O kierunku
Cel studiów
Celem studiów jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy w zakresie planowania spadkowego i budowania planów sukcesji.
Kierunek ten opiera się na wiedzy i doświadczeniu praktyków z dziedzin, których zastosowanie jest niezbędne w sukcesji rodzinnej i firmowej.
Planowanie sukcesji jest procesem wymagającym zaangażowania specjalistów o różnych kompetencjach, a o ich sukcesie decyduje umiejętność łączenia zakresów wiedzy i synergicznego działania. Nasze doświadczenie chcemy przekazać ludziom, którzy chcą podnieść swój poziom zawodowy poprzez wiedzę, praktykę i etykę.
Bloki tematyczne obejmują: prawo, podatki, finanse i psychologię.
Atuty kierunku
Zespół wybitnych specjalistów – praktyków z dziedzin składających się na kompleksowe planowanie sukcesji. Każdy blok tematyczny prowadzony będzie przez wyselekcjonowany zespół wykładowców.
Program studiów kładący nacisk na szeroki zakres przekazywanej wiedzy i umiejętność łączenia kompetencji.
Kierunek zakłada kształcenie dla praktyków, a zatem ma również praktyczny charakter. Program studiów przewiduje pracę na konkretnych przykładach z wykorzystaniem życiowych sytuacji.
Studia przewidują wspólną pracę zespołu w zakresie case studies, w ramach sesji wyjazdowej w siedzibie partnera kierunku – ERGO Hestii.
Partner kierunku

Adresaci studiów
Opiekunowie merytoryczni studiów
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 186 ( jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:
- soboty 8.45-15.45
- niedziele 8.45-15.45
Do 20% zajęć może odbywać się online.
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady rekrutacji
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
I edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2025 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2025 rok.
Maksymalna liczba osób w grupie: 24 osoby.
Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie z wynikiem pozytywnym obu egzaminów semestralnych oraz minimum 80% frekwencji na zajęciach.
Studia kończą się egzaminami obejmującym wszystkie treści zawarte podczas studiów. Egzaminy realizowane są zarówno w I, jak i II semestrze.
Do wszystkich przedmiotów wykładowcy określają zakres materiału stanowiący pracę własną. W większości przypadków są to dodatkowe analizy przypadku i ćwiczenia stanowiące naturalną kontynuację warsztatów prowadzonych w czasie godzin kontaktowych.
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
- zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 300 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 450 zł każda) | 8 900 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK | 8 010 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) | 8 400 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl