handel

Handel Elektroniczny

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
Anna Mięgoć
Opiekun kierunku
Anna Mięgoć
O studiach
Cel studiów

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.

Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z handlu elektronicznego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów sprzedażowych.    Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK mających wieloletnie doświadczenia w e-handlu, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-commerce na poziomie zarówno operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. 

Co nas wyróżnia?
1
186 godzin

praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych

2
Warsztaty

wiele zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń, warsztatów komputerowych lub laboratoriów

3
Online Ready

w razie obostrzeń związanych z pandemią realizacja zajęć w modelu online (bez uszczerbku na jakości kształcenia)

4
Wykładowcy

prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży e-commerce

5
Partnerzy

firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to miedzy innymi: Freshmail, Socjomania, T-Mobile, FutureMind, OEX – Cursor, ePoint, Trusted Shops

6
Warunki studiowania

zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych, takich jak EBSCO, Emerald czy ProQuest

7
Materiały dydaktyczne

dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"

8
Pomoc ekspertów

w trakcie studiów słuchacze przygotowują projekty doradcze/konsultingowe, które można wykorzystywać w działalności zawodowej – projekty te są podstawą ukończenia studiów, a ich jakość w dużym stopniu determinuje finalną ocenę

9
Książka dla każdego słuchacza

każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych „Handel elektroniczny”

Partnerzy programu

Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40
Adresaci studiów

Studia przeznaczone są dla:

  • przedsiębiorców chcących wykorzystać internet jako kanał sprzedaży 
  • specjalistów ds. marketingu i handlu
  • twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych
  • wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych 

Ze względu na rosnące znaczenie internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Course Catalog
Lider studiów z obszaru Digital
prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Szanowni Państwo, 

Banałem jest stwierdzenie, że handel elektroniczny to przyszłość, szczególnie w czasach post-covid. Sprzedaż przez internet stanowi ogromny potencjał generowania przychodów nie tylko dla firm internetowych, ale także dla firm, które traktują kanał internetowy jako jedną z dróg sprzedaży produktów czy usług – wszak to właśnie w wielu tzw. biznesach „tradycyjnych” handel elektroniczny dokonuje rewolucji, tak oczekiwanej od klientów. 

W e-handlu nie możemy sobie pozwolić na działanie amatorskie, metodę „prób i błędów” – w końcu chodzi tutaj o klienta, jego decyzje zakupowe oraz konkretne przepływy finansowe. Dlatego przygotowując studia podyplomowe „Handel elektroniczny” przyświecał nam jeden cel – chcemy wyposażyć słuchaczy w najwyższej klasy wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z budowaniem sukcesu w e-handlu, wykorzystując do tego interaktywne warsztaty, zajęcia oparte na polskich studiach przypadku oraz laboratoria komputerowe prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów – doświadczonych ekspertów a równocześnie świetnych dydaktyków.

Zajęcia na naszych studiach prowadzą – praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, OEX-Cursor, ePoint, Trusted Shops, Socjomania, Freshmail, VML, Ideo, FutureMind. 

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z handlu elektronicznego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.

Do zobaczenia na zajęciach! Zapraszam też do przeczytania komentarzy słuchaczy, którzy ukończyli nasze studia.

e-marketing ksiazka

E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka to najnowszy polski podręcznik, który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. Blisko 500-stronicową pozycję, przygotowaną przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego wydano nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

Więcej o podręczniku znajdziesz tutaj.

Program
Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 186*

 (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami)  *(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

 

Przedmiot I - Podstawy handlu elektronicznego

1.    Modele i strategie e-biznesu 2.    Wirtualizacja działań handlowych przedsiębiorstw 3.    Zachowania konsumenta online Przedmiot II - Zarządzanie handlem elektronicznym

1.    Zarządzanie projektami internetowymi (LAB) 2.    Projektowanie i optymalizacja serwisów eCommerce (LAB) 3.    M-biznes 4.    Analityka webowa w e-commerce (LAB) 5.    Zarządzanie procesami w handlu elektronicznym 6.    Zarządzanie sprzedażą w Internecie 7.    Finanse w e-commerce (LAB) 8.    Prawne aspekty handlu elektronicznego 9.    E-logistyka i obsługa klientów w e-commerce Przedmiot III - Instrumenty promocji w handlu elektronicznym

1.    Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (LAB) 2.    Automatyzacja marketingu w eCommerce (LAB) 3.    Budowanie marki w e-commerce (LAB) 4.    Social media w e-handlu 5.    Kampanie Google Ads w działaniach sklepu internetowego (LAB) 6.    Marketing efektywnościowy 7.    E-mail marketing w działalności handlowej 8.    Rola danych w e-commerce (LAB) 9.    Zdobywanie klienta w handlu elektronicznym - Go Global i Marketplace

Przygotowanie projektu końcowego

(LAB) – część zajęć prowadzonych w laboratoriach komputerowych lub z aktywnym wykorzystaniem komputerów uczestników

Illustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty: 8.45 - 15.45*
  • niedziele: 8.45 - 15.45*

*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.

Zajęcia prowadzone są na salach wykładowych, warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach słuchacze będą proszeni o przyniesienie dodatkowo własnych komputerów czy tabletów.

