Budowanie wizerunku pracodawcy

Budowanie wizerunku pracodawcy Employer Branding

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
Zochowska Monika
Opiekun kierunku
Monika Żochowska
O kierunku
Cel studiów

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.

Współczesny employer branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy, skupionego na realnym zysku, który potrafisz pokazać zarządowi. Wiemy, że często wymaga trudnych decyzji, umiejętności angażowania menedżerów liniowych i współpracy między różnymi obszarami organizacji.

Nie jest to zadanie łatwe, dlatego chcemy, aby kompetencje zdobyte na tych studiach były dla Ciebie realnym wsparciem w obszarze, którym zarządzasz i odnosisz sukcesy! Pierwsze managerskie studia employer brandingu, to miejsce na poznanie ich wiedzy odnośnie kompleksowego podejścia do employer branding, badań marki, budowania strategii, zaangażowania pracowników oraz doboru i wdrożeniu narzędzi marketingowych. Zapraszamy do nas. 

Atuty kierunku
Partnerzy
employer branding institute
Adresaci studiów

Zapraszamy specjalistów, managerów, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników działów HR, marketingu, komunikacji wewnętrznej i PR. Osób, dla których studia to nie tylko wiedza teoretyczna, ale także doświadczenie praktyków. 

 

figury
Kierownik studiów
Barbara Zych
dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

Korzyści jest wiele, ale przede wszystkim zależy nam aby uczestnicy studiów po ich ukończeniu potrafili przygotować kompleksową strategię employer branding oraz zrealizować z sukcesem całościową kampanię odpowiadając tym samy na następujące pytania: 

W zakresie przygotowania strategii employer branding: 

  • Jak analizować dane wewnętrzne i wyniki badań nad marką pracodawcy? 

  • Jak wyznaczyć kluczowe wskaźniki jakości marki pracodawcy? 

  • Jak angażować pracowników i kandydatów w markę pracodawcy? 

  • Jak optymalizować komunikację wewnętrzną, która wspiera zaangażowanie pracowników? 

  • Jak odkryć EVP i wyznaczyć EVP matrix? 

  • W jaki sposób przygotować strategię employer branding? 

W obszarze przygotowania kampanii employer branding: 

  • Jakie są narzędzia marketingowe i jak je wdrażać w kampanii employer branding? 

  • Jak budować i prowadzić relacje z mediami? 

  • Jak wykorzystywać mechanizmy społecznościowe wewnątrz i na zewnątrz organizacji? 

  • Jak badać i optymalizować komunikację zewnętrzną, która wspiera zaangażowanie kandydatów? 

  • Jakie są najnowsze trendy w zewnętrznym employer branding? 

W obszarze zarządzania projektem employer branding: 

  • Jak efektywnie budżetować kampanię employer branding? 

  • Czym jest KPI i ROI w employer branding? 

  • Jak promować projekty employer branding wewnątrz organizacji? 

Gotowa strategia  Dodatkowo w ramach studiów uczestnicy przygotowują całościową strategię EB dla wybranych przez siebie firm. Dzięki temu powstają gotowe do wdrożenia strategie dla 5 organizacji!  Całość studiów kończy się obroną strategii przed komisją symulującą zebranie zarządu. Jest to nie małe wyzwanie dla grup, ale przygotowujemy do niego porządnie przez cały rok!    Wsparcie dla społeczności  Jesteśmy dumni, że co roku jedna z grup, pod okiem opiekuna merytorycznego, przygotowuje strategię dla wybranego NGO. Z naszego wsparcia skorzystało już 5 fundacji, w ostatnim roku była to Fundacja Szkoła na Widelcu!    Networking branżowy i znajomi na lata  W ciągu roku korzystamy z aktywnej grupy roboczej, gdzie dzielimy się nowinkami, dajemy sobie wsparcie i wspólnie szukamy inspiracji do swoich projektów i bieżących wyzwań w pracy!  To także tu dla studentów często wyszukujemy zniżki na konferencje, dzielimy się ofertami pracy i nowinkami z branży.    Goście specjalni i inspirujące wydarzenia  Na wykłady zapraszamy często Gości specjalnych (w tym byłych studentów z sukcesami na koncie), aby inspirowali swoimi przykładami przyszłych Managerów EB! 

Dodatkowo każdy absolwent otrzymuje 50% zniżki na konferencje HRcamp w 2020. 

Program
Ramowy program studiów

Program studiów został przygotowany w oparciu o 3 podstawowe założenia: 

 

  1. Praktyka, praktyka, praktyka – to, co się dla nas liczy, to podejście praktyczne do prezentowanych zagadnień. Dlatego studia prawie w stu procentach prowadzone są w oparciu o realne przykłady, wdrożenia i doświadczenia prowadzących. Praktyczne podejście do tematu gwarantują także wykładowcy, z których 90% to praktycy biznesu, często od początku swojej kariery związani z employer brandingiem. Wszyscy wykładowcy zostali dobrani do tematów swojej podstawowej specjalizacji w ramach budowania wizerunku pracodawcy. W ramach poszczególnych wykładów przewidujemy także gości specjalnych – przedstawicieli rynku pracy, pracodawców, konsultantów EBI.   

  1. Szerokie podejście do employer brandingu – wiemy, że employer branding to bardzo szeroka dziedzina biznesu, łącząca różne specjalizacje – od badań nad marką, strategii, komunikacji wewnętrznej, rekrutacji po tworzenie kreacji, kupowanie mediów, marketing, PR czy organizację wydarzeń. Program studiów został przygotowany w sposób pokrywający wszystkie obszary kluczowe dla specjalisty employer brandingu, tak aby mógł samodzielnie podejmować decyzje lub wspólnie z partnerami decydować o efektywnym planie działań.   

  1. Konkretne efekty – przez cały okres studiów uczestnicy w grupach pracują nad przygotowaniem projektu z zakresu employer brandingu, po czym prezentują go przed komisją egzaminacyjną. Uczestnicy w ramach przygotowania pracy biorą udział w seminarium, podczas którego mają możliwość konsultacji wyzwań związanych z projektem. Taka formuła zaliczenia skoncentrowana na zdobyciu praktycznego podejścia do tematu maksymalizuje efekt uczenia się konkretnych zagadnień. 

  2.  

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW  

  • Integracja uczestników 

  • Podstawy marketingu strategicznego 

  • Badania marki pracodawcy 

  • Wyznaczenie strategii Employer Branding 

  • Wewnętrzne budowanie marki pracodawcy 

  • Marketing i jego zastosowanie w budowaniu marki pracodawcy

  • Narzędzia Employer Branding 

  • Zarządzanie projektem Employer Branding 

  • Wewnętrzna sprzedaż projektu 

  • Seminarium, projekt grupowy i prezentacja 

GroupOfPeopleIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.   

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu: 

  • sobota 8.45 – 15.45 
  • niedziela 8.45 – 15.45 
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Barbara Zych
dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

mgr Łukasz Trzeszczkowski

CEE Employer Branding Hub Leader, PwC

Maja Gojtowska

Blogerka gojtowska.com

Kaja Gryciak

Client Service Manager, Employer Branding Institute

mgr Monika Sońta

CEO COMM.on

mgr Ewa Mazurczyk-Jankowska

CEO ISIR, HR Talent Acquisition and Employer Branding Manager (British American Tobacco

Monika Selwant-Różycka

Head of Corporate Communications at Deloitte Poland

Magda Oleksiewicz

Executive Director - Business Architecture&Change Management, Goldman Sachs

Kamil Bolek

Dyrektor marketingu LifeTube

Jakub Skalik

EMEA Recruitment Marketing & Employer Branding

Sebastian Drzewiecki

Dyrektor zarządzający Sabre Polska

Małgorzata Nowak

Dyrektor marketingu B2C Medicover

mgr Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

mgr Łukasz Dębski

Digital Marketing Lead w Socjomania

Zasady rekrutacji

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

VIII edycja  - rekrutacja trwa do 15 września 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2021 roku.* 

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.   

 

Warunki ukończenia studiów

Praca końcowa, przygotowywana w grupach przez 2 semestry, zakończona obroną pracy przed komisją (80% oceny końcowej), zaliczenie egzaminów cząstkowych (20% oceny)  

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) 

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 200 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3450 zł każda ) 6900 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3105 zł każda ) 6210 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 6600 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.