Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna

Nieruchomości komercyjne

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

Cel studiów

Celem studiów podyplomowych Nieruchomości Komercyjne jest dostarczenie teoretycznej oraz praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do kompleksowego zarządzania, inwestowania i doradzania na rynku nieruchomości komercyjnych.

 

Partner merytoryczny

 

Atuty kierunku

1
50% zajęć prowadzonych przez najlepszych ekspertów Cushman & Wakefield, światowego lidera na rynku doradztwa w segmencie nieruchomości komercyjnych.Część wiedzy kierunkowej dotyczącej aspektów prawa i podatków będzie prowadzona przez uznanych praktyków.

Patronat uznanego doradcy i wsparcie największych ekspertów z rynku nieruchomościowego będzie  gwarantować słuchaczom wiedzę praktyczną, dzielenie się najwyższymi standardami pracy i brane z życia studia przypadków. Do realizacji prawnego bloku tematycznego zaproszeni będą przez Cushman & Wakefield partnerzy z renomowanych kancelarii prawnych i podatkowych, którzy na podstawie studiów przypadków przedstawią w przystępny sposób podstawy prawa i aspekty podatkowe stosowane na etapie przygotowywania projektu budowlanego, w najmie, finansowaniu bankowym i zamykaniu transakcji sprzedaży nieruchomości. W czasie zajęć swoimi doświadczeniami będą się także dzielić uznani deweloperzy, operatorzy i członkowie największych stowarzyszeń nieruchomościowych w Polsce.

2
50% zajęć prowadzonych przez kadrę ALK

Uczelnia jest liderem na rynku kształcenia podyplomowego gwarantującym najwyższą jakoś kształcenia oraz wiedzy teoretycznej i praktycznej. Zajęcia z podstaw ekonomii, rachunkowości, ESG, analiz finansowych, marketingu, prowadzone przez kadrę ALK będą podstawą dla zajęć prowadzonych przez najlepszych praktyków z rynku nieruchomościowego.

3
Praktyczna praca zaliczeniowa w formie case study

Pracę zaliczeniową stanowić będzie przygotowanie w grupach projektu dyplomowego do wyboru z zakresu organizacji i realizacji projektu deweloperskiego, strategii inwestycyjnej w istniejącą nieruchomość komercyjną, strategii ds. zarządzania nieruchomością, przygotowanie finansowanie projektu nieruchomościowego, etc. Słuchacze swoje prace przygotowują na podstawie rzeczywistych zanonimizowanych nieruchomości lub mają możliwość pracy nad rzeczywistym projektem wybranym przez siebie. Obrona przygotowanej pracy odbywa się przed komitetem inwestycyjnym – komisja składającą się z wybranych wykładowców z ALK oraz z Cushman & Wakefield.

4
Viewing weekend

Na początku semestru słuchacze będą mieć okazję wizytować topowe w swoim sektorze nieruchomości zlokalizowane w Warszawie i okolicach: biurowa, magazynowa, handlowa i budynek z mieszkaniami na wynajem, jak również poznanie ich od kuchni oraz możliwość porozmawiania z przedstawicielem właścicieli lub z zarządcami tych budynków.

Adresaci i adresatki studiów

  • Osoby zainteresowane wejściem w świat nieruchomości komercyjnych
  • Praktycy pracujący na rynku nieruchomości chcący poszerzyć wiedzę
  • Inwestorzy prywatni
  • Kadra zarządzająca spółek, które rozważają inwestowanie w nieruchomości jako dywersyfikacja swojej działalności
  • Inwestorzy którzy utworzyli lub planują utworzenie funduszy rodzinnych
info

Co zyskujesz

  • Praktyczną wiedzę  z rynku nieruchomościowego w zakresie nabywania nieruchomości, budowy, najmu, zarządzania, finansowania, wyceny, aspektów prawych i podatkowych związanych z procesem inwestycyjnym
  • Umiejętność doboru nieruchomości do inwestowania w zależności od istotnych dla danego inwestora kryteriów
  • Umiejętność przeprowadzenia oceny opłacalności dowolnego projektu nieruchomościowego
  • Zajęcia prowadzone przez uznanych ekspertów i wykładowców zarówno z ALK, jak i firmy doradczej Cushman & Wakefield
  • Możliwość nawiązania kontaktów z innymi uczestnikami zajęć i wymianę doświadczeń

Program

  • Zajęcia integracyjne

Wprowadzenie i wiedza podstawowa

  • Wprowadzenie do problematyki nieruchomości komercyjnych
  • Podstawy ekonomii i zastosowanie matematyki finansowej w nieruchomościach
  • Podstawy rachunkowości i analizy finansowej w tym spółek budowlanych

  • Podstawy prawne w inwestycjach nieruchomościowych

  • Finansowa ocena opłacalności projektów inwestycyjnych i podstawy modelowania

Kreacja wartości i wiedza transakcyjna

  • Transakcje inwestycyjne (z dochodem, portfelowe i deweloperskie)

  • Podstawy wycen nieruchomości komercyjnych

  • Struktury podatkowe w nieruchomościach

  • Sposoby finansowania nieruchomości, term sheet, case study

  • Proces sprzedaży nieruchomości

  • Budowanie wizerunku i marketing w sektorze nieruchomości

  • Organizacje wspierające rynek nieruchomościowy oraz elementy pozacenowe w transakcjach – prezentacje i dyskusja z ekspertami

Zarządzanie nieruchomościami

  • Wizytacje w obiektach i spotkania z ekspertami

  • Wymogi ESG w sektorze nieruchomościowym

  • Nowoczesne narzędzia wspomagające w procesie zarządzania i sprzedaży nieruchomości

  • Podejście najemców do poszczególnych rodzajów nieruchomości (budynki biurowe, handlowe i magazynowe)

  • Aspekt techniczny i budżet operacyjny w zarządzaniu nieruchomościami

  • Przygotowanie i organizacja procesu budowlanego w nieruchomościach

Przygotowanie projektu końcowego i jego obrona

Część przedmiotów kończyć się będzie egzaminem.

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 192 ( jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

Course Catalog

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty – 8:45-15:45 
  • niedziele – 8:45-15:45 

Terminy zajęć

.

Społeczność

Wiodący wykładowcy

Mira Kantor-Pikus

Mira ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze inwestycji i finansowania projektów z różnych branż, z czego ponad 15 lat swojej kariery zawodowej była związana z sektorem bankowym, a kolejne 10 lat – z consultingiem na rynku nieruchomości. Mira specjalizuje się w doradztwie kapitałowym i dłużnym, finansowaniu strukturyzowanym, zarządzaniem kredytami oraz transakcjami w sektorze mieszkań na wynajem. Ponadto, jest ekspertką w zakresie tworzenia i wdrażania strategii inwestycyjnych dotyczących zarówno projektów nieruchomościowych, jak i mieszkaniowych.
Przed dołączeniem do Cushman & Wakefield Mira była związana z Bankiem Creditansalt, Bankiem Austria i ING Lease, koncentrując się na finansowaniu przedsiębiorstw i nieruchomości, dużych transakcjach leasingu, nadzorze i koordynacji projektów deweloperskich w imieniu finansującego oraz restrukturyzacji transakcji na rynku nieruchomości w regionie CEE we wszystkich klasach aktywów.
W swojej pracy koncertuje się na dzieleniu się wiedzą, działaniach edukacyjnych i mentoringowych. W trakcie wielu lat swojej kariery prowadziła wiele warsztatów nieruchomościowych i rozwojowych, np. w ramach studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego, dla członkiń Stowarzyszenia Ekspertki Razem oraz w ramach programu Kariera Kobiet. Swoim know-how dzieli się w licznych wywiadach z mediami oraz będąc panelistką podczas najważniejszych konferencji branżowych. Od czterech lat jest też mentorką w ogólnopolskim programie Top Woman in Real Estate i obecnie uczestniczy w procesie certyfikacji. 
Mira Kantor-Pikus jest absolwentką Politechniki Warszawskiej i SGH. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz (z wyróżnieniem) studia Executive MBA na Akademii Koźmińskiego. Jest również członkiem RICS. Ponadto, posiada dyplom projektanta wnętrz i równolegle do pracy zawodowej zajmuje się projektowaniem optymalnych funkcjonalnie i energetycznie przestrzeni mieszkalnych. 
Mira pełni funkcję koordynatora Studiów Podyplomowych „Inwestycje w Nieruchomości Komercyjne” z ramienia Cushman & Wakefield.

