marketing-performacnce

PERFORMANCE MARKETING ON THE INTERNET online edition

Poziom
Studia podyplomowe
Studia ONLINE
Czas trwania
1 rok
Język
EN
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Online
Broszura
Kontakt
O studiach
Cel studiów

Pandemia nauczyła nas jak ogromne znaczenie w biznesie odgrywa środowisko internetowe. To w wirtualnej przestrzeni funkcjonuje ogromna część życia biznesowego, tam konsumenci podejmują decyzje zakupowe, tam musimy najlepiej prezentować swoją ofertę i pozyskiwać klienta.  

Przewodnim celem programu studiów „Performance marketing w Internecie” jest przekazanie szczegółowej i aktualnej wiedzy i kompetencji na temat płatnych działań reklamowych w Internecie. Szczegółowo, praktycznie, skutecznie, pod okiem wybitnych praktyków i ekspertów e-marketingu.   

Niniejszy program jest rozwinięciem studiów podyplomowych Marketing Internetowy realizowanych na kampusie Uczelni w formie tradycyjnych zjazdów. Na studiach „Performance marketing w Internecie” koncentrujemy się na strategicznym zarządzaniu płatnymi działaniami reklamowymi w Internecie oraz operacyjnym zarządzaniu kampanią.  

Poza dostarczeniem najnowszej, praktycznej wiedzy na temat działań płatnych, wiele zajęć realizujemy w modelu warsztatowym (współpraca w grupie online, praca z narzędziami online) oraz umożliwiamy słuchaczom skorzystanie z indywidualnych konsultacji z wybranymi wykładowcami-ekspertami. 

Co nas wyróżnia?
1
180 GODZIN

praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych w całości przez Internet

2
WARSZTATY

ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów online.

3
INDYWIDUALNE KONSULTACJE

w celu omówienia indywidualnych problemów biznesowych każdy słuchacz może zaplanować online`owe spotkanie z wybranym wykładowcą, który wesprze go swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem. 

4
PROWADZĄCY

prowadzący zajęcia to uznani eksperci z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie - świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej, konsultanci, wykładowcy z bogatym doświadczeniem biznesowym w obszarze performance marketing 

5
PARTNERZY

Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: dhosting.pl, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki, GoldenSubmarine, Interprima, Mastermind Media, DigiTalk, LTTM, Centraals, Teads, Mexad Poland, AdColony, Publicis Media,  Optimise Media, Algorytmia Sprzedaży, Fantasy Expo, Scoop oraz Escola i Qunabu Interactive 

6
WARUNKI STUDIOWANIA

Zajęcia prowadzone są w pełni zdalnie, przez Internet, co daje istotną oszczędność finansową oraz czasową a także wielką swobodę w doborze miejsca, skąd można uczestniczyć w zajęciach. Mając status studenta, masz równocześnie dostęp do całej wirtualnej oferty Akademii Leona Koźmińskiego tj. np. darmowy dostęp do dziennika "Financial Times", raportów biznesowych FT, platformy e-learningowej LinkedinLearning czy szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest. 

7
KSIĄŻKA DLA KAŻDEGO SŁUCHACZA

każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych “Performance Marketing w Internecie”. 

8
INTERNETOWA FORMUŁA

Eliminuje potrzebę czasochłonnych dojazdów i kosztownych noclegów w Warszawie raz lub dwa razy w miesiącu oferując jednocześnie doskonałe możliwości networkingowe dzięki wielu zajęciom realizowanych w grupach roboczych i zajęciach integracyjnych. 

