Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
salesforce, marketing automation, crm salesforce

Menedżer ds. bezpieczeństwa pacjentów

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

Cel Studiów

Celem studiów, jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności do samodzielnego pełnienia roli menedżerskiej w obszarze bezpieczeństwa pacjentów w placówkach ochrony zdrowia.

W kolejnych blokach, słuchacze nabędą umiejętności tworzenia programów otwartego ujawniania zdarzeń niepożądanych, budowania kultury sprawiedliwego traktowania, pogłębionej analizy zdarzeń niepożądanych. Rozwiną kompetencje komunikacyjne i mediacyjne. Będą potrafili stosować prawo medyczne w praktyce.

Zaliczeniem studiów będzie przygotowanie projektu opartego na metodzie EduScrum.

PARTNEREM STUDIÓW JEST MEDRISK SP. Z O.O.

Atuty kierunku

  1. Możliwość zdobycia umiejętności tworzenia programów otwartego ujawniania zdarzeń niepożądanych i budowania kultury sprawiedliwego traktowania.
  2. Zdobycie umiejętności pogłębionej analizy zdarzeń niepożądanych.
  3. Nabycie wysokich kompetencji komunikacyjnych i mediacyjnych.
  4. Nabycie umiejętności praktycznego stosowania prawa medycznego w zakresie ochrony praw pacjenta.
  5. Rozwój umiejętności menedżerskich.
  6. Nabycie umiejętności wystąpień publicznych i tworzenia skutecznych szkoleń z zakresie tematyki bezpieczeństwa pacjenta i praw pacjenta

Adresaci studiów

Studia dedykowane są osobom mającym pragnącym zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania bezpieczeństwem pacjenta.

Polecane są szczególnie:

  • Pracownikom ochrony zdrowia pełniącym rolę pełnomocnika ds. praw pacjenta, pełnomocnika ds. jakości, opiekuna klienta, itp.
  • Pracownikom ochrony zdrowia zainteresowanym objęciem roli menedżera ds. bezpieczeństwa pacjenta.
  • Pracownikom medycznym.
  • Osobom niezwiązanym z ochroną zdrowia, którzy są zainteresowani pełnieniem funkcji menedżera ds. bezpieczeństwa pacjentów.

Opiekun merytoryczny studiów

Agnieszka Gibalska-Dembek

Mentorka, coach, team coach, eduScrum Master

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu; studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego i SGH. Wykładowca Koźmiński Zdrowie Akademii L. Koźmińskiego i Ekspert edukacyjny Medrisk sp z.o.o.

Związana z ochroną zdrowia od 2006 roku. Przez ponad 18 lat pracowała w Szpitalu św. Zofii w Warszawie zajmując się public relations.

Publikuje naukowo w tematach komunikowania zdarzeń niepożądanych, secodn victim i just culture.

Członkini Stowarzyszenia Coachów i Mentorów EMCC Poland. Współzałożycielka Instytutu Transformacji Turkusowych.

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami: 180* (razem z zaliczeniami).

* jedna godzina dydaktyczna = 45 min.

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów realizowanych na kierunku studiów oraz prezentacja projektu końcowego.

Program

Blok 0 – integracja

Blok 1 - Budowanie systemów bezpieczeństwa pacjenta

Naucz się analizować zdarzenia niepożądane, projektować i wdrażać programy komunikowania zdarzeń niepożądanych w oparciu o kulturę sprawiedliwego traktowania.

Blok 2 - Przywództwo w ochronie zdrowia

Zrozum rolę przywództwa w ochronie zdrowia, by skutecznie motywować i angażować pracowników do dbania o bezpieczeństwo pacjenta. Poznaj aspekty ekonomiczne zarządzania jakością.

Blok 3 - Komunikacja

Zrozum, jak istotną rolę w budowaniu systemów bezpieczeństwa pacjenta pełni komunikacja w wewnątrz organizacji, personelu z pacjentem i/lub jego rodziną. Sprawdź, jakim chcesz być liderem poprzez pogłębienie samoświadomości.

