marketing-performacnce

Performance Marketing w Internecie - ONLINE

Poziom
Studia podyplomowe
Studia ONLINE
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Online
Broszura
Kontakt
O studiach
Cel studiów

Pandemia nauczyła nas jak ogromne znaczenie w biznesie odgrywa środowisko internetowe. To w wirtualnej przestrzeni funkcjonuje ogromna część życia biznesowego, tam konsumenci podejmują decyzje zakupowe, tam musimy najlepiej prezentować swoją ofertę i pozyskiwać klienta.  

Przewodnim celem programu studiów „Performance marketing w Internecie” jest przekazanie szczegółowej i aktualnej wiedzy i kompetencji na temat płatnych działań reklamowych w Internecie. Szczegółowo, praktycznie, skutecznie, pod okiem wybitnych praktyków i ekspertów e-marketingu.   

Niniejszy program jest rozwinięciem studiów podyplomowych Marketing Internetowy realizowanych na kampusie Uczelni w formie tradycyjnych zjazdów. Na studiach „Performance marketing w Internecie” koncentrujemy się na strategicznym zarządzaniu płatnymi działaniami reklamowymi w Internecie oraz operacyjnym zarządzaniu kampanią.  

Poza dostarczeniem najnowszej, praktycznej wiedzy na temat działań płatnych, wiele zajęć realizujemy w modelu warsztatowym (współpraca w grupie online, praca z narzędziami online) oraz umożliwiamy słuchaczom skorzystanie z indywidualnych konsultacji z wybranymi wykładowcami-ekspertami. 

Co nas wyróżnia?
1
180 GODZIN

praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych w całości przez Internet

2
WARSZTATY

ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów online.

3
INDYWIDUALNE KONSULTACJE

w celu omówienia indywidualnych problemów biznesowych każdy słuchacz może zaplanować online`owe spotkanie z wybranym wykładowcą, który wesprze go swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem.

4
PROWADZĄCY

prowadzący zajęcia to uznani eksperci z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie - świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej, konsultanci, wykładowcy z bogatym doświadczeniem biznesowym w obszarze performance marketing.

5
PARTNERZY

Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: dhosting.pl, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki, GoldenSubmarine, Interprima, Mastermind Media, DigiTalk, LTTM, Centraals, Teads, Mexad Poland, AdColony, Publicis Media,  Optimise Media, Algorytmia Sprzedaży, Fantasy Expo, Scoop oraz Escola i Qunabu Interactive

6
WARUNKI STUDIOWANIA

Zajęcia prowadzone są w pełni zdalnie, przez Internet, co daje istotną oszczędność finansową oraz czasową a także wielką swobodę w doborze miejsca, skąd można uczestniczyć w zajęciach. Mając status studenta, masz równocześnie dostęp do całej wirtualnej oferty Akademii Leona Koźmińskiego tj. np. darmowy dostęp do dziennika "Financial Times", raportów biznesowych FT, platformy e-learningowej LinkedinLearning czy szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.

7
KSIĄŻKA DLA KAŻDEGO SŁUCHACZA

każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych “Performance Marketing w Internecie”.

8
INTERNETOWA FORMUŁA

Eliminuje potrzebę czasochłonnych dojazdów i kosztownych noclegów w Warszawie raz lub dwa razy w miesiącu oferując jednocześnie doskonałe możliwości networkingowe dzięki wielu zajęciom realizowanych w grupach roboczych i zajęciach integracyjnych.

Partner programu

Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40
Adresaci studiów

Studia są kierowane do: 

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych i performance`owych, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu do zwiększania sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych związanych z płatną reklamą 
  • przedsiębiorców pragnących budować potencjał swojej firmy w oparciu o płatne formy reklamy w Internecie  
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie internetu w swojej działalności 
  • specjalistów od marketingu i e-commerce, którzy planują wykorzystać lub wykorzystują Internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa 
  • absolwentów studiów podyplomowych Marketing Internetowy i Handel Elektroniczny, którzy chcą odświeżyć zdobytą wiedzę oraz pogłębić ją w kierunku płatnych form reklamy w Internecie i analizy ich skuteczności 

Ze względu na rosnące znaczenie Internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Course Catalog
Koordynator merytoryczny
Jarosław Sokołowski

Szanowni Państwo, 

obecne czasy, jak nigdy dotąd, potwierdzają, że Internet jest coraz ważniejszym elementem strategii reklamowej i handlowej każdej firmy. Zarówno wielkie globalne koncerny, jak i małe lokalne firmy, coraz częściej patrzą z nadzieją na Internet, jako nowe miejsce ich promocji czy nowy kanał sprzedaży. Wiedza pozwalająca efektywnie wykorzystywać szanse, jakie Internet ze sobą niesie, staje się kluczową i niemal obowiązkową dla każdej firmy i każdej osoby zarządzającej zarówno firmą, jak i działami sprzedaży czy marketingu. 

Akademia Leona Koźmińskiego od wielu lat kształci dziesiątki specjalistów, dostarczając słuchaczom studiów podyplomowych Marketing Internetowy (absolwenci ponad 30 edycji już opuścili mury naszej Uczelni) oraz Handel Elektroniczny (tutaj także ponad 10 edycji już za nami). Odpowiadając na zapotrzebowanie specjalistów i managerów wprowadziliśmy wysokospecjalizowane kierunki studiów podyplomowych, jak Cyfrowa Transformacja Biznesu czy Salesforce CRM i Marketing Automation. Kolejnym kierunkiem studiów podyplomowych, jakie z wielką przyjemnością uruchamiamy, to Performance Marketing w Internecie. To niezwykle interesujący zakres wiedzy, bardzo pożądany w oczach pracodawców u kandydatów i pracowników.  

Performance Marketing w Internecie to roczne studia podyplomowe przygotowane przez praktyków dla praktyków. Celem Akademii Leona koźmińskiego także i w tym przypadku jest przekazanie słuchaczom niezwykle praktycznej wiedzy i umiejętności, która będzie dla nich przydatna i łatwa do wykorzystania w ich codziennej pracy. Performance Marketing w Internecie to także jeden z naszych pierwszych kierunków prowadzonych w pełni przez Internet. Intencją przyświecającą nam przy tworzeniu tego kierunku było ułatwienie dostępu do praktycznej wiedzy. Bogatsi o doświadczenia z tysięcy godzin zajęć przeprowadzonych w trybie zdalnym proponujemy nowe podejście do edukacji na odległość. Słowo odległość jest tu szczególnie warte podkreślenia. Z jednej strony nasi wykładowcy są ekspertami w skracaniu tej odległości i potrafią zaangażować grupę uczestniczącą w zajęciach za pośrednictwem Internetu. W trakcie zajęć realizujemy liczne warsztaty w podgrupach, prezentujemy ich wyniki na forum całego zespołu, bardzo interaktywnie dyskutujemy nad nurtującymi słuchaczy problemami. Zajęcia na odległość na Akademii Leona Koźmińskiego nie mają nic wspólnego ze znanymi nam webinarami. Tu odległość nie gra roli, bo tak samo jak podczas zajęć w murach uczelni możliwe jest w każdej chwili włączenie mikrofonu i kamery, by zabrać głos, zadać pytanie lub opowiedzieć o swoich doświadczeniach. 

Z drugiej zaś strony, to odległość, która dotychczas była ograniczeniem w dostępie do wiedzy, przestaje mieć teraz znaczenie. Nie ma już potrzeby wyjeżdżać z domu na cały weekend, szukać noclegu w okolicach Uczelni. Słuchacze uczestniczą w zajęciach z wygodnych foteli w swoich domach. To sprawia, że wiedza, jaką się dzielimy z naszymi słuchaczami, staje się łatwiej dostępna. 

Kierunek Performance Marketing w Internecie to okazja na zdobycie specjalistycznej wiedzy dla tych, którzy uważali dotychczasowy kierunek Marketing Internetowy za zbyt ogólny. To propozycja dla e-marketerów, którzy na co dzień mierzą się z działaniami efektywnościowymi, pozyskują leady, promują sprzedaż przez Internet.

Podczas zajęć kładziemy nacisk na polskie przykłady, nasi wykładowcy omawiają własne doświadczenia i praktyczne case`y, znane im z ich własnej praktyki zawodowej. 

Zapraszam do podjęcia wyzwania i spędzenia z nami niezwykle inspirującego roku, pełnego praktycznych doświadczeń. 

Jarosław Sokołowski 
Koordynator merytoryczny studiów podyplomowych Performance Marketing w Internecie

Program
Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 180* (razem z zajęciami integracyjnymi, indywidualnymi konsultacjami i zaliczeniami)  

*(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

Zajęcia integracyjne 

Zarządzanie kampaniami reklamowymi typu performance  

  • Zarządzanie promocją w nowej gospodarce 
  • Zachowania konsumenta on-line 
  • Współpraca klient-agencja w digital marketingu 
  • Personalizacja komunikacji w e-promocji 
  • Programmatic Advertising 
  • Automatyzacja marketingu i e-mail marketing 
  • Wykorzystanie afiliacji w performance marketingu 
  • Mobile Advertising 
  • Prawne aspekty działań e-marketingowych 
  • E-media planning 
  • Pomiar kampanii e-reklamowych 
  • Czy eSport sprzedaje? 
  • Budowa skutecznej strategii e-sprzedaży - metoda algorytmiczna 

Rola strony www w reklamie efektywnościowej 

  • Serwisy internetowe 
  • Pozycjonowanie w Google 

Reklama i analityka Google 

  • Reklama Google Ads 
  • Web analityka  

Potencjał mediów społecznościowych w reklamie on-line  

  • Video marketing 
  • Kampanie reklamowe z wykorzystaniem FB 
  • Content marketing 
  • Reklama na LinkedIn  
  • Reklama w innych nowych mediach społecznościowych (w tym TikTok)  

Konsultacje indywidualne i projekt końcowy 

  • Konsultacje indywidualne 
  • Przygotowanie projektu końcowego
Illustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.  

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:  

  • soboty: 8.45 - 15.45* 
  • niedziele: 8.45 - 15.45* 

*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem. 

Zajęcia prowadzone są w pełni zdalnie, przez Internet, co daje wielką swobodę w doborze miejsca, skąd można uczestniczyć w wykładach i warsztatach. Studia trwają dwa semestry. Niezbędne jest wyposażenie we własne laptopy, by móc uczestniczyć w zajęciach. Uczelnia zapewnia platformę edukacyjną opartą o środowisko Microsoft 365 i Microsoft Teams. 

Terminy

Planowane terminy zajęć w I semestrze: 

już wkrótce

Wykładowcy
Wybrani prowadzący
Jarosław Sokołowski

Koordynator merytoryczny studiów Marketing Internetowy. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu. 

Mateusz Wojczal

Fullstack deweloper z 16 letnim doświadczeniem, szef zespołów informatycznych i architekt systemów. W spółce Escola SA. odpowiada za techniczne prowadzenie projektów. 

Xawery Konarski

Adwokat, Senior Partner (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W Kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacji (TMT), koordynując projekty realizowane w Polsce i w państwach Europy Środkowo-Wschodniej.

Wiceprezes zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii (SPNT). Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU).
Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT.

Jest członkiem organizacji: IAPP, INPLP, ITechLaw oraz SABI-IOD.
Na przestrzeni ostatnich 15  lat wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT i ochronie danych osobowych (m.in. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita).

Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.
Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

 

Marta Ulman
Marta Ulman

Strategy Planner w GoldenSubmarine odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott, Gatta czy ING, projektując i wdrażając dla nich strategie komunikacji. Autorka artykułów branżowych, prowadzi szkolenia i warsztaty. Obserwuje ludzi i szuka insightów. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Usługi interaktywne”

Jolanta Tkaczyk

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik studiów magisterskich Zarządzanie marką i strategie marketingowe oraz studiów podyplomowych Zarządzanie marketingowe. Trenerka i specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, twórczyni internetowych serwisów edukacyjnych na temat marketingu (http://rynkologia.pl/; komunikacjanieformalna.pl ). Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association). Prywatnie wielbicielka literatury sf oraz kina tak niedobrego, że aż kultowego.

Szymon Mazurek
dr Szymon Mazurek​

Przedsiębiorca z dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia stron internetowych, SEO oraz reklamy w Internecie. Współwłaściciel wrocławskiej agencji reklamy internetowej interprima.​

Wykładowca akademicki zajmujący się tematyką sieciowych modeli biznesowych oraz marketingu internetowego. Na co dzień przekazuje wiedzę studentom Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gościnnie wykładał na Seikei University w Tokio, Takasaki City University of Economics oraz Budapest Business School.

Leszek Chudek

Head of Automated Ad Buying w Mastermind Media, Grupa AdNext. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. Z branżą związany od 2014 roku. Pierwsze kroki stawiał w outsourcingu Google, a następnie w Cube Group. W 2015 roku jako jeden z pierwszych w Polsce zdobywca certyfikatu Bing Ads.  Od 2016 roku planuje i realizuje kampanie Google, Facebook i Programmatic w grupie AdNext.  

Posiada doświadczenie w kampaniach z sektora komercyjnego jak i publicznego. Jego zamiłowaniem są kampanie z branży e-commerce. W jego portfolio znajdują się tacy klienci jak m.in.: LOT, Media Markt, iSpot, Kazar, Neckermann, Dom Development, Super-Pharm, Ministerstwo Edukacji Narodowej czy Ministerstwo Zdrowia.   

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. 
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. automatyzacji marketingu.

Artur Jabłoński

Pracuję jako konsultant ds. e-marketingu: prowadzę szkolenia z reklamy na Facebooku, komunikacji w social media, copywritingu. Mam również własną agencję marketingową – digitalk. Wraz z zespołem planuję i realizuję kampanie, które sprzedają. 

Ja i moja agencja digitalk prowadzimy kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm. Robimy to kompleksowo: od planowania działań przez reklamy w mediach społecznościowych i pisanie tekstów po testy i optymalizację konwersji.  

Dwa główne obszary działania agencji to reklama płatna (od Google Ads po social media – Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin) oraz social media marketing. 

Agencja działa od 2016 roku. Obecnie to 23-osobowy skład, który realizuje działania dla kilkudziesięciu klientów z całego świata. 

Mieliśmy/mamy przyjemność pracować z firmami takimi jak: Ergo Hestia, Restauracje Sphinx, Viessmann, Instytut Matki i Dziecka, BOŚ Bank, NEUCA, Sony ATV, Polskie Radio, Ista Shared Services, Oferteo, Etam Paris i wieloma innymi. 

Kamil Bolek

CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) 

PR-owiec, marketer, psycholog, członek zarządu, wykładowca MBA, mówca, autor badań, itp. itd. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech - Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: Digital Transformation, Marketing Orchestration, Data Management Platforms, Programmatic, Performance  Marketing, Search, E-commerce, Lead Generation, Affiliate & Partner Programms, Content Marketing, Social Media Relations, Marketing Automation

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Zarządza zespołem w Polsce. Poprzednio menedżer w domu mediowym OMD. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.  Pracował dla Sony, LG, Asus, HBO, IKEA, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych. Pasjonat podróży z plecakiem po Azji. Na studiach „Marketing internetowy” prowadzi zajęcia z zakresu planowania mediów cyfrowych.