Partner programu

Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40
Adresaci studiów

Studia są kierowane do: 

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych i performance`owych, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu do zwiększania sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych związanych z płatną reklamą 
  • przedsiębiorców pragnących budować potencjał swojej firmy w oparciu o płatne formy reklamy w Internecie  
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie internetu w swojej działalności 
  • specjalistów od marketingu i e-commerce, którzy planują wykorzystać lub wykorzystują Internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa 
  • absolwentów studiów podyplomowych Marketing Internetowy i Handel Elektroniczny, którzy chcą odświeżyć zdobytą wiedzę oraz pogłębić ją w kierunku płatnych form reklamy w Internecie i analizy ich skuteczności 

Ze względu na rosnące znaczenie Internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Course Catalog
Lider studiów z obszaru Digital
wykładowca
Jarosław Sokołowski

Dear All
the present times prove more than ever that the Internet is an increasingly important element of the advertising and commercial strategies of any business. Both global corporations and small local companies turn more and more often with hope to the online world, viewing it as a new channel to promote and sell their products and services. The knowledge that enables us to make good use of the opportunities that the Internet offers is becoming crucial - or even obligatory - for every company and every person managing an entire business or a sales or marketing department.
For many years now Kozminski University has been educating dozens of specialists, offering them an opportunity to pursue such postgraduate programs as Internet Marketing (over 30 editions completed) and E-Commerce (over 10 editions completed). To respond to the demand for specialists and managers, we’ve launched highly-specialized postgraduate programs such as Business Digital Transformation or Salesforce CRM and Marketing Automation. Another postgraduate program we are delighted to launch is Performance Marketing on the Internet. It covers a very interesting sphere of knowledge, much in demand among both applicants and employees as reported by employers.  
Performance Marketing on the Internet is a one-year postgraduate program designed by practitioners with practitioners in mind. The aim of Kozminski University also in this case is to provide its course participants with practical knowledge and skills they will find both useful and easy to apply in their everyday professional practice. Performance Marketing on the Internet is also one of our first programs delivered fully online. The main factor that motivated us to create such a program was to make the access to practical knowledge much easier. Rich in experience gained through thousands of hours of classes taught remotely, we can now offer a new approach to distance education. The word ‘distance’ needs to be highlighted in particular here. On the one hand, our instructors are expert in shortening this distance, able to stimulate and engage groups participating in their classes online. During classes, we hold numerous workshops in smaller groups, present the results of workshop projects in an open forum, and engage in interactive discussions concerning issues that may our course participants may find interesting. Distance education at Kozminski University has nothing to do with the standard webinar format as we know it. Here, distance doesn’t matter. Like in the case of on-premises classes, course participants may switch on their microphone and camera any time to speak, ask a question, or share their experiences.
On the other hand, the distance which has so far been a certain barrier to access to knowledge is now becoming irrelevant. There’s no need to leave home for an entire weekend, look for accommodation near the university. Course participants are now able to attend classes sitting comfortably in their own chairs at home. This makes the knowledge we share with our course participants more accessible.
Performance Marketing on the Internet is a chance for those who have considered the content of Internet Marketing to be too general to gain more expert knowledge. It’s something for e-marketers whose everyday routine at work involves handling performance projects, acquiring leads, promoting sales on the Internet.
The classes focus on international examples, our experienced instructors discuss practical cases, known to them from their own experience gained working for global enterprises. With the participants of the Performance Marketing on the Internet postgraduate program in mind, we have assembled a select team of experts to make studies taught at a Polish higher education institution abundant in universal examples which go much beyond the area of Poland or the European Union in their practical aspects.  We address the nuances and the specific nature of the differences in the legal frameworks adopted in different countries, which bring about certain threats and opportunities for e-marketers.
I would like to encourage you to take up the challenge and spend an inspiring year - full of practical experience - with us.
Jarosław Sokołowski
Performance Marketing on the Internet program coordinator

 

Program
Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 180* (razem z zajęciami integracyjnymi, indywidualnymi konsultacjami i zaliczeniami)  