Blok 4 - Praktyka kompetencji menedżerskich

Poznaj siłę negocjacji i mediacji w ochronie zdrowia. Przygotuj się do prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych.

Blok 5 - Prawa pacjenta w praktyce

Naucz się stosować prawo medyczne w praktyce poprzez spotkanie z praktykami prawa z kancelarii prawnych i sal sądowych.

Illustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:

  • soboty 8.45-17.45
  • niedziele 8.45-15.45
  • Program studiów podzielony jest na moduły tematyczne, z których każdy realizowany jest podczas kolejnych zjazdów.
  • Zajęcia online będą stanowić 40% programu studiów co daje 4 zjazdy weekendowe.

Terminy zajęć

Terminy zjazdów w 1 semestrze akademickim zostaną opublikowane na przełomie stycznia i lutego 2026 r.

 

 

Wykładowcy

Wiodący wykładowcy

Zuzanna Rohn

Pełnomocnik Dyrektora Instytutu Matki i Dziecka ds. wdrożenia EDM i obsługi pacjenta

Od ponad 20 lat zawodowo związana z systemem ochrony zdrowia. Od 2015 roku pełni kluczowe funkcje w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie – instytucji o szczególnym znaczeniu dla opieki pediatrycznej i perinatalnej. Kieruje Ambulatorium Instytutu oraz pełni funkcję Pełnomocnika Dyrektora ds. Praw Pacjenta. Odpowiada także za wdrażanie elektronicznej dokumentacji medycznej, koordynując złożony proces transformacji cyfrowej w jednym z najważniejszych ośrodków zdrowia publicznego w kraju.

Absolwentka prestiżowych studiów Executive MBA w ochronie zdrowia (SGH–WUM), menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu placówkami medycznymi, zespołami oraz procesami jakościowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu personelem, komunikacji, motywowaniu oraz rozwoju kompetencji przywódczych. Trenerka umiejętności menedżerskich i wykładowczyni akademicka, recenzentka prac dyplomowych z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia.

Zaangażowana w systemowe działania na rzecz poprawy jakości opieki i bezpieczeństwa pacjenta – członkini zespołu przy Rzeczniku Praw Pacjenta opracowującego katalog dobrych praktyk zarządzania procesem skargowym.

Współzałożycielka startupu Zoolahub – platformy służącej zgłaszaniu innowacyjnych rozwiązań przez podmioty lecznicze. Współtwórczyni inicjatywy QualityHub – Laboratorium Dobrych Praktyk w ochronie zdrowia, społeczności profesjonalistów dzielących się sprawdzonymi rozwiązaniami w zakresie jakości i bezpieczeństwa opieki.

Violetta Matecka

Ekspert ds. jakości w podmiotach medycznych, doradca w procesach medycznych i wieloletni nauczyciel w kształceniu kadr dla systemu ochrony zdrowia.

Pełnomocnik ds. akredytacji i jakości w Uniwersyteckim Szpitalu klinicznym w Poznaniu oraz Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. Strusia w Poznaniu.

Absolwentka Akademii Medycznej Wydział Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowi oraz wielu studiów podyplomowych z zakresu jakości.
Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia oraz wsparcie merytoryczne w szkoleniach dla wielu firm m.in. Medrisk, Wielkopolskie Centrum Wiedzy.

Praktyk w zakresie wdrażania systemów poprawy jakości w polskich szpitalach, Członkini Zespołu doradczego ds. zdarzeń niepożądanych przy Rzeczniku Praw Pacjenta.

Urszula Skarzyńska

Ukończyła m.in. EMBA w ochronie zdrowia oraz Zarządzanie ochroną zdrowia, Zamówienia publiczne w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Finanse i rachunkowość ze specjalizacją: Audyt i kontrola zarządcza w biznesie w Akademii Leona Koźmińskiego. Od wielu lat związaną z ochroną zdrowia. Jest menedżerką z bogatą praktyką w budowaniu i optymalizacji systemu rozliczeń szpitali. Kluczowe umiejętności i kompetencje rozwijała w Instytucie – „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” i Uniwersyteckim Centrum Klinicznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
 
Obecnie związana z Instytutem Matki i Dziecka, gdzie obejmuje stanowisko Pełnomocniczki Dyrektora ds. Organizacji Świadczeń Medycznych.  Obszar zainteresowań zawodowo – badawczych to zarządzanie jakością oraz optymalizacja realizacji świadczeń medycznych dla celów korzystniejszych rozliczeń z NFZ. Tworczyni Zoola Hub. Współorganizatorka spotkań Quality Hub, zaangażowana w rozwój standardów jakości w ochronie zdrowia, koordynację paneli eksperckich i działania sieciujące.

Paulina Orbitowska

Pomaga organizacjom, liderkom i liderom oraz zespołom budować kulturę opartą na partnerstwie, empatii i bezpieczeństwie psychologicznym, co przekłada się na wyższą efektywność, zaangażowanie i satysfakcję w pracy. Wdraża holistyczne podejście, łącząc kompetencje interpersonalne z głębokim zrozumieniem biznesu. Jako jedyna osoba w Polsce jest jednocześnie certyfikowaną trenerką NVC, trenerką eduScrum, analityczką MindSonar, coach’ką, mediatorką i certyfikowaną praktyczką Resonant Language ( podejścia opartego na neurobiologii interpersonalnej).

W jej ofercie znajdują się: warsztaty i webinary z zakresu świadomego przywództwa, komunikacji, różnorodności i inkluzywności, zaufania, bezpieczeństwa psychologicznego oraz dobrostanu; indywidualne oraz zespołowe sesje coachingowe; wsparcie w budowaniu zespołów; a także mediacje i doradztwo w zakresie rozwoju kultury organizacyjnej.

Jej szerokie doświadczenie obejmuje współpracę z biznesem, edukacją, sektorem medycznym, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Uczyła również komunikacji biznesowej i międzykulturowej na Uniwersytecie Warszawskim.

Jej wszechstronne podejście do pracy bazuje na solidnej wiedzy i doświadczeniu. Wierzy, że w środowisku pełnym zaufania i wsparcia każdy człowiek może osiągnąć swoje cele, zarówno osobiste, jak i zawodowe.

Marcin Śliwka

Marcin Śliwka jest doktorem nauk prawnych, specjalistą w dziedzinie prawa medycznego oraz Prezesem Zarządu Centrum Zarządzania Ryzykiem Medycznym MedRisk sp. z o.o. Od ponad dekady koncentruje się na podnoszeniu standardów w ochronie zdrowia, efektywnie łącząc teoretyczne podstawy prawa z praktycznymi aspektami zarządzania ryzykiem medycznym. Jako lider MedRisk, kieruje zespołem wdrażającym innowacyjne rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.

Jest współtwórcą kilku znaczących projektów: MedWeb#SZKOLENIA (największego w Polsce programu webinarowego dla pracowników szpitali), platformy edukacyjnej MedRisk VOD oraz programu REJESTRATOR służącego do analizy i raportowania zdarzeń niepożądanych. Dr Śliwka jest doświadczonym trenerem i wykładowcą akademickim współpracującym z wiodącymi polskimi uczelniami wyższymi. Jego działalność naukowa obejmuje autorstwo ponad stu artykułów i opracowań z zakresu prawa medycznego oraz podręczników akademickich poświęconych prawu medycznemu i prawom pacjenta.

Nieustannie rozwija swoje kompetencje poprzez działalność wydawniczą, zarządzanie projektami oraz aktywne wykorzystanie mediów społecznościowych w promowaniu świadomości prawnej w medycynie. Od lat współpracuje z organizacjami międzynarodowymi zajmującymi się ochroną praw pacjenta, wspierając swoją wiedzą placówki medyczne w zakresie prawa cywilnego i medycznego.