dr Marcin Ocieszak

Praktyk w obszarze corporate finance z ponad 10-letnim doświadczeniem. W latach 2010-2017 związany był z ING Bankiem Śląskim S.A., gdzie odpowiadał za relacje biznesowe i udzielanie finansowania dużym przedsiębiorstwom z województwa mazowieckiego. W tym czasie udzielił finansowania na blisko 1mld PLN zarówno w formie finansowania projektów inwestycyjnych, nieruchomości komercyjnych czy finasowania obrotowego. Od 2014 roku pełnił funkcję Managera Wydziału Klienta Korporacyjnego i odpowiadał za portfel aktywów kredytowych wart 1,5 mld PLN.

W latach 2007-2010 pracował w banku Citi Handlowy, m.in. w Departamencie Skarbu, gdzie był członkiem zespołu wprowadzającego na rynek pierwszą w Polsce platformę do wymiany walutowej Citi Online Trading.

Od 2017 roku jest doktorem nauk ekonomicznych zatrudnionym w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jego zainteresowania badawcze dotyczą rynku fuzji i przejęć, finansowania nieruchomości komercyjnych i rynku produkcji gier video. Prowadził gościnne wykłady na uczelniach zagranicznych m.in. Black Sea University w Gruzji i International School of Economics & Management w Lizbonie.

Oprócz działalności naukowej i dydaktycznej jest właścicielem firmy Corfi Corporate Finance, która działa w obszarze doradztwa przy pozyskiwaniu finansowania dłużnego od instytucji finansowych.

prof. ALK dr hab. Paweł Mielcarz

Dr hab. Paweł Mielcarz jest profesorem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie pełni funkcje Kierownika Katedry Finansów, Dyrektora Merytorycznego studiów MBA Finanse oraz podyplomowych studiów finansowych.

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów, referatów naukowych oraz książek: „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw” i „Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce”.

Jako wykładowca prowadził zajęcia m.in. z wyceny oraz szeroko rozumianych finansów przedsiębiorstw w ramach studiów dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz w kilku innych europejskich uczelniach biznesowych. Od czternastu lat na stałe współpracuje w ESSCA, – École de Management. Ukończył programy Global Colloquium on Participant - Centered Learning oraz Case Study Workshop organizowane przez Harvard Business School.

Jako konsultant współpracujący DCF Consulting oraz innymi z firmami doradczymi profesor Mielcarz brał udział przygotowaniu wielu projektów doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów finansowych oraz projektowania systemów controllingu. Podczas pracy jako biegły sądowy przygotowywał również ekspertyzy w procesach postępowań sądowych, prokuratorskich, arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Posiada doświadczenie korporacyjne, m.in. jako Doradca Zarządu ds. Inwestycji Kapitałowych oraz Metodyk Wyceny PGNIG. W karierze zawodowej profesor Mielcarz pełnił także funkcje w kilkunastu radach nadzorczych spółek kapitałowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu towarzystwem ubezpieczeniowym wzajemnych.

Paweł Partyka

Paweł Partyka, Head of Capital Markets w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, posiada 11-letnie doświadczenie zawodowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Paweł zarządza zespołem kilkunastu ekspertów świadczących szeroki wachlarz usług wspierających inwestorów nieruchomościowych, które są związane m.in. z pozyskiwaniem partnerów kapitałowych i finansowania oraz sprzedażą i zakupem aktywów reprezentujących wszystkie sektory: magazynowy, biurowy, handlowy i mieszkaniowym. 
Paweł dołączył do Cushman & Wakefield w 2015 roku jako Senior Surveyor w dziale rynków kapitałowych. Wcześniej zajmował stanowisko konsultanta w dziale inwestycyjnym agencji doradczej Savills Poland. Na przestrzeni swojej kariery zawodowej doradzał w w szeregu transakcji inwestycyjnych o wartości ponad 5 mld EUR. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu w Tilburgu. 