Paweł Pawlak

Dyrektor ds. pozyskiwania użytkowników w jednej z największych mobilnych platform reklamowych na świecie z siedzibą w Los Angeles - AdColony. Paweł jest ekspertem w pozyskiwaniu użytkowników oraz technologii cyfrowej i mobilnej skupiających się na digital marketingu. Obecnie koncentruje się na kierowaniu i rozwijaniu nowo otwartego „AI Hub” AdColony w Warszawie. Dzięki doświadczeniu w zarządzaniu milionowymi budżetami na marketing mobilny w wielu kanałach reklamowych, Paweł z powodzeniem pomagał rozwijać kilka studiów gier mobilnych. Zbudował także i kierował wieloma międzynarodowymi zespołami performance marketingu w różnych firmach, takich jak Grupa Naspers, Huuuge Games, BoomBit, Vivid Games, Audioteka. W Huuuge Games Paweł zarządzał największymi budżetami marketingowymi na mobile w Polsce (jednym z największych na świecie w swojej kategorii). 

Marta Hordyjewska-Pszona
Marta Hordyjewska-Pszona

Ekspertka w dziedzinie marketingu treści, Head of Growth w agencji Scoop (część grupy AdNext). Z dużym powodzeniem prowadzi szkolenia i webinary obejmujące zagadnienia content marketingu oraz szerzące jego ideę. Szkolenia zostały stworzone zarówno dla domów mediowych, agencji reklamowych, jak i klientów bezpośrednich. 
 
W ramach Scoop prowadzi autorski całoroczny cykl „Content Boost”. Celem warsztatów jest pomaganie firmom oraz specjalistom zajmującym się content marketingiem w tworzeniu skutecznych kampanii z tego zakresu. 
 
Prowadzi również szkolenia Brain2Brain opracowane dla pracowników spółki. Ma na koncie ponad 30 skutecznych warsztatów, w których do tej pory wzięło udział ponad 700 marketerów i kontrahentów. 
 
Doświadczenie zdobywała w Leadbullet, a także Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów online'owych oraz rozwiązań content marketingowych. Ukończyła Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, uzyskując tytuł magistra sztuki. Posiada również ukończone certyfikowane szkolenia z zakresu szeroko pojętego online’u oraz sprzedaży. Prywatnie pasjonatka reklamy, zawodowy sportowiec. 

Magda Czachowska
Magdalena Czachowska

Chief Growth Officer, Optimise Media Poland Sp. z o.o.

Dyrektor z 15-letnim doświadczeniem w performance marketingu. Szefowa Grupy Merytorycznej Performance Marketing działającej przy Izbie Gospodarki Elektronicznej. Od 2011 r. odpowiedzialna za strategię i rozwój w Optimise (część grupy agencji digitalowych AdNext) – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów, generowania sprzedaży i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl (grupa K2 Internet). Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Arkadiusz Chludziński

Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży.  

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing. 

Marta Ulman
Marta Ulman

Podczas zajęć na kierunku Performance Marketing spojrzymy na wszystkie formalne i nieformalne aspekty współpracy na linii klienta-agencja. Studenci poznają podmioty działające na rynku reklamy online oraz sposób ich funkcjonowania. Porozmawiamy o organizacji procesów przetargowych, formach współpracy klientów z agencjami, wynagrodzeniu oraz rozliczaniu efektów. Zajęcia będą miały praktyczny charakter nie tylko ze względu na przekazywaną, opartą na doświadczeniu wiedze, ale także dlatego, że uczestnicy sprawdzą nabyte umiejętności w praktyce podczas ćwiczeń indywidualnych oraz realizowanych w grupach.

Paweł Pawlak

Czego się nauczysz?

Uczestnicy zajęć Mobile Advertising staną się ekspertami w dziedzinie reklamy mobilnej i zdobędą niezbędną wiedzę analityczną. Nauczą się jak promować swoją aplikację, identyfikować kluczowych klientów/użytkowników, pozyskiwać ich oraz optymalizować strategie rozwoju. Zdobędą wiedzę, jak analizować swoje wyniki i wprowadzać ulepszenia do swoich strategii. Poznają najlepsze praktyki, jak aktywować swoich klientów / użytkowników i zwiększyć wskaźnik retencji aplikacji, zaangażowanie i sprzedaż.  Ponadto, dowiedzą się, jak współpracować z agencją, siecią reklam mobilnych lub DSP i jak oceniać ich pracę. Wreszcie, będą mogli "ubrudzić" sobie ręce podczas praktycznych warsztatów, aby zdobyć ważne praktyczne doświadczenie. 

Dagmara Plata-Alf

Zarządzanie promocją w nowej gospodarce  

W XXI wieku tempo przesyłania danych i dynamika komunikacji wprowadzają rewolucyjne zmiany w znanych dotąd modelach i standardach komunikacyjnych. W nowych realiach zmianom ulegają także klasyczne narzędzia komunikacji marketingowej. Oznacza to konieczność podążania za innowacjami, potrzebę znajomości trendów, a także źródeł pozyskiwania najnowszych informacji dot. zarządzania promocją i marketingiem efektywnościowym, które będziesz miał okazję poznać podczas naszego wspólnego spotkania. 

Reklama na LinkedIn   

LinkedIn jest najpopularniejszym i największym na świecie profesjonalnym serwisem społecznościowym, wobec którego nie możemy przejść obojętnie. Realizując moduł „Reklama na LinkedIn” zapoznasz się z kluczowymi możliwościami systemu reklamowego LinkedIn Ads oraz zasadami tworzenia w jego obrębie skutecznych reklam. Uzyskasz informacje dotyczące dostępnych w systemie typów kampanii, jak i formatów reklamowych, ale również nabędziesz praktyczne, techniczne umiejętności związane z tworzeniem reklam w systemie i pomiarem ich skuteczności. 

Reklama w innych nowych mediach społecznościowych (w tym TikTok)   

Świat mediów społecznościowych to bogactwo różnego typu serwisów, które umożliwiają nam komunikację i dzielenie się treściami. Wciąż przybywa serwisów społecznościowych odpowiadających na obowiązujące trendy, które stanowią potencjał do wykorzystania ich w komunikacji marketingowej marek. Poznaj możliwości reklamowe TikToka, Pinteresta, Twittera, Snapchata i wielu innych mediów społecznościowych jako alternatywę wobec tradycyjnych systemów reklamowych i odpowiedz na potrzeby współczesnych konsumentów. 

Automatyzacja marketingu i e-mail marketing  

Realizacja modułu automatyzacja marketingu i e-mail marketing pozwoli nie tylko na usystematyzowanie wiedzy teoretycznej i kluczowych pojęć związanych z zagadnieniem Marketing Automation, ale również nabycie praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia ścieżek automatyzacji zarówno w obszarze witryny internetowej, prowadzonych kampanii e-mail marketingowych, jak również działań w obszarze mediów społecznościowych. W warsztacie zostaną wykorzystane przykłady narzędzi i ich możliwości tj. User.com, SalesManago, Hubspot, czy też Salesforce. 

 

Arkadiusz Chludziński

1.4.16 to nasz podstawowy algorytm osiągania rezultatów. algorytmia® to autorskie narzędzie, jakim posługujemy się w prowadzonych projektach. Narzędzie, które poznasz podczas zajęć. Narzędzie, za pomocą którego stworzysz plan, którego skuteczność będzie wynikała z określenia najbardziej efektywnych działań. Za pomocą narzędzia stworzysz własną strategię e-sprzedaży.  

Będzie bardzo praktycznie. Dlaczego? Bo narzędziem posłużyliśmy się już 150 razy. W 150 projektach. Dowiedliśmy jego skuteczność.

Zasady rekrutacji
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • I edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2021 roku.

 

Warunki ukończenia studiów

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją  pracy - projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność  uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego on-line przygotowanego na podstawie materiału ze studiów. 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
  • zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

Rekrutacja online 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Anna Mięgoć
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Mięgoć
Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4 500 zł każda) 9 000 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 4 050 zł każda) 8 100 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 8 600 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego 

03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59

BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.