Kamila Kocańda

Doktor nauk prawnych, radca prawny, przewodnicząca Rady Nadzorczej Spółki MEDUNIV Sp. z o.o. utworzonej przez UJK w Kielcach celem łączenia nauki z praktyką w medycynie. Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego ukończyła z wyróżnieniem w 2007 r. 

Aplikację radcowską odbywała w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie oraz Kielcach. W toku studiów brała udział w rocznym kursie prawa amerykańskiego, prowadzonym przez wykładowców z Levin College of Law University of Florida. Była stypendystką programu Socrates – Erasmus, w ramach którego spędziła pół roku na Uniwersytecie Erazma w Rotterdamie. W roku 2016 obroniła pracę doktorską z dziedziny prawa medycznego. Jest wykładowcą przedmiotów z zakresu prawa medycznego na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz ekspertem Komisji Bioetycznej tej Uczelni.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych kancelariach prawnych w Warszawie. Biegle posługuje się językiem angielskim.

MBA lek. Łukasz Więch

Łukasz Wiech jest lekarzem, specjalistą zdrowia publicznego z ponad 15-letnim doświadczeniem w badaniach klinicznych oraz szeroką ekspertyzą w zarządzaniu ochroną zdrowia. Absolwent MBA dla Kadry Medycznej w Akademii Leona Koźmińskiego.
Obecnie pełni funkcję Dyrektora Medycznego w sieci ośrodków Trialmed w Polsce, gdzie odpowiada za rozwój zespołu lekarskiego, jakość prowadzonych badań i bezpieczeństwo pacjentów. Jako lider studiów w obszarze zdrowia na Akademii Leona Koźmińskiego wykształcił ponad 2000 absolwentów, rozwijając ich kompetencje w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia i badaniach klinicznych. Będąc także założycielem i promotorem środowiska WE! Are Clinical Research realizuje misję tworzenia platformy rozwoju dla specjalistów badań klinicznych w Polsce i Europie.
Jest certyfikowanym trenerem zaawansowanej gry symulacyjnej SysTeamsChange®. Wspiera menedżerów i organizacje w rozwijaniu praktycznych umiejętności wprowadzania i zarządzania zmianą, szczególnie w sektorze zdrowia. Prowadzi także prace badawcze, koncentrując się na wykorzystaniu gier symulacyjnych jako narzędzia edukacyjnego w procesach zarządzania, łącząc teorię z praktyką i wyznaczając nowe kierunki rozwoju w tej dziedzinie.
Łukasz Więch wierzy, że przyszłość ochrony zdrowia opiera się na edukacji, innowacji i współpracy, dlatego działa na styku nauki, biznesu i praktyki klinicznej, tworząc wartość dla pacjentów, profesjonalistów i organizacji.

Agnieszka Gibalska-Dembek

Mentorka, coach, team coach, eduScrum Master

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu; studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego i SGH. Wykładowca Koźmiński Zdrowie Akademii L. Koźmińskiego i Ekspert edukacyjny Medrisk sp z.o.o.

Związana z ochroną zdrowia od 2006 roku. Przez ponad 18 lat pracowała w Szpitalu św. Zofii w Warszawie zajmując się public relations.

Publikuje naukowo w tematach komunikowania zdarzeń niepożądanych, secodn victim i just culture.

Członkini Stowarzyszenia Coachów i Mentorów EMCC Poland. Współzałożycielka Instytutu Transformacji Turkusowych.

mgr Piotr Lignar

Piotr Lignar – dziennikarz – komentator. W Polskim Radiu od 1977 r. Autor licznych publikacji radiowych i prasowych. Menedżer mediów. W latach 1996-1999 Dyrektor Centrum Szkolenia Polskiego Radia S.A. W latach  2012-2015 Dyrektor i Redaktor Naczelny Biura Programowego i Rozwoju Korporacyjnego Polskiego Radia S.A. Nauczyciel akademicki od 1993 r. W latach 1993-2020 wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki  i pracownik  Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca  Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej oraz  Centrum Europejskiego UW i  od 1993 r. praktyk public relations. Autor publikacji z obszaru public relations i komunikacji.

Doradca-ekspert, trener, między innymi dla: Sokołów S.A., KAMIS Przyprawy, Główny Urząd Ceł, NEPENTES, Marks&Spencer Polska, ZIBI, LOT Catering, AstraZeneca, DSV, Polskie  Sieci Elektroenergetyczne  SA , Krajowa Rada Notarialna, Krajowa Polska  Izba Biegłych Rewidentów, Auchan Polska, Eurodental, Szpital w Szubinie, Wojewódzki  Szpital Zespolony w Szczecinie. Przez 12 lat (1999-2011) prowadził własną firmę doradczą LIGNAR PR.

Jego zainteresowania i doświadczenia koncentrują się wokół komunikacji interpersonalnej, komunikacji społecznej, zarządzania zmianą,  przywództwa i mentoringu. Specjalizuje się szczególnie  w komunikacji w warunkach kryzysu reputacji oraz w sytuacjach trudnych.

W latach 2005-2015 twórca i kierownik podyplomowych studiów public relations w ALK. Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UW, dyplom w 1975 r. W 1997 roku stypendysta rządu kanadyjskiego – w Humber College w ramach programu ACCC.

Stanisław Maksymowicz

Doktor socjologii, adiunkt w Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, wykładowca i trener z zakresu socjologii zdrowia i komunikacji medycznej dla studentów kierunków medycznych, jak i pracowników systemu ochrony zdrowia. 
Współzałożyciel oraz członek Interdyscyplinarnego Zespołu Monitorowania Kryzysowego i Epidemiologicznego, członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Ekspert ds. zdrowia Nowej Konfederacji i Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego.

W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach infodemiologii i nasłuchu społecznego, komunikacji w medycynie, technologii medycznych, jakości życia i zachowań zdrowotnych oraz społecznego funkcjonowania pacjentów z chorobami rzadkimi.

Katarzyna Liszyk

Obecnie koordynator ds. dostępności w Instytucie Matki i Dziecka oraz inspektor w Dziale Aktów Prawnych. 
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku biologia (specjalność: ekotoksykologia) oraz studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Higieną i Bezpieczeństwem Pracy. Od początku swojej ścieżki zawodowej związana z branżą medyczno-farmaceutyczną i ochroną zdrowia w różnych obszarach - pracowała m.in. w laboratorium, biurze zarządu, zajmowała się organizacją systemu szkoleń personelu w firmie farmaceutycznej, prowadziła również szkolenia wstępne z zakresu BHP. Od kilku lat w Instytucie pełniła nieformalną rolę asystenta pacjenta Głuchego, co naturalnie doprowadziło do objęcia aktualnego stanowiska.

Jest również członkinią grupy roboczej ds. dobrych praktyk w zakresie dostępności przy Rzeczniku Praw Pacjenta. Efektem prac tego zespołu będzie broszura poświęcona dostępności w placówkach medycznych, której publikacja planowana jest na jesień 2025 roku.

Posługuje się Polskim Językiem Migowym na poziomie umożliwiającym swobodną podstawową komunikację. Ukończyła także kurs z zakresu słownictwa medycznego, przygotowany specjalnie z myślą o komunikacji z pacjentami. Wiedza ta pozwoliła nie tylko na rozwój kompetencji zawodowych, lecz także stała się inspiracją do rozwijania zainteresowań osobistych – nauki Polskiego Języka Migowego oraz szeroko rozumianej kultury Głuchych.

