O kierunku
Studia podyplomowe logistyka e-commerce są odpowiedzią Akademii Leona Koźmińskiego na potrzeby polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, które muszą stawić czoła ogromnym i stale narastającym zmianom w globalnych łańcuchach dostaw i modelach biznesowych.
Głównym celem studiów jest wyposażenie kadry menedżerskiej, a także właścicieli firm prowadzących sprzedaż w Internecie lub wielokanałowo (multi-channel) w wiedzę, kompetencje oraz umiejętności związane z zarządzaniem operacjami logistycznymi i organizacją łańcuchów dostaw.
Studia prowadzone są przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie wiodących europejskich i amerykańskich przedsiębiorstw e-commerce, jak i operatorów logistycznych.
Ukończenie studiów pozwoli słuchaczom na świadome zaplanowanie oraz zorganizowanie (lub optymalizację) łańcucha dostaw na potrzeby biznesu prowadzącego sprzedaż wielokanałowo.
Cel studiów
Cel główny to nabycie wiedzy i wykształcenie umiejętności potrzebnych do zarządzania operacjami w e-commerce, ale również w ujęciu łańcucha dostaw, przyjmując za punkt wyjścia efektywne zarządzanie procesami logistycznymi przy optymalnym wykorzystaniu infrastruktury logistycznej.
Atuty kierunku
Wzmocnienie pozycji absolwentów studiów na rynku pracy TSL, retail, e-commerce
Wzmocnienie pozycji w ubieganiu się podjęcie pracy na stanowiskach menedżerskich lub specjalistycznych w biznesie logistycznym i transportowym, przedsiębiorstw sektora państwowego, prywatnego, pozarządowego, administracji państwowej
Wzmocnienie roli i postrzegania logistyki przez słuchaczy w obrębie własnych firm, instytucji i urzędów
Partner studiów
Adresaci i adresatki studiów
Kierownik studiów
Profesor w Katedrze Ekonomii, Dyrektor Logistics & SCM Center w Akademii Leona Koźmińskiego, Dyrektor Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP) w Polsce oraz Research Fellow w Supply Chain Risk and Resilience Research (SCR3) Institute, University of Missouri–St. Louis.
Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych oraz projektów z zakresu technologii informacyjnych w logistyce, modelowania procesów biznesowych oraz zarządzania łańcuchami dostaw. Jego działalność naukowo-badawcza koncentruje się na efektywności gospodarowania przedsiębiorstw, zarządzaniu łańcuchami dostaw oraz logistyce.
Autor kilkudziesięciu publikacji, w tym zagranicznych. Wielokrotnie gościł na uniwersytetach w Australii, Austrii, Francji, Niemczech oraz USA. Visiting Professor w Fisher College of Business, Ohio State University, USA, oraz na Uniwersytecie w Bonn.
Stypendysta Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD), Fundacji Schaumanna i innych. Koordynator ponad 20 krajowych i międzynarodowych projektów badawczo-rozwojowych i biznesowych, realizowanych w ramach programów takich jak Horyzont 2020, Interreg, POWER, POKL, RPO, FP7, NCN, NCBiR – z zakresu logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw, a zwłaszcza dotyczących integracji łańcucha dostaw, cyfrowej transformacji i zarządzania zakupami.
Program
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Program obejmuje 12 zjazdów (w tym 4-5 realizowanych w formule online).
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty – 8:45-17:30
- niedziele – 8:45-15:45
Terminy zajęć
Terminy zjazdów w I semestrze roku akademickiego 2024/2025:
- 19-20.10.2024
- 16-17.11.2024
- 07-08.12.2024
- 04-05.01.2025
- 01-02.02.2025
- 22-23.02.2025
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
1 edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 września 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2025 roku.
-
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
-
Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 950 zł każda) | 7 900 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 555 zł każda) | 7 110 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 7 400 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl