mi możliwość poczynienia wielu zaskakujących spostrzeżeń. Szczególnie pasjonujące zajęcia z neuropsychologii czy etykiety biznesowej zostawiają mnóstwo informacji z łatwością wykorzystywanych przez mnie w pracy oraz życiu osobistym.  

alk
dr Tomasz Modzelewski

"Te studia są dla osób, które rozumieją, że na czekanie, aż wygrają w lotto może zabraknąć im życia."

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

43 edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2024 studia rozpoczynają się w październiku 2024 roku.   

Uprzejmie informujemy, że na kierunku obowiązuje limit miejsc. Nabór na edycję marcową 2024 został już zakończony.

Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie jednego zadania z teorii decyzji, dwóch prac pisemnych, zaliczenie przedmiotów: negocjacje oraz psychologia przywództwa i organizacji; a także zdanie egzaminu. Przygotowanie i przedstawienie prac pisemnych będzie weryfikować zarówno posiadaną wiedzę, jak i umiejętności. 

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język angielski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Magdalena Glapa

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4 950 zł każda ) 9 900 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 455 zł każda ) 8 910 zł *
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 9 400 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.