*(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

Zajęcia integracyjne 

Zarządzanie kampaniami reklamowymi typu performance  

  • Zarządzanie promocją w nowej gospodarce 
  • Zachowania konsumenta on-line 
  • Współpraca klient-agencja w digital marketingu 
  • Personalizacja komunikacji w e-promocji 
  • Programmatic Advertising 
  • Automatyzacja marketingu i e-mail marketing 
  • Wykorzystanie afiliacji w performance marketingu 
  • Mobile Advertising 
  • Prawne aspekty działań e-marketingowych 
  • E-media planning 
  • Pomiar kampanii e-reklamowych 
  • Czy eSport sprzedaje? 
  • Budowa skutecznej strategii e-sprzedaży - metoda algorytmiczna 

Rola strony www w reklamie efektywnościowej 

  • Serwisy internetowe 
  • Pozycjonowanie w Google 

Reklama i analityka Google 

  • Reklama Google Ads 
  • Web analityka  

Potencjał mediów społecznościowych w reklamie on-line  

  • Video marketing 
  • Kampanie reklamowe z wykorzystaniem FB 
  • Content marketing 
  • Reklama na LinkedIn  
  • Reklama w innych nowych mediach społecznościowych (w tym TikTok)  

Konsultacje indywidualne i projekt końcowy 

  • Konsultacje indywidualne 
  • Przygotowanie projektu końcowego
Illustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.  

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:  

  • soboty: 8.45 - 15.45* 
  • niedziele: 8.45 - 15.45* 

*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem. 

Zajęcia prowadzone są w pełni zdalnie, przez Internet, co daje wielką swobodę w doborze miejsca, skąd można uczestniczyć w wykładach i warsztatach. Studia trwają dwa semestry. Niezbędne jest wyposażenie we własne laptopy, by móc uczestniczyć w zajęciach. Uczelnia zapewnia platformę edukacyjną opartą o środowisko Microsoft 365 i Microsoft Teams. 

Wykładowcy
Wybrani prowadzący
Jarosław Sokołowski

Koordynator merytoryczny studiów Marketing Internetowy. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu. 

Mateusz Wojczal

Fullstack deweloper z 16 letnim doświadczeniem, szef zespołów informatycznych i architekt systemów. W spółce Escola SA. odpowiada za techniczne prowadzenie projektów. 

Xawery Konarski

Adwokat, Senior Partner (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W Kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacji (TMT), koordynując projekty realizowane w Polsce i w państwach Europy Środkowo-Wschodniej.

Wiceprezes zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii (SPNT). Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU).
Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT.

Jest członkiem organizacji: IAPP, INPLP, ITechLaw oraz SABI-IOD.
Na przestrzeni ostatnich 15  lat wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT i ochronie danych osobowych (m.in. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita).

Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.
Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

 

Marta Ulman
Marta Ulman

Strategy Planner w GoldenSubmarine odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott, Gatta czy ING, projektując i wdrażając dla nich strategie komunikacji. Autorka artykułów branżowych, prowadzi szkolenia i warsztaty. Obserwuje ludzi i szuka insightów. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Usługi interaktywne”

Jolanta Tkaczyk

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik studiów magisterskich Zarządzanie marką i strategie marketingowe oraz studiów podyplomowych Zarządzanie marketingowe. Trenerka i specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, twórczyni internetowych serwisów edukacyjnych na temat marketingu (http://rynkologia.pl/; komunikacjanieformalna.pl ). Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association). Prywatnie wielbicielka literatury sf oraz kina tak niedobrego, że aż kultowego.

Szymon Mazurek
dr Szymon Mazurek​

Przedsiębiorca z dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia stron internetowych, SEO oraz reklamy w Internecie. Współwłaściciel wrocławskiej agencji reklamy internetowej interprima.​

Wykładowca akademicki zajmujący się tematyką sieciowych modeli biznesowych oraz marketingu internetowego. Na co dzień przekazuje wiedzę studentom Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Gościnnie wykładał na Seikei University w Tokio, Takasaki City University of Economics oraz Budapest Business School.

Leszek Chudek

Head of Automated Ad Buying w Mastermind Media, Grupa AdNext. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. Z branżą związany od 2014 roku. Pierwsze kroki stawiał w outsourcingu Google, a następnie w Cube Group. W 2015 roku jako jeden z pierwszych w Polsce zdobywca certyfikatu Bing Ads.  Od 2016 roku planuje i realizuje kampanie Google, Facebook i Programmatic w grupie AdNext.  

Posiada doświadczenie w kampaniach z sektora komercyjnego jak i publicznego. Jego zamiłowaniem są kampanie z branży e-commerce. W jego portfolio znajdują się tacy klienci jak m.in.: LOT, Media Markt, iSpot, Kazar, Neckermann, Dom Development, Super-Pharm, Ministerstwo Edukacji Narodowej czy Ministerstwo Zdrowia.   

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. 
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. automatyzacji marketingu.

Artur Jabłoński

Pracuję jako konsultant ds. e-marketingu: prowadzę szkolenia z reklamy na Facebooku, komunikacji w social media, copywritingu. Mam również własną agencję marketingową – digitalk. Wraz z zespołem planuję i realizuję kampanie, które sprzedają. 

Ja i moja agencja digitalk prowadzimy kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm. Robimy to kompleksowo: od planowania działań przez reklamy w mediach społecznościowych i pisanie tekstów po testy i optymalizację konwersji.  

Dwa główne obszary działania agencji to reklama płatna (od Google Ads po social media – Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin) oraz social media marketing. 

Agencja działa od 2016 roku. Obecnie to 23-osobowy skład, który realizuje działania dla kilkudziesięciu klientów z całego świata. 

Mieliśmy/mamy przyjemność pracować z firmami takimi jak: Ergo Hestia, Restauracje Sphinx, Viessmann, Instytut Matki i Dziecka, BOŚ Bank, NEUCA, Sony ATV, Polskie Radio, Ista Shared Services, Oferteo, Etam Paris i wieloma innymi. 

Kamil Bolek

CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) 

PR-owiec, marketer, psycholog, członek zarządu, wykładowca MBA, mówca, autor badań, itp. itd. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech - Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: Digital Transformation, Marketing Orchestration, Data Management Platforms, Programmatic, Performance  Marketing, Search, E-commerce, Lead Generation, Affiliate & Partner Programms, Content Marketing, Social Media Relations, Marketing Automation

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Zarządza zespołem w Polsce. Poprzednio menedżer w domu mediowym OMD. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.  Pracował dla Sony, LG, Asus, HBO, IKEA, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych. Pasjonat podróży z plecakiem po Azji. Na studiach „Marketing internetowy” prowadzi zajęcia z zakresu planowania mediów cyfrowych.

Paweł Pawlak

Dyrektor ds. pozyskiwania użytkowników w jednej z największych mobilnych platform reklamowych na świecie z siedzibą w Los Angeles - AdColony. Paweł jest ekspertem w pozyskiwaniu użytkowników oraz technologii cyfrowej i mobilnej skupiających się na digital marketingu. Obecnie koncentruje się na kierowaniu i rozwijaniu nowo otwartego „AI Hub” AdColony w Warszawie. Dzięki doświadczeniu w zarządzaniu milionowymi budżetami na marketing mobilny w wielu kanałach reklamowych, Paweł z powodzeniem pomagał rozwijać kilka studiów gier mobilnych. Zbudował także i kierował wieloma międzynarodowymi zespołami performance marketingu w różnych firmach, takich jak Grupa Naspers, Huuuge Games, BoomBit, Vivid Games, Audioteka. W Huuuge Games Paweł zarządzał największymi budżetami marketingowymi na mobile w Polsce (jednym z największych na świecie w swojej kategorii). 

Piotr Gabalewicz

Head of SEO w Publicis Media PL (Performics , Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449 LiquidThread). 

Związany z branżą marketingu internetowego ponad 9 lat. Współrealizował w tym okresie kilkanaście dużych i kilkadziesiąt mniejszych projektów SEO'wych, content marketingowych oraz optymalizujących portale webowe podczas trudnych migracji. 

Załubski Mateusz
Mateusz Załubski

Pasjonat i ekspert w dziedzinie digital marketingu i e-commerce, specjalizuje się w marketingu efektywnościowym. Doświadczenie zdobywał w grupie mediowej Dentsu Aegis Network w spółce specjalizującej się w performance marketingu oraz w zespole marketingu B2B w Google. Obecnie pełni rolę Head of Commercial Development na rynki Europy Środkowej we FlixBusie i prowadzi podcast “Dobry Biznes”.   

Od 2017 roku doradza startupom na polskim rynku i wspiera je w tworzeniu strategii ekspansji na rynki zagraniczne. 

Tristan Tresar

algorytm 25.15.15 

25 lat w sprzedaży; 15 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami; od 15 lat prowadzi interimowe projekty sprzedażowe i menedżerskie. twórca Autorskiej metody sprawnego osiągania rezultatów - algorytmia sprzedaży i zarządzania. 
Menedżer z 25–letnim doświadczeniem w sprzedaży i w zarządzaniu nią. 
Przez 6 lat piastował stanowisko dyrektora ds. zarządzania konsumenckimi kategoriami produktów w Microsoft. Aktualnie 2000 osób w zespołach, którymi zarządza. 

Magda Czachowska
Magdalena Czachowska

Chief Growth Officer, Optimise Media Poland Sp. z o.o.

Dyrektor z 15-letnim doświadczeniem w performance marketingu. Szefowa Grupy Merytorycznej Performance Marketing działającej przy Izbie Gospodarki Elektronicznej. Od 2011 r. odpowiedzialna za strategię i rozwój w Optimise (część grupy agencji digitalowych AdNext) – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów, generowania sprzedaży i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl (grupa K2 Internet). Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Marta Ulman
Marta Ulman

Podczas zajęć na kierunku Performance Marketing spojrzymy na wszystkie formalne i nieformalne aspekty współpracy na linii klienta-agencja. Studenci poznają podmioty działające na rynku reklamy online oraz sposób ich funkcjonowania. Porozmawiamy o organizacji procesów przetargowych, formach współpracy klientów z agencjami, wynagrodzeniu oraz rozliczaniu efektów. Zajęcia będą miały praktyczny charakter nie tylko ze względu na przekazywaną, opartą na doświadczeniu wiedze, ale także dlatego, że uczestnicy sprawdzą nabyte umiejętności w praktyce podczas ćwiczeń indywidualnych oraz realizowanych w grupach.

Paweł Pawlak

Czego się nauczysz?

Uczestnicy zajęć Mobile Advertising staną się ekspertami w dziedzinie reklamy mobilnej i zdobędą niezbędną wiedzę analityczną. Nauczą się jak promować swoją aplikację, identyfikować kluczowych klientów/użytkowników, pozyskiwać ich oraz optymalizować strategie rozwoju. Zdobędą wiedzę, jak analizować swoje wyniki i wprowadzać ulepszenia do swoich strategii. Poznają najlepsze praktyki, jak aktywować swoich klientów / użytkowników i zwiększyć wskaźnik retencji aplikacji, zaangażowanie i sprzedaż.  Ponadto, dowiedzą się, jak współpracować z agencją, siecią reklam mobilnych lub DSP i jak oceniać ich pracę. Wreszcie, będą mogli "ubrudzić" sobie ręce podczas praktycznych warsztatów, aby zdobyć ważne praktyczne doświadczenie.

Dagmara Plata-Alf

Zarządzanie promocją w nowej gospodarce  

W XXI wieku tempo przesyłania danych i dynamika komunikacji wprowadzają rewolucyjne zmiany w znanych dotąd modelach i standardach komunikacyjnych. W nowych realiach zmianom ulegają także klasyczne narzędzia komunikacji marketingowej. Oznacza to konieczność podążania za innowacjami, potrzebę znajomości trendów, a także źródeł pozyskiwania najnowszych informacji dot. zarządzania promocją i marketingiem efektywnościowym, które będziesz miał okazję poznać podczas naszego wspólnego spotkania. 

Reklama na LinkedIn   

LinkedIn jest najpopularniejszym i największym na świecie profesjonalnym serwisem społecznościowym, wobec którego nie możemy przejść obojętnie. Realizując moduł „Reklama na LinkedIn” zapoznasz się z kluczowymi możliwościami systemu reklamowego LinkedIn Ads oraz zasadami tworzenia w jego obrębie skutecznych reklam. Uzyskasz informacje dotyczące dostępnych w systemie typów kampanii, jak i formatów reklamowych, ale również nabędziesz praktyczne, techniczne umiejętności związane z tworzeniem reklam w systemie i pomiarem ich skuteczności. 

Reklama w innych nowych mediach społecznościowych (w tym TikTok)   

Świat mediów społecznościowych to bogactwo różnego typu serwisów, które umożliwiają nam komunikację i dzielenie się treściami. Wciąż przybywa serwisów społecznościowych odpowiadających na obowiązujące trendy, które stanowią potencjał do wykorzystania ich w komunikacji marketingowej marek. Poznaj możliwości reklamowe TikToka, Pinteresta, Twittera, Snapchata i wielu innych mediów społecznościowych jako alternatywę wobec tradycyjnych systemów reklamowych i odpowiedz na potrzeby współczesnych konsumentów. 

Automatyzacja marketingu i e-mail marketing  

Realizacja modułu automatyzacja marketingu i e-mail marketing pozwoli nie tylko na usystematyzowanie wiedzy teoretycznej i kluczowych pojęć związanych z zagadnieniem Marketing Automation, ale również nabycie praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia ścieżek automatyzacji zarówno w obszarze witryny internetowej, prowadzonych kampanii e-mail marketingowych, jak również działań w obszarze mediów społecznościowych. W warsztacie zostaną wykorzystane przykłady narzędzi i ich możliwości tj. User.com, SalesManago, Hubspot, czy też Salesforce. 

 

Tristan Tresar

it is good. it is very good that finally at the end of the algorithmic workshop, with the aid of which everything you have learned so far, you will group in the practical manual on how to use it.this is what algorithmia® is for, a practical method of achieving goals planned. with the aid of several algorithms and several matrixes you will create a plan, the effectiveness of which will arise from the determination of the most effective activities which you will perform with the aid of business processes you have created, critical to the final results.

Zasady rekrutacji
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • I edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku.

Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.

Terms of completion

The studies end with a written work prepared under the supervision of a selected tutor, and a presentation of the work - the final project. Additionally, participants must be active during the classes and pass the final on-line test prepared on the basis of the material from the studies.

Required documents
  • Completed application form 
  • Copy of  diploma** 
  • 1 photograph and a photograph in electronic JPG format 
  • National ID or passport 
  • Payment slip for the amount of the admission fee 

** This program is classified as postgraduate studies and there are separate regulations regarding the recognition of the diplomas of higher education issued in another countries, for candidates, who would like to continue the education in Poland on postgraduate level. Please check the details here in order to find out whether your diploma would need any additional recognition process to enable you to start a postgraduate/MBA progam in Poland: Click here

Recruitment steps
1
GENERAL INFORMATION

Please, check the description and application rules of the course you're interested in.

2
REGISTRATION

Fill in the application form

3
TUITION FEE

The fee should be transferred to the University account or could be settled while submitting the application form.

Marciniuk Agnieszka KEBS
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Agnieszka Marciniuk
Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

Tabela opłat
Wpisowe 300 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 6 400 zł każda) 12 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 760 zł każda) 11 520 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 12 100 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego 

03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59

BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl