KOŹMIŃSKI MBA DLA INŻYNIERÓW

Koźmiński MBA dla Inżynierów

Poziom
Studia podyplomowe
Studia MBA
Czas trwania
2 lata
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, Dyplom MBA
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
Izabela Obszańska
Opiekun kierunku
Izabela Obszańska
O kierunku
Cel studiów

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.

MBA OPEN DAY - zapisz się na bezpłatne spotkanie połączone z zajęciami merytorycznymi. Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom nowoczesnej wiedzy z szeroko rozumianej dziedziny zarządzania, która stanowi podstawę do rozwoju praktycznych umiejętności menedżerskich: analizy i metody rozwiązywania problemów firmy, formułowania strategii rozwojowych, sprawnego podejmowania decyzji, skutecznego negocjowania, komunikowania się oraz współdziałania z innymi.

Program studiów umożliwia zapoznanie słuchaczy z ogólnymi warunkami gospodarczymi, kulturowymi, społecznymi oraz politycznymi związanymi z gospodarką regionalną i globalną, w których funkcjonują menedżer i jego firma.  

Główne atuty
1
Ranking Financial Times

Studia na najlepszej, według "Financial Times", uczelni ekonomicznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

2
Praktyczna i inspirująca przygoda intelektualna

Wspaniała praktyczna i inspirująca przygoda z najlepszymi praktykami i wykładowcami biznesu, poszerzająca perspektywy myślenia, rozwijająca umiejętności szerokiego spojrzenia na firmę i rynek oraz dostarczająca praktyczne narzędzia biznesowe.

3
Różnorodne zajęcia

Zajęcia wzmacniają zdolność rozumienia i poznawania modeli biznesowych, otoczenia ekonomicznego firmy, budowania strategii, komunikacji w zespole i podejmowania decyzji w oparciu o dane finansowe.

4
Rozwinięcie umiejętności

Szczególny nacisk położyliśmy na umożliwienie zrozumienia i rozwinięcia umiejętności w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą oraz negocjacji i komunikowania się. 

5
Specjalistyczne boxy do wyboru

Wybór dwóch z czterech zaawansowanych boxów specjalizacyjnych: Skuteczne negocjacje strategiczne i budowanie relacji, Zarządzanie zmianą i podejmowanie decyzji, Zarządzanie kryzysem, Lean Management.  Blok Profesjonalna prezentacja, Coaching zespołowy oraz Komunikacja interpersonalna realizują wszyscy uczestnicy program.

6
Unikatowe materiały wspierające rozwój

Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów "Financial Times" oraz platformy LinkedIn Learning.

7
Podręczniki

Każdy słuchacz otrzymuje komplet niezbędnych podręczników oraz wiele innych materiałów wspomagających naukę i pasję do rozwoju.

8
Dyplom

Absolwenci otrzymują dyplom MBA, który jest uznawany i ceniony w środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców, potwierdzający posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich, sprzyjający dalszej karierze zawodowej.

9
Praktyczny projekt doradczy

Uwieńczeniem studiów MBA jest przygotowanie praktycznego projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego.

Akredytacje

Program posiada trzy najważniejsze akredytacje przyznawane uczelniom biznesowym: EQUIS, AMBA i AACSB.

Są to tak zwane "trzy korony akredytacyjne", o których zdobycie ubiegają się najlepsze szkoły wyższe. Na świecie jest tylko 99 uczelni (mniej niż 1% szkół wyższych o profilu biznesowym), które posiadają wszystkie trzy akredytacje, a wśród nich Akademia Leona Koźmińskiego. Pracodawcy zatrudniający absolwentów uczelni, która otrzymała tej klasy akredytacje, mają pewność, że kandydaci posiadają gruntowną wiedzę i umiejętności pozwalające roztropnie i skutecznie realizować powierzone zadania.

Filozofia studiowania MBA

520 godzin zajęć w trakcie czterech semestrów studiów to czas, który pozwoli Ci zrozumieć funkcjonowanie organizacji jako całości wraz z jej otoczeniem biznesowym. Poprowadzimy Cię od ekonomii i finansów poprzez strategię organizacji aż do tego, jak współpracować z ludźmi i budować relacje z partnerami biznesowymi.

Wszyscy rozpoczniecie naukę wspólnie na tzw. ogólnym programie menedżerskim (400 godzin lekcyjnych), niezależnie od wybranej specjalizacji.

Dopiero po semestrach, podczas których realizowany jest ogólny program menedżerski, kontynuujecie naukę na wybranym semestrze specjalistycznym (dla inżynierów) na który składa się 120 godzin zajęć. W tym czasie będziecie doskonalić kompetencje zaprojektowane dla danej specjalności.

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?

linkedin
Financial times logo mp40
Adresaci studiów
  • Osoby pełniący funkcje menedżerskie, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie strategicznego zarządzania organizacją ze szczególnym uwzględnieniem miękkich umiejętności.

  • Menedżerowie pragnący poznać model biznesowy firmy i jej otoczenie ekonomiczne, tak aby być równorzędnym partnerem w rozmowach ze swoim zarządem oraz w rozmowach między organizacjami.

  • Menedżerowie aspirujący do awansów na wyższych stanowiskach kierowniczych.

  • Kadra kierownicza pionów przedsiębiorstw.

  • Właściciele firm, menedżerowie, osoby na stanowiskach specjalistycznych którzy dla dalszego rozwoju kariery widzą potrzebę wzmocnienia wiedzy z zakresu zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji związanych z przywództwem, zarządzaniem zmianą oraz negocjacjami i komunikowaniem się.

Bigmanwithipad
Obejrzyj film z graduacji MBA
Dyrektor programu
Nikolay Kirov

Szanowni Państwo, 
W dzisiejszych czasach inżynierowie, którzy zajmują stanowiska kierownicze, powinni rozumieć nie tylko, jak działa szeroko rozumiana produkcja, ale również poznać model biznesowy firmy i jej otoczenie ekonomiczne, tak aby być równorzędnym partnerem w rozmowach ze swoim zarządem oraz w rozmowach między organizacjami.  
Jeśli już jesteście członkami zarządu, to awansowaliście prawdopodobnie dlatego, że rozwinęliście swoje umiejętności branżowe, a inni to dostrzegli. Na tym stanowisku często okazuje się jednak, że umiejętności techniczne mają już mniejszą wagę, nabrały natomiast znaczenia umiejętności związane z budowaniem strategii, zarządzaniem i komunikowaniem się w zespole.
Zawodowo zajmuję się doradztwem negocjacyjnym i wykładam negocjacje strategiczne. Dzięki temu rozumiem, jak wielką wagę w dzisiejszych czasach mają tzw. „umiejętności miękkie” i w jak dużym stopniu decydują one o powodzeniu realizowanych przez nas projektów. Dla przykładu: obwodnicę Wrocławia „budowano” 17 lat. Realizacja trwała 3 lata, a poprzedzające ją „uzgodnienia” zajęły lat 14… 
Właśnie dlatego, tworząc program „MBA dla inżynierów”, ogromny nacisk położyliśmy na umożliwienie zrozumienia i rozwinięcie umiejętności w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą oraz negocjacji i komunikowania się. Zachęcam do przeanalizowania programu pod tym kątem oraz zwrócenia uwagi na przedmioty do wyboru.

Do zobaczenia w Akademii!  

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
  • Zdobycie wiedzy menedżerskiej z zakresu narzędzi i metodyk wspierających procesy zarządzania przedsiębiorstwem. 

  • Uzyskanie umiejętności analizowania i kształtowania procesów zachodzących w przedsiębiorstwie z perspektywy różnych obszarów funkcjonowania firmy.  

  • Zdobycie kwalifikacji wykorzystania nowoczesnych narzędzi wspierających decyzje dotyczące całokształtu funkcjonowania przedsiębiorstwa. 

  • Zdobycie umiejętności efektywnego komunikowania się w organizacji.  

  • Zdobycie umiejętności tworzenia i kierowania zespołami projektowymi i zadaniowymi.

  • Rozwój umiejętności przywódczych i negocjacyjnych oraz umiejętności wprowadzania i zarządzania zmianą. 

  • Nabycie umiejętności opracowania i wdrażania strategii według najpopularniejszych i najnowszych metodyk. 

  • Zdobycie umiejętności operowania uniwersalnym językiem menedżerskim, pozwalającym na swobodną komunikację z przedstawicielami wszystkich działów w przedsiębiorstwie. 

ŚWIADECTWA I DYPLOMY

Absolwenci studiów otrzymują:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration ze specjalizacją (np. MBA Finanse, MBA HR), które  zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016 r. poz. 2259 art.19 upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.
  • Dyplom MBA Akademii Leona Koźmińskiego zawierający 3 najważniejsze akredytacje: AMBA, EQUIS, AACSB.
Program
Ramowy program studiów

Wprowadzenie  

  • Sesja integracyjno-informacyjna 

  • Zarządzanie sobą i zespołem oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje 

  • Ekonomia menedżerska 

  • Zarządzanie 

  • Rachunkowość finansowa i zarządcza 

  • Statystyka w biznesie 

  • Marketing 

  • Finanse przedsiębiorstwa 

  • Zarządzanie strategiczne 

  • Strategie e-biznesu 

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi 

  • Prawo cywilne i handlowe 

  • Przywództwo 

  • Zarządzanie zmianą 

  • Systemy wspomagania decyzji 

  • Negocjacje 

  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o zaufanie i etykę 

  • Networking 

  • Analiza finansowa projektów doradczych 

  • Projekt doradczy 

  • Konsultacje 

  • Symulacyjna gra 

Box O: BAZOWY OBLIGATORYJNY 

  • Profesjonalna prezentacja  

  • Coaching zespołowy  

  • Komunikacja interpersonalna 

ELECTIVES (DWA BOKSY DO WYBORU) 

Wyboru boksów dokonują słuchacze danej edycji. W programie studiów znajdą się  te boksy , które zostały  wybrane większością głosów. 

Box 1: Zarządzanie kryzysem  

  • BHP – zarząd 

  • Komunikowanie się w sytuacjach kryzysowych 

  • Psychologia podejmowania decyzji – pułapki i błędy 

  • Zarządzanie kryzysem 

Box 2: Lean Management    

  • Lean Thinking – warsztaty i gra symulacyjna 

  • Lean Leadership 

  • Gemba Coaching 

  • Mapowanie strumienia wartości 

  • Wyznaczenie celów w organizacji do Lean  

Box 3: Skuteczne negocjacje strategiczne i budowanie relacji  

  • Negocjacje strategiczne 

  • Rozwiązywanie konfliktów i budowanie relacji 

  • Budowanie zespołów  

Box 4: Zarządzanie zmianą 

  • Zarządzanie zmianą – gra symulacyjna  

  • Zarządzanie cyklem życia organizacji 

  • Podejmowanie decyzji w oparciu o dane – gra symulacyjna 

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 520 * 

* jedna godzina dydaktyczna= 45 min. 