Agnieszka Sieńko

Jest radcą prawnym, stałym mediatorem sądowym, interwentem kryzysowym, coachem oraz st. inspektorem BHP.  Ma ponad 20 letnie doświadczenie w pracy z medykami. Jest autorką kilku książek z zakresu prawa ochrony zdrowia i znaczącej liczby artykułów, w tym naukowych w tej samej dziedzinie.  Radca Prawny Agnieszka Sieńko legitymuje się także ponad 10 letnim doświadczeniem nauczyciela akademickiego w murach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Z pasją realizuje szkolenia, wykłady i warsztaty, także dla profesjonalistów oraz w ramach kursów specjalizacyjnych.

Jolanta Budzowska

Radca prawny, partner w kancelarii Budzowska Fiutowski i Partnerzy. Radcowie Prawni. Zajmuje się sprawami cywilnymi w zakresie problematyki praw pacjenta i dochodzenia roszczeń odszkodowawczych za błędy medyczne w sprawach poważnych szkód na zdrowiu, reprezentuje też klientów w postępowaniach karnych i przed Funduszem Kompensacyjnym Zdarzeń Medycznych.

Wielokrotna zdobywczyni tytułu Lidera Prawa Farmaceutycznego i Medycznego według Rzeczpospolitej, laureatka nagrody Złoty Paragraf za „bezkompromisową walkę o prawa ofiar błędów medycznych”, notowana w rankingu najbardziej wpływowych prawników DGP, uhonorowana umieszczeniem na Liście 50 Śmiałych Polek 2021 – Wysokie Obcasy i Liście „25 prawniczek w biznesie” - Forbes, uznana z jedną z najbardziej wpływowych kobiet w ochronie zdrowia wg Rynku Zdrowia. 

Autorka wielu komentarzy i publikacji na temat praw pacjentów i roszczeń odszkodowawczych związanych z procesem leczenia, a także blogów: www.pomylkalekarza.pl oraz www.bladprzyporodzie.com, współautorka komentarza do Kodeksu Etyki Lekarskiej (Wolters Kluwer 2025), 

Członkini Pan-European Organisation of Personal Injury Lawyers (POEPIL), Association of Personal Injury Lawyers (APIL), American Association for Justice i Institute for European Traffic Law oraz Rady Programowej Kongresu Prawa Medycznego w Krakowie (Polskie Towarzystwo Prawa Medycznego).

Społeczność

Grono wykładowców stanowią osoby z wieloletnią praktyką pracy w podmiotach leczniczych, którą łączą z pracą wykładowcy lub trenera a także osoby posiadające wieloletnią praktykę wykładowcy uczelni wyższych, w tym Akademii Leona Koźmińskiego. Kadrę dydaktyczną tworzą specjaliści, którzy nieustannie doskonalą swoje metody nauczania oraz podnoszą własne kompetencje, by sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom sektora ochrony zdrowia. Prowadzący kładą szczególny nacisk na harmonijne połączenie solidnych podstaw akademickich z aktualnymi trendami i rozwiązaniami w zakresie komunikacji medycznej, nowoczesnych systemów budowania bezpieczeństwa pacjentów, przywództwa i prawa. Ich celem jest nie tylko przekazywanie najnowszej wiedzy, ale także rozwijanie u słuchaczy umiejętności aktywnego uczenia się oraz efektywnej współpracy zespołowej.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

I edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2026 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2026 roku.

Studia kończą się napisaniem projektu końcowego grupowym i jego obroną. Uczestnicy studiów będą pracować nad projektem w grupach 3-5 osobowych. Celem będzie przygotowanie programu otwartego ujawniania zdarzeń niepożądanych dla placówki medycznej i przedstawienie go w formie prezentacji. Ocena końcowa ze studiów składa się z 20% z egzaminów i 80 z projektu (średnia ważona).

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
  • zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Katarzyna Stawska

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 400 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 400 zł każda) 8 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 960 zł każda) 7 920 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 8 300 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: 

Akademia Leona Koźmińskiego  03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59  BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl