Pandemia nauczyła nas jak ogromne znaczenie w biznesie odgrywa środowisko internetowe. To w wirtualnej przestrzeni funkcjonuje ogromna część życia biznesowego, tam konsumenci podejmują decyzje zakupowe, tam musimy najlepiej prezentować swoją ofertę i pozyskiwać klienta.
Przewodnim celem programu studiów „Performance marketing w Internecie” jest przekazanie szczegółowej i aktualnej wiedzy i kompetencji na temat płatnych działań reklamowych w Internecie. Szczegółowo, praktycznie, skutecznie, pod okiem wybitnych praktyków i ekspertów e-marketingu.
Niniejszy program jest rozwinięciem studiów podyplomowych Marketing Internetowy realizowanych na kampusie Uczelni w formie tradycyjnych zjazdów. Na studiach „Performance marketing w Internecie” koncentrujemy się na strategicznym zarządzaniu płatnymi działaniami reklamowymi w Internecie oraz operacyjnym zarządzaniu kampanią.
Poza dostarczeniem najnowszej, praktycznej wiedzy na temat działań płatnych, wiele zajęć realizujemy w modelu warsztatowym (współpraca w grupie online, praca z narzędziami online) oraz umożliwiamy słuchaczom skorzystanie z indywidualnych konsultacji z wybranymi wykładowcami-ekspertami.
praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych w całości przez Internet
ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów online.
w celu omówienia indywidualnych problemów biznesowych każdy słuchacz może zaplanować online`owe spotkanie z wybranym wykładowcą, który wesprze go swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem.
prowadzący zajęcia to uznani eksperci z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie - świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej, konsultanci, wykładowcy z bogatym doświadczeniem biznesowym w obszarze performance marketing.
Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: dhosting.pl, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki, GoldenSubmarine, Interprima, Mastermind Media, DigiTalk, LTTM, Centraals, Teads, Mexad Poland, AdColony, Publicis Media, Optimise Media, Algorytmia Sprzedaży, Fantasy Expo, Scoop oraz Escola i Qunabu Interactive
Zajęcia prowadzone są w pełni zdalnie, przez Internet, co daje istotną oszczędność finansową oraz czasową a także wielką swobodę w doborze miejsca, skąd można uczestniczyć w zajęciach. Mając status studenta, masz równocześnie dostęp do całej wirtualnej oferty Akademii Leona Koźmińskiego tj. np. darmowy dostęp do dziennika "Financial Times", raportów biznesowych FT, platformy e-learningowej LinkedinLearning czy szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych “Performance Marketing w Internecie”.
Eliminuje potrzebę czasochłonnych dojazdów i kosztownych noclegów w Warszawie raz lub dwa razy w miesiącu oferując jednocześnie doskonałe możliwości networkingowe dzięki wielu zajęciom realizowanych w grupach roboczych i zajęciach integracyjnych.
Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?

Szanowni Państwo,
obecne czasy, jak nigdy dotąd, potwierdzają, że Internet jest coraz ważniejszym elementem strategii reklamowej i handlowej każdej firmy. Zarówno wielkie globalne koncerny, jak i małe lokalne firmy, coraz częściej patrzą z nadzieją na Internet, jako nowe miejsce ich promocji czy nowy kanał sprzedaży. Wiedza pozwalająca efektywnie wykorzystywać szanse, jakie Internet ze sobą niesie, staje się kluczową i niemal obowiązkową dla każdej firmy i każdej osoby zarządzającej zarówno firmą, jak i działami sprzedaży czy marketingu.
Akademia Leona Koźmińskiego od wielu lat kształci dziesiątki specjalistów, dostarczając słuchaczom studiów podyplomowych Marketing Internetowy (absolwenci ponad 30 edycji już opuścili mury naszej Uczelni) oraz Handel Elektroniczny (tutaj także ponad 10 edycji już za nami). Odpowiadając na zapotrzebowanie specjalistów i managerów wprowadziliśmy wysokospecjalizowane kierunki studiów podyplomowych, jak Cyfrowa Transformacja Biznesu czy Salesforce CRM i Marketing Automation. Kolejnym kierunkiem studiów podyplomowych, jakie z wielką przyjemnością uruchamiamy, to Performance Marketing w Internecie. To niezwykle interesujący zakres wiedzy, bardzo pożądany w oczach pracodawców u kandydatów i pracowników.
Performance Marketing w Internecie to roczne studia podyplomowe przygotowane przez praktyków dla praktyków. Celem Akademii Leona koźmińskiego także i w tym przypadku jest przekazanie słuchaczom niezwykle praktycznej wiedzy i umiejętności, która będzie dla nich przydatna i łatwa do wykorzystania w ich codziennej pracy. Performance Marketing w Internecie to także jeden z naszych pierwszych kierunków prowadzonych w pełni przez Internet. Intencją przyświecającą nam przy tworzeniu tego kierunku było ułatwienie dostępu do praktycznej wiedzy. Bogatsi o doświadczenia z tysięcy godzin zajęć przeprowadzonych w trybie zdalnym proponujemy nowe podejście do edukacji na odległość. Słowo odległość jest tu szczególnie warte podkreślenia. Z jednej strony nasi wykładowcy są ekspertami w skracaniu tej odległości i potrafią zaangażować grupę uczestniczącą w zajęciach za pośrednictwem Internetu. W trakcie zajęć realizujemy liczne warsztaty w podgrupach, prezentujemy ich wyniki na forum całego zespołu, bardzo interaktywnie dyskutujemy nad nurtującymi słuchaczy problemami. Zajęcia na odległość na Akademii Leona Koźmińskiego nie mają nic wspólnego ze znanymi nam webinarami. Tu odległość nie gra roli, bo tak samo jak podczas zajęć w murach uczelni możliwe jest w każdej chwili włączenie mikrofonu i kamery, by zabrać głos, zadać pytanie lub opowiedzieć o swoich doświadczeniach.
Z drugiej zaś strony, to odległość, która dotychczas była ograniczeniem w dostępie do wiedzy, przestaje mieć teraz znaczenie. Nie ma już potrzeby wyjeżdżać z domu na cały weekend, szukać noclegu w okolicach Uczelni. Słuchacze uczestniczą w zajęciach z wygodnych foteli w swoich domach. To sprawia, że wiedza, jaką się dzielimy z naszymi słuchaczami, staje się łatwiej dostępna.
Kierunek Performance Marketing w Internecie to okazja na zdobycie specjalistycznej wiedzy dla tych, którzy uważali dotychczasowy kierunek Marketing Internetowy za zbyt ogólny. To propozycja dla e-marketerów, którzy na co dzień mierzą się z działaniami efektywnościowymi, pozyskują leady, promują sprzedaż przez Internet.
Podczas zajęć kładziemy nacisk na polskie przykłady, nasi wykładowcy omawiają własne doświadczenia i praktyczne case`y, znane im z ich własnej praktyki zawodowej.
Zapraszam do podjęcia wyzwania i spędzenia z nami niezwykle inspirującego roku, pełnego praktycznych doświadczeń.
Jarosław Sokołowski
Koordynator merytoryczny studiów podyplomowych Performance Marketing w Internecie
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 180* (razem z zajęciami integracyjnymi, indywidualnymi konsultacjami i zaliczeniami)
*(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8.45 - 15.45*
- niedziele: 8.45 - 15.45*
*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Zajęcia prowadzone są w pełni zdalnie, przez Internet, co daje wielką swobodę w doborze miejsca, skąd można uczestniczyć w wykładach i warsztatach. Studia trwają dwa semestry. Niezbędne jest wyposażenie we własne laptopy, by móc uczestniczyć w zajęciach. Uczelnia zapewnia platformę edukacyjną opartą o środowisko Microsoft 365 i Microsoft Teams.
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
- 13-14.03.2021
- 10-11.04.2021
- 24-25.04.2021
- 15-16.05.2021
- 12-13.06.2021
- 25-26.09.2021

Podczas zajęć na kierunku Performance Marketing spojrzymy na wszystkie formalne i nieformalne aspekty współpracy na linii klienta-agencja. Studenci poznają podmioty działające na rynku reklamy online oraz sposób ich funkcjonowania. Porozmawiamy o organizacji procesów przetargowych, formach współpracy klientów z agencjami, wynagrodzeniu oraz rozliczaniu efektów. Zajęcia będą miały praktyczny charakter nie tylko ze względu na przekazywaną, opartą na doświadczeniu wiedze, ale także dlatego, że uczestnicy sprawdzą nabyte umiejętności w praktyce podczas ćwiczeń indywidualnych oraz realizowanych w grupach.

Czego się nauczysz?
Uczestnicy zajęć Mobile Advertising staną się ekspertami w dziedzinie reklamy mobilnej i zdobędą niezbędną wiedzę analityczną. Nauczą się jak promować swoją aplikację, identyfikować kluczowych klientów/użytkowników, pozyskiwać ich oraz optymalizować strategie rozwoju. Zdobędą wiedzę, jak analizować swoje wyniki i wprowadzać ulepszenia do swoich strategii. Poznają najlepsze praktyki, jak aktywować swoich klientów / użytkowników i zwiększyć wskaźnik retencji aplikacji, zaangażowanie i sprzedaż. Ponadto, dowiedzą się, jak współpracować z agencją, siecią reklam mobilnych lub DSP i jak oceniać ich pracę. Wreszcie, będą mogli "ubrudzić" sobie ręce podczas praktycznych warsztatów, aby zdobyć ważne praktyczne doświadczenie.

Zarządzanie promocją w nowej gospodarce
W XXI wieku tempo przesyłania danych i dynamika komunikacji wprowadzają rewolucyjne zmiany w znanych dotąd modelach i standardach komunikacyjnych. W nowych realiach zmianom ulegają także klasyczne narzędzia komunikacji marketingowej. Oznacza to konieczność podążania za innowacjami, potrzebę znajomości trendów, a także źródeł pozyskiwania najnowszych informacji dot. zarządzania promocją i marketingiem efektywnościowym, które będziesz miał okazję poznać podczas naszego wspólnego spotkania.
Reklama na LinkedIn
LinkedIn jest najpopularniejszym i największym na świecie profesjonalnym serwisem społecznościowym, wobec którego nie możemy przejść obojętnie. Realizując moduł „Reklama na LinkedIn” zapoznasz się z kluczowymi możliwościami systemu reklamowego LinkedIn Ads oraz zasadami tworzenia w jego obrębie skutecznych reklam. Uzyskasz informacje dotyczące dostępnych w systemie typów kampanii, jak i formatów reklamowych, ale również nabędziesz praktyczne, techniczne umiejętności związane z tworzeniem reklam w systemie i pomiarem ich skuteczności.
Reklama w innych nowych mediach społecznościowych (w tym TikTok)
Świat mediów społecznościowych to bogactwo różnego typu serwisów, które umożliwiają nam komunikację i dzielenie się treściami. Wciąż przybywa serwisów społecznościowych odpowiadających na obowiązujące trendy, które stanowią potencjał do wykorzystania ich w komunikacji marketingowej marek. Poznaj możliwości reklamowe TikToka, Pinteresta, Twittera, Snapchata i wielu innych mediów społecznościowych jako alternatywę wobec tradycyjnych systemów reklamowych i odpowiedz na potrzeby współczesnych konsumentów.
Automatyzacja marketingu i e-mail marketing
Realizacja modułu automatyzacja marketingu i e-mail marketing pozwoli nie tylko na usystematyzowanie wiedzy teoretycznej i kluczowych pojęć związanych z zagadnieniem Marketing Automation, ale również nabycie praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia ścieżek automatyzacji zarówno w obszarze witryny internetowej, prowadzonych kampanii e-mail marketingowych, jak również działań w obszarze mediów społecznościowych. W warsztacie zostaną wykorzystane przykłady narzędzi i ich możliwości tj. User.com, SalesManago, Hubspot, czy też Salesforce.

1.4.16 to nasz podstawowy algorytm osiągania rezultatów. algorytmia® to autorskie narzędzie, jakim posługujemy się w prowadzonych projektach. Narzędzie, które poznasz podczas zajęć. Narzędzie, za pomocą którego stworzysz plan, którego skuteczność będzie wynikała z określenia najbardziej efektywnych działań. Za pomocą narzędzia stworzysz własną strategię e-sprzedaży.
Będzie bardzo praktycznie. Dlaczego? Bo narzędziem posłużyliśmy się już 150 razy. W 150 projektach. Dowiedliśmy jego skuteczność.
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- I edycja - rekrutacja trwa do 28 lutego 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku.
Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy - projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego on-line przygotowanego na podstawie materiału ze studiów.
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
- zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.
Wpisowe | 200 zł |
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4 500 zł każda) | 9 000 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 4 050 zł każda) | 8 100 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 8 600 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59
BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.