Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
marketing internetowy, studia social media warszawa, studia marketing warszawa

Digital marketing: AI i innowacje

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O studiach

Studia podyplomowe z Digital Marketingu: AI i Innowacje to program dla przyszłych liderów marketingu cyfrowego, którzy chcą skutecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję i najnowsze technologie do budowania przewagi konkurencyjnej.

Uczestnicy zdobędą kompetencje w kluczowych obszarach digital marketingu. A podczas zajęć będą pracować na realnych projektach, testując narzędzia AI i rozwiązania marketingowe, które już dziś stosują liderzy rynku. To praktyka, która daje przewagę konkurencyjną i przygotowuje do skutecznego działania w świecie digital jutra.

Program odpowiada na wyzwania współczesnego biznesu i przygotowuje do projektowania innowacyjnych działań marketingowych w dynamicznym, cyfrowym ekosystemie. Absolwenci staną się specjalistami gotowymi do kreowania innowacyjnych strategii digital marketingu, wykorzystujących AI i nowoczesne technologie do budowania skutecznej komunikacji i przewagi konkurencyjnej.

 

Co nas wyróżnia?

1
200 godzin

200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych.

2
Warsztaty

Ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów.

3
Wykładowcy

Zajęcia prowadzą wykładowcy ALK, specjalizujący się w e-marketingu i e-biznesie, jak i eksperci-praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej, którzy na co dzień pracują z AI, big data i nowoczesnymi narzędziami marketingowymi.

4
Warunki studiowania

Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych.

5
Materiały dydaktyczne

Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times”.

Adresaci i adresatki studiów

Studia są kierowane do:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy  zamierzają wykorzystać potencjał sieci do obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych
  • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku 
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie Internetu w swojej działalności
  • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują wykorzystać lub wykorzystują Internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa

Ze względu na dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji i nowoczesnych narzędzi marketingowych, wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie studiów będą cennym atutem w dalszej karierze zawodowej – niezależnie od branży, w której aktualnie pracują uczestnicy.

 

Course Catalog

Lider studiów z obszaru digital

prof. Grzegorz Mazurek

Szanowni Państwo, 

W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing cyfrowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www,  promocją działań online, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi e-marketingowe gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego. 

Studia digital marketing: AI i innowacje nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji i praktycznych umiejętności związanych z e-marketingiem. 

Digital marketingu uczymy na warsztatach i w laboratoriach komputerowych, z wykorzystaniem polskich studiów przypadku, innowacyjnych narzędzi software’owych stosowanych obecnie w kraju i za granicą. Naszym głównym celem jest świetne przygotowanie specjalistów i menedżerów od e-marketingu nie tyle poprzez slajdy czy testy, ile przez wykorzystanie wielogodzinnych praktycznych warsztatów z narzędziami online, takimi jak: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius, Sotrender. Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych, aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych przed e-marketingiem celów.

Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind i wielu, wielu innych. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy. 

Do zobaczenia na zajęciach!

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

Zajęcia integracyjne

Blok I: Zarządzanie i marketing w Internecie

Zachowania konsumenta on-line

Strategia marketingowa on-line

Influencer Marketing

Sztuczna Inteligencja w e-marketingu

Blok II:  Serwisy webowe

Budowa Serwisów Internetowych

Projektowanie UX

Pozycjonowanie stron internetowych

Blok III:  Reklama i analityka danych

Kampanie reklamowe z wykorzystaniem AI na przykładzie Google Ads

Analityka internetowa z elementami predykcji w oparciu o AI

Cyfrowa transformacja biznesu dzięki danym

Kampanie reklamowe  w mediach społecznościowych

Blok IV: Social media marketing

Social Media w marketingu

Brands as creators - wideo marketing na YouTube i nie tylko

Content marketing z wykorzystaniem AI

Personal branding

Blok V: Nowoczesne technologie w marketingu internetowym

E-mail marketing i newslettery

Personalizacja i hiperpersonalizacja komunikacji

Marketing efektywnościowy i Afiliacja

Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Marketing web 3.0

Prompt engineering z ChatGPT dla marketingowców

Zastosowanie IoT w marketingu

Cyberbezpieczeństwo w dobie AI

Przygotowanie projektu końcowego

(LAB) – zajęcia w całości lub części prowadzone w laboratoriach komputerowych lub z wykorzystaniem własnych komputerów – pozostałe zajęcia realizowane są w formie warsztatów, konwersatoriów, z wykorzystaniem metodyki case studies.

Illustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty: 8:45-15:45*
  • niedziele: 8:45-15:45*

* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.

Zajęcia prowadzone są w salach warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach zajęcia odbędą się również w formule online.

Rekomendowane jest wyposażenie we własne laptopy na każdych zajęciach, również tych nielaboratoryjnych. 

Terminy zajęć

Planowane terminy zajęć w I semestrze:

już wkrótce

 

Społeczność

Wybrani prowadzący

prof. Grzegorz Mazurek

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego – jednej z wiodących szkół biznesu w Europie. Funkcję tę pełni od 2020 roku. Jest profesorem tytularnym specjalizującym się w strategiach transformacji cyfrowej organizacji oraz marketingu cyfrowym. W szczególności interesuje się rozwojem kompetencji menedżerskich i przywództwie w czasach zmian technologicznych determinowanych przez sztuczną inteligencję.

Jest członkiem Rady Powierniczej oraz Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w ramach EFMD (European Foundation for Management Development) – prestiżowej globalnej organizacji zrzeszającej wiodące szkoły biznesu, wytyczającej kierunki rozwoju edukacji menedżerskiej na świecie. Zasiada w Komisji ds. Innowacyjności European University Association oraz w EQUIS Accreditation Board, odpowiadającym za akredytację najlepszych uczelni. Pełni funkcję zastępcy przewodniczącego Komisji ds. Umiędzynarodowienia KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich). Od 2020 roku pełni także funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. Regularnie uczestniczy w procesach akredytacyjnych wiodących uczelni ekonomicznych z ramienia EQUIS, AACSB, BSIS.

W latach 2012–2020 był Prorektorem ds. Współpracy Zagranicznej w Akademii Leona Koźmińskiego, odpowiadając za strategię umiędzynarodowienia uczelni. W latach 2016–2018 zasiadał w Radzie ds. Cyfryzacji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Od marca 2025 bierze udział w pracach Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie strategii rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce przy Ministrze Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Prof. Mazurek angażuje się w międzynarodowe inicjatywy akademickie i naukowe oraz aktywnie współpracuje 
z uczelniami na całym świecie. Odbył staże w IESE Business School w Hiszpanii oraz na Uniwersytecie w Tilburgu w Holandii. Był profesorem wizytującym w wielu prestiżowych ośrodkach akademickich, w tym w ESCP Business School, SKEMA i École de Management de Normandie we Francji, ISCTE Business School w Portugalii, Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii, Soongsil University w Korei Południowej, Universidad del Pacifico w Peru oraz University of Reykjavik w Islandii.

Jego dorobek naukowy obejmuje kilkadziesiąt artykułów naukowych, rozdziałów oraz książek publikowanych 
w renomowanych wydawnictwach, takich jak Cambridge University Press, Emerald Publishing i Routledge i czasopismach – m.in.: European Management Journal, Journal of Computer Information Systems czy Business Horizons. Jest autorem książki Transformacja cyfrowa (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. Jest również dyrektorem programu Koźmiński MBA Cyfrowa Transformacja i Sztuczna Inteligencja oraz studiów podyplomowych z obszaru gospodarki cyfrowej, takich jak Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny oraz Cyfrowa Transformacja Biznesu.

Prof. Mazurek został wielokrotnie nagrodzony za osiągnięcia naukowe i publikacyjne. Otrzymał nagrodę LUMEN w 2015 roku, przyznawaną liderom zarządzania uczelniami wyższymi. W 2017 roku został uhonorowany wyróżnieniem Eduinspirator, przyznawanym przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji za aktywne działania 
w edukacji i pozytywny wpływ na otoczenie. W 2020 roku otrzymał nagrodę Gwiazda Umiędzynarodowienia 
w kategorii Badania naukowe, przyznawaną przez fundację Perspektywy. 

Jego działalność obejmuje również współpracę z sektorem biznesowym. Realizował projekty doradcze i badawcze dla wielu znanych firm, w tym Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA i Mars Corp.

Anna Godlewska

Head of Marketing w StudentSpace. Ekspertka marketingu 360°, łącząca kompetencje z obszarów digital marketingu, UX designu oraz marketingu offline. Od ponad 15 lat tworzy i wdraża strategie marketingowe dla marek lokalnych i globalnych – m.in. GlaxoSmithKline, Bayer Healthcare, Calypso Fitness, Pure Jatomi Fitness, Quad Europe.

W StudentSpace odpowiada za całościowe opracowanie i realizację strategii marketingowej nowej marki prywatnych akademików (PBSA) dla studentów z Polski i zagranicy - od budowy świadomości marki, przez wybór narzędzi marketingowych (CRM, analityka, automatyzacja), po prowadzenie kampanii marketingowych online i offline i współpracę z inwestorami.

Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu kompleksowych strategii marketingowych, łączeniu perspektywy użytkownika (UX) z celami biznesowymi, budowaniu i skalowaniu marek, zarządzaniu złożonymi kampaniami digitalowymi (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads), optymalizacji obecności online (SEO, content marketing) oraz efektywnym kierowaniu zespołami marketingowymi i interdyscyplinarnymi.

Karolina Lipińska
Karolina Lipińska

Chief Operating Officer w agencji Vecton, ekspertka w zakresie personalizacji komunikacji i marketing automation. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii automatyzacji marketingu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi oraz zgromadzonych danych. Od lat wspiera marki w projektowaniu doświadczeń użytkownika opartych na personalizacji. Prowadziła projekty dla takich firm jak Philips, Wojas, Onet, Tatuum czy Neonet, gdzie odpowiadała za kompleksowe wdrożenia personalizacji i scenariuszy marketing automation.

Na co dzień łączy rolę menedżerską oraz ekspercką z działalnością dydaktyczną, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z zakresu personalizacji ze studentami Akademii Leona Koźmińskiego.

Artur Maciorowski

Niezależny trener, konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu.

Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH, ALK i AGH oraz wykładowca „Digital Strategy” w ramach projektu CIM przy Questus.

Przez 14 lat redaktor prowadzący "Magazynu Online Marketing" i "Social Media Manager". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu" - edycja 2 i 3

Dagmara_ISS
Dagmara Plata-Alf

Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz wykładowczyni w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ekspertka w obszarze marketingu cyfrowego, automatyzacji procesów oraz transformacji technologicznej organizacji. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w strategicznym doradztwie biznesowym, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań MarTech i integracji systemów marketingowo-sprzedażowych.

Pełni funkcję Managing Director w spółce w Grupie AdNext (PushAd Software Sp. z o.o.), gdzie współtworzy autorskie oprogramowanie do automatyzacji interfejsów użytkownika. Współpracowała z wieloma wiodącymi markami, takimi jak Biedronka, Toyota, Fly.pl, Netto, Vezzi, Bytom czy Big Star, realizując projekty z zakresu digitalizacji komunikacji, czy też automatyzacji marketingu.

Jest absolwentką studiów MBA na University of Bedfordshire oraz doktoranckich studiów z zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Autorka licznych publikacji naukowych i branżowych z zakresu marketingu w środowisku cyfrowym oraz zarządzania wiedzą. Regularnie występuje jako prelegentka na prestiżowych wydarzeniach, takich jak Forum IAB, I Love Marketing czy European Marketing Academy Conference (EMAC).

Sarna N.
dr Nikodem Sarna

Adiunkt w Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalizuje się w obszarze transformacji cyfrowej, ekonomii kosmicznej oraz nowych technologii w marketingu, ze szczególnym naciskiem na sztuczną inteligencję, Internet Rzeczy oraz wirtualną rzeczywistość.

Członek Centrum Studiów Kosmicznych ALK odpowiedzialny za komunikację. Poza uczelnią pracuje w agencji marketingowej, gdzie zarządza zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie technologii marketingowych i analitykę internetową. Członek Polskiego Towarzystwa Astrobiologicznego.

Anita Serafin

W digital marketingu od 2006 roku - najpierw jako planerka kampanii internetowych w domu mediowym, potem specjalistka od działań niestandardowych w Agorze, a obecnie liderka zespołu ds. projektów contentowych w największej grupie mediowej w Polsce - WPP Media. Na co dzień zarządza zespołem ekspertów realizujących szeroko rozumiane działania contentowe z zakresu influencer marketingu, lokowań, branded content, sponsoringu sportowego czy eventów.

Prowadziła kampanie dla szerokiego portfolio klientów - FMCG (Unilever, Mondelez), finanse (mBank), telekomunikacja (T-Mobile), sieci handlowe (Kaufland), elektronika (Samsung), motoryzacja (Ford) i wielu innych.

Laureatka nagród branżowych (Mixx Awards, Media Trendy), chętnie udziela się w branżowych organizacjach (IAB).

Jarosław Sokołowski

Solution Architect w Alior Bank S.A. odpowiedzialny za projekt wdrożenia nowej platformy kampanijnej oraz marketing automation. Wykładowca akademicki z 14-letnim stażem, na studiach podyplomowych z obszaru Digital. Był odpowiedzialny za cyfrową transformację Akademii Leona Koźmińskiego i wdrożenie narzędzi Salesforce, w tym Salesforce Sales, Service i Marketing Cloud. Od niemal 20 lat prowadzi własną firmę doradczą, koncentrując się w consultingu w zakresie skutecznych działań w Digital Marketingu, ale przede wszystkim doradza dużym organizacjom w zakresie cyfrowej transformacji biznesu i wprowadzania zasad data-driven business. Fascynat Salesforce i wykorzystywania tego narzędzia w przekształcaniu organizacji.

Wcześniej pracował jako zastępca przewodniczącego grupy roboczej e-commerce przy IAB Polska. Był prezesem i współwłaścicielem spółki software`owej PushAd Software, w której zbudował od zera platformę marketing automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads w imieniu Google Polska.

Justyna Spytek

Ekspertka digital marketingu i e-commerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowych online. Współtworzyła i rozwijała od podstaw jedną z czołowych sieci afiliacyjnych w Polsce, łącząc podejście operacyjne z długofalowym myśleniem strategicznym.

Na co dzień wspiera marki w budowaniu widoczności, efektywności działań i relacji z partnerami biznesowymi – projektując i skalując programy partnerskie na rynkach europejskich oraz prowadząc audyty efektywności kanałów mediowych. Pracowała m.in. dla marek takich jak Modivo, Decathlon, Empik, Sportano, czy home&you.

Duży nacisk kładzie na edukację i praktyczne wykorzystanie danych oraz narzędzi digitalowych w podejmowaniu trafnych decyzji marketingowych. Wykładowczyni na studiach podyplomowych ALK, autorka publikacji branżowych oraz certyfikowany trener DIMAQ prowadzący liczne szkolenia z zakresu e-commerce i marketingu cyfrowego np. dla Danone, J&J, Henkel, Volvo, czy DHL.

Wojciech Szymański

Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.

Często zapraszany na wydarzenia jako mówca lub uczestnik debat. Znawca i miłośnik marketingu. Kreuje marketing jako kluczowy filar wzrostu firmy.

Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.

Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej, narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool” oraz koncepcji 4-pozimów marketingu oraz Modelu oceny dojrzałości mobilnej firm i organizacji.

Członek grup roboczych w ramach eIzby oraz IAB.

Przez dwie kadencje członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Mentor w Youth Business Poland.

Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem książki „E-commerce – sztuka budowania zaufania” oraz współautorem m.in. „E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.

Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediów z zakresu e-commerce (pozacenowe elementy wpływające na sprzedaż w sklepach internetowych).

prof. ALK dr Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie marketingowe oraz zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. konsumenta online.

Marta Ulman
Marta Ulman

Ekspertka w obszarze strategii marketingowej i komunikacji marek, związana z Grupą Pracuj, gdzie odpowiada za prowadzenie komunikacji kluczowych brandów – Pracuj.pl oraz theprotocol.it.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu, budowane zarówno po stronie klienta, jak i w czołowych agencjach reklamowych oraz PR. Pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek z sektorów m.in. FMCG, consumer goods, finansowego, technologicznego i HR. Tworzyła efektywne i nagradzane kampanie.

Współautorka podcastu „Mamy na to slajd” - pierwszego w Polsce podcastu o strategii marketingowej. Jurorka w konkursach branżowych (w tym Effie), współautorka podręcznika do marketingu. Wykładowczyni, mentorka i prelegentka – regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych.

Konrad Zach

Founder&CEO thinkhub.pl

Ekspert eCommerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie oraz rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace w Polsce, krajach Unii Europejskiej i Azji. Założyciel firmy consultingowej thinkhub, mentor startupów z branży digital, wykładowca przedmiotów związanych z cyfrową transformacją na Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2017 roku prowadzi thinkHUB - firmę konsultingową, realizując do tej pory ponad 80 projektów strategii eCommerce i cyfrowej transformacji w Polsce, EU, Azji oraz w krajach byłego ZSRR. Współpracuje przede wszystkim z klientami z branży fashion, health&beauty, technologicznej, FMCG oraz bankowości detalicznej.

Michał Burda

Od ponad 12 lat działa w świecie marek DTC, ecommerce i nowych technologii. Jest ekspertem od: strategii marketingowych, budowania silnych marek oraz CX. Jest częstym gościem w mediach branżowych, od 8 lat jest wykładowcą ALK na studiach podyplomowych (e-Commerce oraz Digital Marketing) oraz MBA (Cyfrowa Transformacja).

Na codzień oprócz bycia CEO agencji marketingowej estru.pl, jest też bliskim doradcą founderów/CEOs oraz mentorem. Od zawsze mocno związany z designem, łączący strategię z językiem wizualnym marki. Jest naczelnym strategiem w agencji - pełni merytoryczny nadzór nad projektami strategicznymi, CX i brandingowymi. Ex-designer & web-developer, a prywatnie – kocha rzeczy ładne i lubi podróżować po całym świecie.

Jego misją jest napędzać marki, które tworzą jutro - czyli pomagać ambitnym polskim przedsiębiorcom być gotowym na wyzwania przyszłości. Pomaga markom być bardziej adekwatnym społecznie, kulturowo i rynkowo, pokazując makro trendy i shift marketingu na zachodzie, po to by lepiej wykorzystywać szanse jakie przynosi szybko zmieniający się świat i rosnąć.

Pedro Martinho

Przedsiębiorca, inwestor i wykładowca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządach firm handlowych i e-commerce. Przez dwie dekady związany z Grupą Eurocash jako członek zarządu odpowiedzialny m.in. za rozwój franczyzy i kanałów cyfrowych. Obecnie doradca zarządu ds. e-commerce i rozwoju Frisco.pl oraz ekspert w projektach doradczych Bain & Company.

Zasiada w radzie nadzorczej Lewiatan Holding, a wcześniej pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej Veyseloglu LLC w Azerbejdżanie. Aktywnie działa również w Polsko-Portugalskiej Izbie Gospodarczej.

W Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia z Marketingu Web 3.0, pokazując studentom podyplomowym, jak wykorzystać blockchain, AI i rozwiązania immersyjne w praktyce marketingowej. Absolwent IMD w Lozannie oraz programu Innovation & Entrepreneurship na Uniwersytecie Stanforda. Magister organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami w ISCTE w Lizbonie.

Marta Hordyjewska

Strategicznie myśląca praktyczka marketingu, która od lat łączy kreatywność z analizą danych i realnym wpływem na biznes. Specjalizuje się w content marketingu, ale swobodnie porusza się w całym spektrum działań komunikacyjnych – od budowania marek, przez planowanie kampanii, po codzienne operacyjne decyzje, które robią różnicę.

W pracy kieruje się autorską wersją modelu 70/20/10: 70% to sprawdzone działania oparte na doświadczeniu, 20% – testowanie trendów i analizowanie ich potencjału, a 10% – odważne szukanie nowatorskich kierunków i wyprzedzanie zmian. Dzięki temu z równą pewnością operuje w ramach strategii, jak i poza nimi – kiedy trzeba wykroczyć poza schemat.

Z wykształceniem artystycznym i dziennikarskim tłem, łączy estetyczną wrażliwość z umiejętnością pracy z treścią. Lubi, gdy komunikacja jest nie tylko skuteczna, ale i przemyślana. Prywatnie – entuzjastka reklamy, dobrych historii i świata, który można opowiedzieć obrazem.

Kamil Bolek

Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. PR-owiec, marketer, psycholog, wykładowca, arbiter Komisji Etyki Reklamy, prelegent, autor badań, opracowań, etc. etc.

Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTubie, ekonomii twórców i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą! :)

Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w social media marketingu i performance marketingu. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów strategicznych.

Absolwent ekonomii oraz marketingu i komunikacji rynkowej.

Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. W latach 2013 - 2025 działał w Socjomanii (firmie konsultingowo-szkoleniowej) jako trener i konsultant, a w latach 2017 - 2025 r. także jako członek zarządu (najpierw COO, później CEO – prezes zarządu).

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain, Costa Coffee, Rawlplug, GROHE, Obag, DeeZee, Kanlux i wielu innych. Współpracował także z instytucjami bankowymi, rządowymi, NGO, agencjami, podmiotami farmaceutycznymi, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.

Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej (obecnie SWPS), Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych. Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego w 2018 roku przed wydawnictwo Poltext.

Obecnie jako założyciel rozwija Freeborn Advisory – firmę konsultingową specjalizującą się w strategii marki, komunikacji i marketingu cyfrowym. Freeborn Advisory pomaga firmom podejmować trafne decyzje strategiczne – od analiz rynkowych, przez strategie komunikacji i digital marketingu, aż po prowadzenie projektów związanych z zarządzaniem zmianą. Głównym celem działalności firmy jest przełożenie wniosków i insightów na realny rozwój biznesu.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

LII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2026 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2026 roku.

Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją  pracy – projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego na podstawie materiału ze studiów. 

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
  • Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Anna Mięgoć
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Mięgoć

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 400 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 400 zł każda) 10 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 860 zł każda) 9 720 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 10 300 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego  03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.