Społeczność
Wybrani prowadzący
Konrad Zach

Koordynator merytoryczny studiów Handel Elektroniczny w ALK. Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez niespełna 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym. Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców start-upów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac. a także prowadzi wykłady z zakresu e-marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. „Serwisy internetowe”, „Strategia e-marketingowa”, „Personal branding”). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego („Zarządzanie w wirtualnym środowisku”). 

Michał Burda

Właściciel agencji e-commerce estruktorzy, na co dzień pracuje z dużymi polskimi markami B2C i B2B, pomagając im tworzyć i wdrażać strategie e-marketingowe. Właściciel portali i sklepów internetowych. W centrum swoich zainteresowań od zawsze stawia markę. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych, software house’ach oraz jako indywidualny konsultant i freelancer. W wolnych chwilach grafik i web-developer. W 2014 roku zdobył e-gazelę biznesu dla swojego sklepu internetowego. Częsty prelegent na konferencjach i audycjach poświęconych e-marketingowi i e-commerce. Najlepszy student zarządzania w 2015 r, absolwent Zarządzania w Wirtualnym Środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia na studiach magisterskich i podyplomowych dotyczące strategii e-marketingowych, budowania marki w e-commerce, zarządzania projektami internetowymi, oraz projektowania i optymalizacji serwisów eCommerce.

Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech - Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: Digital Transformation, Marketing Orchestration, Data Management Platforms, Programmatic, Performance  Marketing, Search, E-commerce, Lead Generation, Affiliate & Partner Programms, Content Marketing, Social Media Relations, Marketing Automation

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie.  Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski, uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.
 Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora MŚP. Prowadzi zajęcia z social media marketing.

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. 
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. automatyzacji marketingu.

Paweł Sala

Ekspert ds. email marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych, wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Fan podróży dalekich i bliskich oraz skoków spadochronowych. Prowadzi zajęcia z e-mail marketingu.

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, Analityki webowej, Roli danych w e-marketingu. 

Łukasz Sowiński

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Łukasz ma 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.  Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, Analityki webowej, Roli danych w e-marketingu.

Justyna Spytek

Ekspert e-commerce i  performance marketingu, z branżą internetową związana od 15 lat. Od  2011 roku odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. Home&you, 4f, Gino Rossi, Jula, Wojas, Tatuum,  Kazar, Agata Meble, Etam, Venezia, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Doświadczenie zdobywała  w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. DIMAQ Trener i szefowa grupy roboczej e-commerce IAB.  Autorka licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej, czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online. Prelegentka na konferencjach branży marketingowej E-commerce Standard, Szkoły Gospodarki Cyfrowej e-Izby, IAB Week, e-commerce innovations oraz szkoleniach z marketingu efektywnościowego m.in. Blogotok, Performance Bites.

dr Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz Zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. Konsumenta on-line

mgr Krzysztof Wieczorek

Specjalista i manager z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarach: zarządzanie i administracja sprzedaży, e-commerce i trade marketing, budowa i wdrożenia systemów informatycznych. Wcześniej związany z takimi firmami jak Bripox, Philip Morris, Sarantis. Od 2009 roku związany ze spółkami  z grupy kapitałowej OEX.
Specjalizuje się we wdrażaniu i optymalizacji procesów logistycznych dedykowanych e-commerce i materiałom POS. Koncentruje się na wdrażaniu platform sprzedażowych dla B2C i zaawansowanych rozwiązań B2B opartych między innymi o PIMOCRE oraz na kreowaniu rozwiązań systemowych wspierających procesy logistyczne i obsługę klienta. 

Posiada doświadczenie we wdrażaniu procesów dedykowanych CSR oraz przygotowaniu firmy do przejścia audytów CSR (SMETA, ECOVADIS) oraz systemów zakupowych.
Autor wielu branżowych publikacji i wypowiedzi eksperckich zarówno internetowych, jak i w prasie drukowanej (Magazyn E-commerce, interaktywnie.com, cosmetic reporter, TSL Biznes, Forbes, Rzeczpospolita, Gazeta Finansowa, blog Sente, Nowoczesny Magazyn, Marketer+ i wiele innych).
Prelegent na konferencjach i warsztatach poświęconych e-commerce, logistyce i nowym technologiom w biznesie. Prowadzi zajęcia z logistyki e-commerce na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego.

Xawery Konarski

Adwokat, Senior Partner (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W Kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacji (TMT), koordynując projekty realizowane w Polsce i w państwach Europy Środkowo-Wschodniej.

Wiceprezes zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii (SPNT). Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU).
Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT.

Jest członkiem organizacji: IAPP, INPLP, ITechLaw oraz SABI-IOD.
Na przestrzeni ostatnich 15  lat wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT i ochronie danych osobowych (m.in. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita).

Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.
Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

 

Zasady naboru
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • XII edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2021 roku.

Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

Warunki ukończenia studiów

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją  pracy - projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność  uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego w oparciu o materiał ze studiów.

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
  • zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

Rekrutacja online 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 200 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3 950 zł każda) 7 900 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 555 zł każda) 7 110 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 7 600 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego 

03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59

BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl