O kierunku
WITAMY W KOZMINSKI EXECUTIVE BUSINESS SCHOOL
W czasach niezwykle dynamicznych zmian wszyscy czujemy, że zmiana sposobu myślenia i rozwój kompetencji są najlepszym, a wręcz koniecznym kierunkiem działania. Ciągłe wychodzenie ze stref komfortu pozwala nam sięgać wyżej, realizować aspiracje, stawać się lepszą wersją samych siebie i odkrywać nieznane, ale fascynujące obszary. Rozwój osobisty to również filozofia, sposób na życie, droga do osiągnięcia celów oraz cel sam w sobie.
Kierując się tym przekonaniem, zapraszam do Kozminski Executive Business School – unikalnego środowiska, gdzie czekają na Państwa transformacyjne doświadczenia, nieograniczone wręcz możliwości zdobycia wiedzy, wymiany doświadczeń i zbudowania wyjątkowych relacji.
Korzystając z 30 lat doświadczenia w dostarczaniu najwyższej jakości edukacji menedżerskiej, Kozminski Executive Business School realizuje niezwykle szeroką misję, przyczyniając się do rozwoju – menedżerów i firm. Realizowane programy, szkolenia, doradztwo, ale również wsparcie w prowadzeniu badań są tym wszystkim, czego współczesna firma może potrzebować, aby stale się doskonalić.
Ostatni ranking „Financial Times” uplasował ALK wśród 50 najlepszych miejsc do rozwoju indywidualnego, jak i instytucjonalnego.
Zapraszam do najlepszej – według „Financial Times” – uczelni biznesowej w Europie Środkowej. Do miejsca, gdzie biznes współpracuje z nauką.
Dr Sylwia Hałas-Dej, Dziekan Kozminski Executive Business School
CEL STUDIÓW
Głównym celem studiów MBA cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja jest wyposażenie kadry menedżerskiej w wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z wpływem innowacji, tj. Internetu, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, mediów społecznościowych, big data, urządzeń mobilnych na zarządzanie organizacją. Ten zestaw wartości pozwoli słuchaczom i słuchaczkom na skuteczne przeprowadzanie cyfrowej transformacji w każdej organizacji oraz zdobycie kompetencji, dzięki którym będą jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy (Digital Transformation Officer/Chief Digital Officer).
CO NAS WYRÓŻNIA?
Wg „Financial Times” Akademia Leona Koźmińskiego jest najlepszą uczelnią biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej.
Innowacyjne studia wyposażające menedżerów w wiedzę, kompetencje i umiejętności w obszarze skutecznego poprowadzenia cyfrowej zmiany
Wybór dwóch z czterech zaawansowanych boksów specjalizacyjnych: • Transformacja cyfrowa w marketingu i sprzedaży • Zarządzanie ludźmi (HR) w cyfrowej transformacji • Cyfryzacja produkcji – Przemysł 4.0 • Technologie wspierające transformację cyfrową. Blok transformacja cyfrowa w organizacji realizują wszyscy uczestnicy programu.
Zajęcia wzmacniające zdolności rozumienia, komunikacji i podejmowania decyzji opartych na danych finansowych
Prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w cyfrowej transformacji organizacji i poszczególnych jej obszarów.
Dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów „Financial Times” oraz platformy LinkedIn Learning.
Każdy uczestnik i każda uczestniczka studiów otrzymuje komplet książek inspiracyjnych oraz wiele innych materiałów wspierających proces uczenia się.
Uwieńczeniem studiów MBA jest przygotowanie praktycznego projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego, realizowanego w interdyscyplinarnych zespołach.
Absolwenci i absolwentki otrzymują uznawany i ceniony w środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców DYPLOM MBA, który potwierdza posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich i sprzyja dalszej karierze zawodowej.
FILOZOFIA STUDIOWANIA MBA
520 godzin zajęć = cztery semestry studiów to czas, który pozwoli Ci zrozumieć funkcjonowanie organizacji jako całości wraz z jej otoczeniem biznesowym. Poprowadzimy Cię od ekonomii i finansów poprzez strategię organizacji aż do tego, jak współpracować z ludźmi i budować relacje z partnerami biznesowymi.
Wszyscy rozpoczniecie naukę wspólnie na tzw. ogólnym programie menedżerskim (400 godzin lekcyjnych), niezależnie od wybranej specjalizacji.
Następnie kontynuujecie naukę na wybranym semestrze specjalistycznym – cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja, na który składa się 120 godzin zajęć. W tym czasie będziecie doskonalić kompetencje zaprojektowane dla danej specjalizacji.
AKREDYTACJE
Posiadamy trzy najważniejsze akredytacje przyznawane uczelniom biznesowym: EQUIS, AMBA i AACSB.
Są to tak zwane trzy korony, o których zdobycie ubiegają się najlepsze szkoły wyższe. Na świecie jest ok. 15 tys. szkół biznesu. „Potrójną koronę” posiada tylko 1% z nich, w tym Akademia Leona Koźmińskiego.
Pracodawcy zatrudniający absolwentów uczelni, która otrzymała tej klasy akredytacje, mają pewność, że kandydaci posiadają gruntowną wiedzę i umiejętności pozwalające roztropnie i skutecznie realizować powierzone zadania.
MATERIAŁY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ
Czy wiesz, że każdy uczestnik i każda uczestniczka tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej Linkedin Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?
Nasi studenci mają również bezpłatny dostęp do zasobów „Rzeczpospolitej" i „Pulsu Biznesu".
Podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka"
Otrzymasz też najnowszy polski podręcznik pt. „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka", który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. To blisko 500-stronicowa pozycja, przygotowana przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka, wydana nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.
ADRESACI STUDIÓW
Obejrzyj film z uroczystości wręczenia dyplomów MBA
DYREKTOR PROGRAMU
Szanowni Państwo,
Internet, sztuczna inteligencja, Internet rzeczy, media społecznościowe, big data, urządzenia mobilne to tylko wybrane rozwiązania technologiczne, które zmieniają nasz świat, naszych klientów i – chcąc nie chcąc – nasze firmy. Słyszymy o wielu innowacyjnych rozwiązaniach opartych o Internet, ale czy dobrze znamy ich prawdziwy potencjał i wiemy, jak je skutecznie wdrożyć? Czy od strony menedżerskiej jesteśmy gotowi do ogromnej zmiany zwanej cyfrową transformacją? Czy wiemy, jak optymalnie wykorzystać nowe narzędzia online? Czy wreszcie mamy w firmie specjalistów od cyfrowej zmiany, którzy wiedzą, jak dobrze odpowiadać na współczesne wyzwania?
Zdając sobie sprawę, jak trudno jest poruszać się po meandrach cyfrowego świata, oferujemy studia MBA cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja, których celem jest przygotowanie menedżerów i entuzjastów „sfery digital” do przeprowadzania cyfrowej transformacji w organizacji. Przeprowadzenia jej tak, by wszystko, co wiąże się z „innowacyjnymi rozwiązaniami opartymi o Internet”, przestało być modnym hasłem, o którym słyszeliśmy w mediach czy na konferencjach, a stało się realnym wsparciem dla pozyskiwania klientów, rozwoju firmy i jej pracowników.
Na zajęciach, opartych o unikatową wiedzę pochodzącą od wybitnych ekspertów z różnych dyscyplin, dyskusje, studia przypadków i warsztaty, przyjmujemy perspektywę menedżerską, a nie technologiczną, gdyż cyfrowa zmiana to wyzwanie przede wszystkim menedżerskie.
Gwarantem jakości programu jest nie tylko merytoryczna zawartość, ale właśnie prowadzący – wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, o ogromnym doświadczeniu oraz udokumentowanych sukcesach, wiedzący, że liczy się nie tylko wiedza, ale i umiejętność jej wykorzystania do skutecznego wdrożenia zmian cyfrowych w organizacji.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi programu MBA cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja. W szczególności zachęcam do przeanalizowania tematyki zajęć oraz zasad naboru.
Do zobaczenia na zajęciach!
prof. dr hab. Grzegorz Mazurek
KORZYŚCI DLA SŁUCHACZY I SŁUCHACZEK – CO ZYSKUJESZ?
- Umiejętności analizowania procesów zachodzących w organizacjach z perspektywy różnych obszarów funkcjonowania firmy
-
Umiejętności z zakresu wykorzystania nowoczesnych narzędzi wspierających decyzje finansowe przedsiębiorstw
-
Umiejętności efektywnego komunikowania się ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji problemów finansowych
-
Umiejętności tworzenia i kierowania zespołami projektowymi (w tym wdrażania trudnych projektów w organizacjach o różnych kulturach)
-
Umiejętności opracowania i wdrażania strategii według najpopularniejszych i najnowszych metodyk
-
Umiejętności operowania uniwersalnym językiem menedżerskim, pozwalającym na swobodną komunikację z przedstawicielami wszystkich działów w firmie
-
Wiedza menedżerska z zakresu narzędzi i metodyk wspierających procesy zarządzania przedsiębiorstwem
Świadectwa i dyplomy
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration ze specjalizacją (MBA cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja), które zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016 r. poz. 2259 art.19 upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa
- Dyplom MBA Akademii Leona Koźmińskiego zawierający 3 najważniejsze akredytacje: AMBA, EQUIS, AACSB
Program
Ramowy program studiów
Organizacja zajęć
Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w:
- piątek 17:00 – 20:15
- sobotę 8:45 – 15:45
- niedzielę 8:45 – 15:45
Planowane terminy zjazdów w I semestrze
Niebawem pojawią się terminy zajęć w I semestrze studiów
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady rekrutacji
Test typu GMAT odbędzie się 24 września 2024 r. o godz. 11:00. Rozmowy kwalifikacyjne rozpoczną się o godzinie 13:15.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was programu MBA i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
VII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 r. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 r.
Test typu GMAT odbędzie się 18 lutego 2025 r. o godz. 11:00. Od godziny 13:15 zaprosimy Was na rozmowy kwalifikacyjne.
O przyjęciu decyduje pozytywny wynik testu typu GMAT oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Test typu GMAT składać się będzie z dwóch części: matematycznej –testującej zrozumienie podstawowych zagadnień matematycznych, rozumowanie logiczne, obliczanie, analizę zadań ilościowych, oraz analitycznej – sprawdzającej umiejętność rozumowania, konstruowania i oceny argumentacji, wyciągania wniosków, formułowania i oceny planu działania.
Wymagane jest minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.
Studia kończą się napisaniem projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego. Praca końcowa przygotowywana jest w grupach 3-4-osobowych i podlega obronie przed komisją egzaminacyjną.
Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów realizowanych podczas czterech semestrów zajęć.
-
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
-
CV
-
List motywacyjny
-
Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
-
Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
Kopia dowodu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Opłaty
Cena podstawowa (płatność w trzech ratach po 16 100 zł każda) | 48 300 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w trzech ratach po 14 490 zł każda) | 43 470 zł* |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 45 300 zł* |
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne | 500 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl Uprzejmie informujemy, że edycje studiów są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.
* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.