O kierunku
Cel studiów
Celem programu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do kompleksowego zarządzania finansami w przedsiębiorstwie na stanowisku dyrektora finansowego. Z uwagi na zarządczą funkcję, jaką dyrektor finansowy sprawuje w przedsiębiorstwie, oprócz specjalistycznej wiedzy finansowej z zarządzania finansami uczestnik zdobędzie też wiedzę z zakresu zarządzania. Studia przygotują też słuchacza do uczestnictwa w rynku kapitałowym, którego przedsiębiorstwa są integralną częścią.
Atuty kierunku
184 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
Blisko 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów (zob. Program studiów),
Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych, takich jak Reuters, Bloomberg, EBSCO, Emerald czy ProQuest.
Dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"
Studia realizowane są pod patronatem PWC, które uczestniczyło w tworzeniu programu studiów. Zajęcia prowadzone będą przez pracowników ALK oraz PWC.
Partnerzy
Kierownicy i koordynatorzy studiów
Co zyskujesz
-
Zajęcia prowadzone przez uznanych wykładowców z udokumentowanym doświadczeniem w finansach i praktyców - ekspertów w danych obszarach
-
Możliwość nawiązania kontaktów z innymi uczestnikami zajęć i wymianę doświadczeń
-
Spotkania z doświadczonymi dyrektorami finansowymi, które są integralną częścią studiów
-
Część zajęć prowadzoną przez partnerów PWC
Perspektywa zawodowa
Słuchacz otrzyma wiedzę i umiejętności niezbędne do kompleksowego zarządzania finansami w przedsiębiorstwie na stanowisku dyrektora finansowego.
Program
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:
sobota 8.45–15.45
niedziela 8.45–15.45
JESTEŚMY ONLINE READY
Jesteśmy przygotowani do zajęć w formule online, jeśli zajdzie taka konieczność.
- Programy studiów oraz forma realizacji poszczególnych zajęć zostały dostosowane do nauczania w formule online.
- Materiały do zajęć, a także omawiane przykłady, zostały przygotowane w taki sposób, aby możliwa była ich prezentacja nawet w warunkach nauczania na odległość.
- Zajęcia realizowane w ramach studiów zawierają aspekty zarówno teoretyczne, jak i praktyczne. Prezentując część teoretyczną, prowadzący zajęcia ma możliwość udostępnienia omawianej prezentacji; może też korzystać z narzędzi będących alternatywą dla tablic znajdujących się w tradycyjnych salach dydaktycznych. Dodatkowo narzędzia stosowane w procesie zdalnego nauczania zapewniają stały kontakt prowadzącego ze słuchaczami studiów, co pozwala kontrolować przyrost wiedzy oraz umożliwia aktywny udział wszystkich uczestników zajęć. Dzięki takim rozwiązaniom zajęcia prowadzone w trybie online pozwalają na skuteczne przyswojenie prezentowanych treści dydaktycznych.
- Znaczna część zajęć jest poświęcona prezentacji praktycznych rozwiązań. Wspólnie z prowadzącym zajęcia słuchacze pracują na przykładach liczbowych oraz studiach przypadków. Rozwiązania są przygotowywane w programie Excel w taki sposób, aby uczestnicy zajęć, śledząc kalkulacje wykonywane przez prowadzącego, jednocześnie mogli samodzielnie rozwiązywać prezentowane przykłady. Taka forma zajęć pozwala na nabycie praktycznych umiejętności w zakresie problematyki omawianej w trakcie zajęć.
- Narzędzia stosowane w procesie nauczania zdalnego umożliwiają aktywizację uczestników w trakcie zajęć. Prowadzący może prowadzić dyskusje – zarówno ze wszystkim uczestnikami spotkania, jak i w ramach stworzonych wcześniej grup.
- Liczebność grup realizujących zajęcia w formule online jest kształtowana w taki sposób, aby zapewnić swobodny kontakt prowadzącemu z grupą, co gwarantuje realizację celów dydaktycznych poszczególnych zajęć składających się na program studiów
Planowane terminy zjazdów w 1 semestrze:
Pragniemy poinformować, że około 40% zajęć będzie realizowanych w formule on-line
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady rekrutacji
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
VII edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2024 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2024 roku
W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język angielski.
Program studiów składa się z trzech powiązanych bloków tematycznych. Każdy blok tematyczny zawiera od czterech do ośmiu modułów monotematycznych. Zaliczenie odbywa się na końcu każdego z dwóch semestrów na podstawie 2-godzinnego egzaminu lub projektu grupowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność słuchaczy podczas zajęć. Do wszystkich przedmiotów wykładowcy określają zakres materiału, stanowiący pracę własną słuchaczy. W większości przypadków są to dodatkowe analizy i ćwiczenia stanowiące naturalną kontynuację warsztatów prowadzonych w czasie godzin zajęć.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
-
zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 5000 zł każda ) | 10000 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 4500 zł każda ) | 9000 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) | 9500 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że edycje są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.