Men_illustration.png
Organizacja zajęć

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w: 

piątek 17:00 - 20:15  sobotę 8:45 - 15:45  niedzielę 8:45 - 15:45  

Zajęcia są prowadzone w języku polskim.

Społeczność
Wiodący wykładowcy
Nikolay Kirov

Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie, Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych, Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się, Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych, Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem. 

Od 22 lat ponad 70 000 osób brało udział w moich wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP - Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, na którym prowadziłem zajęcia w EADA Business School. 

Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidulane potrzeby organizacji.  

Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” - kirov.pl Współtwórca programu „Life & Business Energy Management” - LifeEnergy.pl 

Na swoich kursach pokazuję jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów. Jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. 

Jestem Partnerem i członkiem zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., LifeEnergy.Pl, Członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards, Członkiem Kapituły nagrody "Lwy Koźmińksiego" oraz członkiem rady programowej czasopisma "Personel i Zarządzanie". Dyrektor Kozminski MBA - obszar Przywództwo i Negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Wcześniej - wieloletnim członkiem kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe" oraz wieloletnim Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju - Kozminski Executive Business School - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego,  

Jestem również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.  

Moje główne zainteresowania badawcze, to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych. 

W latach 2005-2008 byłem koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł), "Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A. 

 Prowadziłem doradztwo i szkolenia dla: BRE Bank, ING Bank Śląski, BGŻ, NBP, Noble Bank, Cardif, PKO BP, PZU, Raiffeisen POLBANK, Raiffeisen Leasing, RBS, Bankowe Towarzystwo Leasingowe, Union Investment, Mercedes, Renault, Renault Truck, KIA Motors, Kongsberg Automotive, GatX, HSV Polska, PESA Bydgoszcz, Tramwaje Warszawskie, VW, AUCHAN, EUROCASH, METRO GROUP, SCM Poland, ATRIUM Poland Real Estate Management, PGNiG, NAFTA POLSKA, ORLEN Upstream, Polska Spółka Gazownictwa (a wcześniej Mazowiecka Spółka Gazownicza), Polskie Sieci Energetyczne PSE-INFO, GAZ-SYSTEM, Carlsberg, CCC, Robert BOSCH, STOCK Polska, CMC, Jabil Circuit Poland, Jabil Assembly Poland, Norcospectra Industries, Schneider Electric, T4B, WSK-Rzeszów, Polmos Żyrardów (BELVEDERE), ORANGE, INFOVIDE-MATRIX, Integrated Solutions, Carlson Wagonlit, JET LINE, CASINOS Poland, Q-Development, Poczta Polska, TELTECH, Swede Center, Agencja Rozwoju Przemysłu, Najwyższa Izba Kontroli, Operator ARP, Biuro Kadr i Szkoleń m.st Warszawy, Biuro Naczelnego Architekta m. st. Warszawy, Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego, Medicover, POLFA Warszawa, POLPHARMA, SLAWEX oraz szeregu firm z branży farmaceutycznej. 

prof. ALK dr hab. Witold T. Bielecki

 Kierownik Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki. Były rektor ALK (2011 – 2020), obecnie Przewodniczący jej Rady Powierniczej. Były przewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Uniwersytetów Niepublicznych.
Autor 3 książek, ponad 80 artykułów w czasopismach naukowych polskich i zagranicznych, współautor dwóch komputerowych symulacyjnych gier menedżerskich (MANAGER i ADMINIST) i pakietu multimedialnego dla treningu przedsiębiorców. Kierował dużymi międzynarodowymi i krajowymi projektami. Wykładał na uniwersytetach m. in. w USA i Wielkiej Brytanii. Jest współtwórcą i wykładowcą programu Executive MBA w Minsku (IPM BY).
Członek Rady Konsultacyjnej ds. Zagranicznej Polityki Ekonomicznej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Członek organizacji naukowych: International Simulation and Gaming Association (ISAGA),  Association for Business Simulation & Experimental Learning (ABSEL), Association for Business Simulation and Experiential Learning (ABSEL). Członek komisji akredytujących: AACSB, EQUIS i IQA oraz IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence. Był członkiem zarządów: The European Fundation for Management Development (EFMD) i Euro*MBA.
Obecnie zasiada w zarządzie International Association for Management Development in Dynamic Societies (CEEMAN), oraz Radzie Nadzorczej  Polskiej Unii Edukacyjnej. Zasiadał w radach nadzorczych takich spółek jak: Bank BGZ, PZU, ZBM Investor, PTR Development, EnergoPlazma. Wieloletni aktywny uczestnik Szkoły Symulacji Systemów Gospodarczych. Członek wielu kapituł związanych z nagradzaniem osiągnieć w biznesie, zarządzaniu i edukacji.
Jego zainteresowania badawcze obejmują: informatykę, menedżerskie (biznesowe) gry symulacyjne, modelowanie symulacyjne, zarządzanie operacyjne, systemy wspomagania decyzji oraz przedsiębiorczość w wirtualnym środowisku. Zaangażowany w działalność na rzecz sportu akademickiego. Akademicki wicemistrz kraju brydżu sportowym parami - wraz z Przemysławem Janiszewskim (2019).  

prof. ALK dr hab. Paweł Mielcarz

Jest kierownikiem Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W pracy zawodowej pełni m.in. funkcję Koordynatora Merytorycznego studiów MBA dla Finansistów oraz podyplomowych studiów finansowych ALK. Jako konsultant DCF Consulting Sp. z o.o. brał udział w kilkudziesięciu projektach doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów restrukturyzacyjnych oraz projektowania systemów controllingu. Opracowywał również ekspertyzy w procesie postępowań sądowych, arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego. W karierze zawodowej prof. Mielcarz pełnił również funkcje członka kilku rad nadzorczych spółek kapitałowych. 

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów oraz referatów naukowych, a także książki „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw”. Prowadzi zajęcia z m.in. wyceny przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych, finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej oraz controllingu na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, na Uniwersytecie Warszawskim, HAAGA – HELIA University of Applied Scince, Kufstein University, EDC – Ecole des Dirigeants et Créateurs d’entreprise, ESSCA – École de Management, University of Debrecen, Ecole de Management de Normandie, Universito of Porto. Ukończył program Global Colloquium on Participant - Centered Learning organizowany przez Harvard Business School. 

prof. ALK dr hab. Jacek Tomkiewicz
prof. ALK dr hab. Czesław Szmidt

Profesor w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (od roku 2003). Do roku 2003 pracownik naukowy na Politechnice Łódzkiej, gdzie pełnił między innymi funkcje Dziekana Wydziału Organizacji i Zarządzania (w latach 1991–1998) i Dyrektora Instytutu Zarządzania. Równocześnie z pracą naukową, w latach 1995-2006 pełnił szereg funkcji kierowniczych w trzech spośród największych polskich banków, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji i rozwoju, zarządzania strategicznego oraz zarządzania jakością. Od roku 1980 jest aktywnym konsultantem w dziedzinie doboru kadr – uczestniczył w wyborze kilkuset menedżerów polskich przedsiębiorstw, np. Zakładów Azotowych we Włocławku, Huty Katowice, Stoczni Jachtowej w Gdańsku, Portu Morskiego w Gdańsku, Generalnej Dyrekcji Budowy Metra w Warszawie, Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej, Huty Warszawa i wielu innych. Od roku 2006 Kierownik Studium Doktoranckiego.

dr Andrzej Kuśmierz

Współzałożyciel, autor programu i mentor Akceleratora Firm Technologicznych WAW.ac. Założyciel i CEO Idea2Business (PreSeed & Venture Building), buduje firmy i wdraża innowacje, współpracując z absolwentami, z naukowcami i z twórcami technologii, którzy chcą zmienić swoje projekty w biznes.

Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, programu Top500 Innovators w Uniwersytecie Stanforda oraz Leadership Academy for Poland.

Prowadzi doradztwo, wykłady oraz warsztaty z obszarów innowacji, strategii, przywództwa oraz e-biznesu. Doradza przedsiębiorstwom m.in. z branży IT, telekomunikacyjnej i medycznej w budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej.

Mentor w międzynarodowych konkursach dla start-upów Intel Global Challenge, Citi Mobile Challenge, w programie akceleracyjnym DT WARP w hub:raum oraz w Challenge Up.

dr Maciej Madziński

Praktyk współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i naukowym. Trener, wykładowca akademicki. Prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA, szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tym strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Wspiera również firmy w transformacjach organizacyjnych, szczególnie w kierunku organizacji zarządzanych projektowo.  

Dyrektor Operacyjny Akademii Leona Koźmińskiego. Z uczelnią związany od 2007 roku. Pasjonat realizacji zmian organizacyjnych, zarządzania projektami, szczególnie tzw. „zwinnego” oraz zarządzania sobą w czasie.  
W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego specjalizuje się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informacyjno-informatycznych. Zarządza również Biurem Projektów w ALK i odpowiada za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół zarządza portfelami projektów i koordynuje kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego. Jest wykładowcą w Kozminski Executive Business School.

W codziennej praktyce dydaktycznej realizowanej w Akademii Leona Koźmińskiego specjalizuje się w programach z obszarów:  

  • Strategii i Zarządzania projektami - w tym strategicznego zarządzania projektami;
  • Zarządzania procesami, w tym relacji pomiędzy projektami, a procesami;
  • Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją projektów;
  • Zarządzania sobą w czasie / efektywności osobistej.

W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe, jak i wiele firm prywatnych – szkolił lub doradzał między innymi w: Najwyższej Izbie Kontroli, Poczcie Polskiej, Stock Polska, Jerónimo Martins, Janssen-Cilag Polska, Lasach Państwowych, Kongsberg Automotive, MyGiftDna.pl, PESA Bydgoszcz, Teltech, PCG Academia, EkoEnergia Polska, Novascon Pharmaceuticals, KROSS, Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych i innych.  

W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości w komisjach projektów realizowanych przez młodzież. 
Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), uwielbia również długie wędrówki górskie i szybsze bieganie miejskie. 

dr Jolanta Tkaczyk

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. 

Autorka prawie 100 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl/) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). 

Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association), jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA. 

dr Iwona Cieślak

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Członek Zarządu Kozminski Business Hub. Pracownik Katedry Rachunkowości Akademii Leona Koźmińskiego. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych „Audyt wewnętrzny”. Specjalista z zakresu audytu wewnętrznego i rachunkowości. Certyfikowany trener biznesu i szkoleniowiec. Prowadzi badania z zakresu teorii i standardów sprawowania kontroli, ustawodawstwa dotyczącego prowadzenia ksiąg finansowych i sporządzania sprawozdawczości finansowej, wpływu oszustw na sytuację finansową przedsiębiorstwa jak i wiarygodność sprawozdań finansowych. Praktyk audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej. Certyfikowany menadżer zarządzania ryzykiem. Autor licznych publikacji z zakresu rachunkowości. Współtworzy i prowadzi zajęcia objęte akredytacją ACCA w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek Zarządu Koźmiński Business Hub sp. z o.o. Dyrektor Centrum Transferu Technologii Akademii Leona Koźmińskiego.

dr Marcin Wardaszko
  1. Kierownik Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji przy Akademii Leona Koźmińskiego oraz Kierownik BiR w DaftMobile Sp. z o.o. Od 2003 roku trener i twórca symulacyjnych gier decyzyjnych i systemów grywalizacyjnych dla edukacji i konsultingu. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat uczenia przy pomocy gier oraz projektowania i tworzenia poważnych gier. Twórca gier symulacyjnych.   Honorowy członek Association for Business Simulation and Experiential Learning oraz członek zarządu wykonawczego International Simulation and Gaming Association. Aktywnie wdraża i wykorzystuje gry i symulacje w nauczaniu, badaniach naukowych i doradztwie biznesowym. Aktywnie promuje interaktywne formy nauczania i rozwiązania problemów. Autor wielu publikacji naukowych i popularno- naukowych. Wielki fan gier i grywalizacji, uważa że gry i grywalizacja zmienia i będzie zmieniać świat w jakim żyjemy i pracujemy. 

dr Paweł Wnuczak

Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i  MBA. Pełni również funkcję koordynatora merytorycznego studiów podyplomowych „Analityk Finansowy Ryzyka Kredytowego”.  Jako konsultant przygotował sam lub z zespołem kilkadziesiąt projektów z zakresu wyceny, oceny projektów inwestycyjnych, analizy finansowej, dokumentacji aplikacyjnej (studia wykonalności, biznes plany, wnioski o dofinansowanie) dla podmiotów ubiegających się o środki inwestycyjne w ramach RPO, POIiŚ, POIG. Prowadzi także szkolenia z zakresu zarządzania finansami, budżetowania, controllingu, wyceny i zarządzania wartością spółki, opracowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie w ramach unijnych. W swojej wieloletniej karierze zawodowej pracował na stanowisku księgowego, analityka finansowego oraz kontrolera finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej. W pracy naukowej zajmuje się tematyką controllingu, wyceny przedsiębiorstw oraz oceny opłacalności projektów inwestycyjnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów naukowych oraz książki Controlling w instytucjach kultury.

dr Alicja Maksimowicz-Ajchel

Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Metod Matematyczno-Statystycznych i Zastosowań Informatyki Akademii Leona Koźmińskiego.

Obszar jej zainteresowań naukowych to metody ilościowe oraz demografia.

Wykłada na studiach podyplomowych MBA, prowadzi zajęcia ze statystyki opisowej i matematycznej. W swojej pracy zawodowej odbyła staże zagraniczne, brała udział, a także kierowała realizacją projektów badawczych finansowanych przez Komitet Badań Naukowych. Jest autorką i współautorką monografii oraz artykułów z zakresu metod ilościowych i demografii. Jest także autorką trzech podręczników do statystyki.

dr Kaja Prystupa-Rządca

Ekspert ds. zarządzania w wirtualnym otoczeniu. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego.

Autorka artykułów, a także komentator dla takich mediów jak m.in.: Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, HR.news, Zwierciadło, Radio Zet, Radio TOK FM. Współpracuje z uczelniami ze Stanów Zjednoczonych, Finlandii i Szwajcarii w obszarze projektów badawczych i gier symulacyjnych na temat współpracy wirtualnej.

Od 10 lat propaguje ideę pracy wirtualnej oraz kształci w obszarze dobrych praktyk komunikacji. Współpracuje z KanBo oraz Dual Academy w obszarze rozwijania procesów współpracy wirtualnej. 

prof. ALK dr Mirosław Sosnowski

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy jako wykładowca oraz jako konsultant specjalizujący się w realizacji projektów doradczych, prowadzeniu audytów organizacyjnych, opracowywania ekspertyz i prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów w obszarach strategii organizacji, modeli biznesowych, rozwiązań strukturalnych oraz procesowych, kultury organizacyjnej oraz systemów oceny i motywacji. Od roku 1996 zatrudniony w Katedrze Strategii Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzeni zajęcia, jest promotorem prac magisterskich oraz ponad dwustu projektów doradczych (restrukturyzacyjnych i biznesplanów) przygotowywanych na studiach MBA. Jako niezależny konsultant zrealizował ponad 100 projektów doradczych z zakresu opracowywania strategii, zmian strukturalnych i procesowych, podnoszenia efektywności działania zrealizowanych dla takich firm jak m.in.: Roche Polska Sp. z o.o, Grupa TVN, Poczta Polska S.A., Autorska Pracownia Architektury Kuryłowicz & Associates Sp. z o.o., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., Bertelsmann Media S.A., Harper Hygienics S.A. , Kross S.A., Generali TU S.A., Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, DDB Warszawa Sp. z o.o., Pocztowa Agencja Usług Finansowych S.A., BPH S.A., PTWP EVENT CENTER Sp. z o.o (strategia rozwoju Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Spodka w Katowicach). Ponadto niezależny ekspert współpracujący z PAPR przy tworzeniu programów wspierających przedsiębiorczość oraz przy ocenie projektów składanych przez beneficjentów. Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki PL2012+ Sp. z o.o. w momencie tworzenia strategii rozwoju Stadionu Narodowego i komercjalizacji jego działalności. Współzałożyciel 9 inicjatyw biznesowych o charakterze komercyjnym i non profit.

dr Rafał Stefański

Nauczyciel akademicki na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, stały współpracownik Akademii Leona Koźmińskiego. Trener, coach, konsultant i facylitator spotkań grupowych w firmie szkoleniowo-doradczej Yes-Consensus.

W latach 1988-98 i od 2017 wykłada w ramach specjalizacji psychologia organizacji i pracy (podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, kierowanie i przywództwo, zespoły) oraz w ramach studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW.

Jest trenerem od roku 1990. Prowadzi szkolenia min. w zakresie przywództwa, pracy zespołowej i facylitacji spotkań, rozwiązywania problemów, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. Jest autorem programów szkoleniowych, ćwiczeń i gier symulacyjnych, oraz superwizorem trenerów wewnętrznych.

Jako coach przeprowadził ok. 400 sesji coachingowych w formule coachingu zewnętrznego dla menedżerów. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie facylitacji spotkań i pracy grupowej. Facylitował ok. 170 spotkań grupowych o różnym charakterze, w tym sesje strategiczne, warsztaty rozwiązywania problemów, warsztaty kreatywności, warsztaty doskonalenia pracy zespołowej.

Pracował jako konsultant w projektach tworzenia modeli kompetencyjnych, opisów stanowisk pracy i systemów ocen pracowniczych, oraz w projektach diagnostyczno-badawczych (diagnozy funkcjonowania zespołów, analizy predyktorów skuteczności pracy na określonych stanowiskach, badania opinii pracowniczej i satysfakcji z pracy).

dr Marcin Dembowski
Nadejda Kirova

Trener i coach z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Certyfikowany konsultant metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju i coach, stosujący w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Gallup i MTQ48 - odporność psychiczna (mental toughthness).  Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi na najnowszej wiedzy z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS® oraz uczenia się. Prowadzi warsztaty dla menedżerów, dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji. W FRIS-ie Wizjoner. Założycielka Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Misją Fundacji jest podnoszenie świadomości rodziców i nauczycieli odnośnie sztuki komunikowania się, współpracy w grupie, umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności, budowania pewności siebie. Fundacja prowadzi warsztaty, szkolenia, doradztwo indywidualne i coaching rodzinny. Współzałożyciel, partner i członek zarządu firmy Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach w zakresie negocjacji i budowania relacji w biznesie. Partner merytoryczny Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego. Mówca konferencyjny specjalizująca się w tematyce zarządzania zespołami i organizacjami oraz zarządzaniem różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet na rynku pracy oraz współpracy wielopokoleniowej. Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w branżach maszyn produkcyjnych, turystycznej, szkoleniowej i reklamowej. Pełniła funkcję Dyrektora Finansowego oraz Dyrektora Operacyjnego. Jest Członkiem Zarządu ds. Finansowych w Bulcom Sp. z o.o. - branża maszyn inwestycyjnych, Kirov Strategic Negotiators oraz w fundacjach: „Bargework” i „Pasja do Edukacji i Rozwoju”. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego

Iwona Bobrowska-Budny

Doświadczony trener biznesu, Talent Management Mentor, menedżer i partner biznesowy w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz certyfikowany konsultant metod analiz potencjału i osobowości zawodowej. 
 
Wykładowca akademicki studiów podyplomowych, MBA i Advanced Management Program oraz Partner Merytoryczny Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego. Koordynator merytoryczny studiów MBA dla kadry HR. 
 
Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkimi m.in. w Johnson&Johnson, OSRAM, EMPIK, AXA Polska/Życie, Eden Springs. Jako menedżer lub partner biznesowy kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”. Opracowywała i implementowała programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów o wysokim potencjale, programy Talent Management oraz przeprowadzała oceny potencjału kompetencyjnego metodami Assesement/Development Center oraz wywiadami rozwojowymi na podstawie wyników analiz osobowości zawodowej. Prowadziła rekrutacje indywidualne i masowe, zatrudniając ponad 3000 osób, zarządzała działami szkoleń, rekrutacji, kadr i płac. 
 
Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodykę komunikacyjną ART., metodykę zarządzania Talentami wg. Instytutu Gallupa oraz wspiera poznawczo zespoły o wyniki analiz TalentQ, MasterPersonalAnalisys, Clifton Strengths, Reiss Motivation Profile®, MBTI, MTQ48, 15FQ+, FACET5, i FRIS® i MindSonar. Pracuje w nurcie Zen Coachingu.  
 
Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator Design Thinking. 

Jako mentor/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY, wspierającą kobiety na rynku pracy. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla menedżerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi ministrów włącznie.  

Certyfikowany Trener Calligraphy Health System - Caligraphy Yoga - styl QiGong (Tai-Chi) - prowadzący cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej.
 

Autorka publikacji w prasie branżowej m.in. "PersonelPlus", "Personel i Zarządzanie", komentator dla "Rzeczpospolitej", "Gazety Wyborczej", HR.news, Radia Zet, Radia TOK FM, Radiowej Trójki oraz prowadząca wystąpienia i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Karina Popieluch

Senior HR Expert, Trener Biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.
Blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B  zdobywała, współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją oraz sprzedażą, a przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi  i ekspertyzy w obszarze lean management. 

Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Koźmiński Business School oraz partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego "HR Business Partner" oraz patron merytoryczny cyklu "HR na szpilkach". Redaktor merytoryczny i współautor książki HR Business Partner. Rola, filary, perspektywy oraz wielu innych publikacji. Uznany prelegent konferencji branży HR. 

 

Na co dzień w ramach prowadzonych firm doradczo-szkoleniowych pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej, zasiada w radzie nadzorczej, doradza zarządom spółek komercyjnych, wspierając transformację funkcji HR oraz realizując projekty budujące przewagę konkurencyjną organizacji na bazie systemowego zarządzania efektywnością, zarządzania zmianą, przywództwa i kapitału ludzkiego. 

 

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”.

Sebastian Kotów

Autor, praktyk biznesu, inspirujący mówca oraz wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA, Koźmiński Advanced Management Program i podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów oraz Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży w ALK. Obecnie CEO w Institute of Behavioral Design (IoBD) – organizacji zajmującej się badaniami oraz implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i eurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz w rozwoju kompetencji menedżerskich. Jest członkiem European Brain and Behavior Society oraz Institute of Leadership & Management w Londynie, International Association for Research in Economic Psychology oraz Association for Consumer Research. Zasiada w radzie ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkTank, jest również członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Współautor bestsellerowej serii książek napisanych wraz z Brianem Tracy – Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę! (Onepress, 2015), Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać (Onepress 2016). Wiele lat mieszkał i pracował za granicą, głównie w USA i Wielkiej Brytanii. Był prezesem oraz udziałowcem w Brian Tracy International, a w latach 2013-2014 - członkiem zarządu Door Group SA oraz pełnił funkcję CEO firmy FranklinCovey w Polsce.

Wojciech Wereszko

Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Oficerskiej im. T. Kościuszki we Wrocławiu, kierunku Dowodzenie Pododdziałami oraz Politechniki Gdańskiej Wydziału Zarządzania i Ekonomii. 

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania ludźmi oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych. Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM.   

 

Występuje publicznie inspirując i dzieląc się wiedzą w zakresie podnoszenia efektywności zespołowej, świadomego przywództwa opartego na wiarygodności i charyzmie oraz zarządzania projektami i bezpieczeństwem organizacji. Partner i trener Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. na „Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”.  Swoimi doświadczeniami dzieli się ze słuchaczami studiów MBA oraz „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” na Akademii Leona Koźmińskiego, a także na konferencjach m.in. Polskiego Stowarzyszenia Marketingu, Kongresu Trenerów FRIS z Nikolayem i Nadią Kirov, Konferencji Light 4.0 gdzie wraz z profesorem Philipem Zimbardo (http://leadersisland.com/light/). Jest jednym z mentorów w wyjeździe dla do Izraela dla polskich Start-up’ów. prowadzi warsztaty dla menedżerów.  

Obecnie koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem, w tym budowaniu efektywnych zespołów zadaniowo-projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS i Facet5), zarządzaniem i oceną ryzyka w projektach i programach, budowaniem długofalowych strategii biznesowych, zarządzaniem procesami produkcyjnymi oraz wsparciem procesów HR oraz mentoringiem i coachingiem kadry zarządzającej.   

 

Jest certyfikowanym trenerem: „FRIS – Style myślenia”, akredytowanym konsultantem metodologii „Facet5”, certyfikowanym praktykiem metody „The Coaching Maps”  oraz „Trenerem biznesu” Akademii SET. Certyfikowany w zakresie zarządzania projektami Prince 2 i programami MSP, zmianą biznesową Change Managment oraz zarządzania ryzykiem M_o_R APMG International.

Jacek Chmielecki

Przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT w jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper, pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami sprzedaży, telesprzedaży, kanałem sprzedaży pośredniej przez partnerów, działem obsługi klientów. Jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również trenerem i konsultantem oraz mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Wykładowca na studiach MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu przywództwa,  budowania zespołów, komunikacji, zarządzania zmianą, prezentacji biznesowych, obsługi klienta, rekrutacji, sprzedaży. Prowadzi wykłady na studiach MBA i Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: przywództwa, prezentacji biznesowych, profesjonalnego networkingu biznesowego. Trenował przedsiębiorców dla sieci franczyzowych. Występował jako prelegent podczas Kongresów Sprzedaży i Obsługi Klienta, Przywództwa, konferencji dla Start-Upów, InfoShare, Festiwalu INSPIRACJI i wielu innych. Występował na jednej scenie między innymi z następującymi mówcami: prof. Robert Cialdini, gen. Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Turniak, Adela Warać, Tomasz Kamel i inni, przemawiając do publiczności 1000-osobowej. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (zrzesza tylko 35 członków). Konsultował biznesowo organizacje małe, średnie i wielomilionowe, koncentrując się na osiąganiu przez te organizacje ustalonych rezultatów. Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm i klientów indywidualnych z zakresu komunikacji, sprzedaży, obsługi klienta, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji oraz autorskie szkolenie: "Jak odnieść sukces w pracy na etacie”. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w projekty biznesowe. Ma dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej, jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył studia Psychologia w Biznesie oraz Zarządzanie i Marketing. 

 

Krzysztof Bazyl

Menedżer, certyfikowany coach, trener i konsultant, partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, procesami i projektami w największych, międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz B2B, między innymi w Coca-Cola, Kraft Foods (Mondelez), McBride. Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Eden Springs Polska. Prowadzi treningi z zakresu tworzenia biznesplanów, zarządzania zespołem, zarządzania kluczowymi klientami, a także z obszarów efektywności sprzedaży i cross sellingu. Od 2012 prowadzi life coaching dla kadry menadżerskiej. Prowadzi Szkołę Trenerów Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył studia na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem, jest absolwentem Akademii Sprzedaży, ukończył prestiżowe szkolenie „Steps”.

Marcin Mydlak

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Norman Benett Academy. Coach, Trener, Konsultant HR. Od ponad dziesięciu lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach. Pracuje projektowo. Doradza firmom we wdrażaniu rozwiązań systemowych, których celem jest wsparcie zarządzania pracownikami.

Dodatkowo prowadzi treningi i warsztaty wzmacniające rozwój indywidualny. Ponadto prowadzi indywidualne sesje coachingowe zgodnie z kodem etycznym European Mentoring & Coaching Council. Współpracując z managerami HR specjalizował się we wdrażaniu rozwiązań opartych o modele kompetencji. Był kierownikiem lub uczestnikiem zespołów projektowych, które: wprowadzały i modyfikowały modele kompetencji; wdrażały systemy oceny okresowej oraz opisów stanowisk pracy; tworzyły strategie HR dla organizacji; budowały ścieżki karier etc. Znaczącą częścią doświadczeń jest także diagnoza kompetencji metodą AC/DC.

Prowadzi zajęcia procesowo podążając za grupą oraz ich potrzebami. Umiejętnie równoważy potrzeby grupy z celami stawianymi przez Sponsorów projektu. W swojej pracy posługuje się metaforami, pytaniami granicznymi oraz treningiem umiejętności. Preferuje pracę warsztatową (trening) bazujący na osobistych zasobach uczestników szkoleń.

Marcin Mydlak realizował projekty m.in. dla BAT Polska, Grupa PZU, Konsberg, T-mobile, Poczta Polska, PKP IC, Luxmed, Bilfinger, Cemex, PGNiG (spółki zależne), Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Skarbu Państwa, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Ewa Błaszczak

Koncentruje się na współpracy z ludźmi w celu wypracowywania oczekiwanych efektów, które mają znaczenie nie tylko dla jednostek, ale przede wszystkim bezpośrednio przekładają się na rezultaty biznesowe organizacji.

Specjalizuje się w obszarze przywództwa i zarządzania. Korzysta z szeregu narzędzi diagnostycznych (jak np. Extended Disc czy Insights Discovery) i zróżnicowanych metod pracy z ludźmi. Realizuje projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie menedżerskie oraz sesje coachingowe (team coaching, coaching indywidualny), a także świadczy usługi doradcze. Doświadczenie zawidowe to kilkanaście lat pracy trenerskiej (doskonali menedżerów, kształci przywódców i liderów) oraz coachingowej (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 team coachingu), kilkuletnie prowadzenie Akademii Coachingu Menedżerskiego 4 Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacji w oparciu o narzędzia Extended Disc, Insights Discovery, Modelu Lencioniego, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).

W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale Transfer Pricing. Posiada certyfikaty Authorized Facilitator Team Diagnostic, International Coaching Certification, Biznes Coach ICC, Extended Disc Facilitator, Insights Discovery Facilitator, Professional Scrum Master oraz Master Practitioner NLP. Jest superwizorem coachingu ICC Poland. Ukończyła SGH.

Grzegorz Turniak
Opinie studentów i absolwentów
alk
Piotr Rybicki

Jeszcze nigdy nie przeżyłem tak wspaniałej przygody z nauką jak w Akademii Leona Koźmińskiego. Studia MBA były dla mnie wielkim wspaniałym i niezapomnianym przeżyciem. Poza profesjonalną kadrą naukową i mentorskim podejściem szkoła posiada przemiły personel w administracji. Projekt doradczy, wszystkie prace naukowe i zaliczeniowe zawsze były oparte o faktyczny stan i opisywały aktualną biznesową rzeczywistość. Dodatkowo szkoła zachęcała do wspólnego zespołowego analizowania i rozwiązywania casów czy problemów. Pamiętam też praktyczne zajęcia z psychologii i budowania zespołów, podnoszące zdolności interpersonalne i pomagające w kontaktach biznesowych. Polecam szkołę i studia MBA wszystkim osobom ceniącym profesjonalizm połączony ze zrozumieniem i podejściem partnerskim do studentów. 

Zasady rekrutacji
Etapy naboru
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa programu MBA i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. 

Zasady naboru

47 edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku.* 

  • Wymagane jest minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.  
  • O przyjęciu decyduje pozytywny wynik testu typu GMAT (pobierz przykładowe pytania: GMAToraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Test typu GMAT składać się będzie z dwóch części: matematycznej-testującej zrozumienie podstawowych zagadnień matematycznych, rozumowanie logiczne, obliczanie, analiza zadań ilościowych oraz analitycznej-sprawdzającej umiejętność rozumowania, konstruowania i oceny argumentacji, wyciągania wniosków, formułowania i ocena planu działania.  

Test typu GMAT odbędzie się 17 lutego o godz. 13.00. Od godziny 15.00 zaprosimy Państwa na rozmowy kwalifikacyjne.

*Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

Warunki ukończenia studiów

Studia kończą się napisaniem projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego. Praca dyplomowa przygotowywana jest w grupach 3-4 osobowych i podlega obronie przed komisją egzaminacyjną.  Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów realizowanych podczas czterech semestrów zajęć. 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych** 

  • CV  

  • list motywacyjny  

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne  

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU.

Opłaty

* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Płatności
Cena podstawowa (możliwość płatności w trzech ratach po 11 500 zł każda) 34 500 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w trzech ratach po 10 350 zł każda ) 31 050 zł *
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 30 600 zł *
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne 400 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:   Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl