O studiach
Studia podyplomowe z Digital Marketingu: AI i Innowacje to program dla przyszłych liderów marketingu cyfrowego, którzy chcą skutecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję i najnowsze technologie do budowania przewagi konkurencyjnej.
Uczestnicy zdobędą kompetencje w kluczowych obszarach digital marketingu. A podczas zajęć będą pracować na realnych projektach, testując narzędzia AI i rozwiązania marketingowe, które już dziś stosują liderzy rynku. To praktyka, która daje przewagę konkurencyjną i przygotowuje do skutecznego działania w świecie digital jutra.
Program odpowiada na wyzwania współczesnego biznesu i przygotowuje do projektowania innowacyjnych działań marketingowych w dynamicznym, cyfrowym ekosystemie. Absolwenci staną się specjalistami gotowymi do kreowania innowacyjnych strategii digital marketingu, wykorzystujących AI i nowoczesne technologie do budowania skutecznej komunikacji i przewagi konkurencyjnej.
Co nas wyróżnia?
200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych.
Ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów.
Zajęcia prowadzą wykładowcy ALK, specjalizujący się w e-marketingu i e-biznesie, jak i eksperci-praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej, którzy na co dzień pracują z AI, big data i nowoczesnymi narzędziami marketingowymi.
Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych.
Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times”.
Adresaci i adresatki studiów
Lider studiów z obszaru digital
Szanowni Państwo,
W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing cyfrowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www, promocją działań online, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi e-marketingowe gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego.
Studia digital marketing: AI i innowacje nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji i praktycznych umiejętności związanych z e-marketingiem.
Digital marketingu uczymy na warsztatach i w laboratoriach komputerowych, z wykorzystaniem polskich studiów przypadku, innowacyjnych narzędzi software’owych stosowanych obecnie w kraju i za granicą. Naszym głównym celem jest świetne przygotowanie specjalistów i menedżerów od e-marketingu nie tyle poprzez slajdy czy testy, ile przez wykorzystanie wielogodzinnych praktycznych warsztatów z narzędziami online, takimi jak: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius, Sotrender. Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych, aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych przed e-marketingiem celów.
Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind i wielu, wielu innych. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.
Do zobaczenia na zajęciach!
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8:45-15:45*
- niedziele: 8:45-15:45*
* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Zajęcia prowadzone są w salach warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach zajęcia odbędą się również w formule online.
Rekomendowane jest wyposażenie we własne laptopy na każdych zajęciach, również tych nielaboratoryjnych.
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
już wkrótce
Społeczność
Wybrani prowadzący
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
LII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2026 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2026 roku.
Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy – projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego na podstawie materiału ze studiów.
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
- Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
| Wpisowe | 400 zł |
| Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 400 zł każda) | 10 800 zł |
| Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 860 zł każda) | 9 720 zł |
| Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 10 300 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.