Damian Kołata

Partner, Head of Industrial & Logistics / E-Commerce CEE w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w sferze logistyki oraz e-commerce. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 
Swoją karierę rozpoczynał od zarządzania zakupami i zapasami, później koordynował dodatkowo transgraniczny przepływ towarów, włączając w to logistykę importu i dystrybucji oraz procedury celne. Następnie odpowiedzialny był za optymalizację procesów magazynowych, korelację poszczególnych operacji logistycznych oraz ograniczenie ich kosztów na trudnym i nieprzewidywalnym rynku wschodnioeuropejskim. 
Pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych, wspierał również otwarcie centrum dystrybucyjnego dla największej europejskiej internetowej platformy modowej. 
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu optymalizacji procesów i zarządzania zwrotami w e-commerce, oraz współautorem publikacji „Biblia e-biznesu 3.0” oraz „Dochodowy E-Commerce”. Odpowiadał za operacje w magazynach o powierzchni prawie dziewięćdziesięciu boisk piłkarskich, na których zatrudnienie przewyższało liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby. Pasjonuje się logistyką w obszarze e-commerce oraz jej wpływem na coraz większe wymagania w stosunku do powierzchni magazynowych.
Obecnie zarządza jedną z najlepszych Agencji Industrial & Logistics na rynku. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat jego zespół doradzał przy projektach o łącznej powierzchni ponad 1 000 000 m kw.

mgr Paulina Bauer

Paulina Bauer posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi, budowaniu relacji z najemcami oraz kierowaniu zespołami. Od grudnia 2020 roku związana jest z firmą Cushman & Wakefield, gdzie pełni funkcję szefowej Retail Asset Services. Odpowiada za optymalizację procesów operacyjnych zgodnie ze standardami firmy, koordynację pracy zespołów zarządzających nieruchomościami, wsparcie techniczne oraz rozwój linii biznesowej Asset Services. Kieruje zespołem ponad 50 specjalistów w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi.

W trakcie swojej kariery zawodowej zarządzała m.in. . centrami handlowymi w Warszawie: Wola Park, Atrium Reduta, Atrium Targówek oraz Galerią Słoneczną w Radomiu, pracując dla takich firm jak Cefic Polska/Simon Property Group, Atrium Polska (obecnie G City) oraz Whitestar. W strukturach Neinver Polska wspierała rozwój obiektów typu outlet, takich jak Factory Kraków i Futura Park. Przez kilka lat pełniła funkcję Dyrektorki Biura Zarządzania Nieruchomościami, nadzorując portfel 19 obiektów w całej Polsce — od parków handlowych, przez lokale usługowe, po mieszkania na wynajem i akademiki.

Obecnie na co dzień współpracuje z takimi klientami jak: CBRE Investment Management, Złote Tarasy s.a.r.l., St Martins, AEW, mLeasing, Star Capital Finance oraz Frey.

Jest absolwentką Wyższej Szkole Ekonomicznej oraz Studiów Podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w branży hotelarskiej — doświadczenie zdobyte w pracy z gośćmi hotelowymi doskonale przełożyło się na umiejętność budowania relacji zarówno z najemcami, jak i właścicielami nieruchomości komercyjnych.

Jako liderka zespołu i ekspertka rynku nieruchomości, aktywnie wspiera inicjatywy z zakresu placemakingu, zrównoważonego rozwoju oraz budowania wartości społecznej nieruchomości komercyjnych.

Katarzyna Lipka

Katarzyna posiada 19-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze nieruchomości. Obecnie pełni funkcję Dyrektorki działu Doradztwa Strategicznego i ESG w Cushman & Wakefield Polska.

Katarzyna zarządza zespołem doradców i specjalistów ds. zrównoważonego rozwoju, którzy posiadają bogate doświadczenie w zakresie analiz wykonalności, analiz najlepszego sposobu wykorzystania (HBU) oraz usług związanych z ESG (raportowanie, certyfikacje, audyty energetyczne i zeroemisyjności, oceny ESG, zgodność z Taksonomią UE itp.).

Jest również członkinią Zespołu Ekspertów ds. Interpretacji Kryteriów Technicznych Taksonomii UE dla Budownictwa i Nieruchomości przy Ministerstwie Rozwoju i Technologii.

Dodatkowo Katarzyna posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wykładów (m.in. w ramach Digital Real Estate ESG Academy, oraz wystąpień na różnych wydarzeniach i konferencjach branżowych (ULI, ESG LAB, GRI, Property Forum).
Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie (magister finansów i bankowości) oraz studia podyplomowe z Wyceny 
Nieruchomości na Politechnice Warszawskiej i studia podyplomowe Cele Zrównoważonego Rozwoju/ESG w Strategii Firmy w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Mateusz Brzeziński

Mateusz Brzeziński pełni w Cushman & Wakefield funkcję Szefa Działu Automation EMEA oraz kieruje zespołem Business Intelligence dla CEE & Nordics w Cushman & Wakefield. Zarządza także  warszawskim zespołem EMEA Analytics Tech Hub, strategicznym centrum doskonałości, które wspiera region w zakresie zaawansowanej analityki danych, automatyzacji i sztucznej inteligencji.

Mateusz posiada ponad 14-letnie doświadczenie w transformacji cyfrowej, analityce, marketingu, innowacjach i strategii digital. W swojej roli odpowiada za kształtowanie strategii BI w regionie CEE & Nordics, rozwój inicjatyw automatyzacyjnych w całym EMEA oraz wdrażanie trendów technologicznych w praktyczne rozwiązania dla zespołów wewnętrznych i klientów zewnętrznych.

Wcześniej kierował obszarem PropTech & Automation, integrując AI, BI i automatyzację w projektach technologii nieruchomości, gdzie prowadził transformację cyfrową i wspierał współpracę międzyregionalną w okresie dynamicznego wzrostu firmy. 
Mateusz swoją karierę rozpoczynał w komunikacji i PR, rozwijając się w obszarze digital i employer brandingu w Atos i Elchupacabra.

Mateusz jest cenionym ekspertem na rynku za zdolność łączenia innowacji z realnymi potrzebami biznesu, budowania współpracy międzyfunkcyjnej oraz wdrażania zmian w sposób angażujący i uwzględniający perspektywę ludzką.

Karolina Samczyńska

Karolina Samczyńska od ponad dekady kształtuje kierunki rozwoju marketingu i wsparcia sprzedaży w sektorze nieruchomości komercyjnych. Jako Associate Director w Cushman & Wakefield Polska odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej wspierającej rozwój biznesu, łącząc lokalne potrzeby z globalnymi standardami.

Karolina brała udział w setkach projektów w różnych sektorach rynku – biurowych, magazynowych , handlowych po inwestycyjne - zdobywając dogłębną wiedzę o tym, jak zróżnicowany i strategiczny jest marketing nieruchomości. Doskonale rozumie, że każdy etap życia aktywa i cel biznesowy (leasing, sprzedaż, rebranding) wymaga indywidualnego podejścia i precyzyjnie dobranych narzędzi.

Specjalizuje się w strategii komunikacyjnej, procesach przetargowych (Bid Management), marketingu nieruchomości wspierającym procesy leasingowe i transakcyjne (Property Marketing) oraz zarządzaniu zespołami i projektami w podejściu 360°. Zbudowała unikalny zespół Business Development Services, integrujący marketing, PR, kreację, wsparcie sprzedaży i badania rynku. Promuje Lean Management i wdraża innowacje zwiększające efektywność operacyjną. 
Jej doświadczenie obejmuje także rolę międzynarodową w strukturach CEE oraz funkcję Pełnomocnika ds. Jakości. 

Karolina jest dwukrotną finalistką konkursu Top Woman in Real Estate i aktualnie członkinią Rady Programowej tej inicjatywy. Absolwentka Politechniki Warszawskiej i SGH, ukończyła również programy rozwojowe w ICAN Institute.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

IV edycja studiów  –  rekrutacja trwa do 15 września 2026 r. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2026 r.

Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie projektu i jego obrona.

Część przedmiotów kończyć się będzie egzaminem.

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego** 

  • Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego 

Dodatkowe wymagania: j. angielski komunikatywny

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku  i sprawdzenie  zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Kanclerz Agata KEBS
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Agata Kanclerz

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 400 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 600 zł każda) 11 200 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 040 zł każda) 10 080 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 10